Wordt voortaan in oneven jaren gehouden, vandaar deze editie.quote:
Vergeet de 52 afstandsschoten per wedstrijd, van een afstand van minimaal 40 meter niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:03 schreef Caland het volgende:
Afrika Cup.![]()
Afrikaanse tackles.![]()
Afrikaanse keepers.![]()
Velden die je hier bij de 5e klasse amateurs ziet.![]()
Topvermaak![]()
Wtfquote:Op zondag 6 januari 2013 18:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn favoriete Africa Cup moment:
fixedquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:16 schreef Equites het volgende:
Dat niveau is echt om te janken ja, wel grappig om te zien, met bier en tieten.
Ik verheug me altijd op de keepers.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor een rare acties deze editie van de Afrika cup weer gaat opleveren
gewoon op eurosport kijken?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alleen een nederlandse stream vinden zal wel niet lukken.
zit in 't buitenlandquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:46 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
gewoon op eurosport kijken?
Dat vind ik een beetje ordinair.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:58 schreef Bamihapje het volgende:
[..]
Nog leuke namen van spelersvrouwen die we moeten opzoeken wanneer we alleen thuis zijn?
Kan ik me niet meer herinneren, maar vertel er meer over.quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan ik me niet meer herinneren, maar vertel er meer over.
Dat is wel wat hoog hoor, ik denk gemiddeld 5 rode kaarten per wedstrijd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik gok een gemiddelde van 5,6 kaarten per wedstrijd.
quote:
Ik weet nu bijvoorbeeld dat je geen Messi kan verwachten bij deze wedstrijd.quote:
Is hij zo oud?quote:
Heeft hij al iemand vergeleken met Figo of Beckham?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:10 schreef Pedroso het volgende:
Schakel net in. Heeft Frank Kramer al "wat een narigheid" gezegd ?
Wel Zidane.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft hij al iemand vergeleken met Figo of Beckham?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |