ALLES heb ik geprobeerd.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
iPhone aan computer gehangen en software hersteld?
Kloptquote:Op donderdag 27 december 2012 00:34 schreef Doublepain het volgende:
Je kan ook Apple bellen, het kan altijd zo zijn dat je juist die ene van de 2 hebt die defect is
Stop jij je mobiel in je kontzak?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:35 schreef Jojoortje het volgende:
Nieuwe docconnecter, nieuwe batterij. Niks werkt.
Optiefen.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind het zo godverdomde geil als je zo tegen me praat
Kom je nou nog een keer over de brug met pics?
Ik dank jou!quote:
Batterij? Hoe haal jij die eruit dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
ALLES heb ik geprobeerd.
Maar morgen doet 'ie het vast wel weer. Zo'n 2 keer in de week heeft die daar last van.
Rustig, probeer je maar te helpen.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
ALLES heb ik geprobeerd.
Maar morgen doet 'ie het vast wel weer. Zo'n 2 keer in de week heeft die daar last van.
Nee ik heb meestal geen kontzakken.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Stop jij je mobiel in je kontzak?
Ze is horlogemaker jwtzlfquote:Op donderdag 27 december 2012 00:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Batterij? Hoe haal jij die eruit dan?
Heb je niet nodig als je geen kont hebtquote:Op donderdag 27 december 2012 00:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ik heb meestal geen kontzakken.
Yogapants?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ik heb meestal geen kontzakken.
Ik heb daar speciaal gereedschap voor. Is niet zo heel moeilijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Batterij? Hoe haal jij die eruit dan?
Ok met terugwerkende kracht: Respect Doublepainquote:Op donderdag 27 december 2012 00:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik krijg daar juist nooit respect voor
Ik zoek eigenlijk ook nieuwe serieus. Misschien die Go On eens proberen.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
5 minuten gekeken, en al weer klaar mee
Het is zo frustrerendquote:Op donderdag 27 december 2012 00:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Rustig, probeer je maar te helpen.
Dubbelpenetratiequote:Op donderdag 27 december 2012 00:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok met terugwerkende kracht: Respect Doublepain![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |