Leren gaat goed, ik zie binnenkort twee vriendinnen weer en ik heb eindelijk een groep mensen gevonden waar ik echt een beetje kan aarden.
 Leren gaat goed, ik zie binnenkort twee vriendinnen weer en ik heb eindelijk een groep mensen gevonden waar ik echt een beetje kan aarden.  Zo gek als mensen je vreemd aankijken als je zegt dat je normaal gesproken echt geen allemansvriendin bent en je vaak als 'moeilijk' wordt bevonden.
 Zo gek als mensen je vreemd aankijken als je zegt dat je normaal gesproken echt geen allemansvriendin bent en je vaak als 'moeilijk' wordt bevonden.  Maar wel echt heel fijn dat zij dat totaal niet zo ervaren.
 Maar wel echt heel fijn dat zij dat totaal niet zo ervaren.   

He we hebben dit jaar wel het einde van de wereld overleefd hetquote:Op maandag 31 december 2012 13:12 schreef Gary_Oak het volgende:
Helemaal geen zin in Oud en Nieuw.Alsof het morgen ineens een andere wereld is. Rare feest.

quote:Op maandag 31 december 2012 13:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
He we hebben dit jaar wel het einde van de wereld overleefd het

Ik eigenlijk ook wel.quote:Op maandag 31 december 2012 12:33 schreef Ambipur het volgende:
Zin in lichamelijke activiteiten met een hoogtepunt.

Ben toch geen cougar!quote:Op maandag 31 december 2012 14:48 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
DM je adres, ga alles klaarzetten, dan kom ik eraan!

Ik heb de knalle overleefd en mijn arme katje ze vind het nu al niets .
  Ik heb de knalle overleefd en mijn arme katje ze vind het nu al niets .

Ga dansen...quote:Op maandag 31 december 2012 12:33 schreef Ambipur het volgende:
Zin in lichamelijke activiteiten met een hoogtepunt.

.
 .

quote:Op maandag 31 december 2012 15:46 schreef HoezoDwaas het volgende:
[..]
Dit. 2012 kan me niet snel genoeg opsodemieteren.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |