Mogen we weer? Dan bij deze (voor afl. 2 dus):quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Jullie zijn inderdaad te laat. Het spijt me, na deze aflevering kun je je prono voor aflevering 2 inleveren.
Surequote:Op donderdag 3 januari 2013 21:44 schreef Bartjebart het volgende:
Kan ik nog instapen?
Voor aflevering 2:
De Mol: Carolien
De Winnaar: Paulien
De Verliezer: Tim
De Afvaller: Joep
Gelukkig is Ewout eruit. 12.5% kans dat je nu de goeie mol krijgt!quote:
wel jammer dit...quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Jullie zijn inderdaad te laat. Het spijt me, na deze aflevering kun je je prono voor aflevering 2 inleveren.
zelfde deze week i guessquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:53 schreef TLC het volgende:
Mol : Kees
Winnaar : Carolien
Verliezer : Joep
Afvaller : niemand
and i base that on absolutely nothing
Wil ik graag veranderen in:quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:28 schreef BobW het volgende:
De Winnaar: Joep
De Verliezer: Paulien
De Afvaller: Kees
Inderdaad ik wil Jeroen van Konningsbrugge en Guus Meeuwis dit spel wel eens zien spelenquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:25 schreef Bombvis het volgende:
Ze raken echt door de bekende Nederlanders heen hè..
aanpassing:quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:55 schreef Sporttv het volgende:
De Mol: Tania
De Winnaar: Carolien
De Afvaller: Zarayda
quote:Spelregels
-Je kunt je prono maar 1x invullen, dus denk goed na! Aanpassingen zijn zichtbaar, bij aanpassing telt je prono van die aflevering dus niet mee.
-Je kunt stemmen tot donderdagavond 20:25. Stemmen die later binnenkomen tellen niet mee.
-Praten over de uitzending doen we niet hier.
quote:Spelregels
-Je kunt je prono maar 1x invullen, dus denk goed na! Aanpassingen zijn zichtbaar, bij aanpassing telt je prono van die aflevering dus niet mee.
-Je kunt stemmen tot donderdagavond 20:25. Stemmen die later binnenkomen tellen niet mee.
-Praten over de uitzending doen we niet hier.
Uit de OP:quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:28 schreef Mestras het volgende:
Ik ben nog meer dan twee minuten te vroeg hoor
Pech gehad dus.quote:Spelregels
Nee. 20.25 is 20.25. Vorige week ook gedaan, hebben ook 3 mensen niet meer mee kunnen doen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:31 schreef Mestras het volgende:
Waarom ik heb toch nog niks kunnen zien het is reclame, ik was het even vergeten
Je gooit dat slot er zelf ook na 20:25 op. Wat flexibeler mag best hoor, dit is toch maar gewoon voor de leuk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee. 20.25 is 20.25. Vorige week ook gedaan, hebben ook 3 mensen niet meer mee kunnen doen.
Je kan je ook gewoon ergens bij neerleggen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:38 schreef Mestras het volgende:
[..]
Je gooit dat slot er zelf ook na 20:25 op. Wat flexibeler mag best hoor, dit is toch maar gewoon voor de leuk.
Mij vorig jaar wel in de pronoquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En voor de duidelijkheid, de prono van Lov1 telt niet mee... Ik kan niet precies om 20.25.00 iets posten.
ja staat er toch duidelijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:31 schreef Guanabana het volgende:
GVD, je mag hem niet aanpassen, wat is dat voor regel??
Omdat het behoorlijk lastig bij te houden is of 61 posts gewijzigd zijn?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:33 schreef Guanabana het volgende:
Maakt me niet uit, vraag me af waar het voor nodig is. Ook al verander je binnen de tijd nog 100 keer.
Wordt toch na 20:30 geteld.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Omdat het behoorlijk lastig bij te houden is of 61 posts gewijzigd zijn?
SPOILER: Tussenstand Aflevering 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tussenstand Aflevering 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet nodigquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:42 schreef Gitank2 het volgende:
Ik blijf Pauline schrijvenmag ik dat nog aanpassen?
En als je invult dat A & B afvallen, maar alleen A valt af, krijg je dan 0 punten?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:56 schreef PatriQue89 het volgende:
En voor mij zijn afvallers de mensen die na een aflevering niet meer in het spel zitten. Zou het zo zijn dat Janine uitvalt door haar ongeluk, dan is zij een afvaller. Mocht er nog iemand afvallen dan is dat ook een afvaller. Je kan maar 1 keer punten krijgen hiervoor. Dus heeft persoon 1 A ingevuld, persoon 2 B en persoon 3 C en vallen A en B af, krijgen persoon 1 en 2 punten.
Ik hoop dat het duidelijk is![]()
Weten we denk ik pas na volgende week. Ik heb geen rood scherm gezien.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:29 schreef Freezor het volgende:
Tim = afvaller! Heb ik het met m'n eigenwijze prono toch nog goed
Het werd gebracht alsof die afvaller was. Een afvaller die terugkomt blijft een afvaller.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weten we denk ik pas na volgende week. Ik heb geen rood scherm gezien.
SPOILER: Tussenstand aflevering 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tussenstand aflevering 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tussenstand Aflevering 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door PatriQue89 op 17-01-2013 22:23:56 ]![]()
zelfde rijtje, alleen de volgende afvaller gaat Tania wordenquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:35 schreef TLC het volgende:
Mol: Kees Tol
Winnaar: Carolien Borgers
Verliezer: Zarayda Groenhart
Afvaller: door de val van Janine geen executie, dus ook geen afvaller"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Jeeh, punten!![]()
Mol : Kees
Winnaar : Daniël
Verliezer : Carolien
Afvaller : PaulienAls iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Jaaaaaa nu al meer punten dan in het gehele vorige seizoen!
De mol: Kees
De winnaar: Carolien
De verliezer: Daniël
De afvaller: Tania![]()
De Mol: Kees
Winnaar: Carolien
Verliezer: Paulien
Afvaller: TaniaOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
De Mol: Tim
De Winnaar: Kees
De Verliezer: Tania
De Afvaller: ZaraydaStay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Mol: Tim
Winnaar: Daniel
Afvaller: ZaraydaReligie is erfelijk bepaalt. Zie het als een aangeboren afwijking.![]()
De Mol: Zarayda
De Verliezer: Tania
De Afvaller: DanielSomething for your mind, your body and your soul.![]()
De Verliezer: Daniel
De Afvaller: ZaraydaOp maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
Wat ik niet snap, maakt het eigenlijk uit wat je op dit moment invult voor de Mol/Winnaar/Verliezer? Aangezien je dat elke week kan veranderen, en het pas in de laatste aflevering bekend is. Of krijg je voor je voorspellingen in de eerste ronden ook punten?![]()
Dat laatste idd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:52 schreef JochemP het volgende:
Wat ik niet snap, maakt het eigenlijk uit wat je op dit moment invult voor de Mol/Winnaar/Verliezer? Aangezien je dat elke week kan veranderen, en het pas in de laatste aflevering bekend is. Of krijg je voor je voorspellingen in de eerste ronden ook punten?Als jij al sinds week 1 de goede Mol hebt, krijg je meer punten dan iemand die die Mol alleen de laatste week heeft genoemd!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
De Mol: Kees Tol
De Winnaar : Carolien Borgers
De Verliezer : Paulien Cornelisse
De Afvaller: Tania Kross![]()
aflevering 4:
De Mol: Kees Tol
De Winnaar: Carolien Borgers
De Verliezer: Zarayda Groenhart
De Afvaller: Daniel![]()
De Mol: Paulien
De Verliezer: Kees
De Afvaller: TaniaA signature (from Latin signare, "sign") is a handwritten (and sometimes stylized) depiction of someone's name, nickname or even a simple "X" that a person writes on documents as a proof of identity and intent.![]()
De Winnaar: Paulien
De Afvaller: TaniaIk keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
Mol: Tania
Winnaar: Carolien
Verliezer: Daniël
Afvaller: Zarayda"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
Mol: Kees
Winnaar: Tania
Afvaller:DaniëlHet maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.![]()
De Mol: Kees
De Winnaar: Tania
De Verliezer: Carolien
De Afvaller: DaniëlOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |