abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 27 december 2012 @ 19:16:47 #1
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_120830062
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 27 december 2012 @ 19:19:45 #2
392145 Charizard
Geniet nooit met mate
pi_120830197
School Closed
pi_120830251
Als ik president was daar zou ik ook faken om te huilen.
Het zou mij geen fuck boeien maar het staat wel mooi in de pers.
Twiddel
pi_120835404
Slecht staaltje acteerwerk inderdaad heb het gezien van de week en zo nep als wat dit verbaasd me niks als er ook helemaal geen echte slachtoffers zijn gevallen.Dit is nodig voor het ontwapenen van de amerikanen simpel als wat....
pi_120854364
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:03 schreef Doedelzak77 het volgende:
Slecht staaltje acteerwerk inderdaad heb het gezien van de week en zo nep als wat dit verbaasd me niks als er ook helemaal geen echte slachtoffers zijn gevallen.Dit is nodig voor het ontwapenen van de amerikanen simpel als wat....
Tuurlijk. Er is gewoon helemaal niets gebeurd.
Die school heeft nooit bestaan en die kinderen en hun juf ook niet :+ .
  vrijdag 28 december 2012 @ 12:25:24 #6
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_120857902
Maar, even voor mijn begrip hè. Er wordt dus gedacht dat alles in scene gezet is en dat er 0 slachtoffers gevallen zijn? En de bewijzen daarvoor zijn:

- nephuilende mensen
- Facebook die te vroeg is aangemaakt
- Er was die dag ook een training van de politie gaande
- Er zijn geen foto's/video van lijken

Heb ik nu alles op een rijtje?
pi_120857967
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 12:25 schreef ProjSkippy het volgende:
Maar, even voor mijn begrip hè. Er wordt dus gedacht dat alles in scene gezet is en dat er 0 slachtoffers gevallen zijn? En de bewijzen daarvoor zijn:

- nephuilende mensen
- Facebook die te vroeg is aangemaakt
- Er was die dag ook een training van de politie gaande
- Er zijn geen foto's/video van lijken

Heb ik nu alles op een rijtje?
Ja, dat zijn de argumenten tot dusver.
pi_120858660
En een connectie met LIBOR, toch?
pi_120859337
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 12:25 schreef ProjSkippy het volgende:
Maar, even voor mijn begrip hè. Er wordt dus gedacht dat alles in scene gezet is en dat er 0 slachtoffers gevallen zijn? En de bewijzen daarvoor zijn:

- nephuilende mensen
- Facebook die te vroeg is aangemaakt
- Er was die dag ook een training van de politie gaande
- Er zijn geen foto's/video van lijken

Heb ik nu alles op een rijtje?
Er was een tweede persoon gesignaleerd waar niet meer over gesproken wordt.

Vreemd gedrag van de politie bij bijv. beantwoorden van vraag of de moeder van de schutter op de school werkte.

Het kenteken van de auto waarin de wapens gevonden werden staat geregistreerd niet op naam van de zogenaamde schutter maar veroordeeld crimineel Chris Rodia.
pi_120859562
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:09 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Er was een tweede persoon gesignaleerd waar niet meer over gesproken wordt.

Vreemd gedrag van de politie bij bijv. beantwoorden van vraag of de moeder van de schutter op de school werkte.

Het kenteken van de auto waarin de wapens gevonden werden staat geregistreerd niet op naam van de zogenaamde schutter maar veroordeeld crimineel Chris Rodia.
Dat is suggestief.
En niet zo vreemd dat die wapens niet op naam van de schutter stonden. Misschien heeft hij ze gekocht/geleend van die veroordeelde crimineel?
pi_120859757
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is suggestief.
En niet zo vreemd dat die wapens niet op naam van de schutter stonden. Misschien heeft hij ze gekocht/geleend van die veroordeelde crimineel?
Het gaat niet om de wapens maar om de auto waarin ze gevonden zijn.
  vrijdag 28 december 2012 @ 13:28:35 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120859957
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:12:49 #13
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_120861720
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 12:25 schreef ProjSkippy het volgende:
Maar, even voor mijn begrip hè. Er wordt dus gedacht dat alles in scene gezet is en dat er 0 slachtoffers gevallen zijn? En de bewijzen daarvoor zijn:

- nephuilende mensen
- Facebook die te vroeg is aangemaakt
- Er was die dag ook een training van de politie gaande
- Er zijn geen foto's/video van lijken

Heb ik nu alles op een rijtje?
Hetzelfde geld voor een groot aantal nepslachtoffers van 9/11. Daar zijn de 'familieleden' ook acteurs
Dit principe heet Vicsim.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:14:48 #14
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_120861826
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:46 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Nee hoor, hier zijn het er maar drie, waar jij er één van bent. En je bent nog schijnheilig ook. Onder het mom van 'alleen maar informatie' de ranzigste gedachten spuien en vervolgens je handen wassen in onschuld is goedkoop en vies.
En hier ben ik het wel zo hartgrondig mee eens!! Ik vind het gewoonweg walgelijk om zelfs maar te suggereren dat een dergelijke tragedie fake is en dat er sprake is van acteurs. Waar halen types als Ali het gore lef vandaan om een dergelijke mening als waarheid te verkondigen, en contextueel uit hun verband gerukte "bewijzen" te posten in de vorm van FB filmpjes en foto's. Om bang van te worden, dergelijke godsdienstfanaten.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_120861939
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:14 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

En hier ben ik het wel zo hartgrondig mee eens!! Ik vind het gewoonweg walgelijk om zelfs maar te suggereren dat een dergelijke tragedie fake is en dat er sprake is van acteurs. Waar halen types als Ali het gore lef vandaan om een dergelijke mening als waarheid te verkondigen, en contextueel uit hun verband gerukte "bewijzen" te posten in de vorm van FB filmpjes en foto's. Om bang van te worden, dergelijke godsdienstfanaten.
Ik denk eerder dat het een ongebreidelde lust naar complotten is, dat het niet zozeer om religie gaat.
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:21:39 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120862130
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:12 schreef Lambiekje het volgende:

Hetzelfde geld voor een groot aantal nepslachtoffers van 9/11. Daar zijn de 'familieleden' ook acteurs
Dit principe heet Vicsim.
Dat is geen principe, maar meedogenloze paranoia.
Zouden ze sowieso geen betere acteurs uitkiezen bij een scheme van zulk formaat?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:29:09 #17
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_120862442
quote:
15s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is geen principe, maar meedogenloze paranoia.
Zouden ze sowieso geen betere acteurs uitkiezen bij een scheme van zulk formaat?
In Amerika hebben ze ook GTST-acteurs. Niet iedere acteur is een Brad Pitt of Reese Witherspoon.

En daarnaast zou je niet voor een paar ruggen een bullshit verhaal ophangen? Ik denk dat menigeen er in meegaat.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:30:15 #18
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_120862483
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat het een ongebreidelde lust naar complotten is, dat het niet zozeer om religie gaat.
Beiden, want de "religie" die wordt aangehangen heeft bepaald dat er een, door de vrijmetselarij in het leven geroepen, NWO is, die de hele wereld gaat overnemen en van alle burgers robotjes gaat maken. :')

Wat op zich weer erg grappig is, want de stichters van die "religie" zijn zelf lid van de vrijmetselarij geweest, gezien bijvoorbeeld de obelisken op hun graven. ( Ik bedoel, als we dan toch symboliek gaan praten, dan kan ik dat ook)

De bewijzen voor die NWO worden middels allerlei complottheorietjes en bijbehorende ellenlange wazige docu's en fotodocu's verkondigd, waarbij men niet schroomt om als een soort van evangelist anderen te wijzen op het feit dat zij nooit zo gelukkig kunnen zijn als de evangelist zelf, want blijkbaar kan de evangelist aan de posts op een internetforum zien dat alle niet 7e dags malloten een ongelooflijk ongelukkig en miserabel leven lijden. Waaronder ik, want hij heeft al een paar jaar geleden voor mij besloten dat ik een mistroostig bestaan heb, en dat ik maar beter naar hem kan luisteren, want anders ga ik dood. Hij ook, maar dat neemt ie dan weer niet aan. Hij schijnt eeuwig te gaan leven. Ja, ik heb een ernstige kwestie met de heer Kannibali, omdat ie anderen, die daar gevoelig voor zijn, middels dit forum heel dogmatisch beinvloedt.

Sorry Gray, ik zal wel weer buiten mijn boekje gaan, maar vind het heel ernstig dat er mensen als Kannibali op dit forum wordt toegestaan om mensen dusdanig te beinvloeden dat ze zijn gedachtengoed gaan navolgen
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:33:00 #19
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_120862575
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:30 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Beiden, want de "religie" die wordt aangehangen heeft bepaald dat er een, door de vrijmetselarij in het leven geroepen, NWO is, die de hele wereld gaat overnemen en van alle burgers robotjes gaat maken. :')

Wat op zich weer erg grappig is, want de stichters van die "religie" zijn zelf lid van de vrijmetselarij geweest, gezien bijvoorbeeld de obelisken op hun graven.

De bewijzen voor die NWO worden middels allerlei complottheorietjes en bijbehorende ellenlange wazige docu's en fotodocu's verkondigd, waarbij men niet schroomt om als een soort van evangelist anderen te wijzen op het feit dat zij nooit zo gelukkig kunnen zijn als de evangelist zelf, want blijkbaar kan de evangelist aan de posts op een internetforum zien dat alle niet 7e dags malloten een ongelooflijk ongelukkig en miserabel leven lijden. Waaronder ik, want hij heeft al een paar jaar geleden voor mij besloten dat ik een mistroostig bestaan heb, en dat ik maar beter naar hem kan luisteren, want anders ga ik dood. Hij ook, maar dat neemt ie dan weer niet aan. Hij schijnt eeuwig te gaan leven. Ja, ik heb een ernstige kwestie met de heer Kannibali, omdat ie anderen, die daar gevoelig voor zijn, middels dit forum heel dogmatisch beinvloedt.
Nee hoor dan heb je niet goed opgelet.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:33:44 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120862598
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:29 schreef Lambiekje het volgende:

In Amerika hebben ze ook GTST-acteurs. Niet iedere acteur is een Brad Pitt of Reese Witherspoon.

En daarnaast zou je niet voor een paar ruggen een bullshit verhaal ophangen? Ik denk dat menigeen er in meegaat.

Jij denkt niet dat ze bij een scheme van zulk formaat ook wel wat extra kapitaal zouden uitgeven aan goede acteurs? Volgens jouw idee geven ze een paar slechte acteurs een relatieve fooi en vinden ze het wel goed zo. Met alle enorme risico's van dien. Zie je zelf de absurditeit in die claim niet?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:36:25 #21
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_120862699
quote:
5s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij denkt niet dat ze bij een scheme van zulk formaat ook wel wat extra kapitaal zouden uitgeven aan goede acteurs? Volgens jouw idee geven ze een paar slechte acteurs een relatieve fooi en vinden ze het wel goed zo. Met alle enorme risico's van dien. Zie je zelf de absurditeit in die claim niet?
ja maar als er ook maar een bekende acteur uit een film, serie, tv-prog of docu gebruikt wordt dan is dat helemaal een risico. Dan kun je beter een willekeurig flapdrol van de straat een paar tientjes bieden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:39:15 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120862805
Ik zou dan nog eerder een geheime school voor vicsims oprichten dan een willekeurige flapdrol met een paar tientjes voor mijn masterplankarretje spannen ...
Echt, de stupiditeit is weer eens stuitend.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:43:23 #23
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_120862956
Tja mensen nemen zelf verantwoordelijkheid voor hun leven en willen de waarheid weten en niet meer onbewust door het leven gaan want leugens en onwetendheid maken de meeste slachtoffers . Blind volgen van autoriteiten doe je niemand meer een plezier mee , jezelf niet en de rest van de wereld niet en onschuldige slachtoffers en hun nabestaanden ook niet .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_120863027
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja maar als er ook maar een bekende acteur uit een film, serie, tv-prog of docu gebruikt wordt dan is dat helemaal een risico. Dan kun je beter een willekeurig flapdrol van de straat een paar tientjes bieden.
En die houdt dat zijn mond de rest van zijn leven? Denk nu eens na man, dat kan toch helemaal niet?
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:45:21 #25
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_120863029
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:39 schreef Copycat het volgende:
Ik zou dan nog eerder een geheime school voor vicsims oprichten dan een willekeurige flapdrol met een paar tientjes voor mijn masterplankarretje spannen ...
Echt, de stupiditeit is weer eens stuitend.
Alleen al het feit dat een dergelijk woord in deze context bestaat.... vicsim.... 8)7
Ik geloof niet eens dat een weldenkend, moreel rechtschapen mens voor een paar tientjes zijn oren eraf gaat staan liegen. En ik geloof dus wel dat er nog steeds meer weldenkende mensen zijn, dan achterlijke nitwits die dergelijke toneelstukjes gaan opvoeren.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:45:56 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120863052
Blind volgen van allerlei complotterroristen helpt ook niemand verder. Zo grappig dat je in feite zelf precies hetgeen doet waar je anderen van beschuldigt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_120863065
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:43 schreef Summers het volgende:
Tja mensen nemen zelf verantwoordelijkheid voor hun leven en willen de waarheid weten en niet meer onbewust door het leven gaan want leugens en onwetendheid maken de meeste slachtoffers . Blind volgen van autoriteiten doe je niemand meer een plezier mee , jezelf niet en de rest van de wereld niet en onschuldige slachtoffers en hun nabestaanden ook niet .
Maar jij beweert dat er helemaal geen slachtoffers zijn. Toch?
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:48:08 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120863137
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:45 schreef ElizabethR het volgende:
Alleen al het feit dat een dergelijk woord in deze context bestaat.... vicsim.... 8)7
Ik geloof niet eens dat een weldenkend, moreel rechtschapen mens voor een paar tientjes zijn oren eraf gaat staan liegen. En ik geloof dus wel dat er nog steeds meer weldenkende mensen zijn, dan achterlijke nitwits die dergelijke toneelstukjes gaan opvoeren.
Daarom, de absurditeit van die claims past alleen in hele slechte Hollywoodfilms. En in complotgeesten die de hele wereld wantrouwend bejegenen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:51:08 #29
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_120863257
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:45 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Alleen al het feit dat een dergelijk woord in deze context bestaat.... vicsim.... 8)7
Ik geloof niet eens dat een weldenkend, moreel rechtschapen mens voor een paar tientjes zijn oren eraf gaat staan liegen. En ik geloof dus wel dat er nog steeds meer weldenkende mensen zijn, dan achterlijke nitwits die dergelijke toneelstukjes gaan opvoeren.
Ik denk ook dat er meer weldenkende mensen bestaan dan achterlijke nitwits , het probleem is dat we werelwijd in een systeem zitten waar de achterlijke nitwits het voor het zeggen hebben en de regels bepalen voor de weldenkende mens . De weldenkende mens moet zelf na gaan denken en overal bewust gaan worden wat die wel en niet steunt en bewust worden dat er achterlijke nitwits bestaan die tot ALLES in staat zijn . De Amerikaanse regering is tot alles in staat .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_120863340
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:51 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik denk ook dat er meer weldenkende mensen bestaan dan achterlijke nitwits , het probleem is dat we werelwijd in een systeem zitten waar de achterlijke nitwits het voor het zeggen hebben en de regels bepalen voor de weldenkende mens . De weldenkende mens moet zelf na gaan denken en overal bewust gaan worden wat die wel en niet steunt en bewust worden dat er achterlijke nitwits bestaan die tot ALLES in staat zijn . De Amerikaanse regering is tot alles in staat .
Het lijkt wel een mantra.
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:54:35 #31
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_120863406
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar jij beweert dat er helemaal geen slachtoffers zijn. Toch?
Ik beweer dat er tegenstrijdigheden zijn vanaf het begin en dat het in de huidige tijd geen pre is om alles zomaar aan te nemen voor waar als het van de MSM of van de Amerikaanse regering komt .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:55:01 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120863423
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:53 schreef Lavenderr het volgende:

Het lijkt wel een mantra.
Een mantra van blinde woede, angst en haat. Gewoon omdat AMERIKA!!!!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_120863604
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:54 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik beweer dat er tegenstrijdigheden zijn vanaf het begin en dat het in de huidige tijd geen pre is om alles zomaar aan te nemen voor waar als het van de MSM of van de Amerikaanse regering komt .
Schijnbare tegenstrijdigheden ontstaan te midden van de chaos terwijl dit soort gebeurtenissen zich voltrekken. Achteraf, na gedegen onderzoek, kan men vaak pas een eindoordeel geven over wat echt gebeurd is. Echter mensen die voorgeprogrammeerd zijn om overal een complot in te zien, omdat dit nu eenmaal bijna hun levensovertuiging is, geloven de conclusies van zo'n onderzoek niet meer en zien het zelfs als onderdeel van de cover-up, omdat het verklaringen geeft voor de tegenstrijdigheden die tijdens de chaos van de gebeurtenissen ontstond.
I´m back.
  vrijdag 28 december 2012 @ 15:02:09 #34
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_120863703
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Een mantra van blinde woede, angst en haat. Gewoon omdat AMERIKA!!!!
Obama is de grootste massamoordenaar van kinderen vandaag de dag , jij mag het ontkennen maar dat is realiteit . Dat maakt mij nog niet blind van woede of van haat . Dat maakt hem ongeloofwaardig en hypocriet . Zou ik de main stream media hielenlikkers geloven dan zou ik hem zien als de redder van democratie en van vrijheid en alle feiten negeren .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 28 december 2012 @ 15:03:07 #35
371032 GoedeVraag
Het begint met een vraag.
pi_120863742
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:59 schreef Ryan3 het volgende:

...Echter mensen die voorgeprogrammeerd zijn om overal een complot in te zien alles uit de media te geloven...
http://zaplog.nl/zaplog/a(...)_slachtoffer_newtown

Nog een stukje 'tegenstrijdigheid'...
  vrijdag 28 december 2012 @ 15:05:47 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120863842
Een slordige verslaggever ... Goh!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_120863877
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 15:02 schreef Summers het volgende:

[..]

Obama is de grootste massamoordenaar van kinderen vandaag de dag , jij mag het ontkennen maar dat is realiteit . Dat maakt mij nog niet blind van woede of van haat . Dat maakt hem ongeloofwaardig en hypocriet . Zou ik de main stream media hielenlikkers geloven dan zou ik hem zien als de redder van democratie en van vrijheid en alle feiten negeren .
Echt zeg..
Gewoon geen woorden voor :N
  vrijdag 28 december 2012 @ 15:18:17 #38
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_120864280
Ik heb gehoord dat Obama een witte Texaan is.... en wie mij niet gelooft is gek.
pi_120864568
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 15:18 schreef mossad_agent het volgende:
Ik heb gehoord dat Obama een witte Texaan is.... en wie mij niet gelooft is gek.
Over witte Texaan gesproken; George Bush Sr ligt in het ziekenhuis, zou dat wel echt zijn of is het eigenlijk Obama?
  vrijdag 28 december 2012 @ 15:31:01 #40
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120864812
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 28 december 2012 @ 15:34:10 #41
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_120864966
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Schijnbare tegenstrijdigheden ontstaan te midden van de chaos terwijl dit soort gebeurtenissen zich voltrekken. Achteraf, na gedegen onderzoek, kan men vaak pas een eindoordeel geven over wat echt gebeurd is. Echter mensen die voorgeprogrammeerd zijn om overal een complot in te zien, omdat dit nu eenmaal bijna hun levensovertuiging is, geloven de conclusies van zo'n onderzoek niet meer en zien het zelfs als onderdeel van de cover-up, omdat het verklaringen geeft voor de tegenstrijdigheden die tijdens de chaos van de gebeurtenissen ontstond.
Hoe kan je een gedegen onderzoek doen als je al stopt omdat het op complotdenken neerkomt en je hebt aangenomen dat het slecht is om het officiele verhaal te bekritiseren , sommige mensen zijn uitsluitend bezig tegen te zijn en willen geen antwoorden maar mensen bekeren om hun ogen te sluiten en een grens te zetten op hun denken zodra het het officiele verhaal verstoord .

Welke conclusies ? je kan argumenten bedenken waarom ze niet huilen en het wel echt is , Dat is ook geen feit maar de rest moet het dan maar aannemen want we moeten blind geloven wat de MSM zegt ? Dan houd je jezelf toch voor de gek zodra je een argument verzint om niet meer verder te kijken en je eigen natuur te negeren om antwoorden te zoeken op vragen die bij jezelf oprijzen .

Zijn mensen zelf niet heel erg met blind geloof bezig als ze al tegen zijn omdat het het officiele verhaal tegenspreekt ? Dat zegt niks over waarheid of over wat er echt is gebeurd , dat zegt iets over waar je persoonlijk in gelooft en in vertrouwd . Het wantrouwen groeit wereldwijd over wat de MSM zegt , dit is geen kwestie van complotdenken maar weer een onderdeel van het systeem die faalt en niet meer onafhankelijk is .

Het beste wat je kan doen in ere van alle onschuldige slachtoffers is de waarheid achterhalen en antwoorden te zoeken op vragen , wat mensen doen die zeggen dat je niet mag bekritiseren en de uitkomst moet hebben waar de MSM mee komt , die zijn bij de waarheid van de MSM , dat hoeft niet perse de waarheid te zijn . Het lijkt belangrijker voor mensen de kudde binnen de algemeen geaccepteerde denkwijze en opgelegde grenzen te houden zodat er niks veranderd en we ons afhankelijk blijven opstellen .

De status quo , de gestoorden op de wereld zouden dat maar wat graag willen . Het is niet de taak van de MSM om de waarheid te geven , het is mijn eigen taak om de waarheid te zoeken , het is mijn eigen taak om bewust in het leven te staan . Het is mijn eigen taak om te kiezen wat ik wel en niet steun en het is mijn eigen taak antwoorden te krijgen op alle vragen die bij me oprijzen en achtergronden te zoeken bij elk verhaal . Niemand gaat het je op een presenteerblaadje aangeven , je moet er zelf iets voor doen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 28 december 2012 @ 15:45:56 #42
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_120865481
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 15:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Echt zeg..
Gewoon geen woorden voor :N
Ik heb er ook geen woorden voor , mensen zijn zo van zichzelf afgedreven dat ze alleen nog maar iets voelen als de MSM zegt dat ze iets moeten voelen en erg moeten vinden .



En dan zijn de onschuldige dode kinderen in Iraq , Somalie , Yemen , afghanistan nog niet meegeteld .


500.000 onschuldige kinderen !! en zo'n regering moet ik steunen ? IK ben gek als ik dat niet doe ? Dit zijn niet mijn normen en waarden en zulke mensen steun ik niet en zijn de pest op deze wereld en het zijn massamoordenaars , noem mij iemand die dit overtreft in de wereld waar we nu in leven en ik geef je gelijk .

[ Bericht 37% gewijzigd door Summers op 28-12-2012 16:02:16 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 28 december 2012 @ 15:53:00 #43
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_120865761
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En die houdt dat zijn mond de rest van zijn leven? Denk nu eens na man, dat kan toch helemaal niet?
waarom ... z'n persoon is juist makkelijk weg te werken.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 28 december 2012 @ 15:53:55 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120865796
Over goedkoop en scheef inspelen op sentiment gesproken ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 28 december 2012 @ 15:59:06 #45
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_120865982
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 15:02 schreef Summers het volgende:

[..]

Obama is de grootste massamoordenaar van kinderen vandaag de dag , jij mag het ontkennen maar dat is realiteit .
Hoe durf je!!

quote:
Dat maakt mij nog niet blind van woede of van haat . Dat maakt hem ongeloofwaardig en hypocriet . Zou ik de main stream media hielenlikkers geloven dan zou ik hem zien als de redder van democratie en van vrijheid en alle feiten negeren .
Om complottheorietjes als feiten te zien, moet je inderdaad blind zijn.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 28 december 2012 @ 16:04:37 #46
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_120866161
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 15:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Echt zeg..
Gewoon geen woorden voor :N
ja Obama is een leugenaar, fraudeur, bedrieger, charlatan, (kinder)moordenaar, martelaar, kortom een genocidist in hart en nieren (maar dat is onze koningin, Merkel en Van Rompuy ook). En daarnaast onrechtmatig amerikaan/president.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gray op 28-12-2012 16:30:37 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 28 december 2012 @ 16:07:07 #47
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_120866251
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 15:59 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Hoe durf je!!
Dat men die walgelijke rotvent nog durft te verdedigen. Tsssk.
quote:
[..]

Om complottheorietjes als feiten te zien, moet je inderdaad blind zijn.
om MSM en orthodoxe politiek,economie,wetenschap accepteren als realiteit dat is blind.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 28 december 2012 @ 16:07:12 #48
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_120866255
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 15:59 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Hoe durf je!!

[..]

Om complottheorietjes als feiten te zien, moet je inderdaad blind zijn.
Hoe durf jij de feiten te negeren , je moet maar kunnen , ik kan het niet . Boeiend dat de MSM komt met dat Obama een soort Jezus is die ons allemaal komt redden , ik heb ogen gekregen en hersenen om ze te gebruiken .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 28 december 2012 @ 16:15:32 #49
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_120866644
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja Obama is een leugenaar, fraudeur, bedrieger, charlatan, (kinder)moordenaar, martelaar, kortom een genocidist in hart en nieren (maar dat is onze kutkoningin, Merkel en Van Rompuy ook). En daarnaast onrechtmatig amerikaan/president.
Ja maar dat kan niet , de MSM zegt dat de EU ons juist komt redden en dat het in ons voordeel is om onze soevereiniteit op te geven . Kijk maar hoe goed het gaat in de zuidelijke landen nu ze daar de touwtjes in handen hebben , en ze hebben de nobelprijs gekregen van de vrede , ik geloof niet dat de MSM maar wat zegt , we worden echt gered !! :')
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 28 december 2012 @ 16:17:17 #50
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_120866734
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:07 schreef Summers het volgende:

[..]

Hoe durf jij de feiten te negeren , je moet maar kunnen , ik kan het niet . Boeiend dat de MSM komt met dat Obama een soort Jezus is die ons allemaal komt redden , ik heb ogen gekregen en hersenen om ze te gebruiken .
Feiten? Welke feiten. Laat je nakijken, en leer dan eens begrijpend Nederlands. De mainstream media interesseert me geen donder. Jij bedient je van smaad en laster en zou volgens de wet gearresteerd moeten worden en opgesloten. Bovendien trek je conclusies aangaande mijn gedachtengang. Je hebt het mis. Dat is een feit.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 28 december 2012 @ 16:19:49 #51
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_120866848
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:17 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Feiten? Welke feiten. Laat je nakijken, en leer dan eens begrijpend Nederlands. De mainstream media interesseert me geen donder. Jij bedient je van smaad en laster en zou volgens de wet gearresteerd moeten worden en opgesloten. Bovendien trek je conclusies aangaande mijn gedachtengang. Je hebt het mis. Dat is een feit.
Dat zijn de feiten , zoek ze maar op als het je iets kan schelen of je massamoordenaars steunt of niet .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_120866861
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja Obama is een leugenaar, fraudeur, bedrieger, charlatan, (kinder)moordenaar, martelaar, kortom een genocidist in hart en nieren (maar dat is onze kutkoningin, Merkel en Van Rompuy ook). En daarnaast onrechtmatig amerikaan/president.
Lambiekje, laster is niet toegestaan, dat weet je toch wel?
En dit is pure laster.

Summers dito over Obama.

Dat jullie een mening hebben is prima, maar jullie vliegen hier echt de bocht uit.
Dus graag normaal reageren.
  vrijdag 28 december 2012 @ 16:25:04 #53
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_120867077
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Lambiekje, laster is niet toegestaan, dat weet je toch wel?
En dit is pure laster.

Summers dito over Obama.

Dat jullie een mening hebben is prima, maar jullie vliegen hier echt de bocht uit.
Dus graag normaal reageren.
Dat zijn feiten .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 28 december 2012 @ 16:25:40 #54
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_120867101
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:25 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat zijn feiten .
Feiten kunnen gestaafd worden, ga je gang.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 28 december 2012 @ 16:29:56 #55
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_120867272
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:25 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Feiten kunnen gestaafd worden, ga je gang.
Beweer je nu dat je er niet van op de hoogte bent dat Obama meerdere jaren in verschillende landen onschuldige kinderen dood met drone aanvallen ?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 28 december 2012 @ 16:30:52 #56
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_120867315
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:29 schreef Summers het volgende:

[..]

Beweer je nu dat je er niet van op de hoogte bent dat Obama meerdere jaren in verschillende landen onschuldige kinderen dood met drone aanvallen ?
Ik beweer niets, ik vraag je om de feiten die je meent te kennen en bewezen acht, te staven.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_120867364
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:29 schreef Summers het volgende:

[..]

Beweer je nu dat je er niet van op de hoogte bent dat Obama meerdere jaren in verschillende landen onschuldige kinderen dood met drone aanvallen ?
Summers, bindt eens een beetje in en stop met die laster.
  vrijdag 28 december 2012 @ 16:33:26 #58
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_120867416
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:30 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ik beweer niets, ik vraag je om de feiten die je meent te kennen en bewezen acht, te staven.
http://mediawerkgroepsyri(...)nvallen-onderzoeken/
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 28 december 2012 @ 16:35:41 #59
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_120867518
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Summers, bindt eens een beetje in en stop met die laster.
Feiten zijn geen laster , ik kan er niks aandoen dat Obama onschuldige kinderen dood met zijn drone aanvallen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 28 december 2012 @ 16:39:12 #60
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_120867647
quote:
Dat zijn geen feiten, dat is slechts een nieuwsartikel, derhalve gelardeerd met de opinie van de schrijver of publicist. Ik wil feiten. Namen van door Obama eigenhandig vermoorde kinderen, graag, als ook de data waarin dit als onomstotelijk vaststaand werd geconstateerd door een onafhankelijk rechtsapparaat.

Bovendien een kwalijke zaak dat jij aan de hand van een nieuwsartikeltje smadelijke taal uitslaat over iemand.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_120868005
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:35 schreef Summers het volgende:

[..]

Feiten zijn geen laster , ik kan er niks aandoen dat Obama onschuldige kinderen dood met zijn drone aanvallen .
Wat heeft dat in hemelsnaam met de schoolshooting te maken. Maakt het een het ander minder erg?
  vrijdag 28 december 2012 @ 16:49:59 #62
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_120868118
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:35 schreef Summers het volgende:

[..]

Feiten zijn geen laster , ik kan er niks aandoen dat Obama onschuldige kinderen dood met zijn drone aanvallen .
Leuk allemaal maar wat heeft dat met het topic te maken? Echt.. dafuck?
  vrijdag 28 december 2012 @ 16:53:19 #63
371032 GoedeVraag
Het begint met een vraag.
pi_120868290
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:39 schreef ElizabethR het volgende:

Ik wil feiten. Namen van ... vermoorde kinderen, graag, als ook de data waarin dit als onomstotelijk vaststaand werd geconstateerd door een onafhankelijk rechtsapparaat.
Dat lijkt voor het eigenlijke onderwerp van dit topic ook wel eens lastig te zijn gezien de 'tegenstrijdigheden' in de berichtgeving...

Overigens zal het nog niet gemakkelijk zijn een onafhankelijk rechtsapparaat te vinden denk ik.
  vrijdag 28 december 2012 @ 16:56:31 #64
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_120868484
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 15:18 schreef mossad_agent het volgende:
Ik heb gehoord dat Obama een witte Texaan is.... en wie mij niet gelooft is gek.
  vrijdag 28 december 2012 @ 16:57:06 #65
371032 GoedeVraag
Het begint met een vraag.
pi_120868527
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 december 2012 15:05 schreef Copycat het volgende:
Een slordige verslaggever ... Goh!
Wat wil je daarmee zeggen? Dergelijke slordigheden lijken mij niet 'goh', maar blijkbaar vind jij het vrij normaal.

Overigens kan het ook aan iets anders dan slordigheid hebben gelegen.
  vrijdag 28 december 2012 @ 17:16:14 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120869491
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:57 schreef GoedeVraag het volgende:

Wat wil je daarmee zeggen? Dergelijke slordigheden lijken mij niet 'goh', maar blijkbaar vind jij het vrij normaal.

Overigens kan het ook aan iets anders dan slordigheid hebben gelegen.
Ik wil daarmee zeggen dat ook dergelijke slordigheden kunnen voorkomen, ook bij verslaggevers. Niet goed te praten, pijnlijk in dit geval, maar vergissen bliijft menselijk.

En wat zou volgens jou dan een andere reden kunnen zijn? Foto's van andere kinderen moedwillig misbruiken omwille van wat?

[ Bericht 0% gewijzigd door Copycat op 28-12-2012 17:21:44 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 28 december 2012 @ 17:31:18 #67
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_120870199
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:39 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Dat zijn geen feiten, dat is slechts een nieuwsartikel, derhalve gelardeerd met de opinie van de schrijver of publicist. Ik wil feiten. Namen van door Obama eigenhandig vermoorde kinderen, graag, als ook de data waarin dit als onomstotelijk vaststaand werd geconstateerd door een onafhankelijk rechtsapparaat.

Bovendien een kwalijke zaak dat jij aan de hand van een nieuwsartikeltje smadelijke taal uitslaat over iemand.
Hier alle droneaanvallen , data , aantal slachtoffers , bronnen enz , dat je trouwens nog vragen hebt bij een regering die beweerd dat 500.000 kinderen in Iraq het waard waren om te sterven voor een zoektocht naar massavernietigingswapens die er niet waren .

http://www.thebureauinves(...)/obama-2012-strikes/

[ Bericht 8% gewijzigd door Summers op 28-12-2012 17:37:58 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_120870715
Haha leuk die geirriteerde mensen hier. Ik was ook ooit zo'n persoon dat hier kwam en zich zo gedroeg, maar nu ik weet dat Operation Northwoods een officieel onderdeel is van de Amerikaanse geschiedschrijving, is mijn beeld een beetje verandert. Ik zeg trouwens niets over Sandy Hook, daar weet ik weinig van af. Maar mensen die hier komen moeten weten wat Operation Northwoods inhoudt:

Operation Northwoods was a series of false-flag proposals that originated within the United States government in 1962, but were rejected by the Kennedy administration.[2] The proposals called for the Central Intelligence Agency (CIA), or other operatives, to commit perceived acts of terrorism in U.S. cities and elsewhere. These acts of terrorism were to be blamed on Cuba in order to create public support for a war against that nation, which had recently become communist under Fidel Castro.[3] One part of Operation Northwoods was to "develop a Communist Cuban terror campaign in the Miami area, in other Florida cities and even in Washington".



http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Northwoods

Dus met andere woorden, ook in onze zogenaamd democratische en veilige Westerse wereld kunnen zieke dingen gebeuren waarbij men bereidt is slachtoffers te maken voor het groter goed of voor een plan dat de heersende elite goed uitkomt. Godzijdank was Kennedy president, een echte president met een hart voor de mensen, en is het zieke Northwoods plan nooit uitgevoerd en zijn de bedenkers ontslagen.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  vrijdag 28 december 2012 @ 18:13:38 #69
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_120872149
Joh, waarom noem je niet gelijk even de holocaust, Tuskegee en MKULtra in je post, gewoon voor de kritische beeldvorming om de goedgelovige mensen in te laten zien wat voor een monsterlijke daden er in naam van de staat zijn gepleegd?

Daarmee vallen alle ranzige hersenspinsels over deze schietpartij mee goed te praten, toch? Wij vinden het ook helemaal niet leuk om hierover te moeten praten, het is verschrikkelijk! Nee, we doen dit zware werk voor de slachtoffertjes, uhm, voor een betere, veiligere wereld, en ja, voor onze comateuze medemens. Echt waar. Jij wilt toch zeker ook niet dat de elite ons gebruikt als pionnen in hun minne machtsspelletjes? Nou dan!
  vrijdag 28 december 2012 @ 18:17:57 #70
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_120872308
Ik lees hier trouwens enkele tegenstrijdige gedachten; we worden onder de knoet gehouden door een nietsontziende elite maar kennelijk konden zij het niet over hun harten verkrijgen om 26 kinderen en begeleiders dood te knallen voor hun Grote Plan, want het zijn vermoedelijk 'vicsims'.

En was het doel nou om wapens aan banden te leggen of om het wapenbezit juist te bevorderen?

Gezien deze verwarring moet toch sterk overwegen worden dat de complottheorieën deel uit maken van het complot om de kritische zelfstandige denkers met een kluitje in het riet te sturen.
pi_120872345
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 17:41 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Haha leuk die geirriteerde mensen hier. Ik was ook ooit zo'n persoon dat hier kwam en zich zo gedroeg, maar nu ik weet dat Operation Northwoods een officieel onderdeel is van de Amerikaanse geschiedschrijving, is mijn beeld een beetje verandert. Ik zeg trouwens niets over Sandy Hook, daar weet ik weinig van af. Maar mensen die hier komen moeten weten wat Operation Northwoods inhoudt:

Operation Northwoods was a series of false-flag proposals that originated within the United States government in 1962, but were rejected by the Kennedy administration.[2] The proposals called for the Central Intelligence Agency (CIA), or other operatives, to commit perceived acts of terrorism in U.S. cities and elsewhere. These acts of terrorism were to be blamed on Cuba in order to create public support for a war against that nation, which had recently become communist under Fidel Castro.[3] One part of Operation Northwoods was to "develop a Communist Cuban terror campaign in the Miami area, in other Florida cities and even in Washington".

[ afbeelding ]

http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Northwoods

Dus met andere woorden, ook in onze zogenaamd democratische en veilige Westerse wereld kunnen zieke dingen gebeuren waarbij men bereidt is slachtoffers te maken voor het groter goed of voor een plan dat de heersende elite goed uitkomt. Godzijdank was Kennedy president, een echte president met een hart voor de mensen, en is het zieke Northwoods plan nooit uitgevoerd en zijn de bedenkers ontslagen.
Bij deze post kan men het beste met de laatste zin beginnen te lezen.
pi_120872849
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 18:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Bij deze post kan men het beste met de laatste zin beginnen te lezen.
Want elke president is hetzelfde toch?

Denk jij dat Kennedy Irak was binnengevallen op basis van de leugens dat er WMD's zouden liggen? Jij vindt dat Kennedy en Bush op dezelfde hoogte staan qua moraliteit?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_120873529
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 18:31 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Want elke president is hetzelfde toch?

Denk jij dat Kennedy Irak was binnengevallen op basis van de leugens dat er WMD's zouden liggen? Jij vindt dat Kennedy en Bush op dezelfde hoogte staan qua moraliteit?
Ik zie een heel verhaal over een false flag met aan het einde een zinnetje waarin staat dat het niet gebeurd is, tja, wat kun je daar dan mee?
pi_120873682
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 18:31 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Want elke president is hetzelfde toch?

Denk jij dat Kennedy Irak was binnengevallen op basis van de leugens dat er WMD's zouden liggen? Jij vindt dat Kennedy en Bush op dezelfde hoogte staan qua moraliteit?
Niet dat ik me verder in dit topic wil mengen, dus offtopic:

"Want.. ?

"Denk jij dan...?" "Jij vindt dat ...?"

:O

Adem in, adem uit.

Probeer nu eerst eens een propositie te formuleren, bedenk vervolgens een aantal argumenten die jij daar zelf eventueel tegen in zou kunnen brengen - probeer deze te weerleggen.

Gelukt?

Welkom tot de wereld van het kritisch denken! ^O^

Laat al dat geïnsinueer en die overdreven drogreden lekker achterwegen joh!

Of ben ik soms verstrikt geraakt in een of ander Socratisch gesprek welke mijn pet te boven gaat? (hihi, zie je wat ik hier doe?)
I kept having dreams all night. I thought they were touching me with their fingers. But dreams don't have fingers, they have fists,
so it must have been scorpions.
  vrijdag 28 december 2012 @ 18:52:27 #75
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_120873718
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 15:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Over witte Texaan gesproken; George Bush Sr ligt in het ziekenhuis, zou dat wel echt zijn of is het eigenlijk Obama?
Die ligt helemaal niet in het ziekenhuis,...dat is een hoax. :)
pi_120874010
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 18:52 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Die ligt helemaal niet in het ziekenhuis,...dat is een hoax. :)
Serieus? Hoorde het gisteren op een of andere nieuwsuitzending.
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:02:10 #77
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_120874194
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 15:45 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik heb er ook geen woorden voor , mensen zijn zo van zichzelf afgedreven dat ze alleen nog maar iets voelen als de MSM zegt dat ze iets moeten voelen en erg moeten vinden .

[ afbeelding ]

En dan zijn de onschuldige dode kinderen in Iraq , Somalie , Yemen , afghanistan nog niet meegeteld .


500.000 onschuldige kinderen !! en zo'n regering moet ik steunen ? IK ben gek als ik dat niet doe ? Dit zijn niet mijn normen en waarden en zulke mensen steun ik niet en zijn de pest op deze wereld en het zijn massamoordenaars , noem mij iemand die dit overtreft in de wereld waar we nu in leven en ik geef je gelijk .
Je hoeft niemand te steunen...dat vraagt niemand van je, snap je?

Verder heb je het over 5000000 moorden .... maar zijn die wel echt?? Of zijn die ook verzonnen, net als de Amerika de rest ook altijd maar schijnt te verzinnen?

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 18:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Serieus? Hoorde het gisteren op een of andere nieuwsuitzending.
Ja dus? ik heb hier een email waarin staat dat het niet zo is. Dus is het niet zo en als je mij niet gelooft ben je gek en hang je kindermoordenaars aan.
pi_120874728
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:02 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Je hoeft niemand te steunen...dat vraagt niemand van je, snap je?

Verder heb je het over 5000000 moorden .... maar zijn die wel echt?? Of zijn die ook verzonnen, net als de Amerika de rest ook altijd maar schijnt te verzinnen?

[..]

Ja dus? ik heb hier een email waarin staat dat het niet zo is. Dus is het niet zo en als je mij niet gelooft ben je gek en hang je kindermoordenaars aan.
Oh, op die fiets.
Ik zat al te googlen :D
pi_120875553
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 18:51 schreef Fledderjon het volgende:

[..]

Niet dat ik me verder in dit topic wil mengen, dus offtopic:

"Want.. ?

"Denk jij dan...?" "Jij vindt dat ...?"

:O

Adem in, adem uit.

Probeer nu eerst eens een propositie te formuleren, bedenk vervolgens een aantal argumenten die jij daar zelf eventueel tegen in zou kunnen brengen - probeer deze te weerleggen.

Gelukt?

Welkom tot de wereld van het kritisch denken! ^O^

Laat al dat geïnsinueer en die overdreven drogreden lekker achterwegen joh!

Of ben ik soms verstrikt geraakt in een of ander Socratisch gesprek welke mijn pet te boven gaat? (hihi, zie je wat ik hier doe?)
Alles goed verder? Is het zo moeilijk te begrijpen waar ik heen wil? Het enige waar ik heen wil, is dat ik vind dat we ten allen tijde waakzaam moeten blijven en dat we niet moeten denken dat zieke dingen niet kunnen gebeuren omdat wij Westerlingen zijn met een democratie. Sommige mensen lijken te denken dat wanneer je democratie hebt dat dat ons ten allen tijde beschermt tegen corruptie en machtswellustelingen. Dat is gewoon naief.

Ik zeg verder niet dat Northwoods-achtige praktijken nu plaatsvinden. Maar al is er een 0,1 procent kans dat achter de schermen zieke machtsspelletjes plaatsvinden, dan moet die 0,1 procent kans toch meer dan genoeg zijn om waakzaam te blijven en kritisch te kijken naar wat er plaatsvindt in de wereld?

Met de Patriot Act in de VS heeft de overheid zich enorm veel macht verworven. Het lijkt me dan toch niet meer dan normaal om alles te bekijken onder een vergrootglas?

Er zijn gewoon parallellen met het Duitsland van de jaren 30. Wil dat zeggen dat er weer zoiets gaat gebeuren? Nee natuurlijk niet. Maar laten we dan op zn minst die machtige overheid in de gaten houden.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:43:47 #80
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_120876595
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh, op die fiets.
Ik zat al te googlen :D
haha je kent me toch :)
pi_120877661
quote:
12s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:43 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

haha je kent me toch :)
Ik had het idd moeten weten ;)
pi_120877817
Het interessante aan deze zaak vind ik vooral hoe de media er mee omgaan, met name uit verschillende landen. China wijst de vinger naar de wapenwet in de VS en doet alsof zij geen last hebben van shootings (maar wel van stabbings!), de VS doet alsof dit soort shootings zelden gebeurt (43 stuks sinds 1996!).
pi_120878032
quote:
3s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:08 schreef Gray het volgende:
Het interessante aan deze zaak vind ik vooral hoe de media er mee omgaan, met name uit verschillende landen. China wijst de vinger naar de wapenwet in de VS en doet alsof zij geen last hebben van shootings (maar wel van stabbings!), de VS doet alsof dit soort shootings zelden gebeurt (43 stuks sinds 1996!).
Ik vind het eigenlijk alleen maar heel, heel erg. Dat iemand zover komt om wapens op te nemen en onschuldige mensen neer te knallen.
Dat is de emotie die bij mij overheerst. En medeleven voor die ouders die hun kind kwijt zijn.
pi_120878112
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk alleen maar heel, heel erg. Dat iemand zover komt om wapens op te nemen en onschuldige mensen neer te knallen.
Dat is de emotie die bij mij overheerst. En medeleven voor die ouders die hun kind kwijt zijn.
Ik vind het met name ernstig dat dit op regelmatige basis gebeurt, al tientallen jaren:
196 shootings since 1980
pi_120878600
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:13 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik vind het met name ernstig dat dit op regelmatige basis gebeurt, al tientallen jaren:
196 shootings since 1980
Maar hoe kun je zoiets voorkomen? Want mensen die niet goed bij hun hoofd zijn hou je altijd.
En vergeet niet he enorm groot Amerika is. Het is een wonder dat het er niet meer zijn. Zo kun je het ook bekijken.
En je ziet het, het komt ook in Europa voor. Zie Alphen, Noorwegen met Breivik en België met die jongen Kim die eigenlijk nog meer kinderen had willen doodschieten . Frankrijk laatst met die man die Joden doodschoot.
pi_120878931
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:25 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Alles goed verder? Is het zo moeilijk te begrijpen waar ik heen wil? Het enige waar ik heen wil, is dat ik vind dat we ten allen tijde waakzaam moeten blijven en dat we niet moeten denken dat zieke dingen niet kunnen gebeuren omdat wij Westerlingen zijn met een democratie. Sommige mensen lijken te denken dat wanneer je democratie hebt dat dat ons ten allen tijde beschermt tegen corruptie en machtswellustelingen. Dat is gewoon naief.

Ik zeg verder niet dat Northwoods-achtige praktijken nu plaatsvinden. Maar al is er een 0,1 procent kans dat achter de schermen zieke machtsspelletjes plaatsvinden, dan moet die 0,1 procent kans toch meer dan genoeg zijn om waakzaam te blijven en kritisch te kijken naar wat er plaatsvindt in de wereld?

Met de Patriot Act in de VS heeft de overheid zich enorm veel macht verworven. Het lijkt me dan toch niet meer dan normaal om alles te bekijken onder een vergrootglas?

Er zijn gewoon parallellen met het Duitsland van de jaren 30. Wil dat zeggen dat er weer zoiets gaat gebeuren? Nee natuurlijk niet. Maar laten we dan op zn minst die machtige overheid in de gaten houden.
Het gaat prima met mij Prob' on pcp, leuk dat je het vraagt :)

Na een propositie volg normaliter een argumentatie, of een logische gevolgtrekking. Nu weet ik ook best wel dat een forum meer weg heeft van een speeltuin dan een academisch discours, maar toch.

De uitleg die je zo hier boven geeft, daar heb ik verder niets op aan te merken. Mijn reactie was dan ook zogezegd 'offtopic' - vorm over inhoud in dit geval. Waar ik op doelde was dan ook het gebruik van drogredenen in een vragende vorm - of anders gezegd - het moment waarop je de persoon die het niet met jouw propositie eens is een andere, niet ter zake doende mening in de mond legt.

Dus jij vindt niet dit - dus - "Denk jij dan ...?" of "Jij vindt dat .."

Hoewel in de vragende vorm iets subtieler, blijft het natuurlijk gewoon een slechte vorm van argumentatie. That's all! Niets persoonlijks, al te persoonlijks verder.

Sorry voor de onderbreking. Ik hou me verder wel even buiten dit topic.

Succes!
I kept having dreams all night. I thought they were touching me with their fingers. But dreams don't have fingers, they have fists,
so it must have been scorpions.
pi_120879061
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:27 schreef Fledderjon het volgende:

[..]

Het gaat prima met mij Prob' on pcp, leuk dat je het vraagt :)

Na een propositie volg normaliter een argumentatie, of een logische gevolgtrekking. Nu weet ik ook best wel dat een forum meer weg heeft van een speeltuin dan een academisch discours, maar toch.

De uitleg die je zo hier boven geeft, daar heb ik verder niets op aan te merken. Mijn reactie was dan ook zogezegd 'offtopic' - vorm over inhoud in dit geval. Waar ik op doelde was dan ook het gebruik van drogredenen in een vragende vorm - of anders gezegd - het moment waarop je de persoon die het niet met jouw propositie eens is een andere, niet ter zake doende mening in de mond legt.

Dus jij vindt niet dit - dus - "Denk jij dan ...?" of "Jij vindt dat .."

Hoewel in de vragende vorm iets subtieler, blijft het natuurlijk gewoon een slechte vorm van argumentatie. That's all! Niets persoonlijks, al te persoonlijks verder.

Sorry voor de onderbreking. Ik hou me verder wel even buiten dit topic.

Succes!
Oh okay, sorry dat ik wat geirriteerd reageerde! Met bovenstaande uitleg snap ik waar je heen wilde :)
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zaterdag 29 december 2012 @ 00:26:19 #88
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_120894329
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 18:31 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Want elke president is hetzelfde toch?

Denk jij dat Kennedy Irak was binnengevallen op basis van de leugens dat er WMD's zouden liggen? Jij vindt dat Kennedy en Bush op dezelfde hoogte staan qua moraliteit?
Kennedy is Cuba binnengevallen zonder goede reden en hij heeft een groot aandeel gehad in het ontstaan van de oorlog in Vietnam, alweer zonder goede reden. Ik zie weinig verschil in moraliteit tussen die twee, behalve dan dat Bush voor zover we weten niet de gezondheid van z'n scharrels in gevaar bracht door een geslachtsziekte te verzwijgen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_120910018
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 00:26 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Kennedy is Cuba binnengevallen zonder goede reden en hij heeft een groot aandeel gehad in het ontstaan van de oorlog in Vietnam, alweer zonder goede reden. Ik zie weinig verschil in moraliteit tussen die twee, behalve dan dat Bush voor zover we weten niet de gezondheid van z'n scharrels in gevaar bracht door een geslachtsziekte te verzwijgen.
Dat. Plus dat dit niets te maken heeft met wat een gestoord persoon aanricht op een school.
pi_120911242
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 17:31 schreef Summers het volgende:

[..]

Hier alle droneaanvallen , data , aantal slachtoffers , bronnen enz , dat je trouwens nog vragen hebt bij een regering die beweerd dat 500.000 kinderen in Iraq het waard waren om te sterven voor een zoektocht naar massavernietigingswapens die er niet waren .

http://www.thebureauinves(...)/obama-2012-strikes/
Nee, jij zou mij feitelijk bevestigde data geven waarin staat dat Obama eigenhandig een massa kinderen heeft vermoord. Want dat beweer je namelijk.

Op de site die jij linkt staat aangegeven dat er tussen 2004 en 2012 in Pakistan bijvoorbeeld (want Irak staat er niet eens bij), 176 kinderen zijn omgekomen door strikes. Dat zijn er 176 teveel uiteraard, maar benadert bij lange na niet wat jij beweert. Je brengt je 'feiten' dan ook nogal doorspekt van je eigen mening. Noem het dan ook zo, je eigen mening, en geen feiten.

Verder vind ik je bron op zijn zachtst gezegd, nogal dubieus. Net zoals je vorige linkje van 'media werkgroep syrie', dat zal echt objectieve verslaggeving zijn. :')

[ Bericht 3% gewijzigd door ElizabethR op 29-12-2012 15:01:25 ]
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zaterdag 29 december 2012 @ 15:53:36 #91
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_120913249
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Lambiekje, laster is niet toegestaan, dat weet je toch wel?
En dit is pure laster.

Summers dito over Obama.

Dat jullie een mening hebben is prima, maar jullie vliegen hier echt de bocht uit.
Dus graag normaal reageren.
Geen taal is rijk genoeg om die rotvent (en z'n gedrag) te beschrijven.

Ohhh wat moet men nog een hoop doorgronden hoe de wereld echt werkt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 29 december 2012 @ 15:57:18 #92
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_120913402
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 00:26 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Kennedy is Cuba binnengevallen zonder goede reden en hij heeft een groot aandeel gehad in het ontstaan van de oorlog in Vietnam, alweer zonder goede reden. Ik zie weinig verschil in moraliteit tussen die twee, behalve dan dat Bush voor zover we weten niet de gezondheid van z'n scharrels in gevaar bracht door een geslachtsziekte te verzwijgen.
mening president is lekker fout seksueel bezig geweest.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lambiekje op 29-12-2012 16:02:45 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_120913493
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 15:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Geen taal is rijk genoeg om die rotvent (en z'n gedrag) te beschrijven.

Ohhh wat moet men nog een hoop doorgronden hoe de wereld echt werkt.
Zeg dat wel :X
pi_120913570
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 15:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

mening president is lekker fout bezig geweest.
http://www.trance-formation.com/
Het topic gaat over Sandy Hook en de tragedie die zich daar afgespeeld heeft. Zullen we het daar dan ook over hebben en het niet hebben over gedrag van presidenten over de hele wereld?
  zaterdag 29 december 2012 @ 16:03:54 #95
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_120913661
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zeg dat wel :X
je hebt echt geen idee wat er speelt hè. En wat er op het spel staat. Door warmongers als Obama, Merkel e.d.

Ik ben van mening dat wij de Europeaan extreem veel dommer, blinder en naiver zijn dan de Europeaan uit de jaren 30 in aanloop naar WO2 ten aanzijn van onze maatschappij.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_120913826
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je hebt echt geen idee wat er speelt hè. En wat er op het spel staat. Door warmongers als Obama, Merkel e.d.

Ik ben van mening dat wij de Europeaan extreem veel dommer, blinder en naiver zijn dan de Europeaan uit de jaren 30 in aanloop naar WO2 ten aanzijn van onze maatschappij.

Maar wat heeft dat met Sandy Hook te maken Biekje?
  zaterdag 29 december 2012 @ 16:12:35 #97
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_120914044
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 15:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Geen taal is rijk genoeg om die rotvent (en z'n gedrag) te beschrijven.

Ohhh wat moet men nog een hoop doorgronden hoe de wereld echt werkt.
Het is ook hun wereld en als ze alles willen ontkennen en goedpraten is prima , wat je toelaat in de wereld houd je in stand zodat het ook je eigen deur kan bereiken , zo simpel ligt het . Je kan de realiteit ontkennen maar niet de gevolgen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 29 december 2012 @ 16:13:42 #98
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_120914096
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar wat heeft dat met Sandy Hook te maken Biekje?
Niks, maar als je scheetjes moet laten kun je ze beter niet inhouden want dan krijg je buikpijn.
  zaterdag 29 december 2012 @ 16:14:18 #99
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_120914116
Ik ga niet beweren dat 't allemaal een opgezet plan was maar dat Obama een grote scheinheil is, groter dan Bush, kan ik me zeker in vinden. De overheid grijpt zulke gebeurtenissen keer op keer aan om er een (mega)slaatje uit te slaan. Zie nu ook weer de aangescherpte NDAA van 2013, echt om te janken.

Geen wonder dat er 'conspiracy' theorien ontstaan.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_120914503
quote:
9s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:13 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Niks, maar als je scheetjes moet laten kun je ze beter niet inhouden want dan krijg je buikpijn.
Dan heeft Lambiekje nog nooit buikpijn gehad ;)
  zaterdag 29 december 2012 @ 18:34:23 #101
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_120919654
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar wat heeft dat met Sandy Hook te maken Biekje?
Alles op de wereld is uiteindelijk 1 verhaal en alles is met elkaar verbonden en alles heeft invloed op elkaar . Dit kan vanuit de regering komen om bijv de wapens af te pakken van de bevolking , niet voor niets is de wapenverkoop gestegen na deze gebeurtenis . Niet voor niets zijn mensen wapens aan het inslaan nadat Obama weer president werd . Niet voor niets zijn daarna in alle staten petities gestart om zich af te scheiden van de verenigde staten . Obama is bezig zichzelf een dictator te maken met wetten als de NDAA waarbij hij zichzelf het recht geeft burgers voorgoed op te sluiten zonder rechtspraak . Dat is absurd . Niemand heeft dat recht .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_120919820
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 18:34 schreef Summers het volgende:

[..]

Alles op de wereld is uiteindelijk 1 verhaal en alles is met elkaar verbonden en alles heeft invloed op elkaar . Dit kan vanuit de regering komen om bijv de wapens af te pakken van de bevolking , niet voor niets is de wapenverkoop gestegen na deze gebeurtenis . Niet voor niets zijn mensen wapens aan het inslaan nadat Obama weer president werd . Niet voor niets zijn daarna in alle staten petities gestart om zich af te scheiden van de verenigde staten . Obama is bezig zichzelf een dictator te maken met wetten als de NDAA waarbij hij zichzelf het recht geeft burgers voorgoed op te sluiten zonder rechtspraak . Dat is absurd . Niemand heeft dat recht .
Tja, en waar schaar je dan die bom in Pakistan vandaag onder? Ook de schuld van Obama?
En wat heeft dat dan te maken met de volgens jou false flag in Sandy Hook?
  zaterdag 29 december 2012 @ 18:50:47 #103
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_120920265
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 18:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tja, en waar schaar je dan die bom in Pakistan vandaag onder? Ook de schuld van Obama?
En wat heeft dat dan te maken met de volgens jou false flag in Sandy Hook?
NAV Sandy begon hij over een wapenwet en het was wachten wanneer hij daarmee zou komen plus hij huilde en dat is hypocriet want er is geen verschil tussen onschuldige kinderen in America of Pakistan , er is alleen een functieverschil en de toegang tot betere wapens , beide zijn erg met het verschil dat er 1 door kan gaan zoals die wenst .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_120920333
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 18:50 schreef Summers het volgende:

[..]

NAV Sandy begon hij over een wapenwet en het was wachten wanneer hij daarmee zou komen plus hij huilde en dat is hypocriet want er is geen verschil tussen onschuldige kinderen in America of Pakistan , er is alleen een functieverschil en de toegang tot betere wapens , beide zijn erg met het verschil dat er 1 door kan gaan zoals die wenst .
Pakistan bedoel je? Omdat het daar zo'n beetje dagelijkse kost is en we er al niet eens meer van opkijken.
En ook daar zijn het onschuldige kinderen. Net als in Sandy Hook.
  zaterdag 29 december 2012 @ 19:13:39 #105
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_120921232
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 18:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Pakistan bedoel je? Omdat het daar zo'n beetje dagelijkse kost is en we er al niet eens meer van opkijken.
En ook daar zijn het onschuldige kinderen. Net als in Sandy Hook.
De war of terror is ook dagelijkse kost sinds 9/11 en dat blijft zich maar verspreiden en verplaatsen , die moet een keer stoppen en Pakistan en welk land dan ook valt daarbij echt in het niet qua onschuldige slachtoffers . Zie jij ooit militairen uit het midden oosten hier deuren intrappen of westers land bezetten of drone aanvallen doen ? ik niet , ik zie alleen het westen dat doen in het midden oosten en dat normaal vinden , Oorlog is een levensstijl geworden en standaard buitenlands beleid .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 29 december 2012 @ 19:19:01 #106
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_120921514
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 18:50 schreef Summers het volgende:

[..]

NAV Sandy begon hij over een wapenwet en het was wachten wanneer hij daarmee zou komen
Uiteraard begon hij over een wapenwet. Dat zou elke president van de USA gedaan hebben na een dergelijke, zoveelste tragedie
quote:
plus hij huilde en dat is hypocriet want er is geen verschil tussen onschuldige kinderen in America of Pakistan
En wanneer heeft hij beweerd dat er wel verschil is? Dus wat is er precies hypocriet aan?
quote:
er is alleen een functieverschil en de toegang tot betere wapens , beide zijn erg met het verschil dat er 1 door kan gaan zoals die wenst .
Ik ben je volledig kwijt, probeer eens op een samenhangende manier iets uit te leggen?

[ Bericht 0% gewijzigd door ElizabethR op 29-12-2012 21:33:37 ]
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zaterdag 29 december 2012 @ 20:25:05 #107
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_120924940
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 19:19 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ik ben je volledig kwijt, probeer eens op een samenhangende manier iets uit te leggen?
:')
pi_120925168
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 19:19 schreef ElizabethR het volgende:
En wanneer heeft hij beweert dat er wel verschil is? Dus wat is er precies hypocriet aan
Dat beweert hij niet, dat straalt hij uit, ik heb hem iig nooit zien nep huilen als er weer 's onschuldigen omkwamen bij de door hem opgedragen drone aanvallen.
quote:
The TBIJ said available data showed from June 2004 to September 2012, drone strikes have killed 2,570 to 3,337 people in Pakistan, of whom 474 to 884 were civilians -- including 176 children.
http://edition.cnn.com/20(...)cks-akbar/index.html
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zaterdag 29 december 2012 @ 20:31:18 #109
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_120925240
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 18:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tja, en waar schaar je dan die bom in Pakistan vandaag onder? Ook de schuld van Obama?
En wat heeft dat dan te maken met de volgens jou false flag in Sandy Hook?
Omdat Obama de antichrist is volgens summers :P
pi_120925590
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 20:31 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Omdat Obama de antichrist is volgens summers :P
Hij heeft schuld aan al het leed op de wereld.
Lekker makkelijk, zo'n zondebok. Kun je alles aan ophangen.
  zaterdag 29 december 2012 @ 23:45:28 #111
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_120936064
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 18:34 schreef Summers het volgende:

[..]

Alles op de wereld is uiteindelijk 1 verhaal
Waarom?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_120950179
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 20:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij heeft schuld aan al het leed op de wereld.
Lekker makkelijk, zo'n zondebok. Kun je alles aan ophangen.
Terwijl het om de man achter de schermen gaat.

We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_120951030
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 18:34 schreef Summers het volgende:

[..]

Alles op de wereld is uiteindelijk 1 verhaal en alles is met elkaar verbonden en alles heeft invloed op elkaar . Dit kan vanuit de regering komen om bijv de wapens af te pakken van de bevolking , niet voor niets is de wapenverkoop gestegen na deze gebeurtenis . Niet voor niets zijn mensen wapens aan het inslaan nadat Obama weer president werd . Niet voor niets zijn daarna in alle staten petities gestart om zich af te scheiden van de verenigde staten . Obama is bezig zichzelf een dictator te maken met wetten als de NDAA waarbij hij zichzelf het recht geeft burgers voorgoed op te sluiten zonder rechtspraak . Dat is absurd . Niemand heeft dat recht .
Je hebt het hier over het Feinstein-Lee ammendement op de NDAA van 2013 d.d. 4/12/2013, dat ingaat op sectie 1033?
Volgens mij gaat dat over habeas corpus. Volgens civil liberty groepen krijgt de VS regering daarmee de grondwettelijke macht om mensen zonder aanklacht en berechting onbeperkt op te sluiten......: "ACLU [..] was also worried that the amendment could be construed to actually imply that the U.S. government has the constitutional authority for indefinite detention without charge" Daarenboven was men bang dat: "[...] the Feinstein amendment implicitly authorizes domestic military detention." Dus dat het leger eigen burgers onbeperkt zonder berechting en rechtspraak in detentie kon houden...
Op 18 december werd het Feinstein-Lee ammendement echter door de senaat verworpen. Komt erop neer dat Feinstein-Lee sectie 1033 wilden repareren, maar dat dit niet ver genoeg ging. Overigens is het nu dus nog wachten op een deugdelijke reparatie van sectie 1033.
http://en.wikipedia.org/w(...)for_Fiscal_Year_2013
Overigens die NDAA wordt voor ieder jaar vastgesteld: hiermee wordt het defensie budget bepaald ieder jaar. Sectie 1033 kwam al voor in de NDAA van 2012.
Als je de discussie over sectie 1033 een beetje volgt, zie je trouwens dat dit een discussie is tussen verschillende senatoren, sommigen proberen de sectie aan te scherpen, sommigen proberen te voorkomen dat iemand dus zonder habeas corpus onbeperkt kan worden opgesloten door het leger.
Vooral voor de bevolkingsgroep van Japanse afkomst in de VS ligt deze sectie gevoelig, aangezien zij tijdens WO2 dus in detentie gehouden zijn op gelijke wijze.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 30-12-2012 13:53:56 ]
I´m back.
pi_120952005
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 18:34 schreef Summers het volgende:

[..]

Alles op de wereld is uiteindelijk 1 verhaal ...
Vertel...
I´m back.
  zondag 30 december 2012 @ 13:51:05 #115
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_120953647
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan heeft Lambiekje nog nooit buikpijn gehad ;)
alleen voor mijn eindexamen :) maar dat was vanwege stress :)
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_120953841
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 18:50 schreef Summers het volgende:

[..]

NAV Sandy begon hij over een wapenwet en het was wachten wanneer hij daarmee zou komen plus hij huilde en dat is hypocriet want er is geen verschil tussen onschuldige kinderen in America of Pakistan , er is alleen een functieverschil en de toegang tot betere wapens , beide zijn erg met het verschil dat er 1 door kan gaan zoals die wenst .
Ahja. Obama is stom omdat hij niet huilt om kinderen uit het buitenland. Was dit intrigerende detail mij maar nooit ontgaan :')
Conscience do cost.
  zondag 30 december 2012 @ 14:00:16 #117
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_120954064
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 19:19 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Uiteraard begon hij over een wapenwet. Dat zou elke president van de USA gedaan hebben na een dergelijke, zoveelste tragedie
Maar wat nu als dat juist de bedoeling is. ... Een tragedie opzetten. Zodat het nieuwe beleid draagvlak gaat krijgen.

Elke shooting of het nu Columbine, Tristan, Breivik is. Het zijn in scene gezette happenings.
De shooters waren slachtoffer van een of andere MK-ultra hypnose. Het wordt uitgevoerd om een ander beleid te kunnen doorvoeren.

De wapenwet aanpassingen liggen er al tientallen jaren. Maar er moet draagvlak komen. Een 'drooglegging' gaat niet werken. De shootings worden steeds absurder.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 30 december 2012 @ 14:03:45 #118
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_120954218
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 13:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Vertel...
Globalisatie, Onderwerping van de totaal uitgeknepen middenklasse.

Politiek wordt aangestuurd door de petrochemische en farmaceutische industrie. Die kartel wil wereldheersing.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 30 december 2012 @ 14:11:55 #119
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_120954561
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 20:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij heeft schuld aan al het leed op de wereld.
Lekker makkelijk, zo'n zondebok. Kun je alles aan ophangen.
In zekere zin wel. Obama is het gezicht van het beleid. Hij heeft zijn genocidistische tsaren aangesteld. Hij zet zijn handtekeningen. Maar als Obama is uitgewerkt dan komt er wel een andere flapdrol. Je hebt ook eigenlijk ook geen andere keuze als president dan maar toe te geven aan de oorlogsmentaliteit van de petrochemische en farmaceutische industrie. Doe je het niet dan wordt je en public afgeslacht. En wordt er een andere chantabele klootzak neergezet die wel mee gaat in die risk-spelletjes. Zie bv de wetswijzigingen met minuten nadat JFK is afgemaakt.

In het geval van Obama die is z'n changtable als wat. daar heeft de kartel industrie een mooie. Hij is ook nog eens goed bij het naïeve publiek. Het is echt misdadig hoe x-factor/charisma misbruikt wordt. De wereld is een loer gedraaid. En de serie 24 heeft er aan bijgedragen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 30 december 2012 @ 14:18:03 #120
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_120954864
Mijn held Jack Bauer. Lambiekje wat doe je.
  zondag 30 december 2012 @ 14:22:05 #121
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_120955086
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 14:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar wat nu als dat juist de bedoeling is. ... Een tragedie opzetten. Zodat het nieuwe beleid draagvlak gaat krijgen.

Elke shooting of het nu Columbine, Tristan, Breivik is. Het zijn in scene gezette happenings.
De shooters waren slachtoffer van een of andere MK-ultra hypnose. Het wordt uitgevoerd om een ander beleid te kunnen doorvoeren.
Zulke schietpartijen komen volgens jou dus niet van 'nature' voor? Geen gekkie die het ooit in zijn hoofd haalt om zoiets te gaan doen?
  zondag 30 december 2012 @ 14:24:55 #122
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_120955225
:')
  zondag 30 december 2012 @ 14:25:36 #123
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120955257
Ranting the Sunday away ...

Summers en Lambiekje, a match -knip-.

[ Bericht 15% gewijzigd door Gray op 30-12-2012 14:38:01 (niet doen) ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 30 december 2012 @ 15:03:25 #124
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_120957054
quote:
5s.gif Op zondag 30 december 2012 14:22 schreef Terecht het volgende:

[..]

Zulke schietpartijen komen volgens jou dus niet van 'nature' voor? Geen gekkie die het ooit in zijn hoofd haalt om zoiets te gaan doen?
Nee zo zijn we niet geprogrammeerd en zeker niet tot onschuldige.

Ik vind het hoogst vreemd dat er nog nooit een shooting heeft plaatsgevonden in bv de Tweede kamer,of tijdens een partij-campagne, congres of dodenherdenking. Dan heeft het nog enig logica waarom er geschoten wordt. En aangezien dat nog nimmer is gebeurd is voor mij een indicatie dat het een (politieke) aansturing betreft.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator zondag 30 december 2012 @ 15:06:27 #125
249559 crew  Lavenderr
pi_120957144
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 15:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee zo zijn we niet geprogrammeerd en zeker niet tot onschuldige.

Ik vind het hoogst vreemd dat er nog nooit een shooting heeft plaatsgevonden in bv de Tweede kamer,of tijdens een partij-campagne, congres of dodenherdenking. Dan heeft het nog enig logica waarom er geschoten wordt. En aangezien dat nog nimmer is gebeurd is voor mij een indicatie dat het een (politieke) aansturing betreft.
Dus jij denkt dat bijv Tristan van de V. door de regering is ingezet voor zijn actie?
  zondag 30 december 2012 @ 15:15:12 #126
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_120957527
quote:
11s.gif Op zondag 30 december 2012 15:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat bijv Tristan van de V. door de regering is ingezet voor zijn actie?
Bewijs maar dat het niet zo is.
  zondag 30 december 2012 @ 15:19:22 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120957710
Blame it on the boogie monster Obama.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator zondag 30 december 2012 @ 15:21:05 #128
249559 crew  Lavenderr
pi_120957787
quote:
6s.gif Op zondag 30 december 2012 15:15 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Bewijs maar dat het niet zo is.
Ik kan me niet voorstellen dat men eenmansacties van gestoorde mensen toeschrijft aan een regeringsleider.
Dat wil er bij mij niet in.
  zondag 30 december 2012 @ 15:34:05 #129
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_120958332
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 15:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee zo zijn we niet geprogrammeerd en zeker niet tot onschuldige.

Ik vind het hoogst vreemd dat er nog nooit een shooting heeft plaatsgevonden in bv de Tweede kamer,of tijdens een partij-campagne, congres of dodenherdenking. Dan heeft het nog enig logica waarom er geschoten wordt. En aangezien dat nog nimmer is gebeurd is voor mij een indicatie dat het een (politieke) aansturing betreft.
Schieten tijdens een dodenherdenking heeft logica hoe??? En ben je de aanslag van Karst Tates op de koninklijke familie soms vergeten? Je maakt imo een denkfout door er vanuit te gaan dat daders van schietpartijen zoals op de Sandy Hook school een politiek motief zouden moeten hebben. Adam Lanza, Tristan van der Vlis en James Holmes hadden helemaal geen politiek motief, die waren gewoon niet helemaal lekker in hun hoofd. Mensen doen de raarste dingen als ze een kronkel in de kop hebben of in een psychose zitten. Neem nu de vrouw die dit jaar op de oprit van de GGD haar zoontje met tientallen messteken om het leven bracht omdat hij door de duivel bezeten zou zijn, of de man die een aantal jaar geleden zijn oma levend vilde en met haar huid als jas over straat liep.

Verder proef ik uit jouw posts maar ook die van Summers en andere gelijkgestemden dat het louter de elites zijn die met zieke ideeën rondlopen, maar dat het volk in wezen puur is. Iedere gruweldaad door iemand uit het volk is daarom toe te wijzen aan de elite, want het volk heeft immers haar onschuld niet verloren en dus heeft de elite de Tristan van der Vlisjes en Adam Lanzas van deze wereld gecorrumpeerd om hen tot deze weerzinwekkende daden aan te zetten. Tristan, Tates, Breivik, Holmes, Loughner, Lanza, ze zijn allemaal weerloze pionnen in de minne machtsspelletjes van de elite.

Het heeft welhaast iets religieus...

[ Bericht 7% gewijzigd door Terecht op 30-12-2012 15:54:35 ]
pi_120958695
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 15:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat men eenmansacties van gestoorde mensen toeschrijft aan een regeringsleider.
Dat wil er bij mij niet in.
Maar het staat allemaal in verband met elkaar, ask Obama. 8-)
  zondag 30 december 2012 @ 15:43:21 #131
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_120958741
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 14:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]



Elke shooting of het nu Columbine, Tristan, Breivik is. Het zijn in scene gezette happenings.
De shooters waren slachtoffer van een of andere MK-ultra hypnose. Het wordt uitgevoerd om een ander beleid te kunnen doorvoeren.

OMG!!!!!! En dit schrijf jij uit volle overtuiging?
quote:
De shootings worden steeds absurder.
Jouw gedachtengang ook.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zondag 30 december 2012 @ 16:12:56 #132
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_120960148
quote:
11s.gif Op zondag 30 december 2012 15:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat bijv Tristan van de V. door de regering is ingezet voor zijn actie?
in ieder geval hebben ze hun eigen wapenwet-regels met kwalijk grofheid overtreden. Maar ja de politie wordt dan ook overstelpt met utterly nonsens.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 30 december 2012 @ 16:16:33 #133
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_120960316
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 15:34 schreef Terecht het volgende:

[..]

Schieten tijdens een dodenherdenking heeft logica hoe??? En ben je de aanslag van Karst Tates op de koninklijke familie soms vergeten? Je maakt imo een denkfout door er vanuit te gaan dat daders van schietpartijen zoals op de Sandy Hook school een politiek motief zouden moeten hebben. Adam Lanza, Tristan van der Vlis en James Holmes hadden helemaal geen politiek motief, die waren gewoon niet helemaal lekker in hun hoofd. Mensen doen de raarste dingen als ze een kronkel in de kop hebben of in een psychose zitten. Neem nu de vrouw die dit jaar op de oprit van de GGD haar zoontje met tientallen messteken om het leven bracht omdat hij door de duivel bezeten zou zijn, of de man die een aantal jaar geleden zijn oma levend vilde en met haar huid als jas over straat liep.

Verder proef ik uit jouw posts maar ook die van Summers en andere gelijkgestemden dat het louter de elites zijn die met zieke ideeën rondlopen, maar dat het volk in wezen puur is. Iedere gruweldaad door iemand uit het volk is daarom toe te wijzen aan de elite, want het volk heeft immers haar onschuld niet verloren en dus heeft de elite de Tristan van der Vlisjes en Adam Lanzas van deze wereld gecorrumpeerd om hen tot deze weerzinwekkende daden aan te zetten. Tristan, Tates, Breivik, Holmes, Loughner, Lanza, ze zijn allemaal weerloze pionnen in de minne machtsspelletjes van de elite.

Het heeft welhaast iets religieus...
Mens doen wel rare dingen dan is het voor eigen gewin, rancune of crime-passionel. Met shootings hebben de idioten geen win-situatie. Het slaat nergens op. Zelfs een Ed Gein was nog logischer.

Karst was overigens geen shooting. Maar daar was ook iets fundamenteels mis. Net als met Theo en Pim. Als de avid, politie normaal hun werk hadden gedaan niets gebeurd zou zijn. Maar ja van hogerhand worden de opdrachten gegeven.

Het gewone volk is beduidend puurder dan welk willekeurig politici
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 30 december 2012 @ 16:17:45 #134
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_120960369
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 15:43 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

OMG!!!!!! En dit schrijf jij uit volle overtuiging?

[..]

Jouw gedachtengang ook.
En daarom had de bioscoop-shooting een bandje actief "Murder-alert. Murder alert". Kom op zeg. En zoniet MKultra dan is het wel de schuld vaccins en medicatie.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 30 december 2012 @ 16:19:49 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120960464
quote:
ORLANDO KADIR IS DE ADVOCAAT VAN DE SLACHTOFFERS VAN TRISTAN VAN DER VLIS * HIJ EIST EEN SCHADEVERGOEDING VAN TUSSEN DE 18 EN 33 MIO. * MAAR WEET HIJ OOK DAT DE STAAT DE MOORDPARTIJ ZELF HEEFT GEORGANISEERD? * EN DAT HET ONDERDEEL IS VAN EEN WERELDWIJD NWO-TERREUR PROGRAMMA? * JORIS DEMMINK ACHTER BLOEDBAD IN ALPHEN VIA KITTY NOOY
Kat is het in ieder geval met je eens ... En als Kat het zegt ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator zondag 30 december 2012 @ 16:44:54 #136
249559 crew  Lavenderr
pi_120961682
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 16:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

in ieder geval hebben ze hun eigen wapenwet-regels met kwalijk grofheid overtreden. Maar ja de politie wordt dan ook overstelpt met utterly nonsens.
Maar de regering heeft er niets mee te maken? Of wel? En Obama?
  Moderator zondag 30 december 2012 @ 16:46:28 #137
249559 crew  Lavenderr
pi_120961769
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 16:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Mens doen wel rare dingen dan is het voor eigen gewin, rancune of crime-passionel. Met shootings hebben de idioten geen win-situatie. Het slaat nergens op. Zelfs een Ed Gein was nog logischer.

Karst was overigens geen shooting. Maar daar was ook iets fundamenteels mis. Net als met Theo en Pim. Als de avid, politie normaal hun werk hadden gedaan niets gebeurd zou zijn. Maar ja van hogerhand worden de opdrachten gegeven.

Het gewone volk is beduidend puurder dan welk willekeurig politici
Dus je weet wel dat dit soort shootings en andere moordaanslagen door een enkel persoon uitgevoerd niets met de regeriing te maken heeft?
Waarom probeer je het er dan altijd aan te linken?
  zondag 30 december 2012 @ 16:51:39 #138
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_120962052
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 16:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Mens doen wel rare dingen dan is het voor eigen gewin, rancune of crime-passionel. Met shootings hebben de idioten geen win-situatie. Het slaat nergens op. Zelfs een Ed Gein was nog logischer.
Hoezo was het geval Ed Gein logischer? En waarom hebben de idioten die er op los knallen geen winst bij wat ze doen (en waarom is dat eigenlijk een noodzakelijke voorwaarde)? Kun jij soms in hun hersenpan kijken wat voor een gedachtekronkels daar schuilgaan?

Ook jij maakt hier de fout die zo'n beetje iedere conspiracy theorist in dit topic heeft gemaakt, namelijk je eigen ervaring en maatstaven als universele maat der dingen nemen. Het ik-snap-het-niet-dus-kan-het-niet idee. Alsof je alles al weet wat er te weten valt, en alles wat daarbuiten valt wel per definitie verdacht moet zijn --> OMDAT je het niet kunt verklaren KUN je het verklaren want alles dat niet te verklaren is is verdacht en hoe beter dan verdachte zaakjes te duiden dan middels een complot. Des te minder je van de wereld begrijpt, hoe beperkter je denkkader, hoe meer dingen dus buiten jouw maat der dingen vallen, hoe fantastischer en omvangrijker die complottheorieën dus kunnen worden ( zie Summers: "Alles op de wereld is uiteindelijk 1 verhaal"), tot het moment dat iedere kritiek op de complottheorie deel uit gaat maken van de complottheorie. Als je dat stadium hebt bereikt valt de complottheorie niet meer te falsifiëren en verklaart het dus eigenlijk niets meer. Jij zit al gevaarlijk dicht tegen rock-bottom aan.
quote:
Karst was overigens geen shooting. Maar daar was ook iets fundamenteels mis. Net als met Theo en Pim. Als de avid, politie normaal hun werk hadden gedaan niets gebeurd zou zijn. Maar ja van hogerhand worden de opdrachten gegeven.
Ik haalde Karst Tates aan om aan te tonen dat er wel degelijk mensen zijn die vanuit politieke motieven bereid zijn een aanslag te plegen en daarbij hun leven te geven. Dat Tates toevallig geen vuurwapen maar een auto gebruikte doet daar niets aan af.
  zondag 30 december 2012 @ 16:51:41 #139
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120962055
Idioten die deze shootings op hun geweten hebben, hebben hun eigen, idiote, beweegredenen. Daar zijn het psychische idioten voor. Wat voor de normale mens een waanidee is, is voor hen niet anders dan logica.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator zondag 30 december 2012 @ 16:59:52 #140
249559 crew  Lavenderr
pi_120962455
quote:
7s.gif Op zondag 30 december 2012 16:51 schreef Copycat het volgende:
Idioten die deze shootings op hun geweten hebben, hebben hun eigen, idiote, beweegredenen. Daar zijn het psychische idioten voor. Wat voor de normale mens een waanidee is, is voor hen niet anders dan logica.
Dat .
  zondag 30 december 2012 @ 20:53:51 #141
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_120975263
Maar wat ik mij nu dus afvraag, voor degenen die denken dat deze schietpartij een opzetje is om het Amerikaanse volk haar wapens af te nemen, vinden jullie dan ook dat we in Nederland naar een Amerikaans model qua wapenbezit zouden moeten streven? Dat lijkt me namelijk de logische conclusie te zijn van dat standpunt. De gedachte hierachter is immers dat een gewapende bevolking een bedreiging vormt voor de heersers van de VS en dat zij er alles aan zullen doen om de bevolking te ontwapenen teneinde hun grip op de burger te vergroten. Als je het met deze argumentatie eens bent lijkt het me een kleine stap om dit ook naar Nederland door te trekken. Ik heb van de sceptics iig nergens vernomen dat de Verenigde Staten zich in deze kwestie in een uitzonderingspositie bevinden, en dat we het recht op vrij wapenbezit wat daar bestaat niet ook in Nederland kunnen toepassen.

Het bezitten van bijv een semi-automatische versie van de M16 (de AR-15, het wapen dat zowel Adam Lanza als James Holmes gebruikte) zou dus in principe moeten kunnen in Nederland? Sterker nog, dat is volgens bovenvermelde argumentatie een fundamenteel recht, een noodzakelijke voorwaarde om tirannie te voorkomen. Ali Kannibali, Summers, Lambiekje en anderen die op dezelfde lijn zitten, hoe denken jullie hier eigenlijk over?
  Moderator donderdag 3 januari 2013 @ 14:07:45 #142
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_121110026
wat een werkelijk wantstaltig topic. Ik dacht een tijd geleden al dat BNW niet verder kon zinken, maar blijkbaar wel dus.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_121110353
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 14:07 schreef CoolGuy het volgende:
wat een werkelijk wantstaltig topic. Ik dacht een tijd geleden al dat BNW niet verder kon zinken, maar blijkbaar wel dus.
Het is niet zozeer BNW dat zinkt. Het is meer het niveau van sommige posts hier.
  Moderator donderdag 3 januari 2013 @ 14:23:47 #144
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_121110636
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 14:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is niet zozeer BNW dat zinkt. Het is meer het niveau van sommige posts hier.
dat is het niveau van die betreffende posters, en aangezien die posters veel te vinden zijn in BNW zinkt BNW dus ook. Overigens ook te belachelijk voor woorden dat voor de uitspraken die hier soms gedaan worden een platform wordt geboden.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_121116810
Wat belachelijk is voor de ene, is vanzelfsprekend voor de ander.
pi_121117512
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 14:07 schreef CoolGuy het volgende:
wat een werkelijk wantstaltig topic. Ik dacht een tijd geleden al dat BNW niet verder kon zinken, maar blijkbaar wel dus.
|:(

Ongelofelijk hoe kortzichtig sommige mensen zijn.

"Het wordt zo op het nieuws verteld, dus dan moet het waar zijn. Iedereen die daaraan twijfelt of vragen stelt over dingen die overduidelijk niet kloppen aan het officiële verhaal zijn slecht."

Hé? Zo is het toch?

Oh, nee, wacht, dat heb ik je niet zien zeggen. Dus het is weer een één of ander mysterie wat je nu precies bedoelt met je post. Of ben je soms weer zo eentje die vind dat je eerst professor moet zijn voordat je vragen mag stellen bij een gebeurtenis?
pi_121117960
quote:
5s.gif Op zondag 30 december 2012 20:53 schreef Terecht het volgende:
Maar wat ik mij nu dus afvraag, voor degenen die denken dat deze schietpartij een opzetje is om het Amerikaanse volk haar wapens af te nemen, vinden jullie dan ook dat we in Nederland naar een Amerikaans model qua wapenbezit zouden moeten streven? Dat lijkt me namelijk de logische conclusie te zijn van dat standpunt. De gedachte hierachter is immers dat een gewapende bevolking een bedreiging vormt voor de heersers van de VS en dat zij er alles aan zullen doen om de bevolking te ontwapenen teneinde hun grip op de burger te vergroten. Als je het met deze argumentatie eens bent lijkt het me een kleine stap om dit ook naar Nederland door te trekken. Ik heb van de sceptics iig nergens vernomen dat de Verenigde Staten zich in deze kwestie in een uitzonderingspositie bevinden, en dat we het recht op vrij wapenbezit wat daar bestaat niet ook in Nederland kunnen toepassen.

Het bezitten van bijv een semi-automatische versie van de M16 (de AR-15, het wapen dat zowel Adam Lanza als James Holmes gebruikte) zou dus in principe moeten kunnen in Nederland? Sterker nog, dat is volgens bovenvermelde argumentatie een fundamenteel recht, een noodzakelijke voorwaarde om tirannie te voorkomen. Ali Kannibali, Summers, Lambiekje en anderen die op dezelfde lijn zitten, hoe denken jullie hier eigenlijk over?
Het zou wel mooi middel zijn om je tegen criminaliteit te kunnen verdedigen. Het is natuurlijk zo dat een overvaller die 's nachts naast je bed staat altijd een wapen zal kunnen krijgen. Dat is in nederland nu ook het geval.

Maar ik denk niet dat een zooitje bewapende burgers in staat zijn om zich te kunnen verdedigen wanneer het leger tegen hen gebruikt gaat worden.
  Moderator donderdag 3 januari 2013 @ 17:14:56 #149
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_121117976
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:02 schreef Green1 het volgende:

[..]

|:(

Ongelofelijk hoe kortzichtig sommige mensen zijn.

"Het wordt zo op het nieuws verteld, dus dan moet het waar zijn. Iedereen die daaraan twijfelt of vragen stelt over dingen die overduidelijk niet kloppen aan het officiële verhaal zijn slecht."

Hé? Zo is het toch?

Oh, nee, wacht, dat heb ik je niet zien zeggen. Dus het is weer een één of ander mysterie wat je nu precies bedoelt met je post. Of ben je soms weer zo eentje die vind dat je eerst professor moet zijn voordat je vragen mag stellen bij een gebeurtenis?
Dat eerste heb ik niet gezegd en is ook niet mijn mening. Dat het een mysterie is is ook niet zo. Dat jij het niet snapt is blijkbaar wel zo, maar dat boeit me dan weer niet :')

Ik doel op een aantal specifieke posts met mijn post, en op de eigenaren van die posts. Dat jij dat niet snapt is jouw probleem, al vermoed ik dat je het heel goed snapt maar ja, dan kun je niet de post maken die je nu maakt natuurlijk.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_121118157
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:14 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat eerste heb ik niet gezegd en is ook niet mijn mening. Dat het een mysterie is is ook niet zo. Dat jij het niet snapt is blijkbaar wel zo, maar dat boeit me dan weer niet :')

Ik doel op een aantal specifieke posts met mijn post, en op de eigenaren van die posts. Dat jij dat niet snapt is jouw probleem, al vermoed ik dat je het heel goed snapt maar ja, dan kun je niet de post maken die je nu maakt natuurlijk.
Misschien had je dat dan iets duidelijker kunnen maken :') Maarja, dat boeit je niet zo. Misschien heeft het woord 'topic' bij jou een andere betekenis?
  Moderator donderdag 3 januari 2013 @ 17:23:18 #151
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_121118266
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:20 schreef Green1 het volgende:

[..]

Misschien had je dat dan iets duidelijker kunnen maken :') Maarja, dat boeit je niet zo.
Dat moet ik iets duidelijker maken omdat ik daarmee voorkom dat een of ander helder licht dan zijn standaard rant af kan draaien in plaats van te vragen wat ik bedoel, dat terwijl het duidelijk genoeg is wat ik post?

Ik dacht het niet. Het is niet zo dat ik iets in Jip en Janneke taal ga uitschrijven omdat Green1 anders (zogenaamd) niet weet wat/wie ik bedoel zeg :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_121120822
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat moet ik iets duidelijker maken omdat ik daarmee voorkom dat een of ander helder licht dan zijn standaard rant af kan draaien in plaats van te vragen wat ik bedoel, dat terwijl het duidelijk genoeg is wat ik post?

Ik dacht het niet. Het is niet zo dat ik iets in Jip en Janneke taal ga uitschrijven omdat Green1 anders (zogenaamd) niet weet wat/wie ik bedoel zeg :')
Je was duidelijk genoeg hoor.
  donderdag 3 januari 2013 @ 19:24:51 #153
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_121123070
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 15:03 schreef Lambiekje het volgende:
Ik vind het hoogst vreemd dat er nog nooit een shooting heeft plaatsgevonden in bv de Tweede kamer
of tijdens een partij-campagne, congres of dodenherdenking. Dan heeft het nog enig logica waarom er geschoten wordt.
Misschien zijn dergelijke evenementen wat beter beveiligd?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 3 januari 2013 @ 19:25:43 #154
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_121123103
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:44 schreef Gray het volgende:
Wat belachelijk is voor de ene, is vanzelfsprekend voor de ander.
Gelukkig hebben we naast kolderieke paranoia ook dooddoeners.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_121123971
Ik vind het ook schandelijk wat hier allemaal geroepen is door sommigen over deze tragische moordpartij. Werd er echt kotsmisselijk van.
Vind het echt niet kunnen om nabestaanden zo neer te zetten.
Vanachter je computer vaststellen dat die moord een false flag is, filmpjes plaatsen waarin men de stemmen vervormt , beelden raar knippen en aan elkaar plakken. Ik vind het van een treurigheid echt misselijkmakend.

En dat zeg ik niet als mod maar gewoon als user.
  donderdag 3 januari 2013 @ 20:11:50 #156
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_121125082
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:24 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Misschien zijn dergelijke evenementen wat beter beveiligd?
Er is nooit verder gekomen dan waxine-houder of een harde schreeuw.

Het is niet beter beveiligd...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 3 januari 2013 @ 20:13:38 #157
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_121125162
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind het ook schandelijk wat hier allemaal geroepen is door sommigen over deze tragische moordpartij. Werd er echt kotsmisselijk van.
Vind het echt niet kunnen om nabestaanden zo neer te zetten.
Vanachter je computer vaststellen dat die moord een false flag is, filmpjes plaatsen waarin men de stemmen vervormt , beelden raar knippen en aan elkaar plakken. Ik vind het van een treurigheid echt misselijkmakend.

En dat zeg ik niet als mod maar gewoon als user.
Je moet beseffen dat we verkeerd worden ingelicht. We moeten serieus de mogelijkheid openhouden dat we met dergelijke gebeurtenissen worden voorgelogen met net-niet-GTST-acteurs. Simpel is that.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_121125191
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 20:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je moet beseffen dat we verkeerd worden ingelicht. We moeten serieus de mogelijkheid openhouden dat we met dergelijke gebeurtenissen worden voorgelogen met net-niet-GTST-acteurs. Simpel is that.
Nee, ik ben het niet met je eens. Ik vind dit alle fatsoensnormen overtreden.
  donderdag 3 januari 2013 @ 20:23:01 #159
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_121125547
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 20:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, ik ben het niet met je eens. Ik vind dit alle fatsoensnormen overtreden.
Ik vind dat rotzak Obama al normen overtreed om een ontwapening te rechtvaardigen.

Je hebt geen idee hoe fout onze BigPharma-overheden zijn om wetten er door te krijgen. Maar het is ook geen wonder als men vaccins al niets een als een wapen willen zien.

Met de houding van dat het normen overtreed strooi je zout in je eigen ogen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_121126151
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:25 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we naast kolderieke paranoia ook dooddoeners.
No one likes a cynic.
  donderdag 3 januari 2013 @ 20:46:41 #161
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_121126569
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind het ook schandelijk wat hier allemaal geroepen is door sommigen over deze tragische moordpartij. Werd er echt kotsmisselijk van.
Vind het echt niet kunnen om nabestaanden zo neer te zetten.
Vanachter je computer vaststellen dat die moord een false flag is, filmpjes plaatsen waarin men de stemmen vervormt , beelden raar knippen en aan elkaar plakken. Ik vind het van een treurigheid echt misselijkmakend.

En dat zeg ik niet als mod maar gewoon als user.
Je hebt ook geen bewijs dat het wel waar is , beetje voorbarig om alvast te voelen dat het waar is als er nog zoveel vragen open staan . Dat jij het wel gelooft tot nu toe is persoonlijk .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_121126843
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 20:46 schreef Summers het volgende:

[..]

Je hebt ook geen bewijs dat het wel waar is , beetje voorbarig om alvast te voelen dat het waar is als er nog zoveel vragen open staan . Dat jij het wel gelooft tot nu toe is persoonlijk .
Maar gebrek aan bewijs is geen bewijs op zich, dus daar valt je argument mee om.
  donderdag 3 januari 2013 @ 20:54:15 #163
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_121126929
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 20:46 schreef Summers het volgende:

[..]

Je hebt ook geen bewijs dat het wel waar is , beetje voorbarig om alvast te voelen dat het waar is als er nog zoveel vragen open staan . Dat jij het wel gelooft tot nu toe is persoonlijk .
Ze voelt het niet, ze denkt het. Maar jij weet niet eens wat dat is, denken.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 3 januari 2013 @ 20:58:33 #164
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_121127161
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 20:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Er is nooit verder gekomen dan waxine-houder of een harde schreeuw.

Het is niet beter beveiligd...
Jij denkt toch dat de aanslagen van elf september door de Amerikaanse overheid zijn uitgevoerd? Waarom zou de overheid dan geen aanslag op een staatshoofd in scene kunnen zetten om ontwapening te rechtvaardigen?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 3 januari 2013 @ 21:15:26 #165
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_121127939
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 15:03 schreef Lambiekje het volgende:
Ik vind het hoogst vreemd dat er nog nooit een shooting heeft plaatsgevonden in bv de Tweede kamer,of tijdens een partij-campagne, congres of dodenherdenking. Dan heeft het nog enig logica waarom er geschoten wordt. En aangezien dat nog nimmer is gebeurd is voor mij een indicatie dat het een (politieke) aansturing betreft.
http://en.wikipedia.org/wiki/2011_Tucson_shooting
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 3 januari 2013 @ 21:18:03 #166
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_121128063
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 20:58 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Jij denkt toch dat de aanslagen van elf september door de Amerikaanse overheid zijn uitgevoerd? Waarom zou de overheid dan geen aanslag op een staatshoofd in scene kunnen zetten om ontwapening te rechtvaardigen?
Politici als een staatshoofd zijn te verweven met de BigPharma/BigOil industrie. Dat zorgt voor te veel open beerputten, wet-doorvoerende logistiek.

Een politici van formaat wordt alleen vermoord als het oorlogspelletjes, bankiercasinospelletjes , vaccin-spelletjes of drugstransport dwarsboomt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 3 januari 2013 @ 21:19:30 #167
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_121128150
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Politici als een staatshoofd zijn te verweven met de BigPharma/BigOil industrie. Dat zorgt voor te veel open beerputten.
Dan doen ze toch of ze een aanslag hebben verijdeld?

quote:
Een politici van formaat wordt alleen vermoord als het oorlogspelletjes, bankiercasinospelletjes , vaccin-spelletjes of drugstransport dwarsboomt.
Wat staat hier in godsnaam?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 3 januari 2013 @ 21:20:28 #168
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121128203
Dé onthulling van 2013 zou toch wel zijn als blijkt dat Lambiekje al die tijd enorm heeft zitten trollen.
Zou ook een opluchting zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 3 januari 2013 @ 21:22:00 #169
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_121128271
quote:
11s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:20 schreef Copycat het volgende:
Dé onthulling van 2013 zou toch wel zijn als blijkt dat Lambiekje al die tijd enorm heeft zitten trollen.
Zou ook een opluchting zijn.
Hoe weet jij dat dit niet dé onthulling van 2014 wordt?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 3 januari 2013 @ 21:23:18 #170
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121128343
quote:
11s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:22 schreef TitusPullo het volgende:

Hoe weet jij dat dit niet dé onthulling van 2014 wordt?
Ik heb geen bewijs van het tegendeel, dus dan is het zo!

Toch?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 3 januari 2013 @ 21:24:44 #171
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_121128422
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:19 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Dan doen ze toch of ze een aanslag hebben verijdeld?

[..]

Wat staat hier in godsnaam?
Precies zoals het er staat.

Als je oorlog dwarsboomt, bankhandel dwarsboomt, vaccin/medicatie dwarsboomt of drugs-logistiek dwarsboomt.

Neem JFK die de FED wilde ontmantelen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 3 januari 2013 @ 21:25:19 #172
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_121128448
quote:
11s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:20 schreef Copycat het volgende:
Dé onthulling van 2013 zou toch wel zijn als blijkt dat Lambiekje al die tijd enorm heeft zitten trollen.
Zou ook een opluchting zijn.
Ik zit niet te trollen. Ik verkondig de realiteit. Al mijn claims en beschuldigen zijn gegrond. (tenzij anders vermeld).
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 3 januari 2013 @ 21:26:31 #173
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121128503
Jouw realiteit. Big difference, very big difference.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 3 januari 2013 @ 21:28:06 #174
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_121128603
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Precies zoals het er staat.

Als je oorlog dwarsboomt, bankhandel dwarsboomt, vaccin/medicatie dwarsboomt of drugs-logistiek dwarsboomt.

Neem JFK die de FED wilde ontmantelen.
De FED houdt zich niet bezig met oorlog, medicatie of drugs: JFK deed dat wel. Het enige wat 'ie niet deed, was plannen beramen om de FED te ontmantelen.

Politici is het meervoud van politicus.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 3 januari 2013 @ 21:29:25 #175
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_121128668
quote:
7s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:26 schreef Copycat het volgende:
Jouw realiteit. Big difference, very big difference.
Nee een realiteit die realistischer is dan de dogmatische orthodoxie die verkondigd wordt door gecensureerde en doelbewust fraudulente media, wetenschap en overheid.

Ik zou mijn aangedragen bronnen maar eens bekijken.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 3 januari 2013 @ 21:30:08 #176
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_121128714
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:28 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

De FED houdt zich niet bezig met oorlog, medicatie of drugs: JFK deed dat wel. Het enige wat 'ie niet deed, was plannen beramen om de FED te ontmantelen.

Politici is het meervoud van politicus.
FED is bank .

En ja politici is meervoud van politicus
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 3 januari 2013 @ 21:31:01 #177
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_121128793
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 3 januari 2013 @ 22:15:23 #178
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_121130823
quote:
Maar gebrek aan bewijs is geen bewijs op zich, dus daar valt je argument mee om.
Schande roepen is ook geen bewijs genoeg voor de ander om zich te schamen . Jammer dat het in dit topic alleen maar gaat over hoe slecht het is om een complot open te laten ipv over de antwoorden die er open staan . Het enige wat de ander kan overtuigen van een tegendeel .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_121131053
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 22:15 schreef Summers het volgende:

[..]

Schande roepen is ook geen bewijs genoeg voor de ander om zich te schamen . Jammer dat het in dit topic alleen maar gaat over hoe slecht het is om een complot open te laten ipv over de antwoorden die er open staan . Het enige wat de ander kan overtuigen van een tegendeel .
Nee, er wordt door diverse users schande geroepen over de respectloze manier waarop er over de nabestaanden gepraat wordt en bewerkte filmpjes vertoond worden.
  donderdag 3 januari 2013 @ 22:33:44 #180
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_121131611
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 22:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, er wordt door diverse users schande geroepen over de respectloze manier waarop er over de nabestaanden gepraat wordt en bewerkte filmpjes vertoond worden.
Blijkbaar geloven jullie dan dat het waar is en andere mensen zijn daar nog niet van overtuigt zonder antwoorden op alle vragen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_121131694
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 22:33 schreef Summers het volgende:

[..]

Blijkbaar geloven jullie dan dat het waar is en andere mensen zijn daar nog niet van overtuigt zonder antwoorden op alle vragen .
Maar dat kan toch ook zondet dit soort bewerkte filmpjes te vertonen en stemmen te vervormen? Want dát is pas de zaken verkeerd voorstellen.
  donderdag 3 januari 2013 @ 22:44:59 #182
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_121132067
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 22:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar dat kan toch ook zondet dit soort bewerkte filmpjes te vertonen en stemmen te vervormen? Want dát is pas de zaken verkeerd voorstellen.
Elk filmpje is bewerkt , dat zegt toch niks over de antwoorden die iemand geeft en tegenstrijdig zijn ? Dat is het enige wat ik onthoud van dat filmpje , ik weet niet eens meer welk woord er 10 keer werd herhaald , dat is de mening van de maker van het filmpje . Die mag ook zijn eigen mening hebben .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_121132160
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 22:44 schreef Summers het volgende:

[..]

Elk filmpje is bewerkt , dat zegt toch niks over de antwoorden die iemand geeft en tegenstrijdig zijn ? Dat is het enige wat ik onthoud van dat filmpje , ik weet niet eens meer welk woord er 10 keer werd herhaald , dat is de mening van de maker van het filmpje . Die mag ook zijn eigen mening hebben .
Als iemand een filmpje van iemand maakt en dat dan versnijdt is dat toch de boel bedonderen? Of zie ik dat verkeerd?
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:06:29 #184
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_121132881
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 22:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als iemand een filmpje van iemand maakt en dat dan versnijdt is dat toch de boel bedonderen? Of zie ik dat verkeerd?
Het gaat om de antwoorden die de medical examiner geeft en of die de boel aan het bedonderen is , daar gaat het mij uitsluitend om , genoeg filmpjes die niet bewerkt zijn en er is geen verschil in tegenstrijdigheden in antwoorden die de man geeft . Meteen na Sandy was er wereldwijd wantrouwen dus dit komt niet zomaar uit de lucht vallen en is ook niet bij voorbaat een slechte of foute denkwijze . Als je alles zelf beoordeeld maakt de bron of een andere mening niks uit .

[ Bericht 3% gewijzigd door Summers op 03-01-2013 23:17:53 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_121135582
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:06 schreef Summers het volgende:

[..]

Het gaat om de antwoorden die de medical examiner geeft en of die de boel aan het bedonderen is , daar gaat het mij uitsluitend om , genoeg filmpjes die niet bewerkt zijn en er is geen verschil in tegenstrijdigheden in antwoorden die de man geeft . Meteen na Sandy was er wereldwijd wantrouwen dus dit komt niet zomaar uit de lucht vallen en is ook niet bij voorbaat een slechte of foute denkwijze . Als je alles zelf beoordeeld maakt de bron of een andere mening niks uit .
Nee, jij begint er al aan met idiote insteek. 'Normale' mensen hebben eerst een reactie van afschuw en meelij. Mensen als jij beginnen zich meteen af te vragen of er niet een spannende conspiracy gaande is.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 00:27:38 #186
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_121136194
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 00:13 schreef mootie het volgende:

[..]

Nee, jij begint er al aan met idiote insteek. 'Normale' mensen hebben eerst een reactie van afschuw en meelij. Mensen als jij beginnen zich meteen af te vragen of er niet een spannende conspiracy gaande is.
Ik ben ook normaal dus wat maakt jou mijn standaard zonder dat je antwoorden hebt of bewijs van het tegendeel ? Je bent in BNW en we zijn allemaal volwassen en gelijkwaardig en iedereen heeft zijn eigen mening en die hoeft niet overeen te komen met het main stream verhaal . Wil je imo iets doen voor nabestaanden of voor een betere wereld dan zoek je naar antwoorden of achtergronden en neem je niet zomaar iets aan .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_121136328
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 00:13 schreef mootie het volgende:

[..]

Nee, jij begint er al aan met idiote insteek. 'Normale' mensen hebben eerst een reactie van afschuw en meelij. Mensen als jij beginnen zich meteen af te vragen of er niet een spannende conspiracy gaande is.
Doe es niet zo gemeen jij.
pi_121136365
Klopt, is niet waar, zat zonet nog met Victoria Soto te chillen op mn couch. Gezellige meid.
pi_121137106
quote:
18s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 00:31 schreef Gray het volgende:

[..]

Doe es niet zo gemeen jij.
Normaal ben ik ook heul lief hoor. Maar ja, nu even ingehuurd door Obama om hier de geruchten te ontkrachten.

Kut, dat mocht ik helemaal niet vertellen! |:(
pi_121137138
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 00:54 schreef mootie het volgende:

[..]

Normaal ben ik ook heul lief hoor. Maar ja, nu even ingehuurd door Obama om hier de geruchten te ontkrachten.

Kut, dat mocht ik helemaal niet vertellen! |:(
Doe dan maar normaal.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 08:37:19 #191
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_121140645
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 00:54 schreef mootie het volgende:

[..]

Normaal ben ik ook heul lief hoor. Maar ja, nu even ingehuurd door Obama om hier de geruchten te ontkrachten.

Kut, dat mocht ik helemaal niet vertellen! |:(
Je wilt vast niet weten wat je dan bent als het waar (ahumm) is dat je in opdracht van Obama reageert.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 08:39:45 #192
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121140663
Doe eens niet zo gemeen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 4 januari 2013 @ 08:47:35 #193
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_121140751
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 08:51:30 #194
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_121140799
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 10:58:10 #195
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_121143698
quote:
quote:
5s.gif Op zondag 30 december 2012 20:53 schreef Terecht het volgende:
Maar wat ik mij nu dus afvraag, voor degenen die denken dat deze schietpartij een opzetje is om het Amerikaanse volk haar wapens af te nemen, vinden jullie dan ook dat we in Nederland naar een Amerikaans model qua wapenbezit zouden moeten streven? Dat lijkt me namelijk de logische conclusie te zijn van dat standpunt. De gedachte hierachter is immers dat een gewapende bevolking een bedreiging vormt voor de heersers van de VS en dat zij er alles aan zullen doen om de bevolking te ontwapenen teneinde hun grip op de burger te vergroten. Als je het met deze argumentatie eens bent lijkt het me een kleine stap om dit ook naar Nederland door te trekken. Ik heb van de sceptics iig nergens vernomen dat de Verenigde Staten zich in deze kwestie in een uitzonderingspositie bevinden, en dat we het recht op vrij wapenbezit wat daar bestaat niet ook in Nederland kunnen toepassen.

Het bezitten van bijv een semi-automatische versie van de M16 (de AR-15, het wapen dat zowel Adam Lanza als James Holmes gebruikte) zou dus in principe moeten kunnen in Nederland? Sterker nog, dat is volgens bovenvermelde argumentatie een fundamenteel recht, een noodzakelijke voorwaarde om tirannie te voorkomen. Ali Kannibali, Summers, Lambiekje en anderen die op dezelfde lijn zitten, hoe denken jullie hier eigenlijk over?
pi_121144378
quote:
4s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 10:58 schreef Terecht het volgende:

[..]

[..]

Het principe dat de bevolking zich kan verdedigen tegen een oppressieve overheid lijkt me in geen geval verkeerd. Of niet eens verdedigen, de overheid simpelweg op afstand houden als het gaat om het willen confisqueren van bezittingen en dergelijke. Dit ben je zelf ongetwijfeld ook met me eens, al je iets van je leven liefhebt in ieder geval.

Om van de een op de andere dag vuurwapens te distribueren onder de bevolking lijkt me dan weer bijzonder dom. Mensen dienen eerst opgeleid te worden in de geschiedenis van Europa en de VS en hoe de bevolking steeds onderworpen werd aan tyrannieke monarchen en de kerk opdat we ook weten waar die wapens voor dienen. Maar onze generatie is intellectueel gedegenereerd tot het punt van romein, we geloven dat we vrij zijn door brood en spelen maar zijn dat niet. Dus eerst een intellectuele revolutie, en dan zou je werkelijk iets structureel kunnen veranderen. Helaas zie ik dit niet gebeuren. In tegendeel, mensen zullen misleid en gemanipuleerd blijven worden tot ze hun eigen ondergang omarmen als de oplossing voor al hun problemen, die gecreeerd zijn door dezelfde mensen die de oplossing zullen bieden.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 11:26:33 #197
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_121144710
In de school zijn 4 handwapens gevonden terwijl de medical examiner vertelde dat iedereen meerdere keren was beschoten door een automatisch geweer en in de achterbak van een auto op de parkeerplaats is er later een geweer gevonden . Dus niet in de school naast de dode schutter . Dat klopt al niet tenzij de schutter kon toveren of het verhaal van de medical examiner klopt niet .

Verder gaat de EU die de macht naar zich toe aan het trekken is en de mensen aan het uitknijpen zijn nooit toestaan dat mensen zich mogen bewapenen . Dat komt machthebbers nooit zo goed uit burgers met macht of onafhankelijkheid of enige stem . Hoewel alles overwaait uit de VS zal dat niet overwaaien . De onderdrukking en vrijheden afpakken zullen overwaaien .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_121150496
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 08:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je wilt vast niet weten wat je dan bent als het waar (ahumm) is dat je in opdracht van Obama reageert.
Nu ben ik wel benieuwd Lambiekje :P
  Moderator vrijdag 4 januari 2013 @ 22:00:41 #199
249559 crew  Lavenderr
pi_121170939
Het was een emotioneel weerzien voor de leerlingen van Sandy Hook, die voor het eerst weer naar school terugkeerden.
Op de Chalk Hall Middle School, want hun eigen school is nog steeds door politie geannexeerd voor onderzoek en het is nog maar de vraag of de school ooit weer als school gaat fungeren. Waarschijnlijk niet, want het is een horrorschool geworden.
En het gemis van 20 kinderen en 6 leerkrachten laat een grote leegte achter.
Hopelijk kan de draad weer opgepakt worden en komen de kinderen weer in een ritme en kunnen ze de schrik en de terror van die dag ooit achter zich laten.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 02:41:25 #200
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_121182445


[ Bericht 100% gewijzigd door Gray op 05-01-2013 03:10:41 (kappen) ]
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zaterdag 5 januari 2013 @ 02:46:50 #201
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_121182567


[ Bericht 34% gewijzigd door Gray op 05-01-2013 03:11:00 ]
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zaterdag 5 januari 2013 @ 17:29:42 #202
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_121197264
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 11:17 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Het principe dat de bevolking zich kan verdedigen tegen een oppressieve overheid lijkt me in geen geval verkeerd. Of niet eens verdedigen, de overheid simpelweg op afstand houden als het gaat om het willen confisqueren van bezittingen en dergelijke. Dit ben je zelf ongetwijfeld ook met me eens, al je iets van je leven liefhebt in ieder geval.

Om van de een op de andere dag vuurwapens te distribueren onder de bevolking lijkt me dan weer bijzonder dom. Mensen dienen eerst opgeleid te worden in de geschiedenis van Europa en de VS en hoe de bevolking steeds onderworpen werd aan tyrannieke monarchen en de kerk opdat we ook weten waar die wapens voor dienen. Maar onze generatie is intellectueel gedegenereerd tot het punt van romein, we geloven dat we vrij zijn door brood en spelen maar zijn dat niet. Dus eerst een intellectuele revolutie, en dan zou je werkelijk iets structureel kunnen veranderen. Helaas zie ik dit niet gebeuren. In tegendeel, mensen zullen misleid en gemanipuleerd blijven worden tot ze hun eigen ondergang omarmen als de oplossing voor al hun problemen, die gecreeerd zijn door dezelfde mensen die de oplossing zullen bieden.
Het lijkt me een ietwat naieve gedachte dat een cursus geschiedenis van de burger een verantwoordelijk wapenbezitter maakt, dezelfde burger die zich van alle kanten laat misleiden en manipuleren.... Het kennen van de verkeersregels maakt je nog geen veilige bestuurder, het lezen van een kookboek maakt je nog geen kok, etc. Bovendien is een vuurwapen helemaal geen alledaags gebruiksvoorwerp zoals een auto of kookgerei dat is, des te meer reden om het e.e.a. strak te reguleren. Een rijbewijs krijg je immers ook niet zomaar. Zulke regulering is precies waar het momenteel aan schort in de VS, maar om daar wat aan te doen is de weg naar tirannie plaveien volgens sommigen hier... 8)7

Aangezien het volk momenteel verkeerd geinformeerd is en het volgens jou ook niet bijtijds zullen gaan leren, is dat juist niet een goede reden om het wapenbezit eens strakker te reguleren? Ipv dat zij tirannieke regimes omverwerpen met hun wapens (wat imo overigens een perverse geweldsfantasie is), knallen ze elkaar af.

[ Bericht 3% gewijzigd door Terecht op 05-01-2013 17:37:06 ]
  zaterdag 5 januari 2013 @ 17:39:27 #203
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_121197706
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 11:26 schreef Summers het volgende:

Verder gaat de EU die de macht naar zich toe aan het trekken is en de mensen aan het uitknijpen zijn nooit toestaan dat mensen zich mogen bewapenen . Dat komt machthebbers nooit zo goed uit burgers met macht of onafhankelijkheid of enige stem . Hoewel alles overwaait uit de VS zal dat niet overwaaien . De onderdrukking en vrijheden afpakken zullen overwaaien .
Denk je werkelijk dat de machthebbers bang zijn voor een gewapende bevolking, als ze tegelijkertijd diezelfde bevolking in hun greep hebben door ze op grote schaal via de media en het onderwijs te hersenspoelen? Het gewapende deel van de Amerikaanse bevolking kwam immers helemaal niet in opstand toen Bush de patriot acts in werking stelde, het toch al immense spioneringsapparaat van de VS nóg veel meer bevoegdheden gaf, martelen toestond, verdachten oneindig lang kon opsluiten, Obama zonder proces of publieke verantwoording buitenlandse en Amerikaanse burgers kan doden, etc. Integendeel, de wapenfanaten in de VS vinden dat allemaal wel best. Het zijn juist de gunnuts die tirannieke, autoritaire overheidstrekjes steunen. Ook hier op FOK! zijn de voorstanders van wapenbezit juist degenen die ik liever niet een wapen zou toevertrouwen...

Maar jou lijkt het dus wel een goed idee dat ook in Nederland Jan en alleman over een AR-15 kan beschikken in naam van vrijheid? Vrijheid zeg ik je! VRIJ-HEID. FREEDOM FREEDOM, FUCK YEAH! (zou Alex Jones briesen)
  zaterdag 5 januari 2013 @ 18:02:19 #204
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_121198643
Er wordt hier helaas behoorlijk subjectief met twee maten gemeten, en de conspiracy lovers wordt de hand boven de aluhoedjes gehouden. Heeeeeeeel jammer, en behoorlijk discrimerend, dat anderen de mond wordt gesnoerd in een topic waarvan ik dacht dat vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel werd gehouden. De non-believers in samenzwerinkjes mogen blijkbaar voor dom, naief worden uitgemaakt door de aluhoedjes, maar andersom mag niet want dat wordt gewoon verwijderd? Tja... Bovendien mogen sommigen maar gewoon doorgaan met lasteren.

Erg slechte moderatie hier.

Verder sluit ik me bij lavenderrrrr aan, dit topic is werkelijk te walgelijk voor woorden, en de manier waarop hier rouwende mensen worden neergezet gaat echt alle perken te buiten.

Ik laat BNW dan ook mooi links liggen verder.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zaterdag 5 januari 2013 @ 18:10:32 #205
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_121199025
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:02 schreef ElizabethR het volgende:
Er wordt hier helaas behoorlijk subjectief met twee maten gemeten, en de conspiracy lovers wordt de hand boven de aluhoedjes gehouden. Heeeeeeeel jammer, en behoorlijk discrimerend, dat anderen de mond wordt gesnoerd in een topic waarvan ik dacht dat vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel werd gehouden. De non-believers in samenzwerinkjes mogen blijkbaar voor dom, naief worden uitgemaakt door de aluhoedjes, maar andersom mag niet want dat wordt gewoon verwijderd? Tja... Bovendien mogen sommigen maar gewoon doorgaan met lasteren.

Erg slechte moderatie hier.

Verder sluit ik me bij lavenderrrrr aan, dit topic is werkelijk te walgelijk voor woorden, en de manier waarop hier rouwende mensen worden neergezet gaat echt alle perken te buiten.

Ik laat BNW dan ook mooi links liggen verder.
Als je voor dom en naief wordt versleten moet je dat gewoon opvatten als een compliment, ignorance is bliss nietwaar? Ze zijn jaloers op je. ;)
  zaterdag 5 januari 2013 @ 18:12:50 #206
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121199126
En verder moet je niet zo gemeen doen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_121199269
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:02 schreef ElizabethR het volgende:
Er wordt hier helaas behoorlijk subjectief met twee maten gemeten, en de conspiracy lovers wordt de hand boven de aluhoedjes gehouden. Heeeeeeeel jammer, en behoorlijk discrimerend, dat anderen de mond wordt gesnoerd in een topic waarvan ik dacht dat vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel werd gehouden. De non-believers in samenzwerinkjes mogen blijkbaar voor dom, naief worden uitgemaakt door de aluhoedjes, maar andersom mag niet want dat wordt gewoon verwijderd? Tja... Bovendien mogen sommigen maar gewoon doorgaan met lasteren.

Erg slechte moderatie hier.

Verder sluit ik me bij lavenderrrrr aan, dit topic is werkelijk te walgelijk voor woorden, en de manier waarop hier rouwende mensen worden neergezet gaat echt alle perken te buiten.

Ik laat BNW dan ook mooi links liggen verder.
Vergeet je verzuurde hatelijke zelf niet, bedankt.

En voortaan reageren op moderatie in het feedbacktopic, zoals het hoort.
pi_121200680
quote:
18s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:12 schreef Copycat het volgende:
En verder moet je niet zo gemeen doen!
Nee jij!
  zaterdag 5 januari 2013 @ 19:36:29 #209
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_121202577
De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en/of ververs de pagina en probeer het opnieuw.
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:39 schreef Terecht het volgende:

[..]

Denk je werkelijk dat de machthebbers bang zijn voor een gewapende bevolking, als ze tegelijkertijd diezelfde bevolking in hun greep hebben door ze op grote schaal via de media en het onderwijs te hersenspoelen?
[quote]
Natuurlijk , dat zou gewoon geschiedenis herhalen zijn dus machthebbers zijn het niet met je eens en zijn wel bang voor een gewapende bevolking en laten het nooit alleen maar afhangen van hersenspoelen via media en onderwijs .
quote:
Het gewapende deel van de Amerikaanse bevolking kwam immers helemaal niet in opstand toen Bush de patriot acts in werking stelde, het toch al immense spioneringsapparaat van de VS nóg veel meer bevoegdheden gaf, martelen toestond, verdachten oneindig lang kon opsluiten, Obama zonder proces of publieke verantwoording buitenlandse en Amerikaanse burgers kan doden, etc. Integendeel, de wapenfanaten in de VS vinden dat allemaal wel best. Het zijn juist de gunnuts die tirannieke, autoritaire overheidstrekjes steunen. Ook hier op FOK! zijn de voorstanders van wapenbezit juist degenen die ik liever niet een wapen zou toevertrouwen...
Hoe kom je erbij dat ze dat allemaal best vinden ? Ze willen juist hun wapen houden omdat hun regering gek is geworden en volledige macht aan het grijpen is en al hun vrijheden afpakt .
Boehoe " gunnut " gaat nergens over , dit gaat om mensen hun leven en toekomst en die van hun kinderen ongeacht hun verschillen .

quote:
Maar jou lijkt het dus wel een goed idee dat ook in Nederland Jan en alleman over een AR-15 kan beschikken in naam van vrijheid? Vrijheid zeg ik je! VRIJ-HEID. FREEDOM FREEDOM, FUCK YEAH! (zou Alex Jones briesen)
WORLDWIDE FREEDOM *O* *O*
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 5 januari 2013 @ 20:54:34 #210
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_121206025
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 19:36 schreef Summers het volgende:

[..]
Natuurlijk , dat zou gewoon geschiedenis herhalen zijn dus machthebbers zijn het niet met je eens en zijn wel bang voor een gewapende bevolking en laten het nooit alleen maar afhangen van hersenspoelen via media en onderwijs .
Gek toch dat de bevolkingen in Egypte, Tunesie, Oekranie en Georgie hun regeringen zonder wapens omver wisten te werpen. Kennelijk maakt het helemaal niet zoveel uit of de bevolking gewapend is of niet. Je zou zelfs kunnen stellen dat gewapende volksopstanden eerder slecht aflopen: de revoluties in Libie (daar moest de NAVO ingrijpen om genocide te voorkomen en alsnog zijn er meer slachtoffers gevallen dan de 4 bovengenoemde revoluties tezamen) en Syrie zijn daar voorbeelden van. Het hele idee dat een gewapende bevolking een effectief antidotum is tegen onderdrukking, is door niemand in dit topic aannemelijk gemaakt. Het is imo gewoon een geweldsfantasietje van gunnuts (libertariers) en NWO-complotters.
quote:
[..]

Hoe kom je erbij dat ze dat allemaal best vinden ? Ze willen juist hun wapen houden omdat hun regering gek is geworden en volledige macht aan het grijpen is en al hun vrijheden afpakt .
Boehoe " gunnut " gaat nergens over , dit gaat om mensen hun leven en toekomst en die van hun kinderen ongeacht hun verschillen .
Ik kom daarbij omdat ik de Amerikaanse politiek volg. De Amerikaanse wapenbezitters zijn in meerderheid Republikein, en de doorsnee Republikeinse stemmer zit helemaal niet zo in zijn maag met de maatregelen die ik heb opgenoemd.

quote:
[..]

WORLDWIDE FREEDOM *O* *O*
Laten we iedereen op aarde een wapen geven. Mannen, vrouwen, kinderen: hoppa! Wat zeg ik, waarom zouden we stoppen bij vuurwapens? Mortieren, granaten, mijnen, tanks, pantservoertuigen, howitzers, stingerraketten: dát is pas ultieme vrijheid. Vrijheid voor iedereen! VRIJ-HEID! WORLDWIDE FREEDOM. *O* *O*

Maar vertel eens, hoe zie jij dat wapenbezit in Nederland voor je dan? Als Den Haag of Brussel zich al te despotisch gaan gedragen toog jij en je medestanders met kalasjnikovs naar het binnenhof en bonjouren Rutte vanachter de loop van het geweer het torentje uit?
  zaterdag 5 januari 2013 @ 22:24:10 #211
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_121209644
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:54 schreef Terecht het volgende:

[..]

Gek toch dat de bevolkingen in Egypte, Tunesie, Oekranie en Georgie hun regeringen zonder wapens omver wisten te werpen. Kennelijk maakt het helemaal niet zoveel uit of de bevolking gewapend is of niet. Je zou zelfs kunnen stellen dat gewapende volksopstanden eerder slecht aflopen: de revoluties in Libie (daar moest de NAVO ingrijpen om genocide te voorkomen en alsnog zijn er meer slachtoffers gevallen dan de 4 bovengenoemde revoluties tezamen) en Syrie zijn daar voorbeelden van. Het hele idee dat een gewapende bevolking een effectief antidotum is tegen onderdrukking, is door niemand in dit topic aannemelijk gemaakt. Het is imo gewoon een geweldsfantasietje van gunnuts (libertariers) en NWO-complotters.

[..]

Ik kom daarbij omdat ik de Amerikaanse politiek volg. De Amerikaanse wapenbezitters zijn in meerderheid Republikein, en de doorsnee Republikeinse stemmer zit helemaal niet zo in zijn maag met de maatregelen die ik heb opgenoemd.

[..]

Laten we iedereen op aarde een wapen geven. Mannen, vrouwen, kinderen: hoppa! Wat zeg ik, waarom zouden we stoppen bij vuurwapens? Mortieren, granaten, mijnen, tanks, pantservoertuigen, howitzers, stingerraketten: dát is pas ultieme vrijheid. Vrijheid voor iedereen! VRIJ-HEID! WORLDWIDE FREEDOM. *O* *O*

Maar vertel eens, hoe zie jij dat wapenbezit in Nederland voor je dan? Als Den Haag of Brussel zich al te despotisch gaan gedragen toog jij en je medestanders met kalasjnikovs naar het binnenhof en bonjouren Rutte vanachter de loop van het geweer het torentje uit?
Waarom associeer jij vrijheid met geweld en wapens ? De meeste mensen die ik vrijhheid hoor roepen associeren vrijheid met liefde en zelfbeschikking en met geluk en met vrij om je hart te volgen en onafhankelijkheid en positieve invloed brengen op de wereld om hun heen en zelf verantwoordelijkheid dragen , is dat niet een illusie gebaseerd op angst van machthebbers ? Dat is precies het gedachtegoed waarmee je oppressie in stand houd . Vrijheid is je geboorterecht waar geen mens het recht heeft jou dat " toe te kennen " of die af te pakken of die te verminderen . De hele wereld zou vrij moeten zijn , het is vette bull shit en laag bij de grond als je de grens overschrijd van samenwerken en de macht gaat grijpen en de stem van het volk wegneemt , dan zit er een steekje los of je nou chinees of Amerikaan bent of uit brussel komt .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 5 januari 2013 @ 23:08:12 #212
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_121211843
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Waarom associeer jij vrijheid met geweld en wapens ? De meeste mensen die ik vrijhheid hoor roepen associeren vrijheid met liefde en zelfbeschikking en met geluk en met vrij om je hart te volgen en onafhankelijkheid en positieve invloed brengen op de wereld om hun heen en zelf verantwoordelijkheid dragen , is dat niet een illusie gebaseerd op angst van machthebbers ? Dat is precies het gedachtegoed waarmee je oppressie in stand houd . Vrijheid is je geboorterecht waar geen mens het recht heeft jou dat " toe te kennen " of die af te pakken of die te verminderen . De hele wereld zou vrij moeten zijn , het is vette bull shit en laag bij de grond als je de grens overschrijd van samenwerken en de macht gaat grijpen en de stem van het volk wegneemt , dan zit er een steekje los of je nou chinees of Amerikaan bent of uit brussel komt .
Jij bent degene die constant het bezit van wapens koppelt aan vrijheid, hoor. Ik laat je de consequenties van dat standpunt zien omdat ik vermoed dat je nauwelijks doorhebt wat je zegt maar gewoon nakakelt wat blogjes en joetjoepjes zoals die van Alex Jones of vergelijkbare figuren jou hebben verteld, zonder te beseffen welke betekenis en ideologie achter de boodschap van omroepers als Alex Jones schuilgaat.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 23:54:49 #213
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_121214253
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 19:36 schreef Summers het volgende:
Hoe kom je erbij dat ze dat allemaal best vinden ? Ze willen juist hun wapen houden omdat hun regering gek is geworden en volledige macht aan het grijpen is en al hun vrijheden afpakt .
Boehoe " gunnut " gaat nergens over , dit gaat om mensen hun leven en toekomst en die van hun kinderen ongeacht hun verschillen .
Ze hebben hun wapen dus nog, maar ze hebben niets ondernomen tegen die knevelwetten.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  zondag 6 januari 2013 @ 15:38:37 #214
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_121229973
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 23:08 schreef Terecht het volgende:

[..]

Jij bent degene die constant het bezit van wapens koppelt aan vrijheid, hoor. Ik laat je de consequenties van dat standpunt zien omdat ik vermoed dat je nauwelijks doorhebt wat je zegt maar gewoon nakakelt wat blogjes en joetjoepjes zoals die van Alex Jones of vergelijkbare figuren jou hebben verteld, zonder te beseffen welke betekenis en ideologie achter de boodschap van omroepers als Alex Jones schuilgaat.
Ik koppel het afpakken van wapens als de zoveelste stap naar totale macht en ik vind niet dat iemand ooit het recht heeft een ander mens te onderdrukken of van zijn vrijheid te beroven . Ik heb Alex Jones niet nodig om te weten of te voelen dat het ten alle tijde fout is en er geen enkele rechtvaardiging bestaat om onschuldige burgers te bombarderen . Daar heb ik een geweten voor , een hart en gezond verstand en gevoel voor rechtvaardigheid , die hebben Alex Jones niet nodig om te beslissen of ik het acceptabel vind dat iemand op de wereld zijn macht misbruikt en onschuldige burgers dood met dro
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator zondag 6 januari 2013 @ 16:55:50 #215
249559 crew  Lavenderr
pi_121230330
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 15:38 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik koppel het afpakken van wapens als de zoveelste stap naar totale macht en ik vind niet dat iemand ooit het recht heeft een ander mens te onderdrukken of van zijn vrijheid te beroven . Ik heb Alex Jones niet nodig om te weten of te voelen dat het ten alle tijde fout is en er geen enkele rechtvaardiging bestaat om onschuldige burgers te bombarderen . Daar heb ik een geweten voor , een hart en gezond verstand en gevoel voor rechtvaardigheid , die hebben Alex Jones niet nodig om te beslissen of ik het acceptabel vind dat iemand op de wereld zijn macht misbruikt en onschuldige burgers dood met dro
Ik koppel deze moorden op Sandy Hook aan een zwaar gestoord individu .
En wat drones en Alex Jones hiermee te maken hebben is me helemaal een raadsel.
  zondag 6 januari 2013 @ 17:06:33 #216
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_121230754
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 16:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik koppel deze moorden op Sandy Hook aan een zwaar gestoord individu .
En wat drones en Alex Jones hiermee te maken hebben is me helemaal een raadsel.
Als het is zoals de MSM zegt maar daar twijfelen mensen over en het zou net zo goed een false flag kunnen zijn om wapens af te pakken en dan komt de regering wel in beeld . En Terecht haalde Alex Jones aan als bron die ik zou napraten en geloven omdat ik niet zo te spreken ben over de amerikaanse regering .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator zondag 6 januari 2013 @ 17:08:02 #217
249559 crew  Lavenderr
pi_121230831
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:06 schreef Summers het volgende:

[..]

Als het is zoals de MSM zegt maar daar twijfelen mensen over en het zou net zo goed een false flag kunnen zijn om wapens af te pakken en dan komt de regering wel in beeld .
Tja, ik vind het dus respectloos tegenover de nabestaanden, om die als acteurs neer te zetten.
  zondag 6 januari 2013 @ 17:08:24 #218
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121230847
Ik vind de vrijheid om met het grootste gemak aan vuurwapens te komen toch echt ondergeschikt aan de vrijheid voor kleine kinderen om op te kunnen groeien zonder dat doorgedraaide figuren hun leven opeisen.
Te veel ongelukken en 'incidenten' waarbij vuurwapens dodelijke wapens zijn.
Om te denken dat je jezelf 'moet' bewapenen tegen de overheid en daarmee wapenbezit voor Jan met de Pet na te streven, is imo al helemaal te absurd voor woorden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 6 januari 2013 @ 17:09:13 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121230891
Het zou net zo goed een groen monster van Mars kunnen zijn.
Gewoon, omdat alles net zo goed kan, want het tegendeel is niet bewezen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 6 januari 2013 @ 17:09:22 #220
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_121230896
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tja, ik vind het dus respectloos tegenover de nabestaanden, om die als acteurs neer te zetten.
Of het is onrespectvol van de regering om de mensen dat te laten geloven om hun plannen door te duwen en mensen te misleiden met staatspropaganda . De waarheid is dus belangrijk voor iedereen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 6 januari 2013 @ 17:11:55 #221
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121231007
Ik heb dit weekend in een tijdschrift alle foto's gezien van de slachtoffers. Kleine, onschuldige kinderen met een heel leven voor zich en met ouders en familie die nu zijn verscheurd door het grootste verdriet dat je je kunt voorstellen. Als je je het al überhaupt zou kunnen voorstellen.

Dat verdriet wegcijferen als een false flag, die kinderen in hun bestaan ontkennen is imo te min en koud voor woorden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_121231116
quote:
9s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:11 schreef Copycat het volgende:
Ik heb dit weekend in een tijdschrift alle foto's gezien van de slachtoffers. Kleine, onschuldige kinderen met een heel leven voor zich en met ouders en familie die nu zijn verscheurd door het grootste verdriet dat je je kunt voorstellen. Als je je het al überhaupt zou kunnen voorstellen.

Dat verdriet wegcijferen als een false flag, die kinderen in hun bestaan ontkennen is imo te min en koud voor woorden.
Allemaal acteurtjes.

Het is gewoon enorm triest dat een zieke geest zo'n ellende kan aanrichten. En dat het zo iemand ook nog makkelijk wordt gemaakt door de idiote wapenwetten.
  zondag 6 januari 2013 @ 17:17:06 #223
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_121231205
quote:
9s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:11 schreef Copycat het volgende:
Ik heb dit weekend in een tijdschrift alle foto's gezien van de slachtoffers. Kleine, onschuldige kinderen met een heel leven voor zich en met ouders en familie die nu zijn verscheurd door het grootste verdriet dat je je kunt voorstellen. Als je je het al überhaupt zou kunnen voorstellen.

Dat verdriet wegcijferen als een false flag, die kinderen in hun bestaan ontkennen is imo te min en koud voor woorden.
Vind ik ook van al die onschuldige kinderen en nabestaanden in het midden oosten die dood zijn gegaan door droneaanvallen . Ook die verdienen de waarheid en compassie en dat de verantwoordelijken verantwoordelijk worden gesteld . De regering is gezien zijn daden AL daartoe in staat .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 6 januari 2013 @ 17:18:06 #224
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121231255
Two wrongs don't make a right.
Dat je die vergelijking alleen al trekt ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_121231304
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:17 schreef Summers het volgende:

[..]

Vind ik ook van al die onschuldige kinderen en nabestaanden in het midden oosten die dood zijn gegaan door droneaanvallen . Ook die verdienen de waarheid en compassie en dat de verantwoordelijken verantwoordelijk worden gesteld . De regering is gezien zijn daden AL daartoe in staat .
Ik snap niet waarom je die 2 dingen steeds koppelt. Alsof het een het ander minder erg maakt. Die gedachtengang kan ik totaal niet volgen.
  zondag 6 januari 2013 @ 17:32:37 #226
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_121231938
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:19 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je die 2 dingen steeds koppelt. Alsof het een het ander minder erg maakt. Die gedachtengang kan ik totaal niet volgen.
Dan ga jij er dus vanuit dat de regering en MSM je eerlijk informeren en andere mensen hebben dat vertrouwen in regeringen en MSM niet meer . Onderzoek alles en neem niks meer zomaar aan ongeacht de bron .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_121232055
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:32 schreef Summers het volgende:

[..]

Dan ga jij er dus vanuit dat de regering en MSM je eerlijk informeren en andere mensen hebben dat vertrouwen in regeringen en MSM niet meer . Onderzoek alles en neem niks meer zomaar aan ongeacht de bron .
Dat is het punt helemaal niet natuurlijk. Ik vroeg waarom je die 2 dingen steeds koppelde. En waarom het een het ander minder erg maakt.
  zondag 6 januari 2013 @ 17:48:36 #228
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_121232718
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 15:38 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik koppel het afpakken van wapens als de zoveelste stap naar totale macht en ik vind niet dat iemand ooit het recht heeft een ander mens te onderdrukken of van zijn vrijheid te beroven .
1. Is er enige reden om aan te nemen dat Obama ALLE wapens gaat afpakken? (Nee, dat is hysterisch gekrijs)
2. Met een wapen op zak is het voor mij heel wat eenvoudiger om een ander van zijn vrijheid te beroven dan zonder een wapen op zak: Adam Lanza had waarschijnlijk niet zoveel kindertjes kunnen doden zonder de AR-15; in feite een militair wapen, de semi-automatische versie van de M16. Daar zijn de AR-15 en andere vuurwapens nl speciaal voor ontworpen: het zo effectief mogelijk uitschakelen van levende wezens. Ergo: wapens zijn vrijheidsberovers! Kortom, leg mij eens uit waarom het bezitten van vuurwapens een recht is (wat rechtvaardigt het), en of dat dan ook betekent dat we bazooka's, tanks, mijnen en howitzers zouden mogen bezitten. Dat kinderen wapens mogen bezitten.

Beargumenteer je positie eens, zonder telkens de droneaanvallen van Obama erbij te halen want die hebben er helemaal niets mee te maken. Merk op: ik doe eigenlijk niks anders dan jouw argumentatie omdraaien. Jij verdedigt het wapenbezit door erop te wijzen dat het verbieden van wapenbezit een inbreuk op je vrijheid zou betekenen, maar daarmee heb je het wapenbezit zelf nog niet gerechtvaardigd.
  zondag 6 januari 2013 @ 18:51:16 #229
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_121235452
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:32 schreef Summers het volgende:

[..]

Dan ga jij er dus vanuit dat de regering en MSM je eerlijk informeren en andere mensen hebben dat vertrouwen in regeringen en MSM niet meer . Onderzoek alles en neem niks meer zomaar aan ongeacht de bron .
Wat hebben deze twee zinnen met elkaar te maken?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  zondag 6 januari 2013 @ 18:52:31 #230
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_121235520
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:17 schreef Summers het volgende:

[..]

Vind ik ook van al die onschuldige kinderen en nabestaanden in het midden oosten die dood zijn gegaan door droneaanvallen . Ook die verdienen de waarheid en compassie en dat de verantwoordelijken verantwoordelijk worden gesteld . De regering is gezien zijn daden AL daartoe in staat .
Die kinderen zijn gedood omdat Obama wilde voorkomen dat de Pakistaanse NRA hun vrijheden zou kunnen afpakken.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  zondag 6 januari 2013 @ 19:02:33 #231
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_121235937
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:48 schreef Terecht het volgende:

[..]

1. Is er enige reden om aan te nemen dat Obama ALLE wapens gaat afpakken? (Nee, dat is hysterisch gekrijs)
2. Met een wapen op zak is het voor mij heel wat eenvoudiger om een ander van zijn vrijheid te beroven dan zonder een wapen op zak: Adam Lanza had waarschijnlijk niet zoveel kindertjes kunnen doden zonder de AR-15; in feite een militair wapen, de semi-automatische versie van de M16. Daar zijn de AR-15 en andere vuurwapens nl speciaal voor ontworpen: het zo effectief mogelijk uitschakelen van levende wezens. Ergo: wapens zijn vrijheidsberovers! Kortom, leg mij eens uit waarom het bezitten van vuurwapens een recht is (wat rechtvaardigt het), en of dat dan ook betekent dat we bazooka's, tanks, mijnen en howitzers zouden mogen bezitten. Dat kinderen wapens mogen bezitten.

Beargumenteer je positie eens, zonder telkens de droneaanvallen van Obama erbij te halen want die hebben er helemaal niets mee te maken. Merk op: ik doe eigenlijk niks anders dan jouw argumentatie omdraaien. Jij verdedigt het wapenbezit door erop te wijzen dat het verbieden van wapenbezit een inbreuk op je vrijheid zou betekenen, maar daarmee heb je het wapenbezit zelf nog niet gerechtvaardigd.
Bij een false flag is er wel een link en daarom staat het topic ook in BNW , omdat er vanaf het begin tegenstrijdigheden zijn in het verhaal en het een false flag kan zijn . Ik begrijp dan weer niet waarom je de regering er niet bij mag halen :? Zo kan je het toch nooit vanuit die hoek bekijken of bespreken met andere mensen ? En verder heb ik al uitgelegt dat het om nu gaat en om het amerikaanse volk met deze oorlogszuchtige regering die tot alles in staat is . Als je begint over burgers voorgoed opsluiten zonder rechtspraak ben je niet meer te vertrouwen als je daarna begint over wapens aan banden leggen . Dat lijkt me eigenlijk gewoon gezond verstand . Niet voor niets hadden 50 staten een petitie om zich af te scheiden van de regering en zien het niet meer zitten om zo verder te gaan en nog meer vrijheden te verliezen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 6 januari 2013 @ 19:20:22 #232
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_121236853
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 18:51 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Wat hebben deze twee zinnen met elkaar te maken?
Omdat mensen in dit topic de ander ervan proberen te overtuigen dat je niet voorbij de realiteit van wat de MSM zegt mag denken , niemand heeft de antwoorden maar wel al de waarheid en daar moet de rest zich alvast naar gedragen zonder feiten of antwoorden . je moet er emotioneel naar kijken , je mag geen groter plaatje zien of enig verband en je mag niet kritisch zijn . Hoe onzinnig .
Ik reageer ook niet meer als het niet over Sandy gaat , in NWS is er ook een topic over Sandy en die is waarschijnlijk zonder BNW insteek , voor ieder wat wils .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator zondag 6 januari 2013 @ 19:22:59 #233
249559 crew  Lavenderr
pi_121236994
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:02 schreef Summers het volgende:

[..]

Bij een false flag is er wel een link en daarom staat het topic ook in BNW , omdat er vanaf het begin tegenstrijdigheden zijn in het verhaal en het een false flag kan zijn . Ik begrijp dan weer niet waarom je de regering er niet bij mag halen :? Zo kan je het toch nooit vanuit die hoek bekijken of bespreken met andere mensen ? En verder heb ik al uitgelegt dat het om nu gaat en om het amerikaanse volk met deze oorlogszuchtige regering die tot alles in staat is . Als je begint over burgers voorgoed opsluiten zonder rechtspraak ben je niet meer te vertrouwen als je daarna begint over wapens aan banden leggen . Dat lijkt me eigenlijk gewoon gezond verstand . Niet voor niets hadden 50 staten een petitie om zich af te scheiden van de regering en zien het niet meer zitten om zo verder te gaan en nog meer vrijheden te verliezen .
Je bedoelt dat jij tegenstrijdigheden zag. Zie je nu in werkelijk alles een false flag?
Het eerste wat bij zoiets in je opkomt is toch mededogen met die arme ouders en de nabestaanden van de vermoorde leraressen?
  zondag 6 januari 2013 @ 19:24:48 #234
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_121237088
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:02 schreef Summers het volgende:

[..]

Bij een false flag is er wel een link en daarom staat het topic ook in BNW , omdat er vanaf het begin tegenstrijdigheden zijn in het verhaal en het een false flag kan zijn . Ik begrijp dan weer niet waarom je de regering er niet bij mag halen :? Zo kan je het toch nooit vanuit die hoek bekijken of bespreken met andere mensen ? En verder heb ik al uitgelegt dat het om nu gaat en om het amerikaanse volk met deze oorlogszuchtige regering die tot alles in staat is . Als je begint over burgers voorgoed opsluiten zonder rechtspraak ben je niet meer te vertrouwen als je daarna begint over wapens aan banden leggen . Dat lijkt me eigenlijk gewoon gezond verstand . Niet voor niets hadden 50 staten een petitie om zich af te scheiden van de regering en zien het niet meer zitten om zo verder te gaan en nog meer vrijheden te verliezen .
Oke, het is je allemaal wat te hoog gegrepen zie ik. Laat ik het nog eens in kleine woordjes, korte zinnetjes en kleine stapjes proberen uit te leggen. Jij beweert dat het aan banden leggen van wapens een verlies van vrijheid is, mee eens? Volgens deze redenering is het ook een verlies van vrijheid als ik van jou niet jouw gezicht mag volsmeren met poep. Die vrijheid gun je mij immers niet. Mee eens? Maar betekent dat dan ook dat jij een tiranniek persoon bent die mijn vrijheid om jouw gezicht in te smeren met poep verbiedt? Of zou ik misschien zelf ook een hele goede reden moeten hebben om jouw gezicht vol te mogen smeren met poep? Op precies dezelfde manier kun je dus zeggen dat je ook een hele goede reden moet hebben om een wapen te bezitten. Ik vraag dus aan jou wat die redenen dan zijn, om een wapen te mogen bezitten, en welke wapens ik dan volgens jou zou mogen bezitten. Is het redelijk als ik een militair wapen wil bezitten? Want dat mag dus in Amerika. En daar wordt dus nu over gesproken, of men in Amerika wel moet toestaan dat Jan en alleman militaire wapens mogen bezitten.
  zondag 6 januari 2013 @ 19:25:54 #235
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121237144
In de hectiek van de eerste uren na zo'n drama, mogen autoriteiten geen fouten maken, geen zaken herzien. Doe je dat wel, dan moet en zou het een cover up en dus een false flag zijn.

Terwijl juist die hectiek waarin zaken zich ontwikkelen een makkelijk doelwit voor herzieningen is. En voor negatievelingen die alles in een zwart licht willen zetten. Daarbij volledig voorbijgaand aan het leed dat is berokkend.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 6 januari 2013 @ 20:06:51 #236
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_121239443
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je bedoelt dat jij tegenstrijdigheden zag. Zie je nu in werkelijk alles een false flag?
Het eerste wat bij zoiets in je opkomt is toch mededogen met die arme ouders en de nabestaanden van de vermoorde leraressen?
Ik heb dit topic niet geopend dus wel meer mensen was het opgevallen dat er dingen niet kloppen , dat ging trouwens meteen de hele wereld over hetzelfde wantrouwen dus zo bijzonder is het nou ook weer niet . Voor de rest heb ik genoeg mededogen voor mijn medemens of ze nou uit Iraq of uit Amerika komen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 6 januari 2013 @ 20:11:54 #237
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_121239747
quote:
9s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:25 schreef Copycat het volgende:
In de hectiek van de eerste uren na zo'n drama, mogen autoriteiten geen fouten maken, geen zaken herzien. Doe je dat wel, dan moet en zou het een cover up en dus een false flag zijn.

Terwijl juist die hectiek waarin zaken zich ontwikkelen een makkelijk doelwit voor herzieningen is. En voor negatievelingen die alles in een zwart licht willen zetten. Daarbij volledig voorbijgaand aan het leed dat is berokkend.
Dat is de grote paradox van complottheorieen. De elite heeft heel veel macht en is tot werkelijk alles in staat. Daarom bedenken ze telkens hele ingewikkelde complotten waar van alles fout kan gaan, en er gaat dan dus ook telkens van alles fout. Dus moet de elite nog ingewikkeldere plannetjes bedenken om die fouten te maskeren, ipv dat ze hun macht gebruiken om een eenvoudiger complot wel vlekkeloos te laten verlopen (dat is immers niet van de werkelijkheid te onderscheiden, goedbedoelende autoriteiten maken geen fouten zoals je al opmerkte, goedbedoelende media trouwens ook niet).

De elite heeft kortom wel wat weg van de schurken in James Bond films. Die bedenken ook altijd veels te ingewikkelde plannetjes waarbij er van alles fout kan gaan en dat gebeurt dan dus telkens ook, anders had James Bond al die fratsen van 'm nooit overleefd. Moraal van het verhaal: dit topic is niet te onderscheiden van een cliché Hollywoodscript. De theorieen die over de vorige schietpartij (die in de bioscoop in Denver) de rondte gingen waren al net zo onnozel.
  zondag 6 januari 2013 @ 21:34:48 #238
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121245705
Ik denk dat complotters blind zijn voor die paradox.
Of dan komt er een verklaring als: dat doen ze expres, uit minachting voor het volk. Een soort kat en muis-spelletje, want anders is het ook zo saai :') .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 6 januari 2013 @ 22:39:35 #239
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_121250248
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 6 januari 2013 @ 23:12:45 #240
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_121252147
quote:
Maar hé, hoe denk jij nu over het motief dat de Amerikaanse overheid het Amerikaanse volk de wapens wil afpakken? Volgens de laatste berichten komt die gevreesde wapenban er zo uit te zien:
quote:
'VS bezig met strengere wapenwet'

(..) Zo wordt volgens de krant overwogen om de achtergrond van wapenkopers veel beter te controleren, om de wapenverkoop op te nemen in een nationaal register, om de geestestoestand van kopers strenger te controleren en om de straffen te verhogen voor mensen die wapens dragen in de buurt van scholen of die wapens aan minderjarigen geven.

http://nos.nl/artikel/458910-vs-bezig-met-strengere-wapenwet.html
Is dit nu een grove schending van de vrijheden van de Amerikaanse burger of is dat eigenlijk wel een billijke wet, net zoals het billijk is mijn vrijheid om jouw gezicht met poep in te smeren aan banden te leggen?
  zondag 6 januari 2013 @ 23:24:40 #241
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_121252703
quote:
5s.gif Op zondag 6 januari 2013 23:12 schreef Terecht het volgende:

[..]

Maar hé, hoe denk jij nu over het motief dat de Amerikaanse overheid het Amerikaanse volk de wapens wil afpakken? Volgens de laatste berichten komt die gevreesde wapenban er zo uit te zien:

[..]

Is dit nu een grove schending van de vrijheden van de Amerikaanse burger of is dat eigenlijk wel een billijke wet, net zoals het billijk is mijn vrijheid om jouw gezicht met poep in te smeren aan banden te leggen?
:Z :W
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 6 januari 2013 @ 23:37:55 #242
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_121253321
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 23:24 schreef Summers het volgende:

[..]

:Z :W
Je kunt rustig gaan slapen idd, nu blijkt dat je twee topics lang de alarmbellen voor niks hebt laten afgaan. Een hoop ranzige joetjoepjes geplaatst, het vuurtje onder ranzige complotten lopen aanwakkeren, je stokpaardjes over de MSM en Obama's droneaanvallen weten te berijden; het is allemaal voor niets gebleken. Eigenlijk zou ik je gezicht gewoon in moeten smeren met poep, om je een idee te geven hoe ik over de ranzigheid die jij in dit topic heb tentoongespreid denk.
  zondag 6 januari 2013 @ 23:47:36 #243
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_121253786
quote:
15s.gif Op zondag 6 januari 2013 23:37 schreef Terecht het volgende:

[..]

Je kunt rustig gaan slapen idd, nu blijkt dat je twee topics lang de alarmbellen voor niks hebt laten afgaan. Een hoop ranzige joetjoepjes geplaatst, het vuurtje onder ranzige complotten lopen aanwakkeren, je stokpaardjes over de MSM en Obama's droneaanvallen weten te berijden; het is allemaal voor niets gebleken. Eigenlijk zou ik je gezicht gewoon in moeten smeren met poep, om je een idee te geven hoe ik over de ranzigheid die jij in dit topic heb tentoongespreid denk.
Ik denk idd ook dat je poep argument alles heeft debunked en volwassen mensen aan gaat spreken en dat ze nu massaal het idee laten vallen en je op je ogen gaan geloven dat het allemaal onnozel is en verder geen vragen meer hebben 8-) Verder denk ik dat je je eigen mededogen en fatsoensnormen tegenover je medemens zwaar overschat als je zulke opmerkingen maakt en dat je beter naar de balk in je eigen oog kan kijken wanneer je de behoefte voelt iemand lichamelijk aan te vallen omdat die een andere mening heeft .

[ Bericht 10% gewijzigd door Summers op 07-01-2013 00:02:30 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_121254528
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 23:47 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik denk idd ook dat je poep argument alles heeft debunked en volwassen mensen aan gaat spreken en dat ze nu massaal het idee laten vallen en je op je ogen gaan geloven dat het allemaal onnozel is en verder geen vragen meer hebben 8-) Verder denk ik dat je je eigen mededogen en fatsoensnormen tegenover je medemens zwaar overschat als je zulke opmerkingen maakt en dat je beter naar de balk in je eigen oog kan kijken wanneer je de behoefte voelt iemand lichamelijk aan te vallen omdat die een andere mening heeft .
Want dat is hij ook echt van plan, echt hoor.
  maandag 7 januari 2013 @ 00:07:17 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121254565
Metaforen zijn niet voor iedereen makkelijk te begrijpen, blijkt wel weer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 7 januari 2013 @ 00:08:20 #246
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_121254604
quote:
9s.gif Op maandag 7 januari 2013 00:07 schreef Copycat het volgende:
Metaforen zijn niet voor iedereen makkelijk te begrijpen, blijkt wel weer.
Sommigen worden door een metafoor op twee benen gezet.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  maandag 7 januari 2013 @ 01:32:39 #247
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_121257193
De namen kloppen niet eens van de mensen die getoond zijn door de MSM

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator maandag 7 januari 2013 @ 10:20:46 #248
249559 crew  Lavenderr
pi_121261791
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 01:32 schreef Summers het volgende:
De namen kloppen niet eens van de mensen die getoond zijn door de MSM

Alleen al die ondertitel van dat filmpje :N
  maandag 7 januari 2013 @ 12:10:38 #249
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_121264739
quote:
This is "THE place to find the summaries for the latest actor or individual family members playing a role in the main stream media lie/illusion. Visit it often for the ground-breaking, newest exposures. Evaluate and perform your own research on the latest imposters and staged events. Remember their faces, for you will see them again. Without this information, you may be fooled and manipulated into emotionally reacting to faked news events. You will never watch the news the same way again. The world is a much better place than you have been lead to believe.
http://wellaware1.com/
WTF .. het vicsim gebeuren is nog groter dan ik dacht !

De TV-kantine is dus maar amateurisme :)

[ Bericht 9% gewijzigd door Lambiekje op 07-01-2013 12:17:24 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_121266657
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

In Amerika hebben ze ook GTST-acteurs. Niet iedere acteur is een Brad Pitt of Reese Witherspoon.

En daarnaast zou je niet voor een paar ruggen een bullshit verhaal ophangen? Ik denk dat menigeen er in meegaat.

In Amerika hebben ze ook acteurs die werken voor t CIA,FBI enz.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator maandag 7 januari 2013 @ 13:21:34 #251
249559 crew  Lavenderr
pi_121266720
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

WTF .. het vicsim gebeuren is nog groter dan ik dacht !

De TV-kantine is dus maar amateurisme :)
Ja, maak er een lolletje van :o
  maandag 7 januari 2013 @ 13:23:35 #252
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121266783
Maar is de Amerikaanse overheid volgens de complotgeilers dan echt zo dom om keer op keer steken te laten vallen? A la de schurken uit James Bond?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_121266822
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En die houdt dat zijn mond de rest van zijn leven? Denk nu eens na man, dat kan toch helemaal niet?
Als ze niet hun mond houden worden ze 'suicided'.
Zie mensen die zijn betrokken bij fake media verhalen geloven in wat ze doen,of ze zijn black-mailed of ze vinden het spannend.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator maandag 7 januari 2013 @ 13:27:14 #254
249559 crew  Lavenderr
pi_121266905
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als ze niet hun mond houden worden ze 'suicided'.
Zie mensen die zijn betrokken bij fake media verhalen geloven in wat ze doen,of ze zijn black-mailed of ze vinden het spannend.
Geloof jij dat echt?
pi_121266912
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Daarom, de absurditeit van die claims past alleen in hele slechte Hollywoodfilms. En in complotgeesten die de hele wereld wantrouwend bejegenen.
9 van de 10 Hollywood films zijn heel erg slecht.
911 was ook 'n slechte Hollywood film.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 7 januari 2013 @ 13:29:41 #256
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121266989
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:27 schreef Lavenderr het volgende:

Geloof jij dat echt?
Zolang het niet MSN is, gelooft hij alles.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator maandag 7 januari 2013 @ 14:04:25 #257
249559 crew  Lavenderr
pi_121268257
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

9 van de 10 Hollywood films zijn heel erg slecht.
911 was ook 'n slechte Hollywood film.
Nou, het was anders een 'film' die de gemoederen nog steeds bezig houdt.
  Moderator maandag 7 januari 2013 @ 14:05:56 #258
249559 crew  Lavenderr
pi_121268303
quote:
10s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zolang het niet MSN is, gelooft hij alles.
Dat idee krijg ik wel een beetje. Dat alles wat door de MSM naar buiten gebracht wordt per definitie al verdacht is en meestal onmiddellijk weggezet wordt als leugens.
  maandag 7 januari 2013 @ 14:06:30 #259
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121268327
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:04 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, het was anders een 'film' die de gemoederen nog steeds bezig houdt.
En dan zoveel geld, middelen en mensen er tegenaan knallen en dan nog met zo'n flinterdun, doorzichtig scenario op de proppen komen. Je zou denken dat de Amerikaanse regering wel wat had bijgeleerd. Niets is minder waar. Plus: nobody outsmarts a complotterrorist, dat blijkt wel weer.
Je moet alleen niet met metaforen komen aanzetten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 7 januari 2013 @ 15:30:20 #260
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_121271253
quote:
5s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:23 schreef Copycat het volgende:
Maar is de Amerikaanse overheid volgens de complotgeilers dan echt zo dom om keer op keer steken te laten vallen? A la de schurken uit James Bond?
De overheid is de speelbal van BigOil/BigPharma (Mil. Complex).
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 7 januari 2013 @ 15:31:34 #261
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_121271297
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat idee krijg ik wel een beetje. Dat alles wat door de MSM naar buiten gebracht wordt per definitie al verdacht is en meestal onmiddellijk weggezet wordt als leugens.
zie mijn onderschrift
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 7 januari 2013 @ 15:31:40 #262
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121271301
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:30 schreef Lambiekje het volgende:

De overheid is de speelbal van BigOil/BigPharma (Mil. Complex).
En die zijn ook allemaal niet de smartest tool in the shed? In ieder geval veel minder snugger dan een complotgeiler die alles doorziet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 7 januari 2013 @ 15:32:29 #263
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121271325
Zolang je maar geen metaforen gebruikt. Maar dat is logisch.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_121275200
quote:
5s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:23 schreef Copycat het volgende:
Maar is de Amerikaanse overheid volgens de complotgeilers dan echt zo dom om keer op keer steken te laten vallen? A la de schurken uit James Bond?
Just because they call themselves the Central Intelligence Agency doesn't mean to say they are intelligent.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_121275218
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Geloof jij dat echt?
Ja.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_121275413
quote:
10s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zolang het niet MSN is, gelooft hij alles.
Niet waar - ik heb gewoon geleerd dat die 'MSM' moeten komen met harde bewijs en niet met een of andere b-movie/reality TV type 'nieuws' report met dubieuse karakters en rare verhalen.
MSM zijn in cahoots met hollywood,the military and government.
Niks nieuws,het is decennia zo geweest.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_121275445
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou, het was anders een 'film' die de gemoederen nog steeds bezig houdt.
Twas gedaan in 'real life' documentary style.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_121275489
quote:
9s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Niets is minder waar. Plus: nobody outsmarts a complotterrorist, dat blijkt wel weer.
Jawel- the 911 truth movement is ook meestal fake.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 7 januari 2013 @ 17:37:55 #270
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_121275969

kei harde porno, kan mooie tv worden, 2 idioten tegenover elkaar
  maandag 7 januari 2013 @ 18:00:02 #271
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_121276996
quote:
5s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

En die zijn ook allemaal niet de smartest tool in the shed? In ieder geval veel minder snugger dan een complotgeiler die alles doorziet.
Als je in oorlog gelooft en dat er mensen dood moeten om je zin te krijgen ben je het uitschot op aarde die zich allemaal concentreren bij soortgelijken die ook alleen maar macht en geld willen en over lijken gaan . Dat is echt de minste intelligentie op deze aarde in DADEN .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_121277303
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:00 schreef Summers het volgende:

[..]

Als je in oorlog gelooft en dat er mensen dood moeten om je zin te krijgen ben je het uitschot op aarde die zich allemaal concentreren bij soortgelijken die ook alleen maar macht en geld willen en over lijken gaan . Dat is echt de minste intelligentie op deze aarde in DADEN .
Maar dan gaat het meer op die meeste kwaad(evil) dan intelligentie.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 7 januari 2013 @ 18:13:06 #273
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121277567
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:00 schreef Summers het volgende:

Als je in oorlog gelooft en dat er mensen dood moeten om je zin te krijgen ben je het uitschot op aarde die zich allemaal concentreren bij soortgelijken die ook alleen maar macht en geld willen en over lijken gaan . Dat is echt de minste intelligentie op deze aarde in DADEN .
Snap jij überhaupt wel waarop je reageert of post je lukraak, zoals je in de context kant noch wal rakende antwoorden keer op keer doen vermoeden?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 7 januari 2013 @ 18:17:49 #274
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_121277764
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar dan gaat het meer op die meeste kwaad(evil) dan intelligentie.
Emotionele intelligentie
En de media zet ze neer als het neusje van de zalm waar je afhankelijk van bent en vooral steeds meer geld blijven geven zogenaamd voor je eigen bestwil maar dat is nooit zo , het is altijd in het belang van het uitschot om uitschot te blijven .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 7 januari 2013 @ 18:21:28 #275
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_121277909
quote:
9s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Snap jij überhaupt wel waarop je reageert of post je lukraak, zoals je in de context kant noch wal rakende antwoorden keer op keer doen vermoeden?
In al die pagina's heb je het zelf nog nooit over Sandy gehad dus jij bent in ieder geval degene die maar wat lukraak post en met een soort jehovadrang de ander probeert te overtuigen niet af te wijken of een andere kant te bekijken zonder feiten . Jij weet alvast dat complotdenken slecht is maar welk geloof gaat daaraan vooraf en welke angst .... ligt allemaal bij jezelf .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 7 januari 2013 @ 18:22:44 #276
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121277959
Misschien moet je dan toch wat beter lezen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 7 januari 2013 @ 18:34:07 #277
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_121278408
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:22 schreef Copycat het volgende:
Misschien moet je dan toch wat beter lezen.
Dat zal best , " je bent complotgeil en je bent gek om af te wijken " is ongetwijfeld zo verhelderend dat ik dat gewoon niet zie of daar bevredigende antwoorden mee kan invullen bij elke vraag over Sandy Hook . Ik laat het daar maar bij .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 7 januari 2013 @ 18:34:54 #278
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121278440
Doe dat maar. Want je laat pijnlijk merken dat ik gelijk heb.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator maandag 7 januari 2013 @ 18:45:05 #279
249559 crew  Lavenderr
pi_121278930
quote:
9s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:11 schreef Copycat het volgende:
Ik heb dit weekend in een tijdschrift alle foto's gezien van de slachtoffers. Kleine, onschuldige kinderen met een heel leven voor zich en met ouders en familie die nu zijn verscheurd door het grootste verdriet dat je je kunt voorstellen. Als je je het al überhaupt zou kunnen voorstellen.

Dat verdriet wegcijferen als een false flag, die kinderen in hun bestaan ontkennen is imo te min en koud voor woorden.
Summers? Je hebt hier notabene zelf nog op gereageerd.
  maandag 7 januari 2013 @ 19:19:19 #280
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_121280536
  Moderator maandag 7 januari 2013 @ 19:30:30 #281
249559 crew  Lavenderr
pi_121281137
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:19 schreef Erasmo het volgende:
[ afbeelding ]
Nou nee, liever niet ;( .
Daar is het onderwerp veel te beladen voor.
  maandag 7 januari 2013 @ 20:22:33 #282
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_121284081
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Just because they call themselves the Central Intelligence Agency doesn't mean to say they are intelligent.
Is this the fabled British wit?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  maandag 7 januari 2013 @ 20:24:58 #283
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_121284232
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:00 schreef Summers het volgende:

[..]

Als je in oorlog gelooft en dat er mensen dood moeten om je zin te krijgen
Wat heeft wapenbezit hiermee te maken?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  maandag 7 januari 2013 @ 20:32:36 #284
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_121284699
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:37 schreef YazooW het volgende:

kei harde porno, kan mooie tv worden, 2 idioten tegenover elkaar
Dat kan leuk worden.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 7 januari 2013 @ 21:14:47 #285
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_121286993
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:24 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Wat heeft wapenbezit hiermee te maken?
lees maar terug .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:53:05 #286
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_121305666
In googlesearch was er een condoleance en donatiepagina gemaakt voor de nabestaanden op 11 december , 3 dagen voor het gebeurde .

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator dinsdag 8 januari 2013 @ 12:18:28 #287
249559 crew  Lavenderr
pi_121306261
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:53 schreef Summers het volgende:
In googlesearch was er een condoleance en donatiepagina gemaakt voor de nabestaanden op 11 december , 3 dagen voor het gebeurde .

"yeah , maybe some kids are dead,ok, but oh well, they are crazy yeah"
"it's alle fake"
De man kwijlt nog net niet bij zijn 'uitleg' van de zogenaamde false flag.
pi_121306364

Muziek negeren:



Die familiefoto en dan die foto met Obama... ?

Of t middelste zusje lijkt nu gigantisch veel op de oudste en draagt dezelfde kleding en haarstijl, of dat is emilie parker.

[ Bericht 16% gewijzigd door Ali_Kannibali op 08-01-2013 12:27:36 ]
pi_121306581
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:53 schreef Summers het volgende:
In googlesearch was er een condoleance en donatiepagina gemaakt voor de nabestaanden op 11 december , 3 dagen voor het gebeurde .

Is daar een link van te vinden?
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:35:43 #290
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_121306680
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

"yeah , maybe some kids are dead,ok, but oh well, they are crazy yeah"
"it's alle fake"
De man kwijlt nog net niet bij zijn 'uitleg' van de zogenaamde false flag.
Uiteraard alleen op social media is het wereldnieuws en niet in de MSM . zo zie je de reden waarom mensen de MSM niet meer zomaar geloven of vertrouwen en zelf verder kijken .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:38:30 #291
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_121306737
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou nee, liever niet ;( .
Daar is het onderwerp veel te beladen voor.
Ook alleen maar omdat het vers in het geheugen ligt. Ik zal geen enkele traan laten om de zoveelste schietpartij in dat derde wereldland.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:40:33 #292
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_121306778
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Of t middelste zusje lijkt nu gigantisch veel op de oudste en draagt dezelfde kleding en haarstijl, of dat is emilie parker.

Het kan toch heel goed dat zusje zijn? En het kleinste zusje lijkt iets vergelijkbaars aan te hebben op die familiefoto, dus misschien hadden ze een setje gekocht voor alle drie de kinderen.
  Moderator dinsdag 8 januari 2013 @ 12:42:24 #293
249559 crew  Lavenderr
pi_121306830
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:38 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ook alleen maar omdat het vers in het geheugen ligt. Ik zal geen enkele traan laten om de zoveelste schietpartij in dat derde wereldland.
Derde wereldland? Ligt Amerika nu in een ander werelddeel?
Ik vind het een afschuwelijke gebeurtenis van een diepgestoord mens die geen andere uitweg meer zag dan zijn haat en agressie bot te vieren op een school met kinderen.
pi_121306910
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:40 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Het kan toch heel goed dat zusje zijn? En het kleinste zusje lijkt iets vergelijkbaars aan te hebben op die familiefoto, dus misschien hadden ze een setje gekocht voor alle drie de kinderen.
Het kan het zusje zijn of het kan emilie zijn. Ik weet het niet maar vind het wel verdacht.
  Moderator dinsdag 8 januari 2013 @ 12:49:11 #295
249559 crew  Lavenderr
pi_121307028
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:40 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Het kan toch heel goed dat zusje zijn? En het kleinste zusje lijkt iets vergelijkbaars aan te hebben op die familiefoto, dus misschien hadden ze een setje gekocht voor alle drie de kinderen.
Ja maar ja, dan valt het complot in duigen.
pi_121307062
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:49 schreef Lavenderr het volgende:
Ja maar ja, dan valt het complot in duigen.
Alsof dat het enige is :D
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:50:25 #297
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_121307067
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Derde wereldland? Ligt Amerika nu in een ander werelddeel?
Ik vind het een afschuwelijke gebeurtenis van een diepgestoord mens die geen andere uitweg meer zag dan zijn haat en agressie bot te vieren op een school met kinderen.

Vergeet niet dat 15% van de Amerikanen overleeft op voedselbonnen.

Schietpartijen zijn daar aan de orde van de dag, alleen had de dader nu slachtoffers die minder capabel waren om te ontsnappen dan in een winkelcentrum.
  Moderator dinsdag 8 januari 2013 @ 12:54:04 #298
249559 crew  Lavenderr
pi_121307169
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:50 schreef Erasmo het volgende:

[..]


Vergeet niet dat 15% van de Amerikanen overleeft op voedselbonnen.

Schietpartijen zijn daar aan de orde van de dag, alleen had de dader nu slachtoffers die minder capabel waren om te ontsnappen dan in een winkelcentrum.
Ja, en in Syrië en Libië is dat ook aan de orde van de dag, minus de voedselbonnen.
Het is een verrotte wereld.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:54:04 #299
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_121307170
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:44 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Het kan het zusje zijn of het kan emilie zijn. Ik weet het niet maar vind het wel verdacht.
Waarom is het verdacht? Je ziet toch dat ze op elkaar lijken?
Wat zou het dan moeten zijn? Een bijzonder amateuristisch uitgevoerde hoax, voor het oog van de hele wereld?
  dinsdag 8 januari 2013 @ 13:13:21 #300
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_121307702
Onmogelijk dat het haar van de zusjes van emilie in 2 dagen tijd net zo lang is gegroeid als die van hun oudere zus op de foto waar de president op staat .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_121307759
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk alleen maar heel, heel erg. Dat iemand zover komt om wapens op te nemen en onschuldige mensen neer te knallen.
Dat is de emotie die bij mij overheerst.
Deze incidenten zijn designed precies voor dat - emotie.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')