Ja die heb ik ook.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb een app op mn iphone zodat hij blijft trillen is het net een vibrator hihi
Je moet abo gewoon doorlaten gaan en mobiel gewoon kopen.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach ja. Twee keer in de week Iphone een beetje dood.
Wacht wel tot dat die helemaal op is en haal dan wel een Iphone 5 ofzo.
Maar betaal nu 13.50 in de maand voor internet, bellen etc. Ook wel lekker.
Betaalt in naturaquote:Op donderdag 27 december 2012 00:45 schreef Helpmefok het volgende:
OMFG VRIENDIN HEEFT ETEN GEHAALD BIJ DE TURK
Wat een schat is het ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook.
In before: OH DAAROM NAT EN WATERSCHADE IHIHOHOHOHO.
Ze kunnen moeilijk telefoon doorverkopen.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Ahja dat ene hoekje, zouden ze daar meteen moeilijk over doen?
Ze kunnen er toch niet vanuit gaan dat je telefoon na een jaar nog 100% in orde isquote:Op donderdag 27 december 2012 00:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk telefoon doorverkopen.
Mwah vind hem op zich wel fijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet abo gewoon doorlaten gaan en mobiel gewoon kopen.
En ga aub niet iPhone 5 kopen, want is echt kut.
Welke app gebruik jij voor gratis voetbal kijken @ iphone?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:47 schreef Doublepain het volgende:
JAILBREAK, FUCK YEAH TAKE THAT BITCHESSSSS
GRATIES TV, VOETBAL, ALLEESS
Windows Phone
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:47 schreef Doublepain het volgende:
JAILBREAK, FUCK YEAH TAKE THAT BITCHESSSSS
GRATIES TV, VOETBAL, ALLEESS
Windows Phone
Ja jij hebt geen Iphone, dus je mag lekker opflikkerenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Welke app gebruik jij voor gratis voetbal kijken @ iphone?
Ik weet ook niet zeker hoor.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Ze kunnen er toch niet vanuit gaan dat je telefoon na een jaar nog 100% in orde is
Hele iOS zat. Is gewoon 1 op 1 hetzelfde als mijn 3gs. Echt niets aan.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mwah vind hem op zich wel fijn.
Ik koop gewoon weer simlockvrije mobiel, want m'n simonly abonnement is fucking goedkoop.
iOS is gewoon een 1:1 kopie van Android.. laat ze eens origineel doen daar bij Apple.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet ook niet zeker hoor.
Maar je kan het kopen, door iets van 10% van dagwaarde. Is maar 50 euro ofzo.
[..]
Hele iOS zat. Is gewoon 1 op 1 hetzelfde als mijn 3gs. Echt niets aan.
zoveel waarheidquote:Op donderdag 27 december 2012 00:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet ook niet zeker hoor.
Maar je kan het kopen, door iets van 10% van dagwaarde. Is maar 50 euro ofzo.
[..]
Hele iOS zat. Is gewoon 1 op 1 hetzelfde als mijn 3gs. Echt niets aan.
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:51 schreef mrstylo het volgende:
Ik ga denk ik over 20 maanden () Windows 8 halen.
Ik ga over 20 maanden rukkenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:51 schreef mrstylo het volgende:
Ik zit nog te wachten op 7.8quote:Op donderdag 27 december 2012 00:51 schreef mrstylo het volgende:
Hoe kan dat dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:53 schreef Helpmefok het volgende:
K-a-n-k-e-r. Alles kwijt van mijn iPhone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |