Ik heb WPquote:Op donderdag 27 december 2012 00:31 schreef Helpmefok het volgende:
KUTHOER mijn TT was:
[VBL Slowchat] #1271 iPhone is kut, viva Windows Phone 8
Maar die van jou dekt de lading ook
Kop een trein teringlijer.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:31 schreef Helpmefok het volgende:
KUTHOER mijn TT was:
Niet haten op Iphonequote:Op donderdag 27 december 2012 00:31 schreef Helpmefok het volgende:
KUTHOER mijn TT was:
Gebruiken ze andere voltages in Duitsland?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:32 schreef Jojoortje het volgende:
Die van mij laadt niet meer op. Doe ik de lader er uit, gaat mijn mobiel uit en kan niet meer aan
Doe ik de lader er in, gaat die aan, maar blijft steken op 38 %.
Sterf.
Andere lader geprobeerd?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:32 schreef Jojoortje het volgende:
Die van mij laadt niet meer op. Doe ik de lader er uit, gaat mijn mobiel uit en kan niet meer aan
Sterf.
Ik denk het.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gebruiken ze andere voltages in Duitsland?
Suits.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:33 schreef TwenteFC het volgende:
Wie weet er nog mooie TV Series? Ben door alles heen
Dr. Philquote:Op donderdag 27 december 2012 00:33 schreef TwenteFC het volgende:
Band of brothers pik.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:33 schreef TwenteFC het volgende:
iPhone aan computer gehangen en software hersteld?quote:
Nieuwe accu @ 12 euro is geen issue men.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:32 schreef Jojoortje het volgende:
Sterf.
Ik vind het zo godverdomde geil als je zo tegen me praatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |