jammer welquote:Op woensdag 26 december 2012 23:50 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Enschede is ook gewoon gezellig, zitten hier alleen een boel haters.
wat?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zaterdag tijdens de twente mars was jij toch?
Gevat maar ongepast. Toch nog een glimlach eruit kunnen persen? maar ik ga tv kijken 2de kerstdag hakt erin.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het heeft me een lunch gekost... Ik parkeerde mijn auto om de hoek van het gerecht, en stond achter iemand bij de parkeermeter.
Ik ging in dezelfde lift naar boven als die kerel, alleen hij hing z'n jas op en ging aan de andere kant van de balie staan. Hij zag mij, begon te lachen en zei: ik weet wie mijn lunch betaalt vandaag...
Ik heb met hem en 2 van zijn collega's gelunched...quote:Op woensdag 26 december 2012 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gevat maar ongepast. Toch nog een glimlach eruit kunnen persen? maar ik ga tv kijken 2de kerstdag hakt erin.
Ik kijk dat nu ook. Puur, omdat er niets anders op is.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:58 schreef Doublepain het volgende:
Ontvoerd is best een goed programma
de eerste gister dan?quote:
stemmen?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Charmed dm me even dan vergeet ik morgen niet op je te stemmen.
Ik vind jullie een leuk koppeltjequote:Op donderdag 27 december 2012 00:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Knipping en Van Duren award:
Het meest onafscheidelijke duo van VBL (noem dus twee users)
? Kapo + HMF
? Steven + Stijn
? Geo + Davy
que?
Gisteren jaquote:Op donderdag 27 december 2012 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de eerste gister dan?
Ik heb het ergens gezien volgens mij
Wilde wel gaan kijken, maar ik weet zeker dat ik dan was gaan zappen
Van de week wel Charlie en de chocoladefabriek gezien
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind jullie een leuk koppeltje
Goede foto van jouw kont.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:03 schreef Jojoortje het volgende:
Wat zijn jullie goede voornemens?
Niet meer zo lomp zuipen en daarmee afvallenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:03 schreef Jojoortje het volgende:
Was het maar zo'n feest, hoe minder dronken ik ben hoe armer we zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:05 schreef Smoofie het volgende:
Saind, wonen je ouders in een villa?
Ik help je met afvallen als je een xtc lijntje voor mij creert.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet meer zo lomp zuipen en daarmee afvallen
Mang is voor homosquote:Op donderdag 27 december 2012 00:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stylo mang, handwas je tolly voordat je online komt noh...
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stylo mang, handwas je tolly voordat je online komt noh...
Kun je zelf niet normaal regelen joh?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik help je met afvallen als je een xtc lijntje voor mij creert.
ik heb werkelijk geen ideequote:Op donderdag 27 december 2012 00:03 schreef Jojoortje het volgende:
Niet zo goedkoop als jijquote:Op donderdag 27 december 2012 00:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Kun je zelf niet normaal regelen joh?
Hardlopen zuigt.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee
Misschien toch maar weer poging doen om te gaan hardlopen
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jezwelf niet nog meer voorligen joh. Dat ik al vaak genoeg
Vbl awards.quote:
ik begin altijd vol goede moed, ben ik bijna bij les 10 van evy en dan stop ik weerquote:Op donderdag 27 december 2012 00:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hardlopen zuigt.
Wij hebben elke dinsdag hardlooptraining.
Hardlopen is saai. Ga nog liever als een wijf crosstrainen danquote:Op donderdag 27 december 2012 00:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hardlopen zuigt.
Wij hebben elke dinsdag hardlooptraining.
Klopt, dat is ook de enige manier waardoor ik het vol houquote:Op donderdag 27 december 2012 00:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik begin altijd vol goede moed, ben ik bijna bij les 10 van evy en dan stop ik weer
Geen discipline
Maar hardlooptraining lijkt mij wel fijnOmdat het dan verplicht is
Hardlopen is alleen leuk vroeg in het ochtend.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik begin altijd vol goede moed, ben ik bijna bij les 10 van evy en dan stop ik weer
Geen discipline
Maar hardlooptraining lijkt mij wel fijnOmdat het dan verplicht is
Ik heb geen rijke ouders bradda, ik woon in die ghetto die noord heetquote:Op donderdag 27 december 2012 00:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Jongen wat maken die paar euro nou uit die paar keer per jaar
burnquote:Op donderdag 27 december 2012 00:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee joh.
Ik vind je af en toe aardig, dus ik ga niet alles op jou stemmen.
En je kunt dus niet die 4 euro extra betalen?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb geen rijke ouders bradda, ik woon in die ghetto die noord heet
Het is trouwens wel echt zo dat ik exponentieel rijker werdt naarmate ik meer drink. We mogen zeker niet klagen maar veel gekker dan dat is het nietquote:Op donderdag 27 december 2012 00:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb geen rijke ouders bradda, ik woon in die ghetto die noord heet
Ik word.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Het is trouwens wel echt zo dat ik exponentieel rijker wordt naarmate ik meer drink. We mogen zeker niet klagen maar veel gekker dan dat is het niet
Omdat ik van je hou.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
niet zoveel, maar hoezo vraag je dat?
waarom dat danquote:Op donderdag 27 december 2012 00:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hardlopen is alleen leuk vroeg in het ochtend.
Kom op mop... Ik bedoelde het niet zo.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga mijn FOK! account opheffen, bedankt
Wanneer ontmoet ik je zus eensquote:Op donderdag 27 december 2012 00:15 schreef Saind het volgende:
[..]
KANKERZOOI sorry
Ben niet nuchter, is my defence
Nooit man.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En wanneer dump jij je vriend eens
Dit eigenlijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet zo druk, lekker koud en lekker wakker worden
daar heb je een punt.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet zo druk, lekker koud en lekker wakker worden
Maar door het hardlopen wordt je wel wakker. Echt je moet het eens doen. Eerste paar dagen is kut, maar na een tijdje kan je niet meer zonder.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar heb je een punt.
Maar ik haat vroeg opstaan
ik begin om half 9 en het is 5 minuten fietsen voor mij. Dus ik kan het eens proberenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar door het hardlopen wordt je wel wakker. Echt je moet het eens doen. Eerste paar dagen is kut, maar na een tijdje kan je niet meer zonder.
Ik moet nu elke dag 7 uur vertrekken naar werk dus kan het niet doen, maar ik mis het al.
Trusten.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik begin om half 9 en het is 5 minuten fietsen voor mij. Dus ik kan het eens proberen
Maar nu ga ik mijn ogen dicht doen, morgen eerst eens een lesje bodycombat
Trusten
iPhone?quote:
Welke Johnquote:Op donderdag 27 december 2012 00:26 schreef Doublepain het volgende:
John is net zo´n moslimhater als Wilders
Guidetti?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:26 schreef Doublepain het volgende:
John is net zo´n moslimhater als Wilders
Was ik vorig jaar per ongelukquote:Op donderdag 27 december 2012 00:26 schreef DonRaja het volgende:
Moet morgen om 9.30 al in Namen zijn
Hebben ze wel de goede naam doorgegeven?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:26 schreef DonRaja het volgende:
Moet morgen om 9.30 al in Namen zijn
Grappig haha.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hebben ze wel de goede naam doorgegeven?
hihi
gr.gr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |