Ik heb WPquote:Op donderdag 27 december 2012 00:31 schreef Helpmefok het volgende:
KUTHOER mijn TT was:
[VBL Slowchat] #1271 iPhone is kut, viva Windows Phone 8
Maar die van jou dekt de lading ook
Kop een trein teringlijer.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:31 schreef Helpmefok het volgende:
KUTHOER mijn TT was:
Niet haten op Iphonequote:Op donderdag 27 december 2012 00:31 schreef Helpmefok het volgende:
KUTHOER mijn TT was:
Gebruiken ze andere voltages in Duitsland?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:32 schreef Jojoortje het volgende:
Die van mij laadt niet meer op. Doe ik de lader er uit, gaat mijn mobiel uit en kan niet meer aan
Doe ik de lader er in, gaat die aan, maar blijft steken op 38 %.
Sterf.
Andere lader geprobeerd?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:32 schreef Jojoortje het volgende:
Die van mij laadt niet meer op. Doe ik de lader er uit, gaat mijn mobiel uit en kan niet meer aan
Sterf.
Ik denk het.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gebruiken ze andere voltages in Duitsland?
Suits.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:33 schreef TwenteFC het volgende:
Wie weet er nog mooie TV Series? Ben door alles heen
Dr. Philquote:Op donderdag 27 december 2012 00:33 schreef TwenteFC het volgende:
Band of brothers pik.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:33 schreef TwenteFC het volgende:
iPhone aan computer gehangen en software hersteld?quote:
Nieuwe accu @ 12 euro is geen issue men.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:32 schreef Jojoortje het volgende:
Sterf.
Ik vind het zo godverdomde geil als je zo tegen me praatquote:
ALLES heb ik geprobeerd.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
iPhone aan computer gehangen en software hersteld?
Kloptquote:Op donderdag 27 december 2012 00:34 schreef Doublepain het volgende:
Je kan ook Apple bellen, het kan altijd zo zijn dat je juist die ene van de 2 hebt die defect is
Stop jij je mobiel in je kontzak?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:35 schreef Jojoortje het volgende:
Nieuwe docconnecter, nieuwe batterij. Niks werkt.
Optiefen.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind het zo godverdomde geil als je zo tegen me praat
Kom je nou nog een keer over de brug met pics?
Ik dank jou!quote:
Batterij? Hoe haal jij die eruit dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
ALLES heb ik geprobeerd.
Maar morgen doet 'ie het vast wel weer. Zo'n 2 keer in de week heeft die daar last van.
Rustig, probeer je maar te helpen.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
ALLES heb ik geprobeerd.
Maar morgen doet 'ie het vast wel weer. Zo'n 2 keer in de week heeft die daar last van.
Nee ik heb meestal geen kontzakken.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Stop jij je mobiel in je kontzak?
Ze is horlogemaker jwtzlfquote:Op donderdag 27 december 2012 00:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Batterij? Hoe haal jij die eruit dan?
Heb je niet nodig als je geen kont hebtquote:Op donderdag 27 december 2012 00:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ik heb meestal geen kontzakken.
Yogapants?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ik heb meestal geen kontzakken.
Ik heb daar speciaal gereedschap voor. Is niet zo heel moeilijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Batterij? Hoe haal jij die eruit dan?
Ok met terugwerkende kracht: Respect Doublepainquote:Op donderdag 27 december 2012 00:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik krijg daar juist nooit respect voor
Ik zoek eigenlijk ook nieuwe serieus. Misschien die Go On eens proberen.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
5 minuten gekeken, en al weer klaar mee
Het is zo frustrerendquote:Op donderdag 27 december 2012 00:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Rustig, probeer je maar te helpen.
Dubbelpenetratiequote:Op donderdag 27 december 2012 00:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok met terugwerkende kracht: Respect Doublepain![]()
Bedanktquote:Op donderdag 27 december 2012 00:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok met terugwerkende kracht: Respect Doublepain![]()
920 is fucking sexyquote:Op donderdag 27 december 2012 00:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Nu een lumia900, moet tot juni ofzo dan komt er een 920
Jezusquote:Op donderdag 27 december 2012 00:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb je niet nodig als je geen kont hebt![]()
![]()
![]()
....
Van Comedy Central is die toch? Wel reclame van gezien ja, zal het eens checken.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk ook nieuwe serieus. Misschien die Go On eens proberen.
Maar acht episodes tot nu toe.
Niemand reageert op mijn kouwloowgoeie grap.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb je niet nodig als je geen kont hebt![]()
![]()
![]()
....
1 jarige abo maar?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Nu een lumia900, moet tot juni ofzo dan komt er een 920
Originele grap man.quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar Jojo is een fijn mens. Ik vond haar echt een lieverdje als mod.
Jepquote:Op donderdag 27 december 2012 00:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1 jarige abo maar?
[..]
Originele grap man.
En je garantie was op zeker niet verlopen omdat je er met je eigen gereedschap in hebt lopen stekenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:38 schreef Doublepain het volgende:
Maar best raar dat je alles geprobeerd hebt behalve Apple zelf bellen of op te sturen. Scheelde je veel geld en tijd
Ik heb toch niks geen garantie meer?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:38 schreef Doublepain het volgende:
Maar best raar dat je alles geprobeerd hebt behalve Apple zelf bellen of op te sturen. Scheelde je veel geld en tijd
Apple, ken je dat?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:38 schreef Jojoortje het volgende:
Grapje hoor. We hebben hier een Iphonewinkel die onderdelen fixt.
Snap er zelf geen ene yota van
Ik heb er 2 gezien en leek me wel leuk. Maar Chandler is niet zo goede acteur eigenlijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Van Comedy Central is die toch? Wel reclame van gezien ja, zal het eens checken.
Garantie is nu ook al weg.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:38 schreef Doublepain het volgende:
En jij was toen tering irritant als user.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niemand reageert op mijn kouwloowgoeie grap.
Maar Jojo is een fijn mens. Ik vond haar echt een lieverdje als mod.
Kan je alsnog bellen, die hebben vast nog een helpdeskquote:Op donderdag 27 december 2012 00:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb toch niks geen garantie meer?
Hoeveel betaal je per maand?quote:
Moet je ook niks over zeggen, gewoon als dom blondje binnen komen en je blouse een beetje open laten staan. Dan regelen ze wel shit voor je.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb toch niks geen garantie meer?
Die kerel van de Iphonewinkel zei dat ik waterschade had, omdat er zo'n plaatje verkleurd was, maar dat kan gewoon echt niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je alsnog bellen, die hebben vast nog een helpdesk
oeh iemand spreekt uit ervaringquote:Op donderdag 27 december 2012 00:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Moet je ook niks over zeggen, gewoon als dom blondje binnen komen en je blouse een beetje open laten staan. Dan regelen ze wel shit voor je.
Nou Jojo je mistte me anders wel die maanden dat ik weg was.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En jij was toen tering irritant als user.
Maar nu nog steeds dus.
Oke
Ik betaal dat voor een 2jarige abo voor mijn iPhone 5.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Veel te veel
50 ofzo, lease hem bij hi
Die van mij heeft 2 tsunami's overleeft..quote:Op donderdag 27 december 2012 00:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die kerel van de Iphonewinkel zei dat ik waterschade had, omdat er zo'n plaatje verkleurd was, maar dat kan gewoon echt niet.
Maar het schijnt dat men al heel snel waterschade krijgt.
Moet je niet zo kwijlen in dat ding einz!?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:40 schreef Jojoortje het volgende:
Die kerel van de Iphonewinkel zei dat ik waterschade had, omdat er zo'n plaatje verkleurd was, maar dat kan gewoon echt niet.
Een BHtje aandoen dat een maatje te klein is helpt me altijd jaquote:Op donderdag 27 december 2012 00:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oeh iemand spreekt uit ervaring
Klopt, maar dat hoeft niet iedereen te weten.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou Jojo je mistte me anders wel die maanden dat ik weg was.
Ik heb 1.5gb en 75 minuten/smsjes, kan ergerquote:Op donderdag 27 december 2012 00:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik betaal dat voor een 2jarige abo voor mijn iPhone 5.![]()
Is bullshit. Dat dingetje verkleurd al door normaal gebruik. Denk wanneer je in keuken bent (geldt niet voor jou denk ik) en etc.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar het schijnt dat men al heel snel waterschade krijgt.
Jammer genoeg jij ook.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van mij heeft 2 tsunami's overleeft..
Een paar jaar geleden ging ik voor het eerst zelfstandig op vakantie. 180.000 mensen vonden de dood bij een van de grootste tsunami's ooit. Arme Aziaten.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:41 schreef Doublepain het volgende:
Kut quotequote:Op donderdag 27 december 2012 00:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden ging ik voor het eerst zelfstandig op vakantie. 180.000 mensen vonden de dood bij een van de grootste tsunami's ooit. Arme Aziaten.
Vervolgens ging ik een tweede keer op vakantie. Nu naar Haiti. Drie keer raden: een verschrikkelijke aardbeving kostte tienduizenden mensen het leven.
Komend jaar ga ik dus maar op vakantie naar Marokko.![]()
![]()
![]()
Einze/1/1
Ja, maar dan wordt er wel waterschade vermeld. M.a.w.: eigen schuld.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is bullshit. Dat dingetje verkleurd al door normaal gebruik. Denk wanneer je in keuken bent (geldt niet voor jou denk ik) en etc.
Dus doe een second opinion.
Ik heb 1.2 gig en 150 bel en onbeperkt sms.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb 1.5gb en 75 minuten/smsjes, kan erger
Inderdaad, dat ding verkleurt al wanneer je wil kijken hoevaak hij over het water stuitert.. niks gewend die apparatuur van tegenwoordig.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is bullshit. Dat dingetje verkleurd al door normaal gebruik. Denk wanneer je in keuken bent (geldt niet voor jou denk ik) en etc.
Dus doe een second opinion.
Je zou haast zeggen dat het nog 2010 is johquote:Op donderdag 27 december 2012 00:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden ging ik voor het eerst zelfstandig op vakantie. 180.000 mensen vonden de dood bij een van de grootste tsunami's ooit. Arme Aziaten.
Vervolgens ging ik een tweede keer op vakantie. Nu naar Haiti. Drie keer raden: een verschrikkelijke aardbeving kostte tienduizenden mensen het leven.
![]()
![]()
Einze/1/1
Jammer man.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, maar dan wordt er wel waterschade vermeld. M.a.w.: eigen schuld.
Die van mij na ik hem 2 weken had in montenegro op straat laten vallen dat ie in een plas kletterde. Beejte een buts op de hoek maar doet het prime. Mooi wel anders had ik een probleem gehad daarquote:Op donderdag 27 december 2012 00:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Inderdaad, dat ding verkleurt al wanneer je wil kijken hoevaak hij over het water stuitert.. niks gewend die apparatuur van tegenwoordig.
Vroagah.. Nokia's enzo.
Niet naar Rotterdamquote:Op donderdag 27 december 2012 00:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
![]()
![]()
Einze/1/1
Is lease he, dus je moet het mobieltje dus kopen.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Die van mij na ik hem 2 weken had in montenegro op straat laten vallen dat ie in een plas kletterde. Beejte een buts op de hoek maar doet het prime. Mooi wel anders had ik een probleem gehad daar
Ach ja. Twee keer in de week Iphone een beetje dood.quote:
Ik heb een app op mn iphone zodat hij blijft trillen is het net een vibrator hihiquote:Op donderdag 27 december 2012 00:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach ja. Twee keer in de week Iphone een beetje dood.
Wacht wel tot dat die helemaal op is en haal dan wel een Iphone 5 ofzo.
Maar betaal nu 13.50 in de maand voor internet, bellen etc. Ook wel lekker.
Ahja dat ene hoekje, zouden ze daar meteen moeilijk over doen?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is lease he, dus je moet het mobieltje dus kopen.
kankerlekkerquote:Op donderdag 27 december 2012 00:45 schreef Helpmefok het volgende:
OMFG VRIENDIN HEEFT ETEN GEHAALD BIJ DE TURK
Wat een schat is het ook.
Ja die heb ik ook.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb een app op mn iphone zodat hij blijft trillen is het net een vibrator hihi
Je moet abo gewoon doorlaten gaan en mobiel gewoon kopen.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach ja. Twee keer in de week Iphone een beetje dood.
Wacht wel tot dat die helemaal op is en haal dan wel een Iphone 5 ofzo.
Maar betaal nu 13.50 in de maand voor internet, bellen etc. Ook wel lekker.
Betaalt in naturaquote:Op donderdag 27 december 2012 00:45 schreef Helpmefok het volgende:
OMFG VRIENDIN HEEFT ETEN GEHAALD BIJ DE TURK
Wat een schat is het ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook.
In before: OH DAAROM NAT EN WATERSCHADE IHIHOHOHOHO.
Ze kunnen moeilijk telefoon doorverkopen.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Ahja dat ene hoekje, zouden ze daar meteen moeilijk over doen?
Ze kunnen er toch niet vanuit gaan dat je telefoon na een jaar nog 100% in orde isquote:Op donderdag 27 december 2012 00:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk telefoon doorverkopen.
Mwah vind hem op zich wel fijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet abo gewoon doorlaten gaan en mobiel gewoon kopen.
En ga aub niet iPhone 5 kopen, want is echt kut.
Welke app gebruik jij voor gratis voetbal kijken @ iphone?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:47 schreef Doublepain het volgende:
JAILBREAK, FUCK YEAH TAKE THAT BITCHESSSSS
GRATIES TV, VOETBAL, ALLEESS
Windows Phone
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:47 schreef Doublepain het volgende:
JAILBREAK, FUCK YEAH TAKE THAT BITCHESSSSS
GRATIES TV, VOETBAL, ALLEESS
Windows Phone
Ja jij hebt geen Iphone, dus je mag lekker opflikkerenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Welke app gebruik jij voor gratis voetbal kijken @ iphone?
Ik weet ook niet zeker hoor.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Ze kunnen er toch niet vanuit gaan dat je telefoon na een jaar nog 100% in orde is
Hele iOS zat. Is gewoon 1 op 1 hetzelfde als mijn 3gs. Echt niets aan.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mwah vind hem op zich wel fijn.
Ik koop gewoon weer simlockvrije mobiel, want m'n simonly abonnement is fucking goedkoop.
iOS is gewoon een 1:1 kopie van Android.. laat ze eens origineel doen daar bij Apple.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet ook niet zeker hoor.
Maar je kan het kopen, door iets van 10% van dagwaarde. Is maar 50 euro ofzo.
[..]
Hele iOS zat. Is gewoon 1 op 1 hetzelfde als mijn 3gs. Echt niets aan.
zoveel waarheidquote:Op donderdag 27 december 2012 00:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet ook niet zeker hoor.
Maar je kan het kopen, door iets van 10% van dagwaarde. Is maar 50 euro ofzo.
[..]
Hele iOS zat. Is gewoon 1 op 1 hetzelfde als mijn 3gs. Echt niets aan.
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:51 schreef mrstylo het volgende:
Ik ga denk ik over 20 maanden () Windows 8 halen.
Ik ga over 20 maanden rukkenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:51 schreef mrstylo het volgende:
Ik zit nog te wachten op 7.8quote:Op donderdag 27 december 2012 00:51 schreef mrstylo het volgende:
Hoe kan dat dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:53 schreef Helpmefok het volgende:
K-a-n-k-e-r. Alles kwijt van mijn iPhone.
Software was compleet naar de tering, geupgradet zonder backup te maken, badabeng badaboem doei tot ziens en niet meer terugkijken.quote:
Hmf fuck.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Software was compleet naar de tering, geupgradet zonder backup te maken, badabeng badaboem doei tot ziens en niet meer terugkijken..
Zaka zakaquote:Op donderdag 27 december 2012 00:55 schreef Helpmefok het volgende:
Kutzooi hier baal ik echt van. Ik ben Kapo, Donraja, Happel zijn nummer kwijt...............
KANKER mijn foto's van chicks die ik gehosseld had.
O NEE HE VERDOMME ook nog eens alle telefoonnummres van die chicks kwijt
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:55 schreef Helpmefok het volgende:
Kutzooi hier baal ik echt van. Ik ben Kapo, Donraja, Happel zijn nummer kwijt...............
Je kunt vrij veel info gewoon nog recoveren vaakquote:Op donderdag 27 december 2012 00:55 schreef Helpmefok het volgende:
Icloud, ken je dat?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:55 schreef Helpmefok het volgende:
Hoe?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Je kunt vrij veel info gewoon nog recoveren vaak
Heb ik niet, vond het altijd onzin. iCloud ook niet gebruikt.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:56 schreef Doublepain het volgende:
Als het goed is heb je een reservekopie op je PC,
Nou dan ben je mooi zuurquote:Op donderdag 27 december 2012 00:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb ik niet, vond het altijd onzin. iCloud ook niet gebruikt.
mwah, contacten en mail enzo houd ie bijquote:Op donderdag 27 december 2012 00:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je moet voor alles extra betalen bij Apple, ook iCloud
houdtquote:Op donderdag 27 december 2012 00:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
mwah, contacten en mail enzo houd ie bij
Trusten.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:59 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga slapen.
Eerst natuurlijk onder m'n bed kijken of er geen monsters liggen
Die liggen tegenwoordig onder je raamquote:Op donderdag 27 december 2012 00:59 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga slapen.
Ben jezelf.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:59 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga slapen.
Weet ik veel, het werkt op alles dat je als mass-storage gebruiktquote:
Heb het ooit op een SD-kaart gebruikt waar beelden op stonden die ik van Feijenoord moest verwijderen. Had niet doorgefilmd na dat incident. Alles stond er nog op.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, het werkt niet eens voor windows
Ik na de Autorai 3 jaar terug, alles zonder na te denken eraf geflikkerdquote:Op donderdag 27 december 2012 01:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb het ooit op een SD-kaart gebruikt waar beelden op stonden die ik van Feijenoord moest verwijderen. Had niet doorgefilmd na dat incident. Alles stond er nog op.
1,5 jaarquote:Op donderdag 27 december 2012 01:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik na de Autorai 3 jaar terug, alles zonder na te denken eraf geflikkerd
Kan gewoon op iCloud tegenwoordig man.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:56 schreef Doublepain het volgende:
Als het goed is heb je een reservekopie op je PC,
Er moet wel een optie zijnquote:Op donderdag 27 december 2012 01:06 schreef Doublepain het volgende:
Oké HMF, je bent kansloos.. Sorry er kan niks gedaan worden
Ik heb de nieuwe update van Iphone en Itunes ook pas, maar je kan blijkbaar ook via WIFI je iphone connecten met je pcquote:Op donderdag 27 december 2012 01:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kan gewoon op iCloud tegenwoordig man.
Ja dat kon voor iOS 6 ook al.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe update van Iphone en Itunes ook pas, maar je kan blijkbaar ook via WIFI je iphone connecten met je pc
Moet je wel sex hebben. Ha ha.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Laatste aftersex peuk en dan lekker slapen
Ake, Rekik, Bruma... in de basis van Feijenoord staat de B-garnituur van Centrale Verdedigers (BMI en Vrij) die we hebben opgeleid, en zelfs die steken eenzaam boven de rest van de NL competitie uit.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:17 schreef Doublepain het volgende:
Aké na officieel debuut voor Chelsea: 'Dit is pas het begin'
Ruud Gullit 2.0, ik ben fan
quote:Op donderdag 27 december 2012 01:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ake, Rekik, Bruma... in de basis van Feijenoord staat de B-garnituur van Centrale Verdedigers (BMI en Vrij) die we hebben opgeleid, en zelfs die steken eenzaam boven de rest van de NL competitie uit.
Ongelofelijk.
Zelfde loopje ook bizar genoeg.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:17 schreef Doublepain het volgende:
Aké na officieel debuut voor Chelsea: 'Dit is pas het begin'
Ruud Gullit 2.0, ik ben fan
twitter:AP twitterde op donderdag 27-12-2012 om 00:33:14BREAKING: Spokesman: Ex-President George H.W. Bush in intensive care unit at Houston hospital. reageer retweet
Zeker teveel kalkoen gegetenquote:Op donderdag 27 december 2012 01:18 schreef mrstylo het volgende:
twitter:AP twitterde op donderdag 27-12-2012 om 00:33:14BREAKING: Spokesman: Ex-President George H.W. Bush in intensive care unit at Houston hospital. reageer retweet
Is dus een scam.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Succes gewenst, moge vele resultaten eruit komen
Top2000quote:
Oké, maar dat kan best kloppen jaquote:Op donderdag 27 december 2012 01:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, ik wou zeggen dat daar goede muziek in staat.
gisteren beetje gegeten met familie, vandaag met vrienden wat gedaan. Niet veel bijzonders eerlijk gezegd.. Jij dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:55 schreef Tjacka het volgende:
Maar dp wat heb jij met kerst gedaan?
Gisteren familietje en uitgaan met vriendjes, vandaag niet zo'n zin want hun gingen hardstyle fissa en dat is niet meer mijn ding, maar was wel met het gezinnetje en mag morgen weer los.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
gisteren beetje gegeten met familie, vandaag met vrienden wat gedaan. Niet veel bijzonders eerlijk gezegd.. Jij dan?
Die van mij was beterquote:
Laat maar...quote:Op donderdag 27 december 2012 02:31 schreef TwenteFC het volgende:
Wie heeft zookeeper in de OP gezet dan?
GGMM.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:31 schreef TwenteFC het volgende:
ggmm, jordiii, stylo en 422quote:Op donderdag 27 december 2012 02:31 schreef TwenteFC het volgende:
zelfde probleem, uur lang youtube filmpjes kijken werkt ook nietquote:Op donderdag 27 december 2012 02:30 schreef DonRaja het volgende:
Over 5 uur alweer opstaan, en ik kom maar niet in slaap...
Ik ga oldschool proberen een boek te lezen...quote:Op donderdag 27 december 2012 02:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
zelfde probleem, uur lang youtube filmpjes kijken werkt ook niet
Playboy is geen boek.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga oldschool proberen een boek te lezen...
wacht maar tot je de versie met patricia zietquote:Op donderdag 27 december 2012 02:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik val daar ook niet echt van in slaap.
Zijn maar 6 foto's hoor. Voor de rest alleen maar reviews van games enzo.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik val daar ook niet echt van in slaap.
Dan slaap je een paar nachten niet van schrik?quote:Op donderdag 27 december 2012 02:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wacht maar tot je de versie met patricia ziet
Je moet zo snel mogelijk combos maken, levels maakt niet uit. Rond 11 level gaat de tijd zo snel dat je toch afgaat.quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 02:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je moet zo snel mogelijk combos maken, levels maakt niet uit. Rond 11 level gaat de tijd zo snel dat je toch afgaat.
GGMM zit in level 2 al op 20.000 punten.
Ik heb het blad zelfs nooit vast gehad, ik ben net jong genoeg voor gehackte plaatjes op internet.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn maar 6 foto's hoor. Voor de rest alleen maar reviews van games enzo.
Je hebt gelijk, hoewel het een saaie trut isquote:Op donderdag 27 december 2012 02:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan slaap je een paar nachten niet van schrik?
Eén keer eentje gedowload, omdat er zo'n lekker wijf inzat. En er waren serieus maar 6 foto's en de rest maar reclame en reviews van spullen.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het blad zelfs nooit vast gehad, ik ben net jong genoeg voor gehackte plaatjes op internet.
Trusten.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:47 schreef DonRaja het volgende:
Ga toch maar eens een poging tot slapen wagen.
quote:Op donderdag 27 december 2012 02:47 schreef DonRaja het volgende:
Ga toch maar eens een poging tot slapen wagen.
Met je inbel modem naar tieten.nlquote:Op donderdag 27 december 2012 02:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het blad zelfs nooit vast gehad, ik ben net jong genoeg voor gehackte plaatjes op internet.
Hier hetzelfdequote:Op donderdag 27 december 2012 02:55 schreef Doublepain het volgende:
Kan me herinneren dat ik geen geschiedenis achter wilde laten, dat ik maar op youtube naar porno ging zoeken_!
kut versie zegt iequote:Op donderdag 27 december 2012 02:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is een nieuwe kut versie. Daar moet je verplicht op haten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top 100 voor reeks "VBL Slowchat, voor internethooligans en andere debielen" van 01-01-2012 t/m 27-12-2012
quote:Op donderdag 27 december 2012 03:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Hier pas 3 weken later
quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 december 2012 23:38 schreef DonRaja het volgende:
Marco van Basten award:User waar je het meeste medelijden mee hebt.• GGMM• Littlerabbit• Rens
Rust, eindelijk!quote:Op donderdag 27 december 2012 00:55 schreef Helpmefok het volgende:
quote:
Terecht.quote:
Ergste is het publiek dat ermee akkoord gaat. Kuthoertjes op E die roepen "je staat op ons plekjuhquote:Op donderdag 27 december 2012 10:37 schreef E.H. het volgende:
Doodsteek van het voetbal, joh. Niet mogen staan. Voortaan maar naar het theater. Is precies hetzelfde.
Mep ze dan gewoonquote:Op donderdag 27 december 2012 10:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ergste is het publiek dat ermee akkoord gaat. Kuthoertjes op E die roepen "je staat op ons plekjuh![]()
, kijk maar op ons kaartjuh"
. Kanker op idioot.
Is ook een beetje onzinnig, liet jij niet pas een foto zien van een stadion waar ze dat goed opgelost hebben?quote:Op donderdag 27 december 2012 10:37 schreef E.H. het volgende:
Doodsteek van het voetbal, joh. Niet mogen staan. Voortaan maar naar het theater. Is precies hetzelfde.
Welke foto? Heb last van korte termijn geheugen.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook een beetje onzinnig, liet jij niet pas een foto zien van een stadion waar ze dat goed opgelost hebben?
Alcohol hè, heb ik ook last van maar zoiets als onderstaand was hetquote:Op donderdag 27 december 2012 11:27 schreef E.H. het volgende:
[..]
Welke foto? Heb last van korte termijn geheugen.
WTF, waar zijn die hekjes voor dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alcohol hè, heb ik ook last van maar zoiets als onderstaand was het
[ afbeelding ]
Dat is haast zo erg als die ooievaar die zichzelf stond af te trekken tussen de ADO supporters.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:47 schreef E.H. het volgende:
Pffff, ook de doodsteek. Zulke mongolen in je vak.
De reden dat ze geen staanplaatsen willen is dat mensen naar voren lopen bij bijvoorbeeld een doelpunt en de mensen voorin verdrukken, die hekken sluiten dat uitquote:Op donderdag 27 december 2012 12:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
WTF, waar zijn die hekjes voor dan?
Ja dat begrijp ik, maar deze hekken gaan echt he-le-maal nergens over.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
De reden dat ze geen staanplaatsen willen is dat mensen naar voren lopen bij bijvoorbeeld een doelpunt en de mensen voorin verdrukken, die hekken sluiten dat uit
Ben ik wel met je eens, wat teveel van het goede maar zo zijn Duitsers, dit is in Hannover geloof ik.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, maar deze hekken gaan echt he-le-maal nergens over.
Ik zou zeggen om een rij of 6 ofzo. 6 man in je rug overleef je nog net gok ik.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens, wat teveel van het goede maar zo zijn Duiters, dit is in Hannover geloof ik.
Maar zo'n soort hekwerk bij iedere 4-5 rijen zou afdoende moeten zijn
Zou toch moeten lukken zou je zeggen hè.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zou zeggen om een rij of 6 ofzo. 6 man in je rug overleef je nog net gok ik.
Maakt nog sense ookquote:Op donderdag 27 december 2012 12:20 schreef Doublepain het volgende:
The term "scumbag" originally meant "condom."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, zo.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is positief, zoveel werk en zo weinig waardering
Zeker alleen op internet?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
zo eens lunchen en dan
DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS
RTL7 zendt wel uit vanmiddag, maar met onderbrekingen voor het RTL Niewus en dan gaan ze flink achterlopen.quote:
Dat is dezelfde gast die wekelijks een nieuw Jupiler League topic aanmaakt om het voor zichzelf beter te archiveren. Bijzonder figuur ja, en geen eens een troll.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:33 schreef Caland het volgende:
Die Belg in dat beneliga topic. Best hilarisch en treurig tegelijkertijd.
Hij heeft één keer een nieuw JL-topic aangemaakt.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is dezelfde gast die wekelijks een nieuw Jupiler League topic aanmaakt om het voor zichzelf beter te archiveren. Bijzonder figuur ja, en geen eens een troll.
Niet waar, maar RonDanja heeft niet voor niks medelijden met je.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft één keer een nieuw JL-topic aangemaakt.
Maar idd, wat een dwaas.
Omdat ik zoveel werk doe en niet gewaardeerd word, zei hij.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet waar, maar RonDanja heeft niet voor niks medelijden met je.
Had je al gezegd dat de Nederlanders het niet willen?quote:Op donderdag 27 december 2012 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Bojaan denkt dat wij goedgelovig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |