Ik zal voor de goede vrede de discussie dan ook maar niet voortzetten in dit topicdeel. Ik ben weg hier. Prettige Kerst en nog een fijne avond enzo.quote:Op zondag 23 december 2012 18:47 schreef Helpmefok het volgende:
Gelukkig nog 4 posts, dan zijn we af van deze idioot en deze discussie.
quote:Op zondag 23 december 2012 18:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zal voor de goede vrede de discussie dan ook maar niet voortzetten in dit topicdeel. Ik ben weg hier. Prettige Kerst en nog een fijne avond enzo.
Pijnlijk ja. Praat er vooral maar niet over, dalijk krijgen we nog PSV'ertjes die "10-0quote:Op zondag 23 december 2012 18:51 schreef macca728 het volgende:
Leuke avond voor Vlaar en El Ahmadi zeg.
Vlaar staat er niet in.quote:Op zondag 23 december 2012 18:51 schreef macca728 het volgende:
oh beter voor hem !!quote:Op zondag 23 december 2012 18:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vlaar staat er niet in.
Dan krijg je dat ook he.
Bijna weer 10-0.quote:Op zondag 23 december 2012 18:51 schreef macca728 het volgende:
Kwam door deze gozer.quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 18:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pijnlijk ja. Praat er vooral maar niet over, dalijk krijgen we nog PSV'ertjes die "10-0![]()
![]()
" komen reageren.
.
Iets wat je al in de slowchat deed ja. Ik zal de reactie nog een keer posten voor je:quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 18:53 schreef mrstylo het volgende:
8-0 tegen Chelsea verloren. Dus mensen die 10-0 meegemaakt hebben krijgen flashbacks.
DOEIquote:DUS
Wel lief.quote:Op zondag 23 december 2012 18:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vandaar ook een bescheiden applausje voor je.
Naar 24-10-2010.quote:Op zondag 23 december 2012 18:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Iets wat je al in de slowchat deed ja. Ik zal de reactie nog een keer posten voor je:
[..]. Flashbacks naar wat? Hoe die wedstrijd het keerpunt is geweest van jaren gifbeker leegzuipen, hoe die wedstrijd de Feyenoordsupporters zover dreven dat we De Kuip de ondoordringbare veste hebben gemaakt die hij nu is?
PSV'ers die niet begrijpen dat we serieus weinig problemen hebben met die wedstrijd, helemaal omdat we met de 3-1 jullie kampioenschapskansen kapot schoten....
De goal van Van der Vaart tegen ons deed 100.000.000.000 keer meer pijn dan de 10-0. Maargoed, ik snap dat je steeds met je 'stokpaardje' 10-0 komt aankakken. Niemand neemt jullie serieus, dus moet je jezelf maar op die manier naar voren schreeuwen om toch wat aandacht te krijgen.
Dus om dat gevoel dan maar te stimuleren: awww, kusjekroel *aait over hoofd*.
[..]
DOEI.
Inderdaad.quote:
Mij wel, favoriete club uit Engelandquote:Op zondag 23 december 2012 19:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik zit niet te wachten op een hele discussie over een uitslag van 2 jaar geleden alleen maar omdat Aston Villa staat te schutteren. Kan mij dat Villa nou verrotten.
Sinds wanneer heeft HMF het alleenrecht op blijdschap?quote:Op zondag 23 december 2012 19:25 schreef macca728 het volgende:
[..]
ga je nou al posten voor HMF ook ?
Dat hij gelijk heeft zolang hij er 1 of 2 per wedstrijd in blijft prikken.quote:Op zondag 23 december 2012 19:34 schreef Zipportal het volgende:
Ik vind Pellé soms wel een lui voetballer. Tuurlijk hij scoort de goals en houd ballen vast. Maar wanneer we niet de bal hebben, moet Pellé meer gaan jagen. Of hij jaagt maar zet niet door.
Wat vinden jullie?
14 uit 14.quote:Op zondag 23 december 2012 19:34 schreef Zipportal het volgende:
Ik vind Pellé soms wel een lui voetballer. Tuurlijk hij scoort de goals en houd ballen vast. Maar wanneer we niet de bal hebben, moet Pellé meer gaan jagen. Of hij jaagt maar zet niet door.
Wat vinden jullie?
quote:Op zondag 23 december 2012 19:34 schreef Zipportal het volgende:
Wat vinden jullie?
Dat ik dankzij hem zonder gezeur van mijn vrouwtje Feyenoord kan kijken op TVquote:Op zondag 23 december 2012 19:34 schreef Zipportal het volgende:
Wat vinden jullie?
De trollen zijn gelukkig al weer wegquote:Op zondag 23 december 2012 20:42 schreef eight het volgende:
Wat een droevig niveau hier zeg, je waant je bij voetbalzone![]()
Alsof jij er zo vaak te vinden bent om dit topic van kwalitatief hoogwaardige input te voorzien. Geen woorden maar daden.quote:Op zondag 23 december 2012 20:42 schreef eight het volgende:
Wat een droevig niveau hier zeg, je waant je bij voetbalzone![]()
90 % van de laatste 5 topics beslaat uit zinloze welles-nietes discussies en dom geblaat. Dat je tijdens of na een wedstrijd even gek doet is niets mis mee maar deze hoeveelheid aan bagger gaat helemaal nergens meer over.
Eventjes de interessante feijenoord nieuwtjes van de afgelopen week nalezen is gewoon geen doen meer.
Het gaat weer helemaal de foute kant op met het feijenoordtopic.
Gelukkig wel.quote:Op zondag 23 december 2012 20:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De trollen zijn gelukkig al weer weg
Niet posten is nog altijd beter als troep posten waar behalve trolls niemand op zit te wachten.quote:Op zondag 23 december 2012 20:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof jij er zo vaak te vinden bent om dit topic van kwalitatief hoogwaardige input te voorzien. Geen woorden maar daden.
Hooghartig gedoe.quote:Op zondag 23 december 2012 21:29 schreef eight het volgende:
[..]
Niet posten is nog altijd beter als troep posten waar behalve trolls niemand op zit te wachten.
(mijn laatste post over dit onderwerp trouwens)
Enige fout is de duur van zijn contract.quote:Op zondag 23 december 2012 21:40 schreef Caland het volgende:
Mathijsen die al een aantal weken bij de beste Feyenoorders hoort.
Apart verhaal.quote:Politie pakt twintig Feyenoord-supporters op
De politie heeft zondag op verschillende plaatsen twintig Feyenoordsupporters aangehouden. Er was informatie binnengekomen dat ze van plan waren om rellen te schoppen rond de thuiswedstrijd tegen FC Groningen. Zondagochtend werden in Rotterdam en Capelle aan den IJssel zeventien mensen opgepakt. Ze variëren in leeftijd van 17 tot 36 jaar en komen uit Capelle, Barendrecht, Rotterdam, Leiden en Leiderdorp. Ze worden allemaal verdacht van het plegen van ‘voorbereidingshandelingen ten behoeve van openlijke geweldpleging’.
Drugs en wapens
Bij de aanhoudingen zijn ook drie auto’s in beslag genomen, waarbij ook kleine hoeveelheden hard- en softdrugs, gezichtbedekking, messen, een wapenstok en een vuurwerkbom tevoorschijn kwamen. Bij een huizoekling in Leiden vond de politie nog enkele vuurwerkbommen.
Inval in café
Aan het eind van de middag werd ook een inval gedaan in een supporterscafé aan de Westewagenstraat in het centrum van Rotterdam. Daar werden toen zo’n veertig man gecontroleerd, wat leidde tot nog drie aanhoudingen. Deze verdachten waren 26, 29 en 30 jaar en komen uit Rotterdam, Alphen aan den Rijn en Leiden. Ze werden gezocht of hadden geen ID-bewijs bij zich. Deze drie zijn inmiddels naar huis, de andere zeventien zitten nog vast.
Wees blij dat we het over trivialiteiten kunnen hebben ipv de periode vol gekanker waarin de club op een haar na ophield te bestaan.quote:Op zondag 23 december 2012 21:29 schreef eight het volgende:
[..]
Niet posten is nog altijd beter als troep posten waar behalve trolls niemand op zit te wachten.
(mijn laatste post over dit onderwerp trouwens)
Jongeren van Groningen zouden schijnbaar komen. Zijn gasten van hun bed gelicht vandaag. Maar dat staat al in dat artikel.quote:
Ah ok, vind het wel raar dat ze zoveel mensen kunnen oppakken door enkel voorbereidingshandelingen maargoed.quote:Op zondag 23 december 2012 22:46 schreef E.H. het volgende:
[..]
Jongeren van Groningen zouden schijnbaar komen. Zijn gasten van hun bed gelicht vandaag. Maar dat staat al in dat artikel.
quote:Zaakwaarnemer: 'Spartak heeft 10 miljoen over voor De Vrij'
Volgens Carl Thomas van SEG, het managementbureau van Stefan De Vrij, heeft Spartak Moskou 10 miljoen euro over voor een transfer van de jonge centrale verdediger van Feyenoord. Dat liet hij weten tegenover het Russische Tvoi Den. 'Diverse Engelse en Russische clubs hebben belangstelling voor mijn client. Ik was onlangs nog in Moskou bij Spartak.' De kans dat De Vrij naar Rusland wil lijkt echter heel klein. 'Stefan droomt ervan om in een topcompetitie te spelen. Zijn favoriete competities zijn die van Spanje en Duitsland.'
De Vrij liet zondagmiddag tegenover RTV Rijnmond weten geen voorstander te zijn van een wintertransfer en zeker het seizoen bij Feyenoord te willen afmaken.
Voor 10 miljoen breng ik hem op de fiets erheen.quote:Op zondag 23 december 2012 23:00 schreef Grifte het volgende:
Lijkt me idd ook niets voor Stefan, die plant en kiest wel beter. Al is het een mooi bedrag.
Ik geloof nooit dat die naar Rusland gaat. Over goed beginnen aan de wedstrijd, zo wat speelde de Vrij een goede eerste 25 minuten (daarna wat minder zichtbaar).quote:Op zondag 23 december 2012 23:00 schreef Grifte het volgende:
Lijkt me idd ook niets voor Stefan, die plant en kiest wel beter. Al is het een mooi bedrag.
Verbaast me niet zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |