Wellicht zijn we ook te kritisch. Hoe kon hij nou weten dat er nog een keeper op doel stond.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Adebayor wilde dat natuurlijk doen à la Fischer
Tim heeft nu een hard-on van heb ik me jou daar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga ook een Twitter-account aanmaken nu.
Gefeliciteerd Tim!
deel dit via twitter met de commentator, meldt ook dat je van fok! bent misschien kom je dan in de uitzending. Danny zal blij zijn met de gratis exposure.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Die keeper had voorheen toch een andere naam?
Daar gaan de Franse straaljagers richting Mali.
Gedaan! direct een Twitter-account aangemaakt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
deel dit via twitter met de commentator, meldt ook dat je van fok! bent misschien kom je dan in de uitzending. Danny zal blij zijn met de gratis exposure.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen idee ik heb geen twitter. Je moet ook elsierd gaan volgen.
https://twitter.com/elsierdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gedaan! direct een Twitter-account aangemaakt.
Hoe voeg je iemand toe? Dit is de uitgelegen kans om Rayonhoofd Aad300 te gaan volgen.
Je vergeet hashtags. Veel gebruikte hashtags zijn #leugens #rayonhoofd #overtolligekilo'squote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moest een hoop schrappen door het maximaal toegestane aantal karakters![]()
Nu maar wachten, vreselijk spannend dit.
#turkijetrainingskampquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vergeet hashtags. Veel gebruikte hashtags zijn #leugens #rayonhoofd #overtolligekilo's
https://twitter.com/NICKIMINAJquote:
Ik moet Aad300 stijl woorden ook maar half uittypen.quote:
Ja of "good morning"quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
na lang deduceren kan ik onthullen dat gm goedemorgen betekent.
Waar denk je dat al die doodschoppen vandaan komen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik snap sowieso niet dat er zo weinig metsjfiksing heeft plaatsgevonden dit toernooi. Je zou toch zeggen dat voor een paar kralen en wat glimmende dingen die spelers al om zijn.
De Medicijnmannen houden het ook eerlijk. Al vallen die wel met de arm van een albino om te kopen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik snap sowieso niet dat er zo weinig metsjfiksing heeft plaatsgevonden dit toernooi. Je zou toch zeggen dat voor een paar kralen en wat glimmende dingen die spelers al om zijn.
Zulke verschrikkelijke doodschoppen heb ik nog niet gezien (behalve gisteren dan).quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar denk je dat al die doodschoppen vandaan komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |