Ik zal voor de goede vrede de discussie dan ook maar niet voortzetten in dit topicdeel. Ik ben weg hier. Prettige Kerst en nog een fijne avond enzo.quote:Op zondag 23 december 2012 18:47 schreef Helpmefok het volgende:
Gelukkig nog 4 posts, dan zijn we af van deze idioot en deze discussie.
quote:Op zondag 23 december 2012 18:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zal voor de goede vrede de discussie dan ook maar niet voortzetten in dit topicdeel. Ik ben weg hier. Prettige Kerst en nog een fijne avond enzo.
Pijnlijk ja. Praat er vooral maar niet over, dalijk krijgen we nog PSV'ertjes die "10-0quote:Op zondag 23 december 2012 18:51 schreef macca728 het volgende:
Leuke avond voor Vlaar en El Ahmadi zeg.
Vlaar staat er niet in.quote:Op zondag 23 december 2012 18:51 schreef macca728 het volgende:
oh beter voor hem !!quote:Op zondag 23 december 2012 18:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vlaar staat er niet in.
Dan krijg je dat ook he.
Bijna weer 10-0.quote:Op zondag 23 december 2012 18:51 schreef macca728 het volgende:
Kwam door deze gozer.quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 18:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pijnlijk ja. Praat er vooral maar niet over, dalijk krijgen we nog PSV'ertjes die "10-0![]()
![]()
" komen reageren.
.
Iets wat je al in de slowchat deed ja. Ik zal de reactie nog een keer posten voor je:quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 18:53 schreef mrstylo het volgende:
8-0 tegen Chelsea verloren. Dus mensen die 10-0 meegemaakt hebben krijgen flashbacks.
DOEIquote:DUS
Wel lief.quote:Op zondag 23 december 2012 18:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vandaar ook een bescheiden applausje voor je.
Naar 24-10-2010.quote:Op zondag 23 december 2012 18:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Iets wat je al in de slowchat deed ja. Ik zal de reactie nog een keer posten voor je:
[..]. Flashbacks naar wat? Hoe die wedstrijd het keerpunt is geweest van jaren gifbeker leegzuipen, hoe die wedstrijd de Feyenoordsupporters zover dreven dat we De Kuip de ondoordringbare veste hebben gemaakt die hij nu is?
PSV'ers die niet begrijpen dat we serieus weinig problemen hebben met die wedstrijd, helemaal omdat we met de 3-1 jullie kampioenschapskansen kapot schoten....
De goal van Van der Vaart tegen ons deed 100.000.000.000 keer meer pijn dan de 10-0. Maargoed, ik snap dat je steeds met je 'stokpaardje' 10-0 komt aankakken. Niemand neemt jullie serieus, dus moet je jezelf maar op die manier naar voren schreeuwen om toch wat aandacht te krijgen.
Dus om dat gevoel dan maar te stimuleren: awww, kusjekroel *aait over hoofd*.
[..]
DOEI.
Inderdaad.quote:
Mij wel, favoriete club uit Engelandquote:Op zondag 23 december 2012 19:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik zit niet te wachten op een hele discussie over een uitslag van 2 jaar geleden alleen maar omdat Aston Villa staat te schutteren. Kan mij dat Villa nou verrotten.
Sinds wanneer heeft HMF het alleenrecht op blijdschap?quote:Op zondag 23 december 2012 19:25 schreef macca728 het volgende:
[..]
ga je nou al posten voor HMF ook ?
Dat hij gelijk heeft zolang hij er 1 of 2 per wedstrijd in blijft prikken.quote:Op zondag 23 december 2012 19:34 schreef Zipportal het volgende:
Ik vind Pellé soms wel een lui voetballer. Tuurlijk hij scoort de goals en houd ballen vast. Maar wanneer we niet de bal hebben, moet Pellé meer gaan jagen. Of hij jaagt maar zet niet door.
Wat vinden jullie?
14 uit 14.quote:Op zondag 23 december 2012 19:34 schreef Zipportal het volgende:
Ik vind Pellé soms wel een lui voetballer. Tuurlijk hij scoort de goals en houd ballen vast. Maar wanneer we niet de bal hebben, moet Pellé meer gaan jagen. Of hij jaagt maar zet niet door.
Wat vinden jullie?
quote:Op zondag 23 december 2012 19:34 schreef Zipportal het volgende:
Wat vinden jullie?
Dat ik dankzij hem zonder gezeur van mijn vrouwtje Feyenoord kan kijken op TVquote:Op zondag 23 december 2012 19:34 schreef Zipportal het volgende:
Wat vinden jullie?
De trollen zijn gelukkig al weer wegquote:Op zondag 23 december 2012 20:42 schreef eight het volgende:
Wat een droevig niveau hier zeg, je waant je bij voetbalzone![]()
Alsof jij er zo vaak te vinden bent om dit topic van kwalitatief hoogwaardige input te voorzien. Geen woorden maar daden.quote:Op zondag 23 december 2012 20:42 schreef eight het volgende:
Wat een droevig niveau hier zeg, je waant je bij voetbalzone![]()
90 % van de laatste 5 topics beslaat uit zinloze welles-nietes discussies en dom geblaat. Dat je tijdens of na een wedstrijd even gek doet is niets mis mee maar deze hoeveelheid aan bagger gaat helemaal nergens meer over.
Eventjes de interessante feijenoord nieuwtjes van de afgelopen week nalezen is gewoon geen doen meer.
Het gaat weer helemaal de foute kant op met het feijenoordtopic.
Gelukkig wel.quote:Op zondag 23 december 2012 20:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De trollen zijn gelukkig al weer weg
Niet posten is nog altijd beter als troep posten waar behalve trolls niemand op zit te wachten.quote:Op zondag 23 december 2012 20:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof jij er zo vaak te vinden bent om dit topic van kwalitatief hoogwaardige input te voorzien. Geen woorden maar daden.
Hooghartig gedoe.quote:Op zondag 23 december 2012 21:29 schreef eight het volgende:
[..]
Niet posten is nog altijd beter als troep posten waar behalve trolls niemand op zit te wachten.
(mijn laatste post over dit onderwerp trouwens)
Enige fout is de duur van zijn contract.quote:Op zondag 23 december 2012 21:40 schreef Caland het volgende:
Mathijsen die al een aantal weken bij de beste Feyenoorders hoort.
Apart verhaal.quote:Politie pakt twintig Feyenoord-supporters op
De politie heeft zondag op verschillende plaatsen twintig Feyenoordsupporters aangehouden. Er was informatie binnengekomen dat ze van plan waren om rellen te schoppen rond de thuiswedstrijd tegen FC Groningen. Zondagochtend werden in Rotterdam en Capelle aan den IJssel zeventien mensen opgepakt. Ze variëren in leeftijd van 17 tot 36 jaar en komen uit Capelle, Barendrecht, Rotterdam, Leiden en Leiderdorp. Ze worden allemaal verdacht van het plegen van ‘voorbereidingshandelingen ten behoeve van openlijke geweldpleging’.
Drugs en wapens
Bij de aanhoudingen zijn ook drie auto’s in beslag genomen, waarbij ook kleine hoeveelheden hard- en softdrugs, gezichtbedekking, messen, een wapenstok en een vuurwerkbom tevoorschijn kwamen. Bij een huizoekling in Leiden vond de politie nog enkele vuurwerkbommen.
Inval in café
Aan het eind van de middag werd ook een inval gedaan in een supporterscafé aan de Westewagenstraat in het centrum van Rotterdam. Daar werden toen zo’n veertig man gecontroleerd, wat leidde tot nog drie aanhoudingen. Deze verdachten waren 26, 29 en 30 jaar en komen uit Rotterdam, Alphen aan den Rijn en Leiden. Ze werden gezocht of hadden geen ID-bewijs bij zich. Deze drie zijn inmiddels naar huis, de andere zeventien zitten nog vast.
Wees blij dat we het over trivialiteiten kunnen hebben ipv de periode vol gekanker waarin de club op een haar na ophield te bestaan.quote:Op zondag 23 december 2012 21:29 schreef eight het volgende:
[..]
Niet posten is nog altijd beter als troep posten waar behalve trolls niemand op zit te wachten.
(mijn laatste post over dit onderwerp trouwens)
Jongeren van Groningen zouden schijnbaar komen. Zijn gasten van hun bed gelicht vandaag. Maar dat staat al in dat artikel.quote:
Ah ok, vind het wel raar dat ze zoveel mensen kunnen oppakken door enkel voorbereidingshandelingen maargoed.quote:Op zondag 23 december 2012 22:46 schreef E.H. het volgende:
[..]
Jongeren van Groningen zouden schijnbaar komen. Zijn gasten van hun bed gelicht vandaag. Maar dat staat al in dat artikel.
quote:Zaakwaarnemer: 'Spartak heeft 10 miljoen over voor De Vrij'
Volgens Carl Thomas van SEG, het managementbureau van Stefan De Vrij, heeft Spartak Moskou 10 miljoen euro over voor een transfer van de jonge centrale verdediger van Feyenoord. Dat liet hij weten tegenover het Russische Tvoi Den. 'Diverse Engelse en Russische clubs hebben belangstelling voor mijn client. Ik was onlangs nog in Moskou bij Spartak.' De kans dat De Vrij naar Rusland wil lijkt echter heel klein. 'Stefan droomt ervan om in een topcompetitie te spelen. Zijn favoriete competities zijn die van Spanje en Duitsland.'
De Vrij liet zondagmiddag tegenover RTV Rijnmond weten geen voorstander te zijn van een wintertransfer en zeker het seizoen bij Feyenoord te willen afmaken.
Voor 10 miljoen breng ik hem op de fiets erheen.quote:Op zondag 23 december 2012 23:00 schreef Grifte het volgende:
Lijkt me idd ook niets voor Stefan, die plant en kiest wel beter. Al is het een mooi bedrag.
Ik geloof nooit dat die naar Rusland gaat. Over goed beginnen aan de wedstrijd, zo wat speelde de Vrij een goede eerste 25 minuten (daarna wat minder zichtbaar).quote:Op zondag 23 december 2012 23:00 schreef Grifte het volgende:
Lijkt me idd ook niets voor Stefan, die plant en kiest wel beter. Al is het een mooi bedrag.
Verbaast me niet zo.quote:
Zkr, zkr. Wel kopte die de bal verkeerd weg. Anders een 10 nu een 9 wmb.quote:Op maandag 24 december 2012 02:43 schreef Kerftminister het volgende:
Mathijsen was vandaag geniaal, wat een soevereiniteit zeg.
Ook mooi dat er gezongen werd voor Jorisquote:Op maandag 24 december 2012 02:43 schreef Kerftminister het volgende:
Eren wie ere toe komt.quote:Op maandag 24 december 2012 04:10 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ook mooi dat er gezongen werd voor Joris
Immers is een van de belangrijkste schakels in dit elftal..quote:Op maandag 24 december 2012 07:21 schreef TC03 het volgende:
Toch is het wel een verschil of je Eriksen of Immers op 10 hebt.Waarom moest Schone nou zo nodig naar Ajax, had ideaal geweest bij ons.
Feit blijft dat ie gisteren matig speelde: veel verkeerde passes en aannamesquote:Op maandag 24 december 2012 09:12 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Immers is een van de belangrijkste schakels in dit elftal..
zonder immers is er nul komma nul aansluiten vanaf het middenveld in de voorhoede.
ook verdedigt hij ALTIJD mee..
immers word echt onderschat..
daarnaast gewoon 10 goals al ...
quote:Op zondag 23 december 2012 20:23 schreef Maastoren het volgende:
Blij dat het winterstop is.Het veldspel is echt heel erg matig.
Heb je de wedstrijd gezien? Hij was zeker niet slecht, maar zoals hij zich er een aantal keer uit liet lopen door matige spelers van Groningenquote:Op maandag 24 december 2012 02:43 schreef Kerftminister het volgende:
Inderdaad, zo goed vind ik hem niet, zou Kongolo het veel slechter doen ?quote:Op maandag 24 december 2012 10:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd gezien? Hij was zeker niet slecht, maar zoals hij zich er een aantal keer uit liet lopen door matige spelers van Groningen![]()
Heeft met het middenveld te maken, Immers speelt dicht tegen Pelle aan waardoor er eigenlijk maar 2 overblijven, als er dan door vermoeidheid wat verzaakt wordt zijn de ruimtes te groot, verder is Koeman overgestapt op zone verdediging, is toch wat anders dan je mannetje pakken.quote:Op maandag 24 december 2012 10:27 schreef RvLaak het volgende:
Wat mij vooral opvalt is dat de verdediging van de beste van Nederland in een half seizoen zo ontzettend slecht is geworden. Hopelijk kan Koeman dat in de winterstop weer terug op niveau krijgen
Eens, je merkt dat met name Vilhena nog moeite heeft met die nieuwe speelwijze.quote:Op maandag 24 december 2012 10:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft met het middenveld te maken, Immers speelt dicht tegen Pelle aan waardoor er eigenlijk maar 2 overblijven, als er dan door vermoeidheid wat verzaakt wordt zijn de ruimtes te groot, verder is Koeman overgestapt op zone verdediging, is toch wat anders dan je mannetje pakken.
Leed erg vaak gevaarlijk balverlies, inderdaad. 1-1 valt eruit, en ook de 1-2 bijna.quote:Op maandag 24 december 2012 10:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eens, je merkt dat met name Vilhena nog moeite heeft met die nieuwe speelwijze.
Bakkal deed niet anders, nog minder zelfs en er is slechts bij standaardsituaties overgestapt op zoneverdedigen.quote:Op maandag 24 december 2012 10:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft met het middenveld te maken, Immers speelt dicht tegen Pelle aan waardoor er eigenlijk maar 2 overblijven, als er dan door vermoeidheid wat verzaakt wordt zijn de ruimtes te groot, verder is Koeman overgestapt op zone verdediging, is toch wat anders dan je mannetje pakken.
Ik heb alleen de laatste paar wedstrijden gezien maar daar staat Immers zowat naast Pelle, dat was bij Bakkal en Guidetti toch anders dacht ik.quote:Op maandag 24 december 2012 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Bakkal deed niet anders, nog minder zelfs en er is slechts bij standaardsituaties overgestapt op zoneverdedigen.
Maar dat betekent nog niet dat Immers daar blijft bij balverlies, wat bij Bakkal wel het geval was.quote:Op maandag 24 december 2012 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb alleen de laatste paar wedstrijden gezien maar daar staat Immers zowat naast Pelle, dat was bij Bakkal en Guidetti toch anders dacht ik.
Dat geloof ik meteen want Bakkal is een luie voetballer maar ik blijf erbij dat het vorig seizoen compacter stond dan nu, op basis van wat ik gezien hebquote:Op maandag 24 december 2012 11:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dat betekent nog niet dat Immers daar blijft bij balverlies, wat bij Bakkal wel het geval was.
Dat heeft meer met het vertrek van El Ahmadi te maken. Grootste aderlating geweest voor dit team. Het is ook nog niet gek dat een middenveld met Clasie, Tony en Immers nog zoekende zijn.quote:Op maandag 24 december 2012 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen want Bakkal is een luie voetballer maar ik blijf erbij dat het vorig seizoen compacter stond dan nu, op basis van wat ik gezien heb
Waarom gebruik je dan de ziekte van mensen (zoals van mijn lieve familielid) als een scheldwoord? Zijn die zieke mensen zo slecht dan?quote:
Och, stel je niet zo aan.quote:Op maandag 24 december 2012 12:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Waarom gebruik je dan de ziekte van mensen (zoals van mijn lieve familielid) als een scheldwoord? Zijn die zieke mensen zo slecht dan?
Had wel een paar heerlijke acties tegen Groningenquote:Op maandag 24 december 2012 12:18 schreef Dekatria het volgende:
Clasie was echt op de laatste paar wedstrijden. Winterstop komt als geroepen voor hem.
Die actie dattie even 2 man doldraaidequote:Op maandag 24 december 2012 12:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Had wel een paar heerlijke acties tegen Groningen
Donkerrood ja.quote:Op maandag 24 december 2012 11:07 schreef Dekatria het volgende:
Nu ik het zo terugzie zie ik pas wat een mongool die Bacuna is. Rood had op z'n plaats geweest hoor.
Als 'ie Mulder zo raakt in voordat hij die bal wegschiet, zit Mulder voor de rest van zijn leven in een rolstoel.quote:
Gestrekt been, omhoog, noppen naar voren. Ook Conboy kreeg daar dit weekend bijvoorbeeld gewoon rood voor.quote:Op maandag 24 december 2012 12:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als 'ie Mulder zo raakt in voordat hij die bal wegschiet, zit Mulder voor de rest van zijn leven in een rolstoel.
Die Conboyquote:Op maandag 24 december 2012 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Gestrekt been, omhoog, noppen naar voren. Ook Conboy kreeg daar dit weekend bijvoorbeeld gewoon rood voor.
Tja, zo kun je overal wel op reageren.quote:
quote:Op de dag dat Stefan de Vrij zich uitgesproken heeft voor een langer verblijf bij Feyenoord, sijpelt naar buiten dat er een bod van 10 miljoen euro is binnengekomen voor de aanvoerder van de Rotterdammers van Spartak Moskou.
Zoals na zijn vandaag gesproken woorden duidelijk mag zijn, heeft de verdediger de interesse uit Rusland vriendelijk afgewimpeld.
Zijn zaakwaarnemer Carl Thomas van SEG liet in het Russische Tvoi Den optekenen: "Diverse Engelse en Russische clubs hebben belangstelling voor mijn client. Ik was onlangs nog in Moskou bij Spartak. Maar Stefan droomt ervan om in een topcompetitie te spelen. Zijn favoriete competities zijn die van Spanje en Duitsland."
Ziet er niet echt gezond uit, die tong... Dieet van Guidetti?quote:
Wat hij vervolgens herstelde met een paar puike tackles. Verder had hij die dikke volledig in zijn broekzak en won hij elk kopduel.quote:Op maandag 24 december 2012 10:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd gezien? Hij was zeker niet slecht, maar zoals hij zich er een aantal keer uit liet lopen door matige spelers van Groningen![]()
We zouden ook in een glazen huis moeten gaan zitten. En dan kunnen mensen geld geven voor plaatjes die we dan draaien. Deze kunnen we dan daarna aan het goede doel kunnen besteden: De PEL.quote:Op maandag 24 december 2012 13:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Kunnen we wel Pelle of Guidetti halen
Hij stond bij Parma bekend als de befkoning (Re d'cunnilingus Pelle)quote:Op maandag 24 december 2012 13:24 schreef nostra het volgende:
[..]
Ziet er niet echt gezond uit, die tong... Dieet van Guidetti?
Beter dan aan die babies die een jaar later toch dood gaan door een andere oorzaakquote:Op maandag 24 december 2012 13:35 schreef jakees het volgende:
[..]
We zouden ook in een glazen huis moeten gaan zitten. En dan kunnen mensen geld geven voor plaatjes die we dan draaien. Deze kunnen we dan daarna aan het goede doel kunnen besteden: De PEL.
pff, dat is wel erg zuur.quote:Op maandag 24 december 2012 13:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hij stond bij Parma bekend als de befkoning (Re d'cunnilingus Pelle)
quote:Op maandag 24 december 2012 13:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Beter dan aan die babies die een jaar later toch dood gaan door een andere oorzaak
Vooral die fucking dode spel momentenquote:Op maandag 24 december 2012 10:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind dat laatste wel meevallen eigenlijk. Maar gezien waar je vandaan komt mag je absoluut niet klagen.quote:Op maandag 24 december 2012 16:58 schreef Haringkop het volgende:
Geloof niet veel gemist zondag hè...?
Wel geniale eerste seizoenshelft
In die context bedoel ik het ook. Had er weinig vertrouwen met de leegloop begin dit seizoen, nu kan je nog steeds stunten in de competitie.quote:Op maandag 24 december 2012 17:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind dat laatste wel meevallen eigenlijk. Maar gezien waar je vandaan komt mag je absoluut niet klagen.
twitter:JanDirkStouten twitterde op maandag 24-12-2012 om 17:15:12Over 8 minuten #fcrijnmond met Van Geel, @superguidetti en @persie_official. reageer retweet
Klinkt zeer hoopvol inderdaad. Zeker aangezien Van Geel exact dezelfde bewoordingen gebruikte mbt de contractonderhandelingen met Koeman, waar 2 weken later Koeman zijn contract verlengde.quote:Op maandag 24 december 2012 17:27 schreef Caland het volgende:
Als ik Van Geel zo hoor dan is de kans op het aantrekken van Pelle niet klein. Zanger Rinus deelt die mening. Ze zijn er in ieder geval druk mee bezig, wellicht zelfs al op korte termijn nieuws hierover.
Zanger Rinus klinkt aardig optimistisch inderdaad. Een constructie met AZ zou wel eens heel gunstig kunnen uitpakken. Bijvoorbeeld het scenario dat AZ richting Parma gaat dreigen met een gang richting de UEFA of het CAS tribunaal. Parma wil geen gezeik, zeggen dat Feyenoord een miljoen moet betalen aan AZ + een eventuele compensatie. Parma is van Pelle af, ontloopt de kans op mogelijk zware sancties van de UEFA, AZ heeft het geld en wij Pelle....quote:Op maandag 24 december 2012 17:27 schreef Caland het volgende:
Als ik Van Geel zo hoor dan is de kans op het aantrekken van Pelle niet klein. Zanger Rinus deelt die mening. Ze zijn er in ieder geval druk mee bezig, wellicht zelfs al op korte termijn nieuws hierover.
Ja, al hou ik nog een kleine slag om de arm.quote:Op maandag 24 december 2012 17:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klinkt zeer hoopvol inderdaad. Zeker aangezien Van Geel exact dezelfde bewoordingen gebruikte mbt de contractonderhandelingen met Koeman, waar 2 weken later Koeman zijn contract verlengde.
Ja, wellicht dat je voor 2,5-3,5 miljoen al klaar kan zijn. Geen idee of dat geld er ligt. Maar je weet in ieder geval wat je haalt.quote:Op maandag 24 december 2012 17:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zanger Rinus klinkt aardig optimistisch inderdaad. Een constructie met AZ zou wel eens heel gunstig kunnen uitpakken. Bijvoorbeeld het scenario dat AZ richting Parma gaat dreigen met een gang richting de UEFA of het CAS tribunaal. Parma wil geen gezeik, zeggen dat Feyenoord een miljoen moet betalen aan AZ + een eventuele compensatie. Parma is van Pelle af, ontloopt de kans op mogelijk zware sancties van de UEFA, AZ heeft het geld en wij Pelle....
Rustig afwachten maar.
Was een mooie goal hè.quote:Op zondag 23 december 2012 18:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Iets wat je al in de slowchat deed ja. Ik zal de reactie nog een keer posten voor je:
[..]. Flashbacks naar wat? Hoe die wedstrijd het keerpunt is geweest van jaren gifbeker leegzuipen, hoe die wedstrijd de Feyenoordsupporters zover dreven dat we De Kuip de ondoordringbare veste hebben gemaakt die hij nu is?
PSV'ers die niet begrijpen dat we serieus weinig problemen hebben met die wedstrijd, helemaal omdat we met de 3-1 jullie kampioenschapskansen kapot schoten....
De goal van Van der Vaart tegen ons deed 100.000.000.000 keer meer pijn dan de 10-0. Maargoed, ik snap dat je steeds met je 'stokpaardje' 10-0 komt aankakken. Niemand neemt jullie serieus, dus moet je jezelf maar op die manier naar voren schreeuwen om toch wat aandacht te krijgen.
Dus om dat gevoel dan maar te stimuleren: awww, kusjekroel *aait over hoofd*.
[..]
DOEI.
Wat zanger Rinus ook opmerkte, constructie via Pim Plakband en zijn vermogende vrienden. Al blijf ik daar toch wat huiverig voor.quote:Op maandag 24 december 2012 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, wellicht dat je voor 2,5-3,5 miljoen al klaar kan zijn. Geen idee of dat geld er ligt. Maar je weet in ieder geval wat je haalt.
Als hij voor een schijntje kan worden aangetrokken is het helemaal een topzet. Dan kun je ook nog een goede spits ernaast aantrekken.quote:Op maandag 24 december 2012 17:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zanger Rinus klinkt aardig optimistisch inderdaad. Een constructie met AZ zou wel eens heel gunstig kunnen uitpakken. Bijvoorbeeld het scenario dat AZ richting Parma gaat dreigen met een gang richting de UEFA of het CAS tribunaal. Parma wil geen gezeik, zeggen dat Feyenoord een miljoen moet betalen aan AZ + een eventuele compensatie. Parma is van Pelle af, ontloopt de kans op mogelijk zware sancties van de UEFA, AZ heeft het geld en wij Pelle....
Rustig afwachten maar.
Ja ik ging even uit van het miljoen van AZ plus het bedrag dat Parma voor Pellé heeft betaald en misschien nog wat extra.quote:Op maandag 24 december 2012 17:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat zanger Rinus ook opmerkte, constructie via Pim Plakband en zijn vermogende vrienden. Al blijf ik daar toch wat huiverig voor.
Ik denk dat je met 2,5-3,5 al wel heel ruim zit qua geld, meer is er echt niet mogelijk.
Qua salaris kan Feyenoord nog steeds aardig wat regelen. Wat ik ook als voordeel zie is het feit dat Te Vrede en Achahbar echt gigantisch veel kunnen leren van een spits die in Italië tegen moordenaars en kannibalen heeft gespeeld.quote:Op maandag 24 december 2012 17:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als hij voor een schijntje kan worden aangetrokken is het helemaal een topzet. Dan kun je ook nog een goede spits ernaast aantrekken.
Maar ik denk wel dat Pellè en zijn zaakwaarnemer in het geval van een lage transfersom een hoop tekengeld en salaris vragen.
Alleen is Te Vrede van een veel minder niveau.quote:Op maandag 24 december 2012 17:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Qua salaris kan Feyenoord nog steeds aardig wat regelen. Wat ik ook als voordeel zie is het feit dat Te Vrede en Achahbar echt gigantisch veel kunnen leren van een spits die in Italië tegen moordenaars en kannibalen heeft gespeeld.
Ik ken Te Vrede niet echt, maar wat ik van hem zie is het toch een spits die je enigszins kunt vergelijking met Pelle.
Ja maar AZ kan Parma echt flink gaan naaien he. Het is nu een aantal jaar geleden en wanneer AZ even flink stampij gaat lopen maken bij de UEFA, FIFA en mogelijk het CAS gaat Parma echt overstag met elke deal om AZ af te betalen. Mogelijke straffen als een transferverbod of het betalen van extra geld zijn rampzalig voor Parma, aangezien zij geen cent te makken schijnen te hebben. Dat laatste weet ik niet zeker overigens.quote:Op maandag 24 december 2012 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik ging even uit van het miljoen van AZ plus het bedrag dat Parma voor Pellé heeft betaald en misschien nog wat extra.
Manu heb ik weinig vertrouwen in. Overtuigde niet bepaald tijdens zijn invalbeurten vorig jaar.quote:Op maandag 24 december 2012 17:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Alleen is Te Vrede van een veel minder niveau.
We moeten sowieso Manu zo snel mogelijk terug halen.
Pim plakbandquote:Op maandag 24 december 2012 17:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat zanger Rinus ook opmerkte, constructie via Pim Plakband en zijn vermogende vrienden. Al blijf ik daar toch wat huiverig voor.
Ik denk dat je met 2,5-3,5 al wel heel ruim zit qua geld, meer is er echt niet mogelijk.
JIj bent gewoon slecht man.quote:
Schiet de bal ergens binnen 40 meter met zijn linker en hij vliegt erin.quote:Op maandag 24 december 2012 17:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hij is te langzaam en niet sterk genoeg.
Snelheid is alles in Fifa
Krijg je nooit de ruimte voor, zeker niet in FUTquote:Op maandag 24 december 2012 18:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Schiet de bal ergens binnen 40 meter met zijn linker en hij vliegt erin.
Jawel man, beetje skills en je hebt de ruimte om ze te laten vliegen.quote:Op maandag 24 december 2012 18:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Krijg je nooit de ruimte voor, zeker niet in FUT
quote:Op maandag 24 december 2012 17:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Rustig afwachten maar.
Toch nog eventjes zijn zakken gevuld.quote:Oud-Feyenoorder Bakkal mag na één jaar alweer weg bij Dynamo Moskou
Het avontuur van Otman Bakkal bij Dynamo Moskou is uitgelopen op een enorm fiasco. De Eindhovense middenvelder verruilde Feyenoord transfervrij voor de club uit de Russische hoofdstad, maar hij speelde er pas twaalf minuten. Sportief directeur Dmitry Galyamin bevestigt dat de 27-jarige Bakkal in de winter mag vertrekken, zo meldt Championat.
Is hij welkom bij ons? Vond hem toch een spraakmakende speler afgelopen seizoen. Kan prima weer op het middenveld als hij in conditie is.quote:Op maandag 24 december 2012 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch nog eventjes zijn zakken gevuld.
Waarom zou je hem halen? Beter dan Immers is hij niet.quote:Op maandag 24 december 2012 19:10 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Is hij welkom bij ons? Vond hem toch een spraakmakende speler afgelopen seizoen. Kan prima weer op het middenveld als hij in conditie is.
Precies.quote:Op maandag 24 december 2012 19:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom zou je hem halen? Beter dan Immers is hij niet.
Bakkal heeft daar zelf ook echt schijt aan volgens mij hoor. Die heeft daar in Moskou lekker baco'tjes gedronken en goedkope peuken gerookt en nog een teringbende aan geld verdiend ook.quote:Op maandag 24 december 2012 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch nog eventjes zijn zakken gevuld.
als een baasquote:Op maandag 24 december 2012 19:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bakkal heeft daar zelf ook echt schijt aan volgens mij hoor. Die heeft daar in Moskou lekker baco'tjes gedronken en goedkope peuken gerookt en nog een teringbende aan geld verdiend ook.
Terecht, zou ik ook doen bij Dinamo. Als het nou CSKA was.quote:Op maandag 24 december 2012 19:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bakkal heeft daar zelf ook echt schijt aan volgens mij hoor. Die heeft daar in Moskou lekker baco'tjes gedronken en goedkope peuken gerookt en nog een teringbende aan geld verdiend ook.
Oh, we hebben een kenner!quote:Op maandag 24 december 2012 19:36 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Terecht, zou ik ook doen bij Dinamo. Als het nou CSKA was.
Of Zenit of Anzhi. Dan praten we over voetbal.quote:
Tot zover onze clubwatcher in Rusland.quote:Op maandag 24 december 2012 19:38 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Of Zenit of Anzhi. Dan praten we over voetbal.
Dinamo
http://soccernet.espn.go.(...)emier-league?cc=5739
Tot jullie dienst!quote:Op maandag 24 december 2012 19:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Tot zover onze clubwatcher in Rusland.
Spartak is ook niets meer geloof ik he?quote:Op maandag 24 december 2012 19:38 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Of Zenit of Anzhi. Dan praten we over voetbal.
Dinamo
http://soccernet.espn.go.(...)emier-league?cc=5739
Matig voor de kwalitatieve selectie die zij hebben.. Maar is sowieso niet meer zoals het was.quote:Op maandag 24 december 2012 19:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Spartak is ook niets meer geloof ik he?
Eens.quote:Op maandag 24 december 2012 22:44 schreef Slobeend het volgende:
Als Bakkal strafschoppen had mogen nemen had hij ook makkelijk op 10 goals gestaan. Immers blijft matig.
dus bakkal vond jij ook matig?quote:Op maandag 24 december 2012 22:44 schreef Slobeend het volgende:
Als Bakkal strafschoppen had mogen nemen had hij ook makkelijk op 10 goals gestaan. Immers blijft matig.
Bakkal is niet gelijkwaardig aan Immers. Bakkal is geen geweldenaar, maar absoluut beter dan Immers en niet zo'n beetje ook.quote:Op maandag 24 december 2012 22:32 schreef ace_eleven het volgende:
Ik zou Bakkal ook wel weer graag terug zien hoor. Speelde behoorlijk verdienstelijk, al vond hem niet heel vaak opvallend spelen..
Zou best wel prima zijn als je zowel Bakkal als Immers tot je beschikking hebt, dat is nou groei in de breedte, gewoon een kwalitatief gelijkwaardige speler op de bank hebben. Als we nu Immers verliezen door schorsing of blessure moet je weer gaan schuiven, in dat geval niet(alleen zal Bakkal wel met minder salaris genoegen moeten nemen..)
Ik denk dat Clasie en Vihena overlopen zouden worden met een type Bakkal voor zich. Immers past perfect bij dit systeem, ook gewoon tot aan de cornervlag mee verdedigen. Voetbaltechnisch is Bakkal veel beter, maar ik betwijfel of Bakkal in dit Feyenoord zou renderen. Vilhena is nog niet klaar om de rol van El Ahmadi op te vangen, dus zie ik liever Immers dan Bakkal.quote:Op dinsdag 25 december 2012 09:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Bakkal is niet gelijkwaardig aan Immers. Bakkal is geen geweldenaar, maar absoluut beter dan Immers en niet zo'n beetje ook.
Bakkal kan dan wel beter zijn dan Immers, maar onthoud dat dit Feyenoord niet per se de beste spelers nodig heeft om te winnen. Pellè heeft bij (bijna) geen enkele club in zijn carrière zo veel gescoord als bij Feyenoord nu.quote:Op dinsdag 25 december 2012 09:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Bakkal is niet gelijkwaardig aan Immers. Bakkal is geen geweldenaar, maar absoluut beter dan Immers en niet zo'n beetje ook.
Dat geld komt er wel. Ik weet niet meer precies hoe veel, maar Feyenoord krijgt een behoorlijk extra zakcentje van de nieuwe deal mbt de tv-rechten. Voor zover ik weet, was dat niet in begrootquote:Op maandag 24 december 2012 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, wellicht dat je voor 2,5-3,5 miljoen al klaar kan zijn. Geen idee of dat geld er ligt. Maar je weet in ieder geval wat je haalt.
Ook dat, en ze verwachten deze winterstop Guyon Fernandez, Kamohelo Mokotjo en Kelvin Leerdam te verkopen en Anass Achachbar te verhuren, en als er een club komt voor Ruben Schaken zal Feyenoord ook niet nalaten om hem te laten gaan.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat geld komt er wel. Ik weet niet meer precies hoe veel, maar Feyenoord krijgt een behoorlijk extra zakcentje van de nieuwe deal mbt de tv-rechten. Voor zover ik weet, was dat niet in begroot
Klopt beiden, hij is van ons, maar dit jaar nog wel gehuurd. Volgen mij met verplichte koop komende zomerquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe het nu zit met Immers? Is hij gewoon 'van ons'? Ik had gehoord dat er een of andere vage huurconstructie omheen zat oid.
Fijne kerstdagen allemaal.
Beter dan Immers. Bakkal heeft veel minder scoringskansen gehad dan Immers. Al die kansen die Immers gehad heeft, dat is niet normaal. Of dat een kwaliteit is van Immers weet ik niet, misschien wel. Immers verovert wel meer ballen dan Bakkal, alleen ik zie liever een verfijnde voetballer op die positie.quote:
Ws niet nee.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:59 schreef Sloggi het volgende:
Ik mag hopen dat ze niet het hele transferbudget stukslaan op Pellè. Ik betwijfel of hij nog een seizoen als dit zal draaien.
Ja omdat ze in een vast systeem spelen, er zit een idee achter. Iedereen kent zijn taken.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bakkal kan dan wel beter zijn dan Immers, maar onthoud dat dit Feyenoord niet per se de beste spelers nodig heeft om te winnen. Pellè heeft bij (bijna) geen enkele club in zijn carrière zo veel gescoord als bij Feyenoord nu.
Op de één of andere manier tilt de technische staf de selectie naar een hoger niveau
maak je geen zorgen, die is onbetaalbaar voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:59 schreef Sloggi het volgende:
Ik mag hopen dat ze niet het hele transferbudget stukslaan op Pellè. Ik betwijfel of hij nog een seizoen als dit zal draaien.
Dacht ik ook, maar ik begin er voorzichtig positief over te worden. Een deal met AZ kan voor Feyenoord heel erg gunstig uitpakken namelijk.quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maak je geen zorgen, die is onbetaalbaar voor Feyenoord.
Er zullen clubs hem willen hebben die veel meer salaris kunnen bieden dan het plafond bij Feyenoord. Bovendien zal Parma willen cashenquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar ik begin er voorzichtig positief over te worden. Een deal met AZ kan voor Feyenoord heel erg gunstig uitpakken namelijk.
Parma heeft niet zoveel te willen, wanneer AZ ze onder druk gaat zetten. Ik heb dit op de vorige page of die daarvoor uitgelegd.quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Er zullen clubs hem willen hebben die veel meer salaris kunnen bieden dan het plafond bij Feyenoord. Bovendien zal Parma willen cashen
quote:Op maandag 24 december 2012 17:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Rustig afwachten maar.
och ik ken dat als het via het CAS/UEFA gaat lopen......quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Parma heeft niet zoveel te willen, wanneer AZ ze onder druk gaat zetten. Ik heb dit op de vorige page of die daarvoor uitgelegd.
[..]
Desondanks, je mag altijd blijven hopenquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
och ik ken dat als het via het CAS/UEFA gaat lopen......ook na een uitspraak dat er betaald moet worden is het nog maar afwachten. Die pressiemiddelen klinken mooier dan het is. Bovendien zal Parma wel gewoon een aantal aan biedingen krijgen waarna ze AZ ook kunnen betalen. Een speler die in de Eredivisie 1 op 1 loopt is gewoon een gewilde speler.
En ik denk niet dat Feyenoord het salaris op kan hoesten
dat mag altijdquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Desondanks, je mag altijd blijven hopen
Die hebben ook wel betere tijden gekend, dus je weet nooit, lullige is wel dat hij afgelopen zomer denk ik dat miljoen waard was wat Parma nog aan AZ moest betalen, dat ligt nu wat anders.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:21 schreef Merkie het volgende:
Blijft toch wel vreemd om zo'n ingewikkeld spelletje met Italianen te spelen, iets zegt me dat je dat als "nuchtere" Nederlandse club nooit kan winnen van een Italiaanse club.
Dat wordt wel zo makkelijk gezegd maar Martin van Geel klonk anders zeer optimistisch over het aantrekken van Pellè en acht het zeker geen kansloze missie. Het gaf mij de indruk dat Feyenoord met bepaalde constructies bezig is of dat ze al bijna rond zijn, waardoor het nog slechts een kwestie van tijd is.quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maak je geen zorgen, die is onbetaalbaar voor Feyenoord.
Rubinho gaat echt niet weg bij Feyenoord hoor. Die is niet gek.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ook dat, en ze verwachten deze winterstop Guyon Fernandez, Kamohelo Mokotjo en Kelvin Leerdam te verkopen en Anass Achachbar te verhuren, en als er een club komt voor Ruben Schaken zal Feyenoord ook niet nalaten om hem te laten gaan.
Kortom, als al die spelers een nieuwe club vinden hou je wellicht ook zo'n 2 miljoen extra financiele ruimte over.
Voor de tweede seizoenshelft straks wel ja.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met Achabar en Fernandez straks weg is Tevrede tweede spits?
Dat zou echt geweldig zijn, weet niet of het haalbaar is. Hangt er vanaf wie er vertrekken denk ik.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Voor de tweede seizoenshelft straks wel ja.
Voor komend seizoen zal er wel een transfervrije spits aangetrokken worden denk ik (naast Pellè). Ik hoop Armenteros.
Ik moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rubinho gaat echt niet weg bij Feyenoord hoor. Die is niet gek.
Die maakt zijn carriere af bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rubinho gaat echt niet weg bij Feyenoord hoor. Die is niet gek.
Zal zeker nog wel herhaald worden, ze herhalen daar alles.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Iemand the goalden year gezien met John?
Heb het helaas gemist, weet iemand of het ergens terug te zien is op internet? Of dat het nog een keer herhaald gaat worden op EL?
True jeje, maar mn abo loopt bijna afquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zal zeker nog wel herhaald worden, ze herhalen daar alles.
Ik belde laatst over iets heel anders naar KPN, had ik een mevrouw aan de lijn die zo aardig was om mij een jaar gratis EL aan te bieden (heb het al jaren) terwijl dat eigenlijk niet zomaar mocht. Scheelt me dus meer dan 200 euro, alleen omdat ik zo charmant was aan de telefoon.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:17 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
True jeje, maar mn abo loopt bijna af
HMF z'n docuquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Heb het helaas gemist, weet iemand of het ergens terug te zien is op internet? Of dat het nog een keer herhaald gaat worden op EL?
broodje aap idd.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:06 schreef Adames het volgende:
[..]
serieus? ik dacht dat die een stille dood was gestorven
Ik weet ook niet wat ik ervan moet geloven hoor.quote:
Alsjeblieft niet zeg...dan kunnen we wel wat hogere ballenvangers op varkenoord plaatsenquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ruben is een club icoon geworden lekker bij ons laten stoppen en de D1 laten trainen over een paar jaar.
zondag half 9 s avonds twitterde ze.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Gemistquote:Op woensdag 26 december 2012 10:18 schreef Helpmefok het volgende:
Zo. Wat vond men van "The goalden year"?
En dan te bedenken dat het werk van Leonardo (de HK'er) nog tien keer mooier wordt
Laat Staan HMF docu 2.0, over de supporter en de 'religie' Feijenoord.
Zondag, de overgang van oud naar nieuw....quote:Op woensdag 26 december 2012 10:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GemistIs het nog ergens terug te zien?
Boelers zijn 'tquote:Op woensdag 26 december 2012 10:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zondag, de overgang van oud naar nieuw....
Ze geven mooie tijdstippen zoals je gemerkt hebt.![]()
Nee niet gezien, want geen EL en zat bij familie.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb jij 'm gezien en wat vond je ervan?
En ja ik ben een aandachtshoer.
Als we daar toch eens Pellé hadden gehad manquote:Op woensdag 26 december 2012 14:53 schreef Grifte het volgende:
Herhaling Feijenoord - Dynamo Kiev nu op EL, net die kans van Schaken op de paal
Niet de enige kans die wedstrijdquote:Op woensdag 26 december 2012 14:53 schreef Grifte het volgende:
Herhaling Feijenoord - Dynamo Kiev nu op EL, net die kans van Schaken op de paal
Waarderen doen ze hard werk niet echt bij EL.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De docu van Guidetti is er zondagavond nog op, om half 9. Ook inderdaad op 0:00 op 1 jan, hoe ze het verzinnen ook.
Koningenquote:Op woensdag 26 december 2012 19:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Zit nu in Lanzarote, liep met een Feyenoord shirt door het hotel, zit daar een gastje van nog geen 2 jaar op de arm van z'n pa, ziet mijn shirt, wijst en brabbelt tegen z'n pa: Feyenoord!
Wat een baas
Fernandez en De Teen die samen op de keeper afgaanquote:Op woensdag 26 december 2012 15:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Niet de enige kans die wedstrijd
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:50 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het trouwens nogsteeds onwerkelijk dat Roy Makaay bij ons heeft gespeeld
Lijkt me heerlijk om een speler als Lamprou in je team te hebbe.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:50 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het trouwens nogsteeds onwerkelijk dat Roy Makaay bij ons heeft gespeeld
@4:27 mooie referentie aan Fernandezquote:Op woensdag 26 december 2012 22:50 schreef vandermar het volgende:
Hadden we nu Drenthe maar gehad. Boetiüs rechts, Drenthe links.quote:Op donderdag 27 december 2012 08:59 schreef foetre het volgende:
Voorlopig geen schaken meer.Wie nu op de vleugels?Toch geen verhoek he
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)ele-liesoperatie.htm
Je zou Boetius op rechts kunnen zetten en dan Tonny op links. Vormer op de plek van Tonny.quote:Op donderdag 27 december 2012 08:59 schreef foetre het volgende:
Voorlopig geen schaken meer.Wie nu op de vleugels?Toch geen verhoek he
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)ele-liesoperatie.htm
Ik heb het drie weken geleden gesmst aan Happel: de voornaamste reden die zowel Pellé als Guidetti mij voorlegden waarom zij zulke grote stappen maakten in het veldspel na een aantal 'inkomwedstrijdjes', was hun begeleiding door onze Roy.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:50 schreef vandermar het volgende:
Ja laten we vooral Tonny gaan verneukenquote:Op donderdag 27 december 2012 09:02 schreef BMI het volgende:
[..]
Je zou Boetius op rechts kunnen zetten en dan Tonny op links. Vormer op de plek van Tonny.
Tonny kan daar spelen hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 09:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja laten we vooral Tonny gaan verneuken. Plemp er dan Goossens of Cissé neer.
Of achabar op de vleugels dat gebeurd ook bij Jong Feyenoordquote:Op donderdag 27 december 2012 09:02 schreef BMI het volgende:
[..]
Je zou Boetius op rechts kunnen zetten en dan Tonny op links. Vormer op de plek van Tonny.
Die jongen kan praktisch op elke aanvallende- en middenvelderspositie. Dat maakt het, net als Indi op de LB, nog geen goed idee.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:04 schreef BMI het volgende:
[..]
Tonny kan daar spelen hoor
Heeft een goede voorzet in zijn benen.
Soms moet je een beetje passen en meten.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die jongen kan praktisch op elke aanvallende- en middenvelderspositie. Dat maakt het, net als Indi op de LB, nog geen goed idee.
Ja en in het geval van de verdediging met Mathijsen centraal en BMI op linksback is het een erg goed idee. Daar zijn we namelijk 100 keer sterker door dan met Nelomquote:Op donderdag 27 december 2012 09:05 schreef BMI het volgende:
[..]
Soms moet je een beetje passen en meten.
Het heeft even wat tijd gekost met de verdediging staat nu als een huis (behalve bij dode spelmomenten dan).quote:Op donderdag 27 december 2012 09:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja en in het geval van de verdediging met Mathijsen centraal en BMI op linksback is het een erg goed idee. Daar zijn we namelijk 100 keer sterker door dan met Nelomop linksback en BMI centraal. Vrij was ook teveel zoekende met BMI naast zich.
Als je Vilhena weghaalt kun je Clasie net zo goed aan de zijkant zetten. Die jongen ging sinds het oprotten van Leerdam eindelijk weer eens vooruit.
Eens. Maar je moet wel gek zijn wil je dan Vilhena gaan weghalen van het middenveld, sinds men op het middenveld hartstikke zoekende is.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:08 schreef BMI het volgende:
[..]
Het heeft even wat tijd gekost met de verdediging staat nu als een huis (behalve bij dode spelmomenten dan).
Logischte optie ook als Goossens geblesseerd is.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:11 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Koeman zal toch wel met Wesley starten denk ik.
Die Verhoek maakt op mij nog geen beste indruk. Zeker tegen Ajax zal het een aderlating zijn dat Schaken er niet is.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Logischte optie ook als Goossens geblesseerd is.
Abdellaoui kan er toch ook spelen ?quote:Op donderdag 27 december 2012 09:16 schreef foetre het volgende:
Heeft city niet nog een leuke vleugelspeler te huur
Op niveau excelsior mischienquote:Op donderdag 27 december 2012 09:19 schreef macca728 het volgende:
[..]
Abdellaoui kan er toch ook spelen ?
Ik vond hem goed!quote:Op woensdag 26 december 2012 10:18 schreef Helpmefok het volgende:
[quote]Zo. Wat vond men van "The goalden year"?
Ik ben benieuwd!quote:En dan te bedenken dat het werk van Leonardo (de HK'er) nog tien keer mooier wordt
Laat Staan HMF docu 2.0, over de supporter en de 'religie' Feijenoord.
Thanx, die had ik nog niet gezien!quote:
En in die paar jaar ook echt een Feyenoorder geworden, woont nog steeds hier, traint natuurlijk ook bij Feyenoord en je ziet hem veel in "het Rotterdamse"quote:Op woensdag 26 december 2012 22:50 schreef vandermar het volgende:
Ik vond hem tegen FC Groningen wel gretig overkomen toen hij inviel, dat is wel eens anders geweest.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:16 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Die Verhoek maakt op mij nog geen beste indruk. Zeker tegen Ajax zal het een aderlating zijn dat Schaken er niet is.
leeft Cisse nog dan ?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:11 schreef Slobeend het volgende:
Boetius rechts, Cisse links, niets mis mee.
Tegen Heerenveen ook wel, ik verwacht nog wel wat meer van Verhoek eigenlijk. Helemaal geen probleem als hij de komende maand mag starten.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik vond hem tegen FC Groningen wel gretig overkomen toen hij inviel, dat is wel eens anders geweest.
Eens. Ik ben sowieso niet zo negatief over Sisse (mits fitquote:Op donderdag 27 december 2012 11:11 schreef Slobeend het volgende:
Boetius rechts, Cisse links, niets mis mee.
Ik ook niet nee. Hij heeft af en toe een rare actie, maar verder gevaarlijker dan Schaken.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens. Ik ben sowieso niet zo negatief over Sisse (mits fit) dan de meesten hier.
Cisse is volgens mij snel. Ik denk dat je in de topwedstrijden meer aan hem zal hebben dan aan Verhoek.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:35 schreef Caland het volgende:
Eens. Ik ben sowieso niet zo negatief over Sisse (mits fit) dan de meesten hier.
Klopt, hij bestrijkt echt de hele linkerkant. Verdedigd uitstekend mee. En tegen Heerenveen bijvoorbeeld heeft hij een paar kolderieke momenten er tussen zitten. Maar in principe levert hij de assist en zorgt hij er bij 99 van de 100 scheidsrechters voor dat zijn tegenstander er met rood af gaat en een penalty mee krijgt.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Cisse is volgens mij snel. Ik denk dat je in de topwedstrijden meer aan hem zal hebben dan aan Verhoek.
niet een erg betrouwbare bron.quote:‘Parma gaat uit van definitief vertrek Pellè’
Parma houdt rekening met een definitief vertrek van spits Graziano Pellè. De Italiaanse club zou al bezig zijn met mogelijke versterkingen, zo meldt Sport Parma. Feyenoord zou de 27-jarige spits graag definitief willen binden. Bij Parma heeft Pellè echter nog een contract tot 2014. Mogelijk zal Feyenoord AZ in de deal betrekken, dat nog zo’n 1 miljoen euro moet ontvangen van Parma. Pellè heeft aangegeven het erg naar zijn zin te hebben in Nederland en wil een definitief verblijf bij Feyenoord niet uitsluiten.
quote:A1-talent Woudenberg mee op trainingskamp naar Marbella
Mede door de blessures van Schaken en Kongolo is Lucas Woudenberg toegevoegd aan de selectie van Feyenoord voor het trainingskamp in Marbella. De linksback van de A1 van Feyenoord krijgt volgens het Algemeen Dagblad de kans zich te bewijzen thuis te horen in de A-selectie.
Ook John Goossens gaat mee. De multifunctionele speler op de linkerflank lijkt eindelijk verlost van al zijn blessureleed.
Toppiequote:Op donderdag 27 december 2012 13:03 schreef Caland het volgende:
A1-talent Woudenberg mee op trainingskamp naar Marbella
Mede door de blessures van Schaken en Kongolo is Lucas Woudenberg toegevoegd aan de selectie van Feyenoord voor het trainingskamp in Marbella. De linksback van de A1 van Feyenoord krijgt volgens het Algemeen Dagblad de kans zich te bewijzen thuis te horen in de A-selectie.
Ook John Goossens gaat mee. De multifunctionele speler op de linkerflank lijkt eindelijk verlost van al zijn blessureleed.
Ik vind het alleen niet echt een buitenspeler.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:47 schreef ace_eleven het volgende:
Als we die Goossens eens blessurevrij zouden kunnen krijgen zou dat ook wel schelen, is best wel een goede speler volgens mij (alleen HEEEEEL vaak geblesseerd)
Gewoon lekker genieten en daarna op pad naar een feestquote:Op woensdag 26 december 2012 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De docu van Guidetti is er zondagavond nog op, om half 9. Ook inderdaad op 0:00 op 1 jan, hoe ze het verzinnen ook.
Makaay lijkt mij ook wel iemand die die gasten goed kan begeleiden. Rustig, intelligent en heeft echt alles meegemaakt in zijn carrière.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb het drie weken geleden gesmst aan Happel: de voornaamste reden die zowel Pellé als Guidetti mij voorlegden waarom zij zulke grote stappen maakten in het veldspel na een aantal 'inkomwedstrijdjes', was hun begeleiding door onze Roy.
Even serieus, die man stond bij bijv. Deportivo of Bayern al-tijd op de juiste plek. Das Phantom. Als je kijkt bij beide spitsen, gingen ze na gemiddeld een week of 3 ineens megastappen maken in hun veldgoals. Dat is géén toeval.
Makaay is écht een beest.
Kijk die kop van Vermeerquote:Op donderdag 27 december 2012 14:24 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Onbetaalbaar dit beeld
Ja daar hebben we nog meer van, Cisse bv. Klasse speler als hij fit zou zijn...quote:Op donderdag 27 december 2012 13:47 schreef ace_eleven het volgende:
Als we die Goossens eens blessurevrij zouden kunnen krijgen zou dat ook wel schelen, is best wel een goede speler volgens mij (alleen HEEEEEL vaak geblesseerd)
Niet met z'n afronding, echter.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:54 schreef SjaakBauer het volgende:
Je kunt zeggen over Cisse wat je wil, maar hij zorgt wel constant voor dreiging en houd ook altijd de verdedigers bezig. In topwedstrijden waarin je ruimte krijgt is hij echt dodelijk met zijn snelheid.
Eens. Daarom sprint de Schaakmeister mee om hem binnen te schietenquote:Op donderdag 27 december 2012 14:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Niet met z'n afronding, echter.
Ik kan er niks aandoen, maar als ik aan Cissé denk dan blijven de momenten door mijn hoofd spoken waarin hij niet in staat is een bal binnen de lijnen te houden. Dat ziet er zo kansloos uit hé.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:54 schreef SjaakBauer het volgende:
Je kunt zeggen over Cisse wat je wil, maar hij zorgt wel constant voor dreiging en houd ook altijd de verdedigers bezig. In topwedstrijden waarin je ruimte krijgt is hij echt dodelijk met zijn snelheid.
Het is echt op en neer bij die gast.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik kan er niks aandoen, maar als ik aan Cissé denk dan blijven de momenten door mijn hoofd spoken waarin hij niet in staat is een bal binnen de lijnen te houden. Dat ziet er zo kansloos uit hé.
Al is Cissé in vorm zeker een versterking. Een Cissé in vorm hoort in de basisopstelling imo.
Alleen jammer dat ik hem maar één seizoen in vorm heb gezien ofzo, in 2008 had tie geloof ik wel een goed jaar.
Is echt zwaar minderwaardig aan BMI.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hmf Nelom is best een degelijke back heeft het niet slecht gedaan maar erg spectaculair is het ook niet.
En dát zijn dus zaken die met een documentaire naar voren komenquote:Op donderdag 27 december 2012 13:50 schreef Caland het volgende:
Al was de rol van Jan Mastenbroek mij wel volledig onbekend.Mooi altijd dat soort betrokken clubmensen.
quote:Op donderdag 27 december 2012 14:24 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Onbetaalbaar dit beeld
Ja maar verder was het een beetje gezapig allemaal. Wel leuk om de beelden nog eens terug te zien.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En dát zijn dus zaken die met een documentaire naar voren komen.
Maargoed, hij komt niet eens in de buurt van de shit die gaat komen..
Toch zie ik 't op een vreemde manier wel in Nelom zitten. Al komt hij verdedigend miss net te kort helaas.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is echt zwaar minderwaardig aan BMI.
quote:Jeugdopleiding als ideale springplank naar de Kuip
Maar liefst zestien van de 26 selectiespelers die aan het begin van dit seizoen bij Feyenoord tot de nieuwe selectie van Feyenoord behoorden, hebben een (groot) deel van de eigen jeugdopleiding doorlopen. Criticasters wijten het succes van Varkenoord aan de schuldenlast van de profafdeling, anderen wijzen op het succesvolle beleid dat sinds jaar en dag wordt gevoerd binnen alle geledingen van de club. De Kuip, of het nieuw te bouwen stadion als doel voor elke jeugdspeler?
,,Nee, niet elke speler zal ooit het eerste elftal van Feyenoord halen," opent Stanley Brard. Als hoofd jeugdopleiding van Feyenoord geeft hij een rondleiding en presentatie op sportcomplex Varkenoord alwaar de SportClub Feyenoord ook actief is. Op de vraag of er wel eens talenten doorstromen van de amateurtak naar de profafdeling, antwoordt de ex-speler van Feyenoord 1 direct: ,,Jazeker, vrij regelmatig. De beste spelers maken de overstap wanneer zij daar aan toe zijn en wij hen nodig hebben. We scouten dus ook op het eigen complex."
Scouten;
Scouting doet een niet-voetballiefhebber wellicht denken aan de padvinderij. Zoeken naar paden en allerlei indrukwekkende diertjes. Zoeken naar datgene wat zo bijzonder is, met elkaar, onder leiding van mensen met een visie. Ook op Varkenoord lopen scouts rond, elke dag weer. Om de eigen spelers te bekijken, gastspelers uit binnen- en buitenland te beoordelen en jongens van de amateurtak te volgen. Voor hen de juiste paden uitstippelen. Speuren naar datgene wat zo bijzonder is, dat supertalent. Die zeldzame linksback of gewilde centrumspits. Scouting is meer dan alleen goed kijken, de juiste wegen kiezen en met een vergrootglas stad en land afspeuren. Scouting is een neusje hebben voor die exceptionele talenten. Over de scouts van Feyenoord werd door de critici altijd geroepen dat zij voor de verkeerde spelers op de tribunes zaten of langs de lijn stonden. Anno 2012 durft niemand meer te stellen dat de scouts van de stadionclub de verkeerde keuzes maken. Sterker nog, van heinde en verre komen andere clubs naar Varkenoord om te horen en zien hoe de Rotterdamse club te werk gaat. ,,We krijgen zo ongelooflijk veel aanvragen, dat we er een rem op hebben gezet. Niet elk verzoek honoreren we zo maar. Sterker nog, we hebben onderzocht hoe we onze know how kunnen vermarkten en hebben in de persoon van Gido Vader nu zelfs een manager internationale relaties die voor de club actief is. We bekijken hoe we geld kunnen genereren uit de succesvolle ervaringen en werkwijze die we hanteren. Ja, het kan zo maar gebeuren dat we een trainer uitlenen aan een club in China of een ander (voetbalontwikkeling)land. Waarom zou je je kennis niet verkopen? Daar is toch niets mis mee?"
Masterclass;
Met Giovanni van Bronckhorst (assistent van Ronald Koeman en coach van de beloften van Feyenoord/Excelsior) en Jean-Paul van Gastel (eveneens assistent) heeft Feyenoord twee echte clubmensen in de technische staf. Spelers die de club kennen. ,,En dat is een groot voordeel voor ons allemaal,''' gaat Brard verder. ,,Van Gastel was tot de komst van Ronald Koeman hier op Varkenoord actief. Diverse spelers van de huidige selectie trainden eerder onder hem. Dit is een ideale situatie. De club leidt nu wellicht de trainers voor de toekomst zelf op. Daar staat tegenover dat de heren trainers van de A-selectie zich veel intensiever bemoeien met onze jeugdopleiding. Althans, ze hebben veel interesse en Ronald Koeman zal zelfs een aantal masterclassbijeenkomsten verzorgen voor de oudere spelers uit jeugdafdeling. Rinus Israel neemt af en toe onder negentien onder zijn hoede. Dat is toch geweldig, voor de club en voor die spelers. Gasttrainingen van de hoofdtrainer of iemand die de wereldcup won zelf. Iconen uit de voetballerij, mensen die echt grote prijzen hebben gewonnen. De stap tussen Varkenoord en de Kuip is nog nooit zo klein geweest. Voor een aantal is deze weg nog niet overbrugbaar en is het voor deze jongens beter dat zij elders rijpen. Eerlijk gezegd is het voor deze jongens ook beter dat zij in de eerste divisie verder rijpen. Dan is het voor die jongens goed dat Excelsior in de Jupiler League uitkomt. Neem Marley Berkvens. Viel af voor Feyenoord, knokte voor zijn plek op Woudestein maar kreeg daar in eerste instantie geen nieuw contract aangeboden. Dan bieden ze hem vervolgens een stageplek aan omdat Leon Vlemmings hem nog kent en krijgt hij alsnog een contract aangeboden. Dat heeft hij ook echt verdiend. Soms blijven spelers nog wat achter in hun (fysieke) ontwikkeling om daarna opeens door te groeien. Giovanni van Bronckhorst en Gaston Taument werden als jong ventje ook verhuurd aan RKC en Excelsior en zie daar waar zij terecht zijn gekomen. Om maar te zwijgen over Jordy Clasie, Miquel Nelom, Kai Ramsteijn en al die anderen die sterker terug kwamen uit Rotterdam-Kralingen."
Oud-spelers;
De opleiding van Feyenoord is volgen Stanley Brard uniek. In de tijd dat hij voor Feyenoord voetbalde kwamen spelers veel minder vaak in de hoofdmacht omdat de clubs in het betaalde voetbal vaker geroutineerde spelers haalden. Anno 2012 is Feyenoord vooral bekend om het aantal oud-spelers in de eigen opleiding. Een situatie waar Ajax jaloers op was volgens Johan Cruijff. Een koude revolutie om een zelfde scenario te bewerkstelligen was het kille resultaat in de hoofdstad. Brard weet de namen van ex-selectiespelers zo op te dreunen. Marchanno Schultz doet onder negen, Roy Makaay onder vijftien. Gaston Taument onder zestien, Rene van Dieren sinds kort onder zeventien en daar werkt hij samen met Cor Adriaanse. Damiën Hertog heeft dit seizoen de selectie onder negentien onder zijn hoede. Rene en Damiën hebben hier niet in het eerste gespeeld maar kennen de club natuurlijk goed. De andere jeugdtrainers zijn hier ook al jaren kind aan huis en hebben een Feyenoord-achtergrond, zoals Jeffrey Oost, Yöri Bosschaart en Rob Kurvers. Joop Hiele is hoofd van de keepers Academy, Michel Valke videoanalist. Binnen de Feyenoord Academy zijn 24 trainers werkzaam. Hieronder vallen niet alleen de jeugdtrainers maar ook de keepers- en conditietrainers. De Academy telt 260 spelers die in principe worden opgeleid voor Feyenoord 1. Naast de vaste medewerkers is er ook een groot aantal vrijwilligers actief binnen de Academy. Maar ook de staf is ook erg uitgebreid en kundig. Gerard Rutjes is coördinator voetbalschool, Maup Martens hoofd jeugdscouting, Herman van der Graaff secretaris, Paul van Zwam en Rene Derden zijn sportpsycholoog, Jan Mastenbroek spelersbegeleider, Marcel de Geus hoofd medische staf, Leontine van Meggelen voedingsdeskundige, Mari Hoevenaars dokter en Michel den Besten inspanningsfysioloog. De organisatie wordt in totaal gedragen door ruim 120 mensen waarvan meer dan zestig procent op vrijwillige basis. In de afgelopen drie jaar heeft Feyenoord meer dan vijftien miljoen (inclusief Cabral) euro verdiend aan transfers van zelfopgeleide spelers. Met meer dan zestig spelers die uitkomen voor diverse district- en nationale (jeugd)elftallen is Feyenoord hofleverancier in Nederland."
Professioneel;
Topvoetbal is anno 2012 business. De tijd dat spelertjes alleen voor hun plezier voetbalden ligt al tijden ver achter ons, althans bij Feyenoord. Wie daar in een selectieteam speelt, weet dat de weg naar de Kuip hemelsbreed niet ver maar in de praktijk oneindige lang kan zijn. In een aantal gevallen zelfs onhaalbaar. Stanley Brard was amateurtrainer bij onder meer VV Capelle en ziet nog steeds dat de fysieke gesteldheid van spelers tegenwoordig erg belangrijk is. ,,En daarom vind ik het als oud-gymdocent zo belangrijk dat kinderen veel sporten en het liefst elke dag gym krijgen van een vakdocent. Helaas neemt het aantal gymlessen op veel scholen af en geeft de eigen juf of meester noodgedwongen les omdat je voor het vak van gymdocent andere papieren nodig hebt (akte J) en deze mensen zijn daar niet specifiek voor opgeleid, Met alles respect dan wel te verstaan, want het kunnen heel goede docenten zijn die prima gymlessen geven. In het Voortgezet onderwijs werken we samen met het Thorbecke Lyceum. De meeste spelers van ons gaan daar naar scholen en mogen dan onder schooltijd trainen waarbij hun lesprogramma wordt aangepast. Zo werken we al vele jaren met succes amen. Tegenwoordig zijn de trainers ook begeleiders. We zetten hoog in op algemene ontwikkeling en begeleiden de jongens mentaal, fysiek en cognitief. De school is erg belangrijk. Een diploma halen is van groot belang. Op tijd en met regelmaat je rust pakken is eveneens belangrijk. Rusten is soms ook trainen. 's Avonds gezellig met de overige gezinsleden samen zijn is eveneens belangrijk, want deze jongens zijn al zo vaak van huis voor wedstrijden en toernooien. Allerlei begeleiders letten op hun voeding, (loop)houding, fysieke ontwikkeling et cetera. Michel Valke en Cor Veesaert maken video-opnamen en sturen deze door naar de computers van de jongens zodat zij thuis kunnen inloggen en naar hun training of wedstrijdbeelden kunnen kijken. Wij zien dat ook. Elke vrijdag- en maandagochtend bespreken we het programma voor de groepen en individuen. Ook voor ons is het teamwerk. Er wordt zeer nauw samengewerkt tussen alle geledingen. Dat is een must. Er komt veel bij kijken om een jeugdopleiding te runnen. Soms krijgen deze jongens al op jonge leeftijd met media-aandacht te maken. Ook daar moet je hen in begeleiden, vinden wij."
Succes;
Het succes aan de andere kant van de Coen Moulijnweg (voorheen Marathonweg) ligt dus nog steeds de oude vertrouwde Kuip. Het stadion waar alle spelers ooit willen voetballen. De meeste jongens hebben er voorwedstrijden gespeeld en dromen dan nog meer dan voor die tijd van een loopbaan in de voetbaltempel van Nederland. Sommigen keren er als tegenstander terug of keren later terug zoals Janmaat. Het succes van de Feyenoord Academy is luid bejubeld, in binnen- en buitenland. Grote clubs komen naar Varkenoord om het succes af te kijken. De clubleiding is maar wat blij met het behaalde succes en geeft de mensen van Varkenoord dan ook alle credits. ,,De leiding laat inderdaad regelmatig blijken dat men erg blij is met ons," gaat Brard verder. ,,Aan het einde van een seizoen gaan we altijd met elkaar uit eten. Dit keer stond men er op dat wij de kosten niet voor eigen rekening zouden nemen. De directie was dan ook aanwezig en sprak lovende woorden. Als club doen we veel voor de jeugd. Feyenoord is ook maatschappelijk betrokken in de wijken, met projecten als Scoren op Zuid dat nu ook in Rotterdam-Noord een vervolg krijgt. Ook de Giovanni van Bronckhorst Academy is hier een mooi voorbeeld van. Kinderen krijgen na schooltijd extra lessen in speciale lokalen in het stadion. Mensen van de club hielpen bij NOC/Kralingen met gastlessen aan autistische kinderen. Kortom, we doen als club veel meer dan menigeen denkt. Ja, we trainen zelfs ouders. Waarom? Omdat deze vaders en moeders veel op zich af krijgen wanneer hun kind hier komt voetballen. We scouten binnen een straal van vijftig kilometer omdat anders de afstand te groot kan worden. Dat kan voor ouders al een impact hebben. Ook de vakanties lopen niet altijd meer gelijk met die van de rest van het gezin. Er komen mensen op ouders af die iets van hen willen of hun zoon willen gaan begeleiden. We geven informatieavonden en vertellen deze mensen wat hen te wachten staat. Ja, we hebben ook te maken met mensen die per se willen dat hun kind altijd speelt en maken zo'n jongen dan belangrijk en soms onzeker. De invloed van ouders kan belemmerend werken op de resultaten. Omdat de jongens te veel moeten en worden gepusht. Soms is het dan beter dat er besloten wordt getraind. Dat ouders even geen invloed hebben op hun zoon tijdens de training. Daardoor kan die spelers vrijuit trainen. Ja, ouders worden ook regelmatig door andere partijen benaderd. Om bij voorbeeld voor het buitenland te kiezen. Dit jaar is geen enkel groot talent naar een ander land vertrokken. Mensen zien dat jongens hier op Varkenoord worden klaargestoomd voor de toekomst. Een toekomst die voor steeds meer jongens in eerste instantie bij Feyenoord ligt. Daar zijn we met elkaar enorm trots op. Want dat is toch waar we het allemaal voor doen."
lijkt me sterkquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:21 schreef Fuszy het volgende:
Is er iets meer bekend over dat Pellè zijn huurcontract wordt ontbonden/afgekocht? Zag dat daarstraks op Twitter staan. Misplaatste grap of...?
Is niet mogelijk. Blijft sowieso tot de zomerstop.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:21 schreef Fuszy het volgende:
Is er iets meer bekend over dat Pellè zijn huurcontract wordt ontbonden/afgekocht? Zag dat daarstraks op Twitter staan. Misplaatste grap of...?
Parma heeft nog wat staan bij AZ.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe zou Feyenoord AZ kunnen betrekken in de transfer van Pelle (naar aanleiding van berichtje vorige pagina)? Heeft AZ nog iets open staan aan Feyenoord?
Dat weet ik. Maar "AZ betrekken" neem ik aan dat AZ die schuld van Parma moet kwijt schelden in ruil voor "iets" van Feyenoord.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Parma heeft nog wat staan bij AZ.
Van Geel werkte voor AZ en heeft warme contacten. AZ gaat - geboren uit die vriendschap en uit eigenbelang - samen met Feijenoord bij de UEFA om dat geld los te krijgen; de UEFA 'dwingt' Parma tot een transfer van Pellé naar Feijenoord, waarbij Feijenoord de schuld van Parma inlost richting AZ.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar "AZ betrekken" neem ik aan dat AZ die schuld van Parma moet kwijt schelden in ruil voor "iets" van Feyenoord.
De spiegel van Pelle?quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Parma heeft nog wat staan bij AZ.
Echte kerst oplossingquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Van Geel werkte voor AZ en heeft warme contacten. AZ gaat - geboren uit die vriendschap en uit eigenbelang - samen met Feijenoord bij de UEFA om dat geld los te krijgen; de UEFA 'dwingt' Parma tot een transfer van Pellé naar Feijenoord, waarbij Feijenoord de schuld van Parma inlost richting AZ.
Hmm, sounds reasonable.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Van Geel werkte voor AZ en heeft warme contacten. AZ gaat - geboren uit die vriendschap en uit eigenbelang - samen met Feijenoord bij de UEFA om dat geld los te krijgen; de UEFA 'dwingt' Parma tot een transfer van Pellé naar Feijenoord, waarbij Feijenoord de schuld van Parma inlost richting AZ.
Harry Potter is geloofwaardiger.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Laten we ons maar lekker bezig houden met het scouten binnen de landgrenzen. Dat gaat de laatste jaren perfectquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer dat de buitenlandse scouting al jaren een drama is bij ons.
"Wingardium Leviosa"quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:44 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Heeft Harry Potter ooit iets uitgesproken dat de wereld aan het denken heeft gezet?
Dat je als ouders kinderen niet moet sturen naar een huis vol met bejaarde mannen met Hans Kazan kleren.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:44 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Heeft Harry Potter ooit iets uitgesproken dat de wereld aan het denken heeft gezet?
Ga eens even ergens anders topics verneuken. http://forum.fok.nl/onzquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat je als ouders kinderen niet moet sturen naar een huis vol met bejaarde mannen met Hans Kazan kleren.
Die spreuk heeft Vilhena bij zichzelf uitgevoerd, zweeft momenteel. Moet eens met zijn beide beentjes op de grond komen.quote:
Pelle slaat dat wel eruit.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:50 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Die spreuk heeft Vilhena bij zichzelf uitgevoerd, zweeft momenteel. Moet eens met zijn beide beentjes op de grond komen.
Hoezo?quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:50 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Die spreuk heeft Vilhena bij zichzelf uitgevoerd, zweeft momenteel. Moet eens met zijn beide beentjes op de grond komen.
Laatste pot maakte hij toch wel 2 haast catastrofale fouten hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:51 schreef Differ het volgende:
[..]
Hoezo?
Hij speelt goed op het moment.
WIJNALDUM EXPECTAMUSquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:44 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |