Ik heb WPquote:Op donderdag 27 december 2012 00:31 schreef Helpmefok het volgende:
KUTHOER mijn TT was:
[VBL Slowchat] #1271 iPhone is kut, viva Windows Phone 8
Maar die van jou dekt de lading ook
Kop een trein teringlijer.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:31 schreef Helpmefok het volgende:
KUTHOER mijn TT was:
Niet haten op Iphonequote:Op donderdag 27 december 2012 00:31 schreef Helpmefok het volgende:
KUTHOER mijn TT was:
Gebruiken ze andere voltages in Duitsland?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:32 schreef Jojoortje het volgende:
Die van mij laadt niet meer op. Doe ik de lader er uit, gaat mijn mobiel uit en kan niet meer aan
Doe ik de lader er in, gaat die aan, maar blijft steken op 38 %.
Sterf.
Andere lader geprobeerd?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:32 schreef Jojoortje het volgende:
Die van mij laadt niet meer op. Doe ik de lader er uit, gaat mijn mobiel uit en kan niet meer aan
Sterf.
Ik denk het.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gebruiken ze andere voltages in Duitsland?
Suits.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:33 schreef TwenteFC het volgende:
Wie weet er nog mooie TV Series? Ben door alles heen
Dr. Philquote:Op donderdag 27 december 2012 00:33 schreef TwenteFC het volgende:
Band of brothers pik.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:33 schreef TwenteFC het volgende:
iPhone aan computer gehangen en software hersteld?quote:
Nieuwe accu @ 12 euro is geen issue men.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:32 schreef Jojoortje het volgende:
Sterf.
Ik vind het zo godverdomde geil als je zo tegen me praatquote:
ALLES heb ik geprobeerd.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
iPhone aan computer gehangen en software hersteld?
Kloptquote:Op donderdag 27 december 2012 00:34 schreef Doublepain het volgende:
Je kan ook Apple bellen, het kan altijd zo zijn dat je juist die ene van de 2 hebt die defect is
Stop jij je mobiel in je kontzak?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:35 schreef Jojoortje het volgende:
Nieuwe docconnecter, nieuwe batterij. Niks werkt.
Optiefen.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind het zo godverdomde geil als je zo tegen me praat
Kom je nou nog een keer over de brug met pics?
Ik dank jou!quote:
Batterij? Hoe haal jij die eruit dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
ALLES heb ik geprobeerd.
Maar morgen doet 'ie het vast wel weer. Zo'n 2 keer in de week heeft die daar last van.
Rustig, probeer je maar te helpen.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
ALLES heb ik geprobeerd.
Maar morgen doet 'ie het vast wel weer. Zo'n 2 keer in de week heeft die daar last van.
Nee ik heb meestal geen kontzakken.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Stop jij je mobiel in je kontzak?
Ze is horlogemaker jwtzlfquote:Op donderdag 27 december 2012 00:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Batterij? Hoe haal jij die eruit dan?
Heb je niet nodig als je geen kont hebtquote:Op donderdag 27 december 2012 00:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ik heb meestal geen kontzakken.
Yogapants?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ik heb meestal geen kontzakken.
Ik heb daar speciaal gereedschap voor. Is niet zo heel moeilijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Batterij? Hoe haal jij die eruit dan?
Ok met terugwerkende kracht: Respect Doublepainquote:Op donderdag 27 december 2012 00:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik krijg daar juist nooit respect voor
Ik zoek eigenlijk ook nieuwe serieus. Misschien die Go On eens proberen.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
5 minuten gekeken, en al weer klaar mee
Het is zo frustrerendquote:Op donderdag 27 december 2012 00:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Rustig, probeer je maar te helpen.
Dubbelpenetratiequote:Op donderdag 27 december 2012 00:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok met terugwerkende kracht: Respect Doublepain![]()
Bedanktquote:Op donderdag 27 december 2012 00:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok met terugwerkende kracht: Respect Doublepain![]()
920 is fucking sexyquote:Op donderdag 27 december 2012 00:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Nu een lumia900, moet tot juni ofzo dan komt er een 920
Jezusquote:Op donderdag 27 december 2012 00:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb je niet nodig als je geen kont hebt![]()
![]()
![]()
....
Van Comedy Central is die toch? Wel reclame van gezien ja, zal het eens checken.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk ook nieuwe serieus. Misschien die Go On eens proberen.
Maar acht episodes tot nu toe.
Niemand reageert op mijn kouwloowgoeie grap.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb je niet nodig als je geen kont hebt![]()
![]()
![]()
....
1 jarige abo maar?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Nu een lumia900, moet tot juni ofzo dan komt er een 920
Originele grap man.quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar Jojo is een fijn mens. Ik vond haar echt een lieverdje als mod.
Jepquote:Op donderdag 27 december 2012 00:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1 jarige abo maar?
[..]
Originele grap man.
En je garantie was op zeker niet verlopen omdat je er met je eigen gereedschap in hebt lopen stekenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:38 schreef Doublepain het volgende:
Maar best raar dat je alles geprobeerd hebt behalve Apple zelf bellen of op te sturen. Scheelde je veel geld en tijd
Ik heb toch niks geen garantie meer?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:38 schreef Doublepain het volgende:
Maar best raar dat je alles geprobeerd hebt behalve Apple zelf bellen of op te sturen. Scheelde je veel geld en tijd
Apple, ken je dat?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:38 schreef Jojoortje het volgende:
Grapje hoor. We hebben hier een Iphonewinkel die onderdelen fixt.
Snap er zelf geen ene yota van
Ik heb er 2 gezien en leek me wel leuk. Maar Chandler is niet zo goede acteur eigenlijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Van Comedy Central is die toch? Wel reclame van gezien ja, zal het eens checken.
Garantie is nu ook al weg.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:38 schreef Doublepain het volgende:
En jij was toen tering irritant als user.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niemand reageert op mijn kouwloowgoeie grap.
Maar Jojo is een fijn mens. Ik vond haar echt een lieverdje als mod.
Kan je alsnog bellen, die hebben vast nog een helpdeskquote:Op donderdag 27 december 2012 00:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb toch niks geen garantie meer?
Hoeveel betaal je per maand?quote:
Moet je ook niks over zeggen, gewoon als dom blondje binnen komen en je blouse een beetje open laten staan. Dan regelen ze wel shit voor je.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb toch niks geen garantie meer?
Die kerel van de Iphonewinkel zei dat ik waterschade had, omdat er zo'n plaatje verkleurd was, maar dat kan gewoon echt niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je alsnog bellen, die hebben vast nog een helpdesk
oeh iemand spreekt uit ervaringquote:Op donderdag 27 december 2012 00:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Moet je ook niks over zeggen, gewoon als dom blondje binnen komen en je blouse een beetje open laten staan. Dan regelen ze wel shit voor je.
Nou Jojo je mistte me anders wel die maanden dat ik weg was.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En jij was toen tering irritant als user.
Maar nu nog steeds dus.
Oke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |