quote:Op woensdag 26 december 2012 23:38 schreef DonRaja het volgende:
Marco van Basten award:User waar je het meeste medelijden mee hebt.• GGMM• Littlerabbit• Rens
Rust, eindelijk!quote:Op donderdag 27 december 2012 00:55 schreef Helpmefok het volgende:
Kutzooi hier baal ik echt van. Ik ben Kapo, Donraja, Happel zijn nummer kwijt...............
KANKER mijn foto's van chicks die ik gehosseld had.
O NEE HE VERDOMME ook nog eens alle telefoonnummres van die chicks kwijt
quote:
Terecht.quote:
Ergste is het publiek dat ermee akkoord gaat. Kuthoertjes op E die roepen "je staat op ons plekjuhquote:Op donderdag 27 december 2012 10:37 schreef E.H. het volgende:
Doodsteek van het voetbal, joh. Niet mogen staan. Voortaan maar naar het theater. Is precies hetzelfde.
Mep ze dan gewoonquote:Op donderdag 27 december 2012 10:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ergste is het publiek dat ermee akkoord gaat. Kuthoertjes op E die roepen "je staat op ons plekjuh![]()
, kijk maar op ons kaartjuh"
. Kanker op idioot.
Is ook een beetje onzinnig, liet jij niet pas een foto zien van een stadion waar ze dat goed opgelost hebben?quote:Op donderdag 27 december 2012 10:37 schreef E.H. het volgende:
Doodsteek van het voetbal, joh. Niet mogen staan. Voortaan maar naar het theater. Is precies hetzelfde.
Welke foto? Heb last van korte termijn geheugen.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook een beetje onzinnig, liet jij niet pas een foto zien van een stadion waar ze dat goed opgelost hebben?
Alcohol hè, heb ik ook last van maar zoiets als onderstaand was hetquote:Op donderdag 27 december 2012 11:27 schreef E.H. het volgende:
[..]
Welke foto? Heb last van korte termijn geheugen.
WTF, waar zijn die hekjes voor dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alcohol hè, heb ik ook last van maar zoiets als onderstaand was het
[ afbeelding ]
Dat is haast zo erg als die ooievaar die zichzelf stond af te trekken tussen de ADO supporters.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:47 schreef E.H. het volgende:
Pffff, ook de doodsteek. Zulke mongolen in je vak.
De reden dat ze geen staanplaatsen willen is dat mensen naar voren lopen bij bijvoorbeeld een doelpunt en de mensen voorin verdrukken, die hekken sluiten dat uitquote:Op donderdag 27 december 2012 12:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
WTF, waar zijn die hekjes voor dan?
Ja dat begrijp ik, maar deze hekken gaan echt he-le-maal nergens over.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
De reden dat ze geen staanplaatsen willen is dat mensen naar voren lopen bij bijvoorbeeld een doelpunt en de mensen voorin verdrukken, die hekken sluiten dat uit
Ben ik wel met je eens, wat teveel van het goede maar zo zijn Duitsers, dit is in Hannover geloof ik.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, maar deze hekken gaan echt he-le-maal nergens over.
Ik zou zeggen om een rij of 6 ofzo. 6 man in je rug overleef je nog net gok ik.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens, wat teveel van het goede maar zo zijn Duiters, dit is in Hannover geloof ik.
Maar zo'n soort hekwerk bij iedere 4-5 rijen zou afdoende moeten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |