zelfde deze week i guessquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:53 schreef TLC het volgende:
Mol : Kees
Winnaar : Carolien
Verliezer : Joep
Afvaller : niemand
and i base that on absolutely nothing
Wil ik graag veranderen in:quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:28 schreef BobW het volgende:
De Mol: Carolien
De Winnaar: Joep
De Verliezer: Paulien
De Afvaller: Kees
Inderdaad ik wil Jeroen van Konningsbrugge en Guus Meeuwis dit spel wel eens zien spelenquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:25 schreef Bombvis het volgende:
Ze raken echt door de bekende Nederlanders heen hè..
aanpassing:quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:55 schreef Sporttv het volgende:
De Mol: Tania
De Winnaar: Carolien
De Verliezer: Tim
De Afvaller: Zarayda
quote:Spelregels
-Je kunt je prono maar 1x invullen, dus denk goed na! Aanpassingen zijn zichtbaar, bij aanpassing telt je prono van die aflevering dus niet mee.
-Je kunt stemmen tot donderdagavond 20:25. Stemmen die later binnenkomen tellen niet mee.
-Praten over de uitzending doen we niet hier.
quote:Spelregels
-Je kunt je prono maar 1x invullen, dus denk goed na! Aanpassingen zijn zichtbaar, bij aanpassing telt je prono van die aflevering dus niet mee.
-Je kunt stemmen tot donderdagavond 20:25. Stemmen die later binnenkomen tellen niet mee.
-Praten over de uitzending doen we niet hier.
Uit de OP:quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:28 schreef Mestras het volgende:
Ik ben nog meer dan twee minuten te vroeg hoor
Pech gehad dus.quote:Spelregels
Nee. 20.25 is 20.25. Vorige week ook gedaan, hebben ook 3 mensen niet meer mee kunnen doen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:31 schreef Mestras het volgende:
Waarom ik heb toch nog niks kunnen zien het is reclame, ik was het even vergeten
Je gooit dat slot er zelf ook na 20:25 op. Wat flexibeler mag best hoor, dit is toch maar gewoon voor de leuk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee. 20.25 is 20.25. Vorige week ook gedaan, hebben ook 3 mensen niet meer mee kunnen doen.
Je kan je ook gewoon ergens bij neerleggen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:38 schreef Mestras het volgende:
[..]
Je gooit dat slot er zelf ook na 20:25 op. Wat flexibeler mag best hoor, dit is toch maar gewoon voor de leuk.
Mij vorig jaar wel in de pronoquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En voor de duidelijkheid, de prono van Lov1 telt niet mee... Ik kan niet precies om 20.25.00 iets posten.
ja staat er toch duidelijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:31 schreef Guanabana het volgende:
GVD, je mag hem niet aanpassen, wat is dat voor regel??
Omdat het behoorlijk lastig bij te houden is of 61 posts gewijzigd zijn?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:33 schreef Guanabana het volgende:
Maakt me niet uit, vraag me af waar het voor nodig is. Ook al verander je binnen de tijd nog 100 keer.
Wordt toch na 20:30 geteld.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Omdat het behoorlijk lastig bij te houden is of 61 posts gewijzigd zijn?
SPOILER: Tussenstand Aflevering 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tussenstand Aflevering 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet nodigquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:42 schreef Gitank2 het volgende:
Ik blijf Pauline schrijvenmag ik dat nog aanpassen?
En als je invult dat A & B afvallen, maar alleen A valt af, krijg je dan 0 punten?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:56 schreef PatriQue89 het volgende:
En voor mij zijn afvallers de mensen die na een aflevering niet meer in het spel zitten. Zou het zo zijn dat Janine uitvalt door haar ongeluk, dan is zij een afvaller. Mocht er nog iemand afvallen dan is dat ook een afvaller. Je kan maar 1 keer punten krijgen hiervoor. Dus heeft persoon 1 A ingevuld, persoon 2 B en persoon 3 C en vallen A en B af, krijgen persoon 1 en 2 punten.
Ik hoop dat het duidelijk is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |