Was het maar zo'n feest, hoe minder dronken ik ben hoe armer we zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:05 schreef Smoofie het volgende:
Saind, wonen je ouders in een villa?
Ik help je met afvallen als je een xtc lijntje voor mij creert.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet meer zo lomp zuipen en daarmee afvallen
Mang is voor homosquote:Op donderdag 27 december 2012 00:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stylo mang, handwas je tolly voordat je online komt noh...
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stylo mang, handwas je tolly voordat je online komt noh...
Kun je zelf niet normaal regelen joh?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik help je met afvallen als je een xtc lijntje voor mij creert.
ik heb werkelijk geen ideequote:Op donderdag 27 december 2012 00:03 schreef Jojoortje het volgende:
Wat zijn jullie goede voornemens?
Niet zo goedkoop als jijquote:Op donderdag 27 december 2012 00:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Kun je zelf niet normaal regelen joh?
Hardlopen zuigt.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee
Misschien toch maar weer poging doen om te gaan hardlopen
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jezwelf niet nog meer voorligen joh. Dat ik al vaak genoeg
Vbl awards.quote:
ik begin altijd vol goede moed, ben ik bijna bij les 10 van evy en dan stop ik weerquote:Op donderdag 27 december 2012 00:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hardlopen zuigt.
Wij hebben elke dinsdag hardlooptraining.
Hardlopen is saai. Ga nog liever als een wijf crosstrainen danquote:Op donderdag 27 december 2012 00:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hardlopen zuigt.
Wij hebben elke dinsdag hardlooptraining.
Klopt, dat is ook de enige manier waardoor ik het vol houquote:Op donderdag 27 december 2012 00:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik begin altijd vol goede moed, ben ik bijna bij les 10 van evy en dan stop ik weer
Geen discipline
Maar hardlooptraining lijkt mij wel fijnOmdat het dan verplicht is
Hardlopen is alleen leuk vroeg in het ochtend.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik begin altijd vol goede moed, ben ik bijna bij les 10 van evy en dan stop ik weer
Geen discipline
Maar hardlooptraining lijkt mij wel fijnOmdat het dan verplicht is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |