jammer welquote:Op woensdag 26 december 2012 23:50 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Enschede is ook gewoon gezellig, zitten hier alleen een boel haters.
wat?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zaterdag tijdens de twente mars was jij toch?
Gevat maar ongepast. Toch nog een glimlach eruit kunnen persen? maar ik ga tv kijken 2de kerstdag hakt erin.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het heeft me een lunch gekost... Ik parkeerde mijn auto om de hoek van het gerecht, en stond achter iemand bij de parkeermeter.
Ik ging in dezelfde lift naar boven als die kerel, alleen hij hing z'n jas op en ging aan de andere kant van de balie staan. Hij zag mij, begon te lachen en zei: ik weet wie mijn lunch betaalt vandaag...
Ik heb met hem en 2 van zijn collega's gelunched...quote:Op woensdag 26 december 2012 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gevat maar ongepast. Toch nog een glimlach eruit kunnen persen? maar ik ga tv kijken 2de kerstdag hakt erin.
Ik kijk dat nu ook. Puur, omdat er niets anders op is.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:58 schreef Doublepain het volgende:
Ontvoerd is best een goed programma
de eerste gister dan?quote:
stemmen?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Charmed dm me even dan vergeet ik morgen niet op je te stemmen.
Ik vind jullie een leuk koppeltjequote:Op donderdag 27 december 2012 00:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Knipping en Van Duren award:
Het meest onafscheidelijke duo van VBL (noem dus twee users)
? Kapo + HMF
? Steven + Stijn
? Geo + Davy
que?
Gisteren jaquote:Op donderdag 27 december 2012 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de eerste gister dan?
Ik heb het ergens gezien volgens mij
Wilde wel gaan kijken, maar ik weet zeker dat ik dan was gaan zappen
Van de week wel Charlie en de chocoladefabriek gezien
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind jullie een leuk koppeltje
Goede foto van jouw kont.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:03 schreef Jojoortje het volgende:
Wat zijn jullie goede voornemens?
Niet meer zo lomp zuipen en daarmee afvallenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:03 schreef Jojoortje het volgende:
Wat zijn jullie goede voornemens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |