Ik heb geen rijke ouders bradda, ik woon in die ghetto die noord heetquote:Op donderdag 27 december 2012 00:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Jongen wat maken die paar euro nou uit die paar keer per jaar
burnquote:Op donderdag 27 december 2012 00:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee joh.
Ik vind je af en toe aardig, dus ik ga niet alles op jou stemmen.
En je kunt dus niet die 4 euro extra betalen?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb geen rijke ouders bradda, ik woon in die ghetto die noord heet
Het is trouwens wel echt zo dat ik exponentieel rijker werdt naarmate ik meer drink. We mogen zeker niet klagen maar veel gekker dan dat is het nietquote:Op donderdag 27 december 2012 00:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb geen rijke ouders bradda, ik woon in die ghetto die noord heet
Ik word.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Het is trouwens wel echt zo dat ik exponentieel rijker wordt naarmate ik meer drink. We mogen zeker niet klagen maar veel gekker dan dat is het niet
Omdat ik van je hou.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
niet zoveel, maar hoezo vraag je dat?
waarom dat danquote:Op donderdag 27 december 2012 00:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hardlopen is alleen leuk vroeg in het ochtend.
Kom op mop... Ik bedoelde het niet zo.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga mijn FOK! account opheffen, bedankt
Wanneer ontmoet ik je zus eensquote:Op donderdag 27 december 2012 00:15 schreef Saind het volgende:
[..]
KANKERZOOI sorry
Ben niet nuchter, is my defence
Nooit man.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En wanneer dump jij je vriend eens
Dit eigenlijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet zo druk, lekker koud en lekker wakker worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |