Dan zeg je toch gewoon nu even niet , ik heb even tijd voor mezelf nodig en schop je ze eruitquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:23 schreef Gary_Oak het volgende:
Waarom snappen sommige mensen niet dat ik op z'n tijd ook graag alleen wil zijn?
Hoe kun je je nou goed voelen als je om 4 uur gaat slapenquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:17 schreef theKiD het volgende:
Erg gezellige nacht gehad! Ik voel me dus goed!
Vaak als ik om die tijd ga slapen heb ik een goeie tijd gehad, dus ik snap dat welquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:55 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Hoe kun je je nou goed voelen als je om 4 uur gaat slapen
OT: Goed! Plus straks the Hobbit en een reunie, zin in
En hoe weet jij nu weer hoe laat ik ging slapen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:55 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Hoe kun je je nou goed voelen als je om 4 uur gaat slapen
OT: Goed! Plus straks the Hobbit en een reunie, zin in
2 koffietijd boeken zou ik ook niet veel blijer van worden nee. Wat had de prijs moeten zijn dan?quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:51 schreef theKiD het volgende:
[..]
En hoe weet jij nu weer hoe laat ik ging slapen?![]()
OT.. Verkeerde prijs thuis gestuurd gekregenWat moet ik nu met 2 koffietijd boeken?
Earth-life dvd's van BBCquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:22 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
2 koffietijd boeken zou ik ook niet veel blijer van worden nee. Wat had de prijs moeten zijn dan?
Dat is een stuk leuker. Ik zie wel ongeveer voor me denk ik hoe het eruit zag toen je die prijs vond. Vanquote:
Ging inderdaad ongeveer zo:quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:10 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Dat is een stuk leuker. Ik zie wel ongeveer voor me denk ik hoe het eruit zag toen je die prijs vond. Vannaar
Ja, diequote:Op vrijdag 28 december 2012 16:16 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ging inderdaad ongeveer zo:-->
-->
Je pakt geen veerboot deze keer?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
Gaaren wel weer klaar met constant sociaal doen
Straks vliegen we gelukkig weer naar huis
Nee, die voeren niet op kerstavond 1e kerstdag.quote:
Is ze leuk? Zo ja: waarom niet?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:56 schreef bijdehand het volgende:
Awkward als de kapster vraagt of je ook in hetzelfde café als haar nieuwjaar wil vieren
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:56 schreef bijdehand het volgende:
Awkward als de kapster vraagt of je ook in hetzelfde café als haar nieuwjaar wil vieren
Omdat ik haar niet eens ken en andere plannen heb.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:20 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Is ze leuk? Zo ja: waarom niet?
OT: prima, voel me wel actief. Beetje m'n woning uitmesten, werd tijd.
Ik treur met je meequote:Op vrijdag 28 december 2012 22:31 schreef formerjellybean het volgende:
Wat ruled The HobbitIk moet weer een jaar wachten. Ik wil weer terug naar Midden Aarde
![]()
Ik vond je post al raarquote:
Vergeef mequote:
Zal ik even op je spugen? Slaap lekker, buitenlander!quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Vergeef me
Ik was in een vreemde bui
OT: ik hoor verdomme in m'n nest te liggen. Ik ga dat dus maar gelijk doen nu.
Trusten allen
Je snapte 'm duidelijk nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zal ik even op je spugen? Slaap lekker, buitenlander!
Nee daarom reageerde ik ook nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je snapte 'm duidelijk nietHet was niet bedoeld zoals jij het opvat
jawel je had langs moeten komenquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:05 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Nu niet meer toch?![]()
OT: volgevreten maar wel goed
Als hadden is gekomen is hebben te laatquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
jawel je had langs moeten komen
OT:koppijn maar wel ok moet eigenlijk zo naar bed...
quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:11 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Als hadden komt is hebben te laat
sterkte das klotequote:Op zaterdag 29 december 2012 02:17 schreef AppleMartini het volgende:
Kannieslapen en heb nog 3 uur tot de wekker. Also koppijn.
Eensch met deze man.quote:
Ahhhh ook al gekeken, ik ben nog steeds onder de onder indruk en men oh man de maker is trouwe tolkienfan en jee wat doet die de boeken van heel grote eer aan . Ik was eerst skeptisch van 3 films maar na de eerste gezien te hebben snap ik de beslissing van trilogie helemaal.quote:
Wordt je vaker wakker in een vreemd ben danquote:
Wel als we op familiebezoek in Nederland zijnquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wordt je vaker wakker in een vreemd ben dan?
OT: Opvallend vrolijk voor iemand die er om 4 uur pas inlag, na een gezellig feestje + behoorlijk wat alcohol..
ik ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
voel me wel goed, maar zal ooit een knoop moeten doorhakken...
Met of zonder gras?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:06 schreef Lastpost het volgende:
Relaxed aan de waterpijp, even ontspan-modes.
Bontkraag omhoog, vuurwerk mee en knallen maar.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:14 schreef candygirl het volgende:
Waterlanders......alsof het al niet genoeg geregend heeft buiten.
Altijd fijn om te weten dit!quote:Op zondag 30 december 2012 00:22 schreef Comp_Lex het volgende:
Ja hoor, het is weer zo ver. Ik heb weer last van mijn darmen.
ex kwellingen?quote:Op zondag 30 december 2012 00:55 schreef Gary_Oak het volgende:
Waarom verdwijn je niet uit m'n leven?
Jeezess sterkte..... Wat heftig zo jong was ze ziek of ongeluk ofzo ???quote:Op zondag 30 december 2012 01:10 schreef zyx1981 het volgende:
Ultiem ruk. Ik hoorde vanmiddag dat een ex van me is overledenBonusruk: het was al eind augustus, ik moest er via internet achterkomen.
x 100000000000 Dus, na een dagje uithuilen post ik het hier, omdat in een stad met 300.000 mensen (Utrecht), er niemand is om heen te gaan. Gelukkig nieuwjaar alvast!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |