Kun je niet ipv bij die mensn slapen s nachts naar huis rijden dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:37 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Moet me inhouden![]()
Geen zin in oud en nieuw waarbij ik of bij ongeveer vreemde mensen moet slapen of thuis zit (dan liever thuis eigenlijk)
Ja dat zou kunnen maar wil eigenlijk wel een drankje doenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:53 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Kun je niet ipv bij die mensn slapen s nachts naar huis rijden dan?
Ooh gewoon een fisherman's friend voor het rijdenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen maar wil eigenlijk wel een drankje doen
hoe vaak ga je nog editten?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:59 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik voel me fucking geniaal. Issues die ik had met mijn nieuwe vlam zijn uitgepraat. Alle onzekerheden die me kapot aan het maken waren de afgelopen weken zijn 1000% gone en zullen voor altijd weg blijven.
Dit is de shitShe's the one en ik heb haar definitief voor me gewonnen. Ik heb me volgens mij nog nooit zo goed gevoeld.
Iedereen zou dit gevoel minstens een keer in zijn of haar leven mee moeten maken. It's as good as it gets.
Ach... superlatieve schieten tekort, hahaha! Maar nu ben ik klaarquote:Op donderdag 27 december 2012 23:05 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
hoe vaak ga je nog editten?
Jadat is een goed ideequote:Op donderdag 27 december 2012 22:58 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Ooh gewoon een fisherman's friend voor het rijden
nou geniet ervanquote:Op donderdag 27 december 2012 23:05 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ach... superlatieve schieten tekort, hahaha! Maar nu ben ik klaar
Waarom dan? Het is eigenlijk niet anders dan de wisseling van de dag net als over 5 minuten gaat gebeuren..quote:Op donderdag 27 december 2012 23:53 schreef AppleMartini het volgende:
Zie nu al op tegen oud en nieuw.
De spanning, het aftellen, het vuurwerk, om een of andere reden word ik er altijd emotioneel vanquote:Op donderdag 27 december 2012 23:55 schreef theKiD het volgende:
[..]
Waarom dan? Het is eigenlijk niet anders dan de wisseling van de dag net als over 5 minuten gaat gebeuren..
Ot. Ik voel me goed! Leuke dagen achter de rug, en vandaag lekker brakken
Herkenbaarquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
En waarom vind ik altijd de verkeerde vrouw leuk![]()
De ruggengraat testquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:50 schreef Ambipur het volgende:
Ik snak naar een sigaret. En straks een weekendje bij iemand die rookt..Testen die discipline van mij.
Deze neem ik ook maar even over. Zo voel ik me atm ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |