Precies. How dare you!quote:Op maandag 24 december 2012 13:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Allebei.
Het is altijd moeillijk om wat twijfels te hebben over iemand die claimt iets verloren te hebben.
Die 'emotional aspect'is misbruikt om t makkelijker voor mensen te geloven....
want het is moeilijk om iemand te verschuldig aan nepperij of leugens enz.
Zoiets als : How dare you question the credibility of those poor greiving parents!
Precies alleen zie ik Obama nooit huilen over kinderen die hij dood met zijn droneaanvallen en dat is zijn verantwoordelijkheid en bevel , ongeloofwaardige hypocriet dus .quote:Op zondag 23 december 2012 04:05 schreef mootie het volgende:
W/e, als ik hoor dat er kleine kinderen zijn vermoord ga ik er niet als eerste allerlei redenaties op los laten. Dan vind ik het gewoon afschuwelijk, simpel.
Ik zie jou ook niet huilen omdat er kindslaven in Congo omkomen in de mijnen zodat jij je gadgets kan blijven kopen, ongeloofwaardige hypocriet dus .quote:Op maandag 24 december 2012 13:52 schreef Summers het volgende:
[..]
Precies alleen zie ik Obama nooit huilen over kinderen die hij dood met zijn droneaanvallen en dat is zijn verantwoordelijkheid en bevel , ongeloofwaardige hypocriet dus .
Maar bepaalde mensen durven het wel!quote:
Maar ik dood geen onschuldige kinderen , begrijp je het verschil ?quote:Op maandag 24 december 2012 13:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik zie jou ook niet huilen omdat er kindslaven in Congo omkomen in de mijnen zodat jij je gadgets kan blijven kopen, ongeloofwaardige hypocriet dus .
Maar waarom?quote:Op maandag 24 december 2012 14:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maar bepaalde mensen durven het wel!
Hoe kan je voor een ander bepalen waar hij of zij wel of geen vraagtekens bij moet zetten ? Wat jij niet ziet kan een ander wel zien , wat jij vertrouwd hoeft een ander niet te vertrouwen . Je kan ervoor kiezen om iets niet te lezen maar je kan niet kiezen wat een ander zijn mening hoort te zijn .quote:Op maandag 24 december 2012 14:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar waarom?
Laat die mensen met rust en ga zeker geen vraagtekens bij hij grote verdriet zetten of omdat de tranen niet over hun wangen stromen daaraan twijfelen.
Iets met respect voor mensen die hun kind net verloren hebben?quote:Op maandag 24 december 2012 14:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Hoe kan je voor een ander bepalen waar hij of zij wel of geen vraagtekens bij moet zetten ? Wat jij niet ziet kan een ander wel zien , wat jij vertrouwd hoeft een ander niet te vertrouwen . Je kan ervoor kiezen om iets niet te lezen maar je kan niet kiezen wat een ander zijn mening hoort te zijn .
Nee dat laat je doen door de lokale warlord. Ok dan is het goed.quote:Op maandag 24 december 2012 14:04 schreef Summers het volgende:
[..]
Maar ik dood geen onschuldige kinderen , begrijp je het verschil ?
Daar probeert de wereld nog achter te komen , prima dat jij nog zoveel vertrouwen hebt in de MSM en vind dat je je moet gedragen alsof ze de waarheid hebben verteld maar dat is echt persoonlijk .quote:Op maandag 24 december 2012 14:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Iets met respect voor mensen die hun kind net verloren hebben?
Following orders.quote:Op maandag 24 december 2012 14:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar waarom?
Laat die mensen met rust en ga zeker geen vraagtekens bij hij grote verdriet zetten of omdat de tranen niet over hun wangen stromen daaraan twijfelen.
Even if they are faking it?quote:
Mij wel.quote:Op maandag 24 december 2012 14:27 schreef Tingo het volgende:
[..]
Following orders.
Het zou me helemaal niet verbazen als die mensen zijn acteurs die werken voor een of andere militaire organisatie of geheime diensten.
Niet.quote:Op maandag 24 december 2012 14:29 schreef Copycat het volgende:
Jij leeft echt op van conspiracy theorietjes, hè?
Er zijn sommige heel goed acteurs die werken voor t geheime diensten.quote:
Paranoia is een ziektebeeld.quote:Op maandag 24 december 2012 13:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
Paranoia is just a heightened state of awareness.
Sommige mensen hebben goed reden om 'paranoid' te zijn - dat maakt hun niet 'ziek'.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Summers op 24-12-2012 18:31:08 ]THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
dit dus...quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:27 schreef BerjanII het volgende:
En het lijkt mij dat juist acteurs wel huilen, anders vallen ze door de mand. Mensen daarentegen die geen acteurs zijn letten daar helemaal niet op, die doen gewoon wat ze doen.
Het zal nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Enkele nieuwe vondsten...
Dus er zijn acteurs die ingehuurd worden voor simulaties en op de dag van Sandy Hook was er een simulatie gaande.
Geinterviewde mensen huilen niet en tja, ik ga niet alles herhalen.. Fijne feestdagen aan iedereen!
ITHACA — It is one of those ironies which seem to abound. The Ithaca Police Department finished training for handling situations like a school gunman on the day 20 children and 6 adults were killed by a gunman at Sandy Hook Elementary school.quote:
Maar wat zegt dat dan?quote:Op woensdag 26 december 2012 10:53 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
ITHACA — It is one of those ironies which seem to abound. The Ithaca Police Department finished training for handling situations like a school gunman on the day 20 children and 6 adults were killed by a gunman at Sandy Hook Elementary school.
Hele artikel op http://www.ithacaindy.com(...)k-ithaca-police.html
Vertaling: Het is een van die ironische situaties die zo wijdverspreid lijken te zijn. De Ithaca Politie beeindigde een training voor het omgaan met situaties zoals een shooter op school op de dag dat 20 kinderen en 6 volwassen doodgeschoten werden op Sandy Hook basisschool.
Dus er was een training gaande. En het gebeurde tegelijkertijd dus in het echt. Of misschien niet.
Natuurlijk. Maar wat nu zo toevallig is is dat exact op de dag dat die training gaande was, de echte school shooting plaats vond. Op dus exact die locatie van de training.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar wat zegt dat dan?
Het is toch logisch dat politie getraind wordt om om te gaan met dit soort vreselijke situaties?
Maar je suggereert nu dat de politie dit gedaan heeft?quote:Op woensdag 26 december 2012 11:19 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar wat nu zo toevallig is is dat exact op de dag dat die training gaande was, de echte school shooting plaats vond. Op dus exact die locatie van de training.
En dat dat niet de eerste keer is dat er toevallig oefeningen bezig zijn die precies gaan over datgene wat er daadwerkelijk plaats zou hebben gevonden. Zoals 9/11, 7/7, autora schooting, enz.
In het verleden gebeurde dat wel , het past dus in een patroon en werkwijze van overheden .quote:Op woensdag 26 december 2012 11:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar je suggereert nu dat de politie dit gedaan heeft?
Of wat wil je er mee zeggen?
Als er zoiets geplanned zóu staan doen ze dat natuurlijk niet op dezelfde plaats als de training, dus ik vind het erg vergezocht.
in de nieuwe film rise of the guardians heet een van de guardians sandman maar word stelselmatig sandy genoemd, hij doet alle kinderen slapen maar word overgenomen door iemand die eerst 'boogyman' genoemd word maar op een gegeven moment alleen nog maar 'pitch black'.quote:Op donderdag 20 december 2012 06:50 schreef Selestha het volgende:
Ook interessant dat dit incident ook ''Sandy'' heet, net als de HAARP storm genaamd ''Sandy''.. Misschien een codenaam die in MKultra gebruikt wordt?
Oh, Tico Tico, Tickquote:Op woensdag 26 december 2012 13:03 schreef Copycat het volgende:
Zitten The Andrews Sisters nu ook al in het complot?
Mister Sandman, bring me a dream ...
Voor een complot laten ze wel erg veel steken vallen, hè? Zo'n oefening zo ongelukkig plannen, bijvoorbeeld ... Maar dat doen ze natuurlijk expres, uit complete minachting van us, the sheeple ...
En zo blijft men creatief knopen.
Werkt dat niet andersom?quote:Op woensdag 26 december 2012 11:19 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar wat nu zo toevallig is is dat exact op de dag dat die training gaande was, de echte school shooting plaats vond. Op dus exact die locatie van de training.
En dat dat niet de eerste keer is dat er toevallig oefeningen bezig zijn die precies gaan over datgene wat er daadwerkelijk plaats zou hebben gevonden. Zoals 9/11, 7/7, autora schooting, enz.
The chordettes, maar die kunnen er verder vast niks aan doen, Blind Guardian móet er wat meer van hebben geweten, zie de videoclip vól met veelzeggende symboliekquote:Op woensdag 26 december 2012 13:03 schreef Copycat het volgende:
Zitten The Andrews Sisters nu ook al in het complot?
Mister Sandman, bring me a dream ...
Welcome back, -knip-. Hou je nou eens aan je beloftes!!quote:
Daar ben ik het wel mee eens. Die nietsontziende zucht naar een complot. En daarbij volkomen voorbijgaan aan het leed van de nabestaanden. Nee, nog erger; zeggen dat dat acteurs zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:41 schreef IntensiveGary het volgende:
Hmmm.. men wordt hier wel steeds extremer zeg. Godsdienstwaanzinnigen, paranoïde malloten en aluhoedjes die elkaar steeds verder opnaaien in hunwaanzinnigheid. Allemaal niet zo erg. Vooral lachwekkend. Tot er een keertje eentje (nog verder) doordraait en lekker Tristan gaat...
Er loopt hier een aantal figuren rond bij wie het me niet zou verbazen als we daar ooit eens over gaan lezen. En dan gaan - oh ironie - de voormalige complotmaatjes hier lekker discussiëren over de nepslachtoffers en acteurs.
Het is vooral erg makkelijk wat jullie doen; feiten zo verdraaien dat het in je verknipte straatje past en iedereen die ze wel op een rijtje heeft arrogant uitschelden voor onwetende, slapende of schaap. Werkt altijd en je legitimeert je smakeloze en soms zelfs - waaronder dit topic - ronduit schofterige gedrag.
Toch grappig dat de meeste daders van dit soort killing sprees over het algemeen godsdienstwaanzinnigen en/of conspiracy nuts zijn. Karma is een bitch, denk ik dan maar...
Exact. Dit topic is het perfecte voorbeeld. Als ik lees hoe enkele types zich hier gedragen, draait mn maag om. Stuitend.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Die nietsontziende zucht naar een complot. En daarbij volkomen voorbijgaan aan het leed van de nabestaanden. Nee, nog erger; zeggen dat dat acteurs zijn.
Als filmpjes van de nabestaanden verknipt en stemmen vervormd worden is dat wel degelijk een schande en enorm suggestief.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:34 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik zie de ad hominems toch meer van de absolute sceptici komen in dit topic.
Het is informatie, doe ermee wat je wilt. Er zijn gigantisch veel mensen die zich vragen stellen mbt deze kwestie, en logisch gezien het verleden. Maar dat zullen dan wel allemaal schoften en hufters zijn.
Nee hoor, hier zijn het er maar drie, waar jij er één van bent. En je bent nog schijnheilig ook. Onder het mom van 'alleen maar informatie' de ranzigste gedachten spuien en vervolgens je handen wassen in onschuld is goedkoop en vies.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:34 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik zie de ad hominems toch meer van de absolute sceptici komen in dit topic.
Het is informatie, doe ermee wat je wilt. Er zijn gigantisch veel mensen die zich vragen stellen mbt deze kwestie, en logisch gezien het verleden. Maar dat zullen dan wel allemaal schoften en hufters zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |