Sterkte gewenst bij dat laatste gebeuren.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:56 schreef GrumpyOldMan het volgende:
Dubbel. Blij met de warmte van schoonfamilie en vriendin, maar nu weet ik ook weer wat ik niet heb. En iemand zien liggen na een ongeluk die nu overleden is. Bah, dit was een dubbele kerst.
En voor jou beterschap gewenst hoop dat je weer snel opknapt.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
By far de kutste 2e kerstdag ever! Door een oorontsteking die op mn evenwichtsorgaan drukt kan ik alleen maar plat liggen! Opstaan is neergaan
Nee, want ik meet mezelf niet met anderen, zou jij ook eens moeten doen.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:00 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Moah, kan beter..
Misschien een beetje kinderachtig, maar ken je dat gevoel dat je denkt dat je het best goed voor elkaar hebt, en dan opeens wordt geconfronteerd met dingen waardoor je ineens tot de conclusie komt dat anderen al 10 x verder dan jij lijken te zijn? Dat dus
Heel herkenbaar.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:00 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Moah, kan beter..
Misschien een beetje kinderachtig, maar ken je dat gevoel dat je denkt dat je het best goed voor elkaar hebt, en dan opeens wordt geconfronteerd met dingen waardoor je ineens tot de conclusie komt dat anderen al 10 x verder dan jij lijken te zijn? Dat dus
Wat is er erg aan als anderen het beter hebben?quote:
Het was nog kutter dan ik had durven vrezen, wat een kutdagquote:Op donderdag 27 december 2012 06:34 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Echt geen zin in vandaag, hopelijk is het snel 3 uur
Kinderspul kopenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:46 schreef formerjellybean het volgende:
Verkouden , ik snotter wat af en damn wat is hoestsiroop ranzig ...
Dat is een handige tip die ik dus even in mijn achterhoofd houd. Thanx.....quote:Op donderdag 27 december 2012 15:51 schreef Plums het volgende:
[..]
Kinderspul kopenWerkt net zo goed maar smaakt stukken beter
Met beter hebben niks, maar als ze verder (lijken) te zijn qua baankansen is het wel kut, vooral als het aanbod groter is dan de vraag en je werkveld erg competitief is.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat is er erg aan als anderen het beter hebben?
Dat is inderdaad wel lullig dan...quote:Op donderdag 27 december 2012 16:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Met beter hebben niks, maar als ze verder (lijken) te zijn qua baankansen is het wel kut, vooral als het aanbod groter is dan de vraag en je werkveld erg competitief is.
Hoe harder iemand schreeuwt zich niet met anderen te meten, hoe meer ze het in feite doenquote:Op donderdag 27 december 2012 13:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, want ik meet mezelf niet met anderen, zou jij ook eens moeten doen.
OT : Uitstekend.
Misschien, maar ik niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:31 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Hoe harder iemand schreeuwt zich niet met anderen te meten, hoe meer ze het in feite doen![]()
(Iedereen meet zich in zekere mate met anderen)
Kun je niet ipv bij die mensn slapen s nachts naar huis rijden dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:37 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Moet me inhouden![]()
Geen zin in oud en nieuw waarbij ik of bij ongeveer vreemde mensen moet slapen of thuis zit (dan liever thuis eigenlijk)
Ja dat zou kunnen maar wil eigenlijk wel een drankje doenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:53 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Kun je niet ipv bij die mensn slapen s nachts naar huis rijden dan?
Ooh gewoon een fisherman's friend voor het rijdenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen maar wil eigenlijk wel een drankje doen
hoe vaak ga je nog editten?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:59 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik voel me fucking geniaal. Issues die ik had met mijn nieuwe vlam zijn uitgepraat. Alle onzekerheden die me kapot aan het maken waren de afgelopen weken zijn 1000% gone en zullen voor altijd weg blijven.
Dit is de shitShe's the one en ik heb haar definitief voor me gewonnen. Ik heb me volgens mij nog nooit zo goed gevoeld.
Iedereen zou dit gevoel minstens een keer in zijn of haar leven mee moeten maken. It's as good as it gets.
Ach... superlatieve schieten tekort, hahaha! Maar nu ben ik klaarquote:Op donderdag 27 december 2012 23:05 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
hoe vaak ga je nog editten?
Jadat is een goed ideequote:Op donderdag 27 december 2012 22:58 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Ooh gewoon een fisherman's friend voor het rijden
nou geniet ervanquote:Op donderdag 27 december 2012 23:05 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ach... superlatieve schieten tekort, hahaha! Maar nu ben ik klaar
Waarom dan? Het is eigenlijk niet anders dan de wisseling van de dag net als over 5 minuten gaat gebeuren..quote:Op donderdag 27 december 2012 23:53 schreef AppleMartini het volgende:
Zie nu al op tegen oud en nieuw.
De spanning, het aftellen, het vuurwerk, om een of andere reden word ik er altijd emotioneel vanquote:Op donderdag 27 december 2012 23:55 schreef theKiD het volgende:
[..]
Waarom dan? Het is eigenlijk niet anders dan de wisseling van de dag net als over 5 minuten gaat gebeuren..
Ot. Ik voel me goed! Leuke dagen achter de rug, en vandaag lekker brakken
Herkenbaarquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
En waarom vind ik altijd de verkeerde vrouw leuk![]()
De ruggengraat testquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:50 schreef Ambipur het volgende:
Ik snak naar een sigaret. En straks een weekendje bij iemand die rookt..Testen die discipline van mij.
Deze neem ik ook maar even over. Zo voel ik me atm ookquote:
Know the feelingquote:Op donderdag 27 december 2012 22:59 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik voel me fucking geniaal. Issues die ik had met mijn nieuwe vlam zijn uitgepraat. Alle onzekerheden die me kapot aan het maken waren de afgelopen weken zijn 1000% gone en zullen voor altijd weg blijven.
Dit is de shitShe's the one en ik heb haar definitief voor me gewonnen. Ik heb me volgens mij nog nooit zo goed gevoeld.
Iedereen zou dit gevoel minstens één keer in zijn of haar leven mee moeten maken. It's as good as it gets.
forget itquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:20 schreef Toekito het volgende:
Tijd dat ik vrouwen leer snappen....wordt er gek van.
Dan zeg je toch gewoon nu even niet , ik heb even tijd voor mezelf nodig en schop je ze eruitquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:23 schreef Gary_Oak het volgende:
Waarom snappen sommige mensen niet dat ik op z'n tijd ook graag alleen wil zijn?
Hoe kun je je nou goed voelen als je om 4 uur gaat slapenquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:17 schreef theKiD het volgende:
Erg gezellige nacht gehad! Ik voel me dus goed!
Vaak als ik om die tijd ga slapen heb ik een goeie tijd gehad, dus ik snap dat welquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:55 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Hoe kun je je nou goed voelen als je om 4 uur gaat slapen
OT: Goed! Plus straks the Hobbit en een reunie, zin in
En hoe weet jij nu weer hoe laat ik ging slapen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:55 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Hoe kun je je nou goed voelen als je om 4 uur gaat slapen
OT: Goed! Plus straks the Hobbit en een reunie, zin in
2 koffietijd boeken zou ik ook niet veel blijer van worden nee. Wat had de prijs moeten zijn dan?quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:51 schreef theKiD het volgende:
[..]
En hoe weet jij nu weer hoe laat ik ging slapen?![]()
OT.. Verkeerde prijs thuis gestuurd gekregenWat moet ik nu met 2 koffietijd boeken?
Earth-life dvd's van BBCquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:22 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
2 koffietijd boeken zou ik ook niet veel blijer van worden nee. Wat had de prijs moeten zijn dan?
Dat is een stuk leuker. Ik zie wel ongeveer voor me denk ik hoe het eruit zag toen je die prijs vond. Vanquote:
Ging inderdaad ongeveer zo:quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:10 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Dat is een stuk leuker. Ik zie wel ongeveer voor me denk ik hoe het eruit zag toen je die prijs vond. Vannaar
Ja, diequote:Op vrijdag 28 december 2012 16:16 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ging inderdaad ongeveer zo:-->
-->
Je pakt geen veerboot deze keer?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
Gaaren wel weer klaar met constant sociaal doen
Straks vliegen we gelukkig weer naar huis
Nee, die voeren niet op kerstavond 1e kerstdag.quote:
Is ze leuk? Zo ja: waarom niet?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:56 schreef bijdehand het volgende:
Awkward als de kapster vraagt of je ook in hetzelfde café als haar nieuwjaar wil vieren
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:56 schreef bijdehand het volgende:
Awkward als de kapster vraagt of je ook in hetzelfde café als haar nieuwjaar wil vieren
Omdat ik haar niet eens ken en andere plannen heb.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:20 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Is ze leuk? Zo ja: waarom niet?
OT: prima, voel me wel actief. Beetje m'n woning uitmesten, werd tijd.
Ik treur met je meequote:Op vrijdag 28 december 2012 22:31 schreef formerjellybean het volgende:
Wat ruled The HobbitIk moet weer een jaar wachten. Ik wil weer terug naar Midden Aarde
![]()
Ik vond je post al raarquote:
Vergeef mequote:
Zal ik even op je spugen? Slaap lekker, buitenlander!quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Vergeef me
Ik was in een vreemde bui
OT: ik hoor verdomme in m'n nest te liggen. Ik ga dat dus maar gelijk doen nu.
Trusten allen
Je snapte 'm duidelijk nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zal ik even op je spugen? Slaap lekker, buitenlander!
Nee daarom reageerde ik ook nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je snapte 'm duidelijk nietHet was niet bedoeld zoals jij het opvat
jawel je had langs moeten komenquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:05 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Nu niet meer toch?![]()
OT: volgevreten maar wel goed
Als hadden is gekomen is hebben te laatquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
jawel je had langs moeten komen
OT:koppijn maar wel ok moet eigenlijk zo naar bed...
quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:11 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Als hadden komt is hebben te laat
sterkte das klotequote:Op zaterdag 29 december 2012 02:17 schreef AppleMartini het volgende:
Kannieslapen en heb nog 3 uur tot de wekker. Also koppijn.
Eensch met deze man.quote:
Ahhhh ook al gekeken, ik ben nog steeds onder de onder indruk en men oh man de maker is trouwe tolkienfan en jee wat doet die de boeken van heel grote eer aan . Ik was eerst skeptisch van 3 films maar na de eerste gezien te hebben snap ik de beslissing van trilogie helemaal.quote:
Wordt je vaker wakker in een vreemd ben danquote:
Wel als we op familiebezoek in Nederland zijnquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wordt je vaker wakker in een vreemd ben dan?
OT: Opvallend vrolijk voor iemand die er om 4 uur pas inlag, na een gezellig feestje + behoorlijk wat alcohol..
ik ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
voel me wel goed, maar zal ooit een knoop moeten doorhakken...
Met of zonder gras?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:06 schreef Lastpost het volgende:
Relaxed aan de waterpijp, even ontspan-modes.
Bontkraag omhoog, vuurwerk mee en knallen maar.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:14 schreef candygirl het volgende:
Waterlanders......alsof het al niet genoeg geregend heeft buiten.
Altijd fijn om te weten dit!quote:Op zondag 30 december 2012 00:22 schreef Comp_Lex het volgende:
Ja hoor, het is weer zo ver. Ik heb weer last van mijn darmen.
ex kwellingen?quote:Op zondag 30 december 2012 00:55 schreef Gary_Oak het volgende:
Waarom verdwijn je niet uit m'n leven?
Jeezess sterkte..... Wat heftig zo jong was ze ziek of ongeluk ofzo ???quote:Op zondag 30 december 2012 01:10 schreef zyx1981 het volgende:
Ultiem ruk. Ik hoorde vanmiddag dat een ex van me is overledenBonusruk: het was al eind augustus, ik moest er via internet achterkomen.
x 100000000000 Dus, na een dagje uithuilen post ik het hier, omdat in een stad met 300.000 mensen (Utrecht), er niemand is om heen te gaan. Gelukkig nieuwjaar alvast!
Gecondoleerd.quote:Op zondag 30 december 2012 01:10 schreef zyx1981 het volgende:
Ultiem ruk. Ik hoorde vanmiddag dat een ex van me is overledenBonusruk: het was al eind augustus, ik moest er via internet achterkomen.
x 100000000000 Dus, na een dagje uithuilen post ik het hier, omdat in een stad met 300.000 mensen (Utrecht), er niemand is om heen te gaan. Gelukkig nieuwjaar alvast!
Oh wat heftig koester de mooie herinneringen aan haar , dat vind ik altijd belangrijk als je een dierbare verliest.quote:Op zondag 30 december 2012 01:32 schreef zyx1981 het volgende:
@FJB: ze was al jaren ziek, maar ze kwam er steeds weer enigszins bovenop. Deze zomer was d'r lichaam blijkbaar opJarenlang hebben we goed contact gehad, tot ze wegens ziekhuisopnames nauwelijks bereikbaar werd. Ze hield iedereen op afstand, dus opzoeken ging niet.
Sterkte harde manier om zo erachter te moeten komenquote:Op zondag 30 december 2012 01:10 schreef zyx1981 het volgende:
Beetje.quote:Op zondag 30 december 2012 01:01 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ex kwellingen?
OT:
was gezellig deze avond, en ook geen mindfuck gehad ivm dat ex vandaag jarig was. Vooruitgang, heerlijk
Gecondoleerd.quote:Op zondag 30 december 2012 01:10 schreef zyx1981 het volgende:
Gecondoleerd. Dat is een klap, erg jong. Sterkte!quote:Op zondag 30 december 2012 01:12 schreef zyx1981 het volgende:
Ps, ze is 26 geworden. Zo jong nog, verdomme.
Gecondoleerdquote:Op zondag 30 december 2012 01:10 schreef zyx1981 het volgende:
Zomers is veel leukerquote:
Wow wtf.. sterkte man, ik zou me ook vies klote voelen met zulk nieuws. Gecondoleerd..quote:Op zondag 30 december 2012 01:10 schreef zyx1981 het volgende:
gvdquote:Op zondag 30 december 2012 01:10 schreef zyx1981 het volgende:
Dat moet je positief brengen: je bent jezelf gewoon alweer het ritme van 'normale werk/schooldagen' aan het aanleren, zodat je volgende week minder moeite hebt om op tijd op te staanquote:
Wat verschrikkelijkquote:Op zondag 30 december 2012 01:10 schreef zyx1981 het volgende:
Ach arme, heel veel sterkte en gecondoleerd ermee!quote:Op zondag 30 december 2012 01:10 schreef zyx1981 het volgende:
Zal er goed op lettenquote:Op zondag 30 december 2012 12:54 schreef Zelus het volgende:
kijk je wel uit met kip, goed gaarkoken die hap!
Ahhhquote:Op zondag 30 december 2012 19:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nogal hard gevallen met de fiets zonet maar nooit echt letsel ofzo dus jazo richting vrienden dus wel blij verder. Ook al heb ik morgen misschien wel flink spierpijn
Ik voel me heel wat beter dan vanmorgenquote:Op zondag 30 december 2012 07:28 schreef theKiD het volgende:
GRRRRRRommmmm!!!!![]()
WROARRRRRRRR!!!![]()
Nee, ik voel me ff wat meer kwaad dan normaal
Nah, een niet nader te noemen persoon heeft bepaalde uitingen uitgedragen. Dus heb wat te doen morgen.quote:Op maandag 31 december 2012 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ook zo angstig voor het vuurwerk?
Ik moest lachenquote:Op maandag 31 december 2012 01:42 schreef formerjellybean het volgende:
Afijn het stormt en ik word wakker gehouden door sexende gillende buurvrouw die zelfs boven de storm uit komt , knap
Het is ook best humoristisch alleen niet als je wil slapenquote:Op maandag 31 december 2012 01:44 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ik moest lachenMaar nee dat is niet zo leuk...
Ditquote:Op maandag 31 december 2012 02:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
wel leuke avond gehad op zich...
He we hebben dit jaar wel het einde van de wereld overleefd hetquote:Op maandag 31 december 2012 13:12 schreef Gary_Oak het volgende:
Helemaal geen zin in Oud en Nieuw.Alsof het morgen ineens een andere wereld is. Rare feest.
quote:Op maandag 31 december 2012 13:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
He we hebben dit jaar wel het einde van de wereld overleefd het
Ik eigenlijk ook wel.quote:Op maandag 31 december 2012 12:33 schreef Ambipur het volgende:
Zin in lichamelijke activiteiten met een hoogtepunt.
Ben toch geen cougar!quote:Op maandag 31 december 2012 14:48 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
DM je adres, ga alles klaarzetten, dan kom ik eraan!
Ga dansen...quote:Op maandag 31 december 2012 12:33 schreef Ambipur het volgende:
Zin in lichamelijke activiteiten met een hoogtepunt.
quote:Op maandag 31 december 2012 15:46 schreef HoezoDwaas het volgende:
[..]
Dit. 2012 kan me niet snel genoeg opsodemieteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |