Zou toch moeten lukken zou je zeggen hè.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zou zeggen om een rij of 6 ofzo. 6 man in je rug overleef je nog net gok ik.
Maakt nog sense ookquote:Op donderdag 27 december 2012 12:20 schreef Doublepain het volgende:
The term "scumbag" originally meant "condom."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, zo.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is positief, zoveel werk en zo weinig waardering
Zeker alleen op internet?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
zo eens lunchen en dan
DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS DARTS
RTL7 zendt wel uit vanmiddag, maar met onderbrekingen voor het RTL Niewus en dan gaan ze flink achterlopen.quote:
Dat is dezelfde gast die wekelijks een nieuw Jupiler League topic aanmaakt om het voor zichzelf beter te archiveren. Bijzonder figuur ja, en geen eens een troll.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:33 schreef Caland het volgende:
Die Belg in dat beneliga topic. Best hilarisch en treurig tegelijkertijd.
Hij heeft één keer een nieuw JL-topic aangemaakt.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is dezelfde gast die wekelijks een nieuw Jupiler League topic aanmaakt om het voor zichzelf beter te archiveren. Bijzonder figuur ja, en geen eens een troll.
Niet waar, maar RonDanja heeft niet voor niks medelijden met je.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft één keer een nieuw JL-topic aangemaakt.
Maar idd, wat een dwaas.
Omdat ik zoveel werk doe en niet gewaardeerd word, zei hij.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet waar, maar RonDanja heeft niet voor niks medelijden met je.
Had je al gezegd dat de Nederlanders het niet willen?quote:Op donderdag 27 december 2012 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Bojaan denkt dat wij goedgelovig zijn
Staat hier volledig los van, maar ik begrijp hem wel. Jij probeerde mij zojuist ook alweer aan te vallen met onwaarheden.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik zoveel werk doe en niet gewaardeerd word, zei hij.
Jij staat op de 2e plaats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |