quote:Spelregels
-Je kunt je prono maar 1x invullen, dus denk goed na! Aanpassingen zijn zichtbaar, bij aanpassing telt je prono van die aflevering dus niet mee.
-Je kunt stemmen tot donderdagavond 20:25. Stemmen die later binnenkomen tellen niet mee.
-Praten over de uitzending doen we niet hier.
Uit de OP:quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:28 schreef Mestras het volgende:
Ik ben nog meer dan twee minuten te vroeg hoor
Pech gehad dus.quote:Spelregels
-Je kunt stemmen tot donderdagavond 20:25. Stemmen die later binnenkomen tellen niet mee.
Nee. 20.25 is 20.25. Vorige week ook gedaan, hebben ook 3 mensen niet meer mee kunnen doen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:31 schreef Mestras het volgende:
Waarom ik heb toch nog niks kunnen zien het is reclame, ik was het even vergeten
Je gooit dat slot er zelf ook na 20:25 op. Wat flexibeler mag best hoor, dit is toch maar gewoon voor de leuk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee. 20.25 is 20.25. Vorige week ook gedaan, hebben ook 3 mensen niet meer mee kunnen doen.
Je kan je ook gewoon ergens bij neerleggen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:38 schreef Mestras het volgende:
[..]
Je gooit dat slot er zelf ook na 20:25 op. Wat flexibeler mag best hoor, dit is toch maar gewoon voor de leuk.
Mij vorig jaar wel in de pronoquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En voor de duidelijkheid, de prono van Lov1 telt niet mee... Ik kan niet precies om 20.25.00 iets posten.
ja staat er toch duidelijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:31 schreef Guanabana het volgende:
GVD, je mag hem niet aanpassen, wat is dat voor regel??
Omdat het behoorlijk lastig bij te houden is of 61 posts gewijzigd zijn?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:33 schreef Guanabana het volgende:
Maakt me niet uit, vraag me af waar het voor nodig is. Ook al verander je binnen de tijd nog 100 keer.
Wordt toch na 20:30 geteld.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Omdat het behoorlijk lastig bij te houden is of 61 posts gewijzigd zijn?
SPOILER: Tussenstand Aflevering 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tussenstand Aflevering 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |