Is ze leuk? Zo ja: waarom niet?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:56 schreef bijdehand het volgende:
Awkward als de kapster vraagt of je ook in hetzelfde café als haar nieuwjaar wil vieren
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:56 schreef bijdehand het volgende:
Awkward als de kapster vraagt of je ook in hetzelfde café als haar nieuwjaar wil vieren
Omdat ik haar niet eens ken en andere plannen heb.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:20 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Is ze leuk? Zo ja: waarom niet?
OT: prima, voel me wel actief. Beetje m'n woning uitmesten, werd tijd.
Ik treur met je meequote:Op vrijdag 28 december 2012 22:31 schreef formerjellybean het volgende:
Wat ruled The HobbitIk moet weer een jaar wachten. Ik wil weer terug naar Midden Aarde
![]()
Vergeef mequote:
Zal ik even op je spugen? Slaap lekker, buitenlander!quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Vergeef me
Ik was in een vreemde bui
OT: ik hoor verdomme in m'n nest te liggen. Ik ga dat dus maar gelijk doen nu.
Trusten allen
Je snapte 'm duidelijk nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zal ik even op je spugen? Slaap lekker, buitenlander!
Nee daarom reageerde ik ook nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je snapte 'm duidelijk nietHet was niet bedoeld zoals jij het opvat
jawel je had langs moeten komenquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:05 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Nu niet meer toch?![]()
OT: volgevreten maar wel goed
Als hadden is gekomen is hebben te laatquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
jawel je had langs moeten komen
OT:koppijn maar wel ok moet eigenlijk zo naar bed...
quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:11 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Als hadden komt is hebben te laat
sterkte das klotequote:Op zaterdag 29 december 2012 02:17 schreef AppleMartini het volgende:
Kannieslapen en heb nog 3 uur tot de wekker. Also koppijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |