Software was compleet naar de tering, geupgradet zonder backup te maken, badabeng badaboem doei tot ziens en niet meer terugkijken.quote:
Hmf fuck.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Software was compleet naar de tering, geupgradet zonder backup te maken, badabeng badaboem doei tot ziens en niet meer terugkijken..
Zaka zakaquote:Op donderdag 27 december 2012 00:55 schreef Helpmefok het volgende:
Kutzooi hier baal ik echt van. Ik ben Kapo, Donraja, Happel zijn nummer kwijt...............
KANKER mijn foto's van chicks die ik gehosseld had.
O NEE HE VERDOMME ook nog eens alle telefoonnummres van die chicks kwijt
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:55 schreef Helpmefok het volgende:
Kutzooi hier baal ik echt van. Ik ben Kapo, Donraja, Happel zijn nummer kwijt...............
Je kunt vrij veel info gewoon nog recoveren vaakquote:Op donderdag 27 december 2012 00:55 schreef Helpmefok het volgende:
Icloud, ken je dat?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:55 schreef Helpmefok het volgende:
Hoe?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Je kunt vrij veel info gewoon nog recoveren vaak
Heb ik niet, vond het altijd onzin. iCloud ook niet gebruikt.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:56 schreef Doublepain het volgende:
Als het goed is heb je een reservekopie op je PC,
Nou dan ben je mooi zuurquote:Op donderdag 27 december 2012 00:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb ik niet, vond het altijd onzin. iCloud ook niet gebruikt.
mwah, contacten en mail enzo houd ie bijquote:Op donderdag 27 december 2012 00:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je moet voor alles extra betalen bij Apple, ook iCloud
houdtquote:Op donderdag 27 december 2012 00:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
mwah, contacten en mail enzo houd ie bij
Trusten.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:59 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga slapen.
Eerst natuurlijk onder m'n bed kijken of er geen monsters liggen
Die liggen tegenwoordig onder je raamquote:Op donderdag 27 december 2012 00:59 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga slapen.
Ben jezelf.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:59 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |