Wachtenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Balkje is nu 100% vol maar hij staat 'vast' nu. En nu?
Vult ie heel snel opnieuw, wacht gewoonquote:Op donderdag 27 december 2012 00:47 schreef Helpmefok het volgende:
.......... Er is nu weer een leeg balkje te zien onder het apple logo? Wat nu pik?
Sorry. Maar toch staat er best relevante info in de posts die ik heb gepost.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:48 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Zo krijg ik ook een topic vol
Ik zie alleen hysterisch geschreeuwquote:Op donderdag 27 december 2012 00:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sorry. Maar toch staat er best relevante info in de posts die ik heb gepost.
Je hebt toch wel een backupjequote:Op donderdag 27 december 2012 00:50 schreef Helpmefok het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
iOS 5.1.1!
Wel ALLES kwijt, contacten, etc. etc. etc.
Neequote:Op donderdag 27 december 2012 00:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een backupje
Wat een gek ben je toch ookquote:
Alleen tetheredquote:Op donderdag 27 december 2012 00:51 schreef OzgurTk het volgende:
is er al jailbreak uitgekomen voor iphone 4s 6.0.1???
Naja, zo kom je vanzelf weer aan de contacten die er echt toe doen en de rest kan je toch missen als kiespijn. Zo kun je het ook zien!quote:Op donderdag 27 december 2012 00:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat een gek ben je toch ook
2 woorden: Google Contactsquote:Op donderdag 27 december 2012 00:50 schreef Helpmefok het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
iOS 5.1.1!
Wel ALLES kwijt, contacten, etc. etc. etc.
Geen untethered.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:51 schreef OzgurTk het volgende:
is er al jailbreak uitgekomen voor iphone 4s 6.0.1???
Harde leventje ofnietquote:Op donderdag 27 december 2012 00:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Naja, zo kom je vanzelf weer aan de contacten die er echt toe doen en de rest kan je toch missen als kiespijn. Zo kun je het ook zien!
Wel jammer van de chicks die ik gehosseld heb en nu kwijt ben
Zit geen simlock op (Nederlandse toestellen) en alle apps blijven staan (zijn verbonden aan je Apple ID en niet je simkaart).quote:Op donderdag 27 december 2012 00:54 schreef Operc het volgende:
Goed, nu helpmefok ook daadwerkelijk geholpen is even een vraag: Ik vertrek binnenkort voor een tijd naar Engeland en wil daar een telefoonabonnement afsluiten. Kan ik gewoon een SIM-kaart van daar in mijn Nederlandse iPhone stoppen? (Of te wel: zit er een simlock op een iPhone?) En kan ik al mijn apps gewoon behouden en zo ja, moet ik daar iets speciaals voor doen? Ik heb een iPhone 4 trouwens.
Volgens mij is de NLse iPhone altijd simlockvrijquote:Op donderdag 27 december 2012 00:54 schreef Operc het volgende:
Goed, nu helpmefok ook daadwerkelijk geholpen is even een vraag: Ik vertrek binnenkort voor een tijd naar Engeland en wil daar een telefoonabonnement afsluiten. Kan ik gewoon een SIM-kaart van daar in mijn Nederlandse iPhone stoppen? (Of te wel: zit er een simlock op een iPhone?) En kan ik al mijn apps gewoon behouden en zo ja, moet ik daar iets speciaals voor doen? Ik heb een iPhone 4 trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |