Ik durf letterlijk niet op te staan omdat ik bang ben dat de kabel bijv. losschiet.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
MacBookie met iPhone eraan en al mee het nest in
Dan mag je die kankerslome USB poorten wel eens vervangen door kankersnelle USB poortenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Duurt kankerlang man met die USB poorten van mij
Ik snap echt niet waarom mijn macbook USB poorten op 1.0 speed werken! Maar ik ben al blij dat deze als enig device in het huis met mijn iPhone praat.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:42 schreef very het volgende:
[..]
Dan mag je die kankerslome USB poorten wel eens vervangen door kankersnelle USB poorten
Wachtenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Balkje is nu 100% vol maar hij staat 'vast' nu. En nu?
Vult ie heel snel opnieuw, wacht gewoonquote:Op donderdag 27 december 2012 00:47 schreef Helpmefok het volgende:
.......... Er is nu weer een leeg balkje te zien onder het apple logo? Wat nu pik?
Sorry. Maar toch staat er best relevante info in de posts die ik heb gepost.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:48 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Zo krijg ik ook een topic vol
Ik zie alleen hysterisch geschreeuwquote:Op donderdag 27 december 2012 00:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sorry. Maar toch staat er best relevante info in de posts die ik heb gepost.
Je hebt toch wel een backupjequote:Op donderdag 27 december 2012 00:50 schreef Helpmefok het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
iOS 5.1.1!
Wel ALLES kwijt, contacten, etc. etc. etc.
Neequote:Op donderdag 27 december 2012 00:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een backupje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |