SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een waardeloos programma dat Twitter zegquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu moet je aan hem sturen of je denkt dat Bony Vitesse in de winterstop gaat verlaten. Ik ben vooral benieuwd wat tim079 te melden heeft.
Nee hoor, vind het prima dat hij op de bank zit. Als ze nu nog even de groepsfase niet overleven, kan Bony misschien in de spits tegen nek en zeker in de spits tegen PSV. Zou helemaal top zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bony is bij Ivoorkust he. Wel op de bank dus ik snap je frustraties.
Klopt, maar Bony moet zo snel mogelijk terug zijn in Arnhem. Hij is nodig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schandalig he. Ik twijfelde om met kanker te schelden en hem met de dood te bedreigen, maar na Nellissen en Spekman durf ik dat niet meer.
Oh! nieuwe vraag, snel wat insturen.
[..]
Jij bent toch een Arsenal fan? Je weet dat Abedayor in de spits staat he.
Ah, logisch dan. Ik heb Thomas ook mijn mening over Bony en zijn mogelijke vertrek gegeven, maar hij trekt Tim telkens voor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Klopt, maar Bony moet zo snel mogelijk terug zijn in Arnhem. Hij is nodig.
Kijk en leer van de meester:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een waardeloos programma dat Twitter zegHoe kan ik nou mijn mening geven in 140 tekens.
Kijk, Aad zegt gm omdat Goede morgen (of Good morning) niet binnen de 140 tekens past.twitter:aad300 twitterde op maandag 21-01-2013 om 10:47:41Gm koffie en genieten van de sneeuw brrrr:-) reageer retweet
Hij staat nog steeds in mijn team, van mij mag hij ook terugkomen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Klopt, maar Bony moet zo snel mogelijk terug zijn in Arnhem. Hij is nodig.
Kan Gervinho ook weer meedoen bij Arsenalquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Nee hoor, vind het prima dat hij op de bank zit. Als ze nu nog even de groepsfase niet overleven, kan Bony misschien in de spits tegen nek en zeker in de spits tegen PSV. Zou helemaal top zijn.
Dat zou super zijn natuurlijk!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan Gervinho ook weer meedoen bij Arsenal
Thomas heeft volgens mij meer dan 140 tekens gebruikt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Jezus Thomas, heb ik hierom mijn visie uitgeschreven
Vraag anders waarom hij zo nasaal klinkt. Dat wil hij erg graag uitleggen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Jezus Thomas, heb ik hierom mijn visie uitgeschreven
Dan gaat hij zeggen dat hij dat al gezegd heeftquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vraag anders waarom hij zo nasaal klinkt. Dat wil hij erg graag uitleggen.
Is goed, na deze account aanpassing kan hij niet meer om mij heenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vraag anders waarom hij zo nasaal klinkt. Dat wil hij erg graag uitleggen.
Oh gaat hij bijdehand doenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan gaat hij zeggen dat hij dat al gezegd heeft
Demen Bülbül mag niet. De ü is geen letter aldus Twitter, discriminatie.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou het aan de naam Daafraaf kunnen liggen?
Dat is ook balen voor de turkse scheidsrechter wiens naam mij aan die lekkere balletjes van de chinees doen denken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Demen Bülbül mag niet. De ü is geen letter aldus Twitter, discriminatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |