Wordt voortaan in oneven jaren gehouden, vandaar deze editie.quote:
Vergeet de 52 afstandsschoten per wedstrijd, van een afstand van minimaal 40 meter niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:03 schreef Caland het volgende:
Afrika Cup.![]()
Afrikaanse tackles.![]()
Afrikaanse keepers.![]()
Velden die je hier bij de 5e klasse amateurs ziet.![]()
Topvermaak![]()
Wtfquote:Op zondag 6 januari 2013 18:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn favoriete Africa Cup moment:
fixedquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:16 schreef Equites het volgende:
Dat niveau is echt om te janken ja, wel grappig om te zien, met bier en tieten.
Ik verheug me altijd op de keepers.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor een rare acties deze editie van de Afrika cup weer gaat opleveren
gewoon op eurosport kijken?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alleen een nederlandse stream vinden zal wel niet lukken.
zit in 't buitenlandquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:46 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
gewoon op eurosport kijken?
Dat vind ik een beetje ordinair.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:58 schreef Bamihapje het volgende:
[..]
Nog leuke namen van spelersvrouwen die we moeten opzoeken wanneer we alleen thuis zijn?
Kan ik me niet meer herinneren, maar vertel er meer over.quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan ik me niet meer herinneren, maar vertel er meer over.
Dat is wel wat hoog hoor, ik denk gemiddeld 5 rode kaarten per wedstrijd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik gok een gemiddelde van 5,6 kaarten per wedstrijd.
quote:
Ik weet nu bijvoorbeeld dat je geen Messi kan verwachten bij deze wedstrijd.quote:
Is hij zo oud?quote:
Heeft hij al iemand vergeleken met Figo of Beckham?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:10 schreef Pedroso het volgende:
Schakel net in. Heeft Frank Kramer al "wat een narigheid" gezegd ?
Wel Zidane.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft hij al iemand vergeleken met Figo of Beckham?
Ik vond het zeer professioneel maar ik heb de Cuil niet in beeld gezien...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:17 schreef Caland het volgende:
Johannes had je dit geweldige promotiefilmpje al gezien van de Cuil? Een must see.
Lima, Varela en Ramos van Dordrecht, Sparta en RKC zitten bij Kaapverdië in de selectie. Varela staat in de basisquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Speelde daar geen linksback uit de Nederlandse topklasse mee?
Nee dat was Somaliequote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Speelde daar geen linksback uit de Nederlandse topklasse mee?
Kan niet meer. Rechten zijn over ofzo. Dus je kan beter een tr maken met je post van nu.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:17 schreef Thorb het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/2013_Africa_Cup_of_Nations_squads
Hier staan trouwens alle selecties, misschien aardig voor de OP (het linkje dus)?
Dat filmpje gaat prijzen winnen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:17 schreef Caland het volgende:
Johannes had je dit geweldige promotiefilmpje al gezien van de Cuil? Een must see.
Helaas niet nee. Maar hij heeft het wel in elkaar gezet. Let vooral op de geweldige geluidseffecten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond het zeer professioneel maar ik heb de Cuil niet in beeld gezien...
Ik dacht eerst dat ik nog een scherm aanhad met geluid, maar toen ik op pauze drukte stopte hetquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Helaas niet nee. Maar hij heeft het wel in elkaar gezet. Let vooral op de geweldige geluidseffecten.
Die van Cuil's Corner http://www.edwardvancuilenborg.nl/quote:
Hij ziet er niet echt gezond uit met dat half lange haar.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die van Cuil's Corner http://www.edwardvancuilenborg.nl/
Goudengids divisie met hem als presentator is gewoon nostalgie.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij heeft SBS groot gemaakt, vergeet dat niet.
Ik denk niet dat het John de Mol gaat lukken om ook zulke successen met SBS6 te halen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij heeft SBS groot gemaakt, vergeet dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |