Nee, want ik meet mezelf niet met anderen, zou jij ook eens moeten doen.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:00 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Moah, kan beter..
Misschien een beetje kinderachtig, maar ken je dat gevoel dat je denkt dat je het best goed voor elkaar hebt, en dan opeens wordt geconfronteerd met dingen waardoor je ineens tot de conclusie komt dat anderen al 10 x verder dan jij lijken te zijn? Dat dus
Heel herkenbaar.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:00 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Moah, kan beter..
Misschien een beetje kinderachtig, maar ken je dat gevoel dat je denkt dat je het best goed voor elkaar hebt, en dan opeens wordt geconfronteerd met dingen waardoor je ineens tot de conclusie komt dat anderen al 10 x verder dan jij lijken te zijn? Dat dus
Wat is er erg aan als anderen het beter hebben?quote:
Het was nog kutter dan ik had durven vrezen, wat een kutdagquote:Op donderdag 27 december 2012 06:34 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Echt geen zin in vandaag, hopelijk is het snel 3 uur
Kinderspul kopenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:46 schreef formerjellybean het volgende:
Verkouden , ik snotter wat af en damn wat is hoestsiroop ranzig ...
Dat is een handige tip die ik dus even in mijn achterhoofd houd. Thanx.....quote:Op donderdag 27 december 2012 15:51 schreef Plums het volgende:
[..]
Kinderspul kopenWerkt net zo goed maar smaakt stukken beter
Met beter hebben niks, maar als ze verder (lijken) te zijn qua baankansen is het wel kut, vooral als het aanbod groter is dan de vraag en je werkveld erg competitief is.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat is er erg aan als anderen het beter hebben?
Dat is inderdaad wel lullig dan...quote:Op donderdag 27 december 2012 16:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Met beter hebben niks, maar als ze verder (lijken) te zijn qua baankansen is het wel kut, vooral als het aanbod groter is dan de vraag en je werkveld erg competitief is.
Hoe harder iemand schreeuwt zich niet met anderen te meten, hoe meer ze het in feite doenquote:Op donderdag 27 december 2012 13:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, want ik meet mezelf niet met anderen, zou jij ook eens moeten doen.
OT : Uitstekend.
Misschien, maar ik niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:31 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Hoe harder iemand schreeuwt zich niet met anderen te meten, hoe meer ze het in feite doen![]()
(Iedereen meet zich in zekere mate met anderen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |