Dan zeg je toch gewoon nu even niet , ik heb even tijd voor mezelf nodig en schop je ze eruitquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:23 schreef Gary_Oak het volgende:
Waarom snappen sommige mensen niet dat ik op z'n tijd ook graag alleen wil zijn?
Hoe kun je je nou goed voelen als je om 4 uur gaat slapenquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:17 schreef theKiD het volgende:
Erg gezellige nacht gehad! Ik voel me dus goed!
Vaak als ik om die tijd ga slapen heb ik een goeie tijd gehad, dus ik snap dat welquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:55 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Hoe kun je je nou goed voelen als je om 4 uur gaat slapen
OT: Goed! Plus straks the Hobbit en een reunie, zin in
En hoe weet jij nu weer hoe laat ik ging slapen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:55 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Hoe kun je je nou goed voelen als je om 4 uur gaat slapen
OT: Goed! Plus straks the Hobbit en een reunie, zin in
2 koffietijd boeken zou ik ook niet veel blijer van worden nee. Wat had de prijs moeten zijn dan?quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:51 schreef theKiD het volgende:
[..]
En hoe weet jij nu weer hoe laat ik ging slapen?![]()
OT.. Verkeerde prijs thuis gestuurd gekregenWat moet ik nu met 2 koffietijd boeken?
Earth-life dvd's van BBCquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:22 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
2 koffietijd boeken zou ik ook niet veel blijer van worden nee. Wat had de prijs moeten zijn dan?
Dat is een stuk leuker. Ik zie wel ongeveer voor me denk ik hoe het eruit zag toen je die prijs vond. Vanquote:
Ging inderdaad ongeveer zo:quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:10 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Dat is een stuk leuker. Ik zie wel ongeveer voor me denk ik hoe het eruit zag toen je die prijs vond. Vannaar
Ja, diequote:Op vrijdag 28 december 2012 16:16 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ging inderdaad ongeveer zo:-->
-->
Je pakt geen veerboot deze keer?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
Gaaren wel weer klaar met constant sociaal doen
Straks vliegen we gelukkig weer naar huis
Nee, die voeren niet op kerstavond 1e kerstdag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |