Laat maar...quote:Op donderdag 27 december 2012 02:31 schreef TwenteFC het volgende:
Wie heeft zookeeper in de OP gezet dan?
GGMM.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:31 schreef TwenteFC het volgende:
ggmm, jordiii, stylo en 422quote:Op donderdag 27 december 2012 02:31 schreef TwenteFC het volgende:
zelfde probleem, uur lang youtube filmpjes kijken werkt ook nietquote:Op donderdag 27 december 2012 02:30 schreef DonRaja het volgende:
Over 5 uur alweer opstaan, en ik kom maar niet in slaap...
Ik ga oldschool proberen een boek te lezen...quote:Op donderdag 27 december 2012 02:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
zelfde probleem, uur lang youtube filmpjes kijken werkt ook niet
Playboy is geen boek.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga oldschool proberen een boek te lezen...
wacht maar tot je de versie met patricia zietquote:Op donderdag 27 december 2012 02:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik val daar ook niet echt van in slaap.
Zijn maar 6 foto's hoor. Voor de rest alleen maar reviews van games enzo.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik val daar ook niet echt van in slaap.
Dan slaap je een paar nachten niet van schrik?quote:Op donderdag 27 december 2012 02:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wacht maar tot je de versie met patricia ziet
Je moet zo snel mogelijk combos maken, levels maakt niet uit. Rond 11 level gaat de tijd zo snel dat je toch afgaat.quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 02:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je moet zo snel mogelijk combos maken, levels maakt niet uit. Rond 11 level gaat de tijd zo snel dat je toch afgaat.
GGMM zit in level 2 al op 20.000 punten.
Ik heb het blad zelfs nooit vast gehad, ik ben net jong genoeg voor gehackte plaatjes op internet.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn maar 6 foto's hoor. Voor de rest alleen maar reviews van games enzo.
Je hebt gelijk, hoewel het een saaie trut isquote:Op donderdag 27 december 2012 02:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan slaap je een paar nachten niet van schrik?
Eén keer eentje gedowload, omdat er zo'n lekker wijf inzat. En er waren serieus maar 6 foto's en de rest maar reclame en reviews van spullen.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het blad zelfs nooit vast gehad, ik ben net jong genoeg voor gehackte plaatjes op internet.
Trusten.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:47 schreef DonRaja het volgende:
Ga toch maar eens een poging tot slapen wagen.
quote:Op donderdag 27 december 2012 02:47 schreef DonRaja het volgende:
Ga toch maar eens een poging tot slapen wagen.
Met je inbel modem naar tieten.nlquote:Op donderdag 27 december 2012 02:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het blad zelfs nooit vast gehad, ik ben net jong genoeg voor gehackte plaatjes op internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |