Ik heb hele hoge verwachtingen van de avondwedstrijd vandaag, Tunesie-Algerijequote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zulke verschrikkelijke doodschoppen heb ik nog niet gezien (behalve gisteren dan).
Ik wil zulke actie zien:
[ afbeelding ]
een vorig toernooi eindigde algerije een keer geloof ik met 8 man, dus ik deel je verwachtingen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb hele hoge verwachtingen van de avondwedstrijd vandaag, Tunesie-Algerije
Bij Togo spelen ze wel nog steeds op de door Abedayor gestollen schoenen bij Arsenal.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:40 schreef Drassss het volgende:
Ik mis de laatste jaren eigenlijk coaches in XXXL polo's met alle kleuren van de regenboog erin verwerkt. Of oude afgetrapte trainingspakken die 15 jaar geleden gemaakt zijn de door plaatselijke jeugd..
Ja precies. En tevens enorm veel schwalbes, tijdrekken en wat je ook maar kan bedenken om iemand een rotschop te gevenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
een vorig toernooi eindigde algerije een keer geloof ik met 8 man, dus ik deel je verwachtingen.
sissi schijnt daar zijn schoenen vandaan gehaald te hebben. Niet de goede maat, maar een gegeven paard moet je niet in de bek kijken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Togo spelen ze wel nog steeds op de door Abedayor gestollen schoenen bij Arsenal.
Linkjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
de keeper deed toen in de verlenging tot twee keer toe alsof zijn been geamputeerd moest worden, liet bijna een ambulance het veld oprijden en zei toen: nee laat maar.
geniaal.
Dat was gewoon een keer een hele verlenging lang, weet niet meer wanneer of hoe en wat dat precies was. Zal wel niet op youtube staan.quote:
Ook tegen Tunesië?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was gewoon een keer een hele verlenging lang, weet niet meer wanneer of hoe en wat dat precies was. Zal wel niet op youtube staan.
Weet ik toch allemaal niet meer, dit is een herinnering uit de tijd dat ik nog stiekem 's avonds naar de afrika cup ging kijken terwijl ik eigenlijk om 21.30 naar bed moest.quote:
Volgens mij is je tweet naar @ThomasSchuurman stelselmatig genegeerd #censuur #leugens #gmquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Sterke vrijetrap van Drogba, Sneijder zou er trots op zijn.
Heb je ondertussen geen lasogen van al die wedstrijden kijken?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet ik toch allemaal niet meer, dit is een herinnering uit de tijd dat ik nog stiekem 's avonds naar de afrika cup ging kijken terwijl ik eigenlijk om 21.30 naar bed moest.
Ik heb het over vroeger.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je ondertussen geen lasogen van al die wedstrijden kijken?
Oké, laat gaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het over vroeger.
Van deze huidige Africa cup heb ik nog heel weinig gezien hoor.
Schandalig he. Ik twijfelde om met kanker te schelden en hem met de dood te bedreigen, maar na Nellissen en Spekman durf ik dat niet meer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is je tweet naar @ThomasSchuurman stelselmatig genegeerd #censuur #leugens #gm
Jij bent toch een Arsenal fan? Je weet dat Abedayor in de spits staat he.quote:
Nu moet je aan hem sturen of je denkt dat Bony Vitesse in de winterstop gaat verlaten. Ik ben vooral benieuwd wat tim079 te melden heeft.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schandalig he. Ik twijfelde om met kanker te schelden en hem met de dood te bedreigen, maar na Nellissen en Spekman durf ik dat niet meer.
Oh! nieuwe vraag, snel wat insturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |