Wat een gek ben je toch ookquote:
Alleen tetheredquote:Op donderdag 27 december 2012 00:51 schreef OzgurTk het volgende:
is er al jailbreak uitgekomen voor iphone 4s 6.0.1???
Naja, zo kom je vanzelf weer aan de contacten die er echt toe doen en de rest kan je toch missen als kiespijn. Zo kun je het ook zien!quote:Op donderdag 27 december 2012 00:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat een gek ben je toch ook
2 woorden: Google Contactsquote:Op donderdag 27 december 2012 00:50 schreef Helpmefok het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
iOS 5.1.1!
Wel ALLES kwijt, contacten, etc. etc. etc.
Geen untethered.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:51 schreef OzgurTk het volgende:
is er al jailbreak uitgekomen voor iphone 4s 6.0.1???
Harde leventje ofnietquote:Op donderdag 27 december 2012 00:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Naja, zo kom je vanzelf weer aan de contacten die er echt toe doen en de rest kan je toch missen als kiespijn. Zo kun je het ook zien!
Wel jammer van de chicks die ik gehosseld heb en nu kwijt ben
Zit geen simlock op (Nederlandse toestellen) en alle apps blijven staan (zijn verbonden aan je Apple ID en niet je simkaart).quote:Op donderdag 27 december 2012 00:54 schreef Operc het volgende:
Goed, nu helpmefok ook daadwerkelijk geholpen is even een vraag: Ik vertrek binnenkort voor een tijd naar Engeland en wil daar een telefoonabonnement afsluiten. Kan ik gewoon een SIM-kaart van daar in mijn Nederlandse iPhone stoppen? (Of te wel: zit er een simlock op een iPhone?) En kan ik al mijn apps gewoon behouden en zo ja, moet ik daar iets speciaals voor doen? Ik heb een iPhone 4 trouwens.
Volgens mij is de NLse iPhone altijd simlockvrijquote:Op donderdag 27 december 2012 00:54 schreef Operc het volgende:
Goed, nu helpmefok ook daadwerkelijk geholpen is even een vraag: Ik vertrek binnenkort voor een tijd naar Engeland en wil daar een telefoonabonnement afsluiten. Kan ik gewoon een SIM-kaart van daar in mijn Nederlandse iPhone stoppen? (Of te wel: zit er een simlock op een iPhone?) En kan ik al mijn apps gewoon behouden en zo ja, moet ik daar iets speciaals voor doen? Ik heb een iPhone 4 trouwens.
Werkt dat niet dan is er een andere manier genaamd IMEI unlock.. Prijst schilt per provider van 10 dollard tot 80quote:Op donderdag 27 december 2012 00:54 schreef Operc het volgende:
Waarom moet je herstellen?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:03 schreef Doublepain het volgende:
Hallo heb een vraagje, wat nou als je Iphone crashed en moet herstellen. Je hebt geen reservekopie of Icloud gedaan. Nu ben je dus alles kwijt, is er nog een manier om alles je nummers enzo terug te krijgen?
Geen idee, maar kan dat of niet?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom moet je herstellen?
Als je geen backup hebt kan je niks nee. Probeer eerst de home en power vast te houden tot ie opnieuw opstartquote:Op donderdag 27 december 2012 01:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, maar kan dat of niet?
Iemand vraag dat
Nee.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:03 schreef Doublepain het volgende:
Hallo heb een vraagje, wat nou als je Iphone crashed en moet herstellen. Je hebt geen reservekopie of Icloud gedaan. Nu ben je dus alles kwijt, is er nog een manier om alles je nummers enzo terug te krijgen?
Ligt eraan...als je Google Contacts gebruikt wel.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:03 schreef Doublepain het volgende:
Had een app die beweerde te functioneren. Leek ook echt foto's te vinden (tellertje liep op) maar je moest dan 100 euro betalen wilde je de resultaten zien.quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 01:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Slaapt al. Zit dus maar al mn apps te installeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |