correctquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:41 schreef Pedroso het volgende:
Is dat die Parker bij Z.A. die bij Twente geen pepernoot raakte ?
Misschien moet je op Leiden CS wat dvd'tjes gaan verpatsen, ben je binnen de kortste tijd miljonair, kan je zo heel Fok! kopen, en kan je tong een ban geven op het moment dat hij op 499.999 staat.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nog meer commentaarmateriaal van de Schaik
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je op Leiden CS wat dvd'tjes gaan verpatsen, ben je binnen de kortste tijd miljonair, kan je zo heel Fok! kopen, en kan je tong een ban geven op het moment dat hij op 499.999 staat.
Dankzij de cuil en de schaik.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
en kan je tong een ban geven op het moment dat hij op 499.999
Wie nu kijkt, kijkt om Frank en niet om de match. Dat zal 'm goed doen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:42 schreef Pedroso het volgende:
Frank heeft het naar zijn zin. Zal vanavond waarschijnlijk het plaatselijk bordeel gaan bezoeken op kosten van Eurosport.
Lijkt me een goed idee. Daar zit de overtreffende trap van de Cuil, en Frank K., namelijk De Vos.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:45 schreef Pedroso het volgende:
Denk niet dat ik dit geploeter kijken volhoudt. Gelukkig begint over een kwartier El Messi en co.
Yep. Voor het voetbal hoef je niet te kijken,quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie nu kijkt, kijkt om Frank en niet om de match. Dat zal 'm goed doen.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee. Daar zit de overtreffende trap van de Cuil, en Frank K., namelijk De Vos.
Ja, van Almere naar de bezemkast in Amsterdam is inderdaad een kleine stap.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik keek het net na. Voor Sierd is het maar een kleine stap van Almere naar Barcelona.
Geen kwaad woord over Frank Kramer he. De creme de la creme van de Nederlandse voetbalcommentators.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:54 schreef Grifte het volgende:
Die commentator, wat een waardeloze gozer joh
Op Sierd na de bestequote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:54 schreef Grifte het volgende:
Blasphemiequote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:54 schreef Grifte het volgende:
inderdaad best irritant, maat het is nog maar de beginfase, dus het commentaar moet zich nog ontwikkelen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:04 schreef Thorb het volgende:
De hele tijd eh uh eh zeggen als commentator
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |