daar heb je een punt.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet zo druk, lekker koud en lekker wakker worden
Maar door het hardlopen wordt je wel wakker. Echt je moet het eens doen. Eerste paar dagen is kut, maar na een tijdje kan je niet meer zonder.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar heb je een punt.
Maar ik haat vroeg opstaan
ik begin om half 9 en het is 5 minuten fietsen voor mij. Dus ik kan het eens proberenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar door het hardlopen wordt je wel wakker. Echt je moet het eens doen. Eerste paar dagen is kut, maar na een tijdje kan je niet meer zonder.
Ik moet nu elke dag 7 uur vertrekken naar werk dus kan het niet doen, maar ik mis het al.
Trusten.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik begin om half 9 en het is 5 minuten fietsen voor mij. Dus ik kan het eens proberen
Maar nu ga ik mijn ogen dicht doen, morgen eerst eens een lesje bodycombat
Trusten
iPhone?quote:
Welke Johnquote:Op donderdag 27 december 2012 00:26 schreef Doublepain het volgende:
John is net zo´n moslimhater als Wilders
Guidetti?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:26 schreef Doublepain het volgende:
John is net zo´n moslimhater als Wilders
Was ik vorig jaar per ongelukquote:Op donderdag 27 december 2012 00:26 schreef DonRaja het volgende:
Moet morgen om 9.30 al in Namen zijn
Hebben ze wel de goede naam doorgegeven?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:26 schreef DonRaja het volgende:
Moet morgen om 9.30 al in Namen zijn
Grappig haha.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hebben ze wel de goede naam doorgegeven?
hihi
gr.gr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |