Bedanktquote:Op donderdag 27 december 2012 00:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok met terugwerkende kracht: Respect Doublepain![]()
920 is fucking sexyquote:Op donderdag 27 december 2012 00:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Nu een lumia900, moet tot juni ofzo dan komt er een 920
Jezusquote:Op donderdag 27 december 2012 00:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb je niet nodig als je geen kont hebt![]()
![]()
![]()
....
Van Comedy Central is die toch? Wel reclame van gezien ja, zal het eens checken.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk ook nieuwe serieus. Misschien die Go On eens proberen.
Maar acht episodes tot nu toe.
Niemand reageert op mijn kouwloowgoeie grap.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb je niet nodig als je geen kont hebt![]()
![]()
![]()
....
1 jarige abo maar?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Nu een lumia900, moet tot juni ofzo dan komt er een 920
Originele grap man.quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar Jojo is een fijn mens. Ik vond haar echt een lieverdje als mod.
Jepquote:Op donderdag 27 december 2012 00:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1 jarige abo maar?
[..]
Originele grap man.
En je garantie was op zeker niet verlopen omdat je er met je eigen gereedschap in hebt lopen stekenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:38 schreef Doublepain het volgende:
Maar best raar dat je alles geprobeerd hebt behalve Apple zelf bellen of op te sturen. Scheelde je veel geld en tijd
Ik heb toch niks geen garantie meer?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:38 schreef Doublepain het volgende:
Maar best raar dat je alles geprobeerd hebt behalve Apple zelf bellen of op te sturen. Scheelde je veel geld en tijd
Apple, ken je dat?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:38 schreef Jojoortje het volgende:
Grapje hoor. We hebben hier een Iphonewinkel die onderdelen fixt.
Snap er zelf geen ene yota van
Ik heb er 2 gezien en leek me wel leuk. Maar Chandler is niet zo goede acteur eigenlijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Van Comedy Central is die toch? Wel reclame van gezien ja, zal het eens checken.
Garantie is nu ook al weg.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:38 schreef Doublepain het volgende:
En jij was toen tering irritant als user.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niemand reageert op mijn kouwloowgoeie grap.
Maar Jojo is een fijn mens. Ik vond haar echt een lieverdje als mod.
Kan je alsnog bellen, die hebben vast nog een helpdeskquote:Op donderdag 27 december 2012 00:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb toch niks geen garantie meer?
Hoeveel betaal je per maand?quote:
Moet je ook niks over zeggen, gewoon als dom blondje binnen komen en je blouse een beetje open laten staan. Dan regelen ze wel shit voor je.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb toch niks geen garantie meer?
Die kerel van de Iphonewinkel zei dat ik waterschade had, omdat er zo'n plaatje verkleurd was, maar dat kan gewoon echt niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je alsnog bellen, die hebben vast nog een helpdesk
oeh iemand spreekt uit ervaringquote:Op donderdag 27 december 2012 00:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Moet je ook niks over zeggen, gewoon als dom blondje binnen komen en je blouse een beetje open laten staan. Dan regelen ze wel shit voor je.
Nou Jojo je mistte me anders wel die maanden dat ik weg was.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En jij was toen tering irritant als user.
Maar nu nog steeds dus.
Oke
Ik betaal dat voor een 2jarige abo voor mijn iPhone 5.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Veel te veel
50 ofzo, lease hem bij hi
Die van mij heeft 2 tsunami's overleeft..quote:Op donderdag 27 december 2012 00:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die kerel van de Iphonewinkel zei dat ik waterschade had, omdat er zo'n plaatje verkleurd was, maar dat kan gewoon echt niet.
Maar het schijnt dat men al heel snel waterschade krijgt.
Moet je niet zo kwijlen in dat ding einz!?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:40 schreef Jojoortje het volgende:
Die kerel van de Iphonewinkel zei dat ik waterschade had, omdat er zo'n plaatje verkleurd was, maar dat kan gewoon echt niet.
Een BHtje aandoen dat een maatje te klein is helpt me altijd jaquote:Op donderdag 27 december 2012 00:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oeh iemand spreekt uit ervaring
Klopt, maar dat hoeft niet iedereen te weten.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou Jojo je mistte me anders wel die maanden dat ik weg was.
Ik heb 1.5gb en 75 minuten/smsjes, kan ergerquote:Op donderdag 27 december 2012 00:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik betaal dat voor een 2jarige abo voor mijn iPhone 5.![]()
Is bullshit. Dat dingetje verkleurd al door normaal gebruik. Denk wanneer je in keuken bent (geldt niet voor jou denk ik) en etc.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar het schijnt dat men al heel snel waterschade krijgt.
Jammer genoeg jij ook.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van mij heeft 2 tsunami's overleeft..
Een paar jaar geleden ging ik voor het eerst zelfstandig op vakantie. 180.000 mensen vonden de dood bij een van de grootste tsunami's ooit. Arme Aziaten.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:41 schreef Doublepain het volgende:
Kut quotequote:Op donderdag 27 december 2012 00:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden ging ik voor het eerst zelfstandig op vakantie. 180.000 mensen vonden de dood bij een van de grootste tsunami's ooit. Arme Aziaten.
Vervolgens ging ik een tweede keer op vakantie. Nu naar Haiti. Drie keer raden: een verschrikkelijke aardbeving kostte tienduizenden mensen het leven.
Komend jaar ga ik dus maar op vakantie naar Marokko.![]()
![]()
![]()
Einze/1/1
Ja, maar dan wordt er wel waterschade vermeld. M.a.w.: eigen schuld.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is bullshit. Dat dingetje verkleurd al door normaal gebruik. Denk wanneer je in keuken bent (geldt niet voor jou denk ik) en etc.
Dus doe een second opinion.
Ik heb 1.2 gig en 150 bel en onbeperkt sms.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb 1.5gb en 75 minuten/smsjes, kan erger
Inderdaad, dat ding verkleurt al wanneer je wil kijken hoevaak hij over het water stuitert.. niks gewend die apparatuur van tegenwoordig.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is bullshit. Dat dingetje verkleurd al door normaal gebruik. Denk wanneer je in keuken bent (geldt niet voor jou denk ik) en etc.
Dus doe een second opinion.
Je zou haast zeggen dat het nog 2010 is johquote:Op donderdag 27 december 2012 00:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden ging ik voor het eerst zelfstandig op vakantie. 180.000 mensen vonden de dood bij een van de grootste tsunami's ooit. Arme Aziaten.
Vervolgens ging ik een tweede keer op vakantie. Nu naar Haiti. Drie keer raden: een verschrikkelijke aardbeving kostte tienduizenden mensen het leven.
![]()
![]()
Einze/1/1
Jammer man.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, maar dan wordt er wel waterschade vermeld. M.a.w.: eigen schuld.
Die van mij na ik hem 2 weken had in montenegro op straat laten vallen dat ie in een plas kletterde. Beejte een buts op de hoek maar doet het prime. Mooi wel anders had ik een probleem gehad daarquote:Op donderdag 27 december 2012 00:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Inderdaad, dat ding verkleurt al wanneer je wil kijken hoevaak hij over het water stuitert.. niks gewend die apparatuur van tegenwoordig.
Vroagah.. Nokia's enzo.
Niet naar Rotterdamquote:Op donderdag 27 december 2012 00:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
![]()
![]()
Einze/1/1
Is lease he, dus je moet het mobieltje dus kopen.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Die van mij na ik hem 2 weken had in montenegro op straat laten vallen dat ie in een plas kletterde. Beejte een buts op de hoek maar doet het prime. Mooi wel anders had ik een probleem gehad daar
Ach ja. Twee keer in de week Iphone een beetje dood.quote:
Ik heb een app op mn iphone zodat hij blijft trillen is het net een vibrator hihiquote:Op donderdag 27 december 2012 00:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach ja. Twee keer in de week Iphone een beetje dood.
Wacht wel tot dat die helemaal op is en haal dan wel een Iphone 5 ofzo.
Maar betaal nu 13.50 in de maand voor internet, bellen etc. Ook wel lekker.
Ahja dat ene hoekje, zouden ze daar meteen moeilijk over doen?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is lease he, dus je moet het mobieltje dus kopen.
kankerlekkerquote:Op donderdag 27 december 2012 00:45 schreef Helpmefok het volgende:
OMFG VRIENDIN HEEFT ETEN GEHAALD BIJ DE TURK
Wat een schat is het ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |