Waar moet jij het mee doen?quote:Op zondag 23 december 2012 17:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Kan je moeder niets lekkerders bedenken?
Niks mis mee. Snijbonen zijn niet mijn favoriete groenten (Vooral veel werk), maar eet prima weg.quote:Op zondag 23 december 2012 17:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Kan je moeder niets lekkerders bedenken?
Ik kook zelf. Zalm uit de oven, salade met feta en gebakken piepers.quote:
HMFquote:
Hoe oud ben je?quote:Op zondag 23 december 2012 17:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik kook zelf. Zalm uit de oven, salade met feta en gebakken piepers.
Ik vind zalm vies.quote:Op zondag 23 december 2012 17:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wij eten zalmpasteitjes.quote:Op zondag 23 december 2012 17:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Oud genoeg om zelf naar de supermarkt te gaan.quote:
Stijn weer niet. Dus wees niet zo gemeen tegen hem.quote:Op zondag 23 december 2012 17:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Oud genoeg om zelf naar de supermarkt te gaan.
8?quote:Op zondag 23 december 2012 17:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Oud genoeg om zelf naar de supermarkt te gaan.
quote:
Ik zal het proberen.quote:Op zondag 23 december 2012 18:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
VBL / De onneembare veste.
leesvoer voor je..
Onmogelijk, Boogerd komt ook steeds dichterbij een bekentenis.quote:"Ach kom, natuurlijk wisten ze het"
Tegenover de NOS heeft een oud-renner van Rabobank, die anoniem wil blijven, een verklaring afgelegd over dopinggebruik binnen de ploeg. Hij vertelt dat er op grote schaal werd gebruikt. Mét medeweten van de ploegleiding. Hieronder zijn volledige verklaring.
Het keerpunt voor de Rabobank-ploeg kwam volgens de bron in het jaar voor de eeuwwisseling. "1999 was een dramatische Tour de France geweest voor Rabobank. Na die Tour hebben de renners onderling afgesproken dat het zo niet meer kon en dat er iets moest veranderen."
De keus was voor de renners simpel: meedoen of afhaken. "Onderling hebben ze afgesproken dat ze ook zouden meedoen in het spel. De stemming was in de trant van: 'We laten ons niet meer piepelen'. Ze gingen aan de epo." En dat gebeurde volgens de oud-renner met medeweten van de dokter Geert Leinders: "De ploegarts was op de hoogte. Dat is dus Geert Leinders."
Het dopinggebruik wierp al snel zijn vruchten af. "Een jaar later won Erik Dekker drie Tour-etappes. Rarara, hoe kan dat? Jij bent toch ook niet gek..."
De bron geeft aan hoe eenvoudig het was om met doping te beginnen. "Op zeker moment ben ik naar de ploegarts gegaan en vroeg: 'Mag ik epo hebben?' Ja, dat was goed, zei de dokter. Hij gaf mij een tasje met zes spuiten erin, zo'n koeltasje. Ik bewaarde het gewoon thuis in de koelkast."
"Als ik mijn kuur afgerond had, gooide ik alles weg. Aan drie spuiten had ik genoeg. De rest gooide ik dan gewoon weg, hup, ergens in een container."
"Natuurlijk wisten ze het"
Er kan geen twijfel over bestaan dat de leiding van de Rabobank-ploeg op de hoogte was van het dopinggebruik, zegt hij: "Leinders behoorde tot de ploegleiding, dus dat lijkt me duidelijk. En Leinders zal heus tijdens een borrel of op een gezellig moment met zijn andere directieleden weleens verteld hebben wat hij zoal deed. Ach kom, natuurlijk wisten ze het."
"Vergeet niet dat De Rooij, Breukink, Maassen, noem maar op, zelf profwielrenner zijn geweest. Die kennen alle ins en outs van dit wereldje. Die wisten natuurlijk wat er gaande was. Je hoeft er niet eens echt naar te vragen om te weten en te zien wat er aan de hand was."
Dopingcontroles ontlopen was destijds nog eenvoudig: "Soms had ik drie weken geen wedstrijden. Vaak ging ik de eerste week dan met mijn vriendin een weekje weg, naar het buitenland. In die tijd had je nog niet zulke strenge controles, niet die where-abouts. En onverwachte controles in het buitenland kwamen al helemaal niet voor."
Junkie
"Ik injecteerde mijzelf, net als alle andere jongens. Ik heb natuurlijk weleens een vitamine-injectie gehad of een ijzer-injectie. Je let goed op hoe de dokter dat doet en dan doe je dat na. Ach, Leinders zal ons ook wel een beetje instructie hebben gegeven, maar dat weet ik niet meer zo goed. Ik keek goed hoe oudere, ervaren renners het deden en dan deed ik het gewoon na."
"In het begin injecteerde je gewoon net onder de huid. Niet zo moeilijk. Later, toen er een epo-test was, werd het moeilijker. Dan moest je rechtstreeks in de ader injecteren. Ja, dat heb ik ook gedaan. Toen vond ik het de normaalste zaak van de wereld. Als ik er nu aan terugdenk, voel ik me bijna een junkie."
"Leinders kende alle trucs"
De anonieme wielrenner denkt dat de meeste Nederlandse toprenners epo namen: "Ik denk meer dan negentig procent. Ach, dat weet ik wel zeker. Alleen van dat soort zonderlinge types als Thorwald Veneberg niet. Die was heel erg van de alternatieve ideeën en heel erg op de natuur gericht. Maar de rest allemaal. Alle toprenners hebben het genomen."
Doping was normaal binnen de Rabobank-ploeg: "Tijdens de trainingen spraken we er ook gewoon over. Hoe je het moest gebruiken, wat goed spul was, waar je mee moest oppassen."
Ook rondom wedstrijden werd het onderwerp niet vermeden: "Na een Amstel Gold Race was een renner totaal kapot. Terug in de bus gaf de ploegarts - Leinders, ja - een pilletje. Hij zei vanavond innemen, niet nu, want als je straks gecontroleerd wordt, hang je."
"Maar die renner luisterde niet goed en neemt dat pilletje in zijn keel en slikt het door. Bleek dat hij naar de controle moest. Grote stress. Leinders woedend. Leinders gaf hem gauw nog iets te drinken en nog een ander pilletje. Bloednerveus ging hij plassen. Bleek er gelukkig niks aan de hand. Wat Leinders hem daar heeft gegeven? Ik weet het niet, maar hij heeft hem daar zeker gered. Leinders kent alle trucs. Zo'n pilletje kregen we vaak. Dan herstelde je beter, zei Leinders."
Centrifuge
De oud-renner geeft nog andere voorbeelden van het uitgebreide dopinggebruik in het wielrennen. "In mijn tweede of derde jaar lag ik een keer op de hotelkamer met een oudere, ervaren renner. Zie ik dat hij een infuus aan de muur heeft bevestigd en de naald bij zichzelf inbrengt. Of het bloed was of een zoutoplossing, weet ik niet, dat kon ik niet zien. Maar ja, het zegt iets over de mentaliteit."
"Ik heb in een ploeg gezeten waar een supervedette in zat. Die kopman had een kleine machine waarmee je je hematocrietgehalte kon meten. Deden we gewoon bij hem op de hotelkamer. Prikje in de vinger, paar druppeltjes bloed in een buisje, buisje in de machine, drie minuten centrifugeren en dat wist je hoe het gehalte was. Zat je onder de vijftig, was er niks aan de hand, gejuich in de hotelkamer. En reken maar niet dat onze ploeg een uitzondering was, zo gaat het er bij de meeste ploegen aan toe."
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 23 december 2012 18:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Onmogelijk, Boogerd komt ook steeds dichterbij een bekentenis.![]()
Boogerd is altijd clean geweest.
quote:Op zondag 23 december 2012 18:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
VBL / De onneembare veste.
leesvoer voor je..
quote:"ja, dat hebben die gasten in Rotterdam beter bekeken dan wij met onze Z die als een S klinkt".
Ik ben niet serieus natuurlijk maar Boogerd is inmiddels een held omdat hij al 238128931289 keer heeft ontkent.quote:
quote:
Binnenkort is hij de lul denk ik.quote:Op zondag 23 december 2012 18:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik ben niet serieus natuurlijk maar Boogerd is inmiddels een held omdat hij al 238128931289 keer heeft ontkent.
Mongloïde reageren op mooie topics.quote:Op zondag 23 december 2012 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
er valt geen fuck te beleven nu. Ik wil weer darts.
het mg wel hoor, hadden we een tijd geleden afgesproken iigquote:Op zondag 23 december 2012 17:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sinds altijd, maar ik ben zo inconsequent als een vrouw...
En, hoi poppetje.
ik voel me ongeïnspireerd, ik ga wel een verhaaltje maken wat nergens op slaat om de tijd te doden. eerst koffiequote:Op zondag 23 december 2012 18:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mongloïde reageren op mooie topics..
Ik hoop dat die van Swansea flink wat tikken op zijn smoel heeft gekregen, wat een teringdebielquote:
Echt een kankergek ja.quote:Op zondag 23 december 2012 18:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik hoop dat die van Swansea flink wat tikken op zijn smoel heeft gekregen, wat een teringdebiel
Flinke schorsing mag die wel krijgen, vanavond MOTD maar even kijken.quote:
Goed programma is dat.quote:Op zondag 23 december 2012 18:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Flinke schorsing mag die wel krijgen, vanavond MOTD maar even kijken.
Hoe was je eerste zoen?quote:Op zondag 23 december 2012 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar moet ik over schrijven/vertellen.
Hij kreeg er gewoon geel voor dus daar zal niets meer aan gedaan wordenquote:Op zondag 23 december 2012 18:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Flinke schorsing mag die wel krijgen, vanavond MOTD maar even kijken.
Geel was voor ruzie.quote:Op zondag 23 december 2012 18:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij kreeg er gewoon geel voor dus daar zal niets meer aan gedaan worden
Zou kunnen maar de scheids stond er bovenop dus heeft hij het gezien en lijkt het me stug als de FA daar nog een straf bovenop gooitquote:
Nog nietquote:Op zondag 23 december 2012 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, en daar gaat mij het leven niet om.
Maar lachen man. Laat het weten als het gebeurt is, oké Stijntje.quote:Op zondag 23 december 2012 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, en daar gaat mij het leven niet om.
/care?quote:Op zondag 23 december 2012 18:48 schreef mrstylo het volgende:
FEYENOORDERS NIET NAAR CHELSEA - ASTON VILLA KIJKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 23 december 2012 18:48 schreef mrstylo het volgende:
FEYENOORDERS NIET NAAR CHELSEA - ASTON VILLA KIJKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
8-0 tegen Chelsea verloren. Dus mensen die 10-0 meegemaakt hebben krijgen flashbacks.quote:
Maak er een topic over.quote:
Mongooool.quote:Op zondag 23 december 2012 18:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja hehe, die ging er in de rebound alsnog in gek. Dat is dus totaal onrullevante informatie.
quote:Op zondag 23 december 2012 18:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
8-0 tegen Chelsea verloren. Dus mensen die 10-0 meegemaakt hebben krijgen flashbacks.
[..]
Maak er een topic over.
quote:Op zondag 23 december 2012 18:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja hehe, die ging er in de rebound alsnog in gek. Dat is dus totaal onrullevante informatie.
quote:Op zondag 23 december 2012 18:53 schreef mrstylo het volgende:
8-0 tegen Chelsea verloren. Dus mensen die 10-0 meegemaakt hebben krijgen flashbacks.
welke gol van van der vaart, in de kuip? arena?quote:Op zondag 23 december 2012 18:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Flashbacks naar wat? Hoe die wedstrijd het keerpunt is geweest van jaren gifbeker leegzuipen, hoe die wedstrijd de Feyenoordsupporters zover dreven dat we De Kuip de ondoordringbare veste hebben gemaakt die hij nu is?
PSV'ers die niet begrijpen dat we serieus weinig problemen hebben met die wedstrijd, helemaal omdat we met de 3-1 jullie kampioenschapskansen kapot schoten....
De goal van Van der Vaart tegen ons deed 100.000.000.000 keer meer pijn dan de 10-0. Maargoed, ik snap dat je steeds met je 'stokpaardje' 10-0 komt aankakken. Niemand neemt jullie serieus, dus moet je jezelf maar op die manier naar voren schreeuwen om toch wat aandacht te krijgen.
Dus om dat gevoel dan maar te stimuleren: awww, kusjekroel *aait over hoofd*.
Anders hadden ze daar gewoon gewonnenquote:Op zondag 23 december 2012 18:55 schreef Helpmefok het volgende:
Vlaar stond er trouwens niet eens in lees ik net.
Naar de 10-0 tegen PSV.quote:Op zondag 23 december 2012 18:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Flashbacks naar wat? Hoe die wedstrijd het keerpunt is geweest van jaren gifbeker leegzuipen, hoe die wedstrijd de Feyenoordsupporters zover dreven dat we De Kuip de ondoordringbare veste hebben gemaakt die hij nu is?
PSV'ers die niet begrijpen dat we serieus weinig problemen hebben met die wedstrijd, helemaal omdat we met de 3-1 jullie kampioenschapskansen kapot schoten....
De goal van Van der Vaart tegen ons deed 100.000.000.000 keer meer pijn dan de 10-0. Maargoed, ik snap dat je steeds met je 'stokpaardje' 10-0 komt aankakken. Niemand neemt jullie serieus, dus moet je jezelf maar op die manier naar voren schreeuwen om toch wat aandacht te krijgen.
Ken je geschiedenis.quote:Op zondag 23 december 2012 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
welke gol van van der vaart, in de kuip? arena?
Vlaar schopt wel die téringdebiel Luiz kapot, ja toch?quote:Op zondag 23 december 2012 18:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Anders hadden ze daar gewoon gewonnen
Pas je taalgebruik even aan, blaag.quote:Op zondag 23 december 2012 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vlaar schopt wel die téringdebiel Luiz kapot, ja toch?
Ja joh, prima clubje. 3-1'tje eroverheen, 2-0'etje in De Kuip. Dit jaar in de beker nog maar even zo'n 0-3 doen en gelijk de thuiswedstrijd ook nog even eroverheen blazen. Lekker man.quote:Op zondag 23 december 2012 18:58 schreef DonRaja het volgende:
Wij vinden altijd de weg naar boven tegen PSV weer, was onder Wim Jansen met het doelpunt van Henkie Fraser niet anders.
Hopen dat Brands zo verstandig is om Strootman te verkopen.quote:Op zondag 23 december 2012 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Over 9 dagen begnt de transferperiode, laten we die eerst afwachten
En Toivonen ook. Zijn we ook van die debieltjes afquote:Op zondag 23 december 2012 18:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hopen dat Brands zo verstandig is om Strootman te verkopen.
Bony weg denk ik. Ik heb ook een voorgevoel dat Strootman weggaat.quote:Op zondag 23 december 2012 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Over 9 dagen begnt de transferperiode, laten we die eerst afwachten
Waarom was dat harder?quote:Op zondag 23 december 2012 18:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die met de hak... We speelden uit, want in groen/wit. Paauwe moest hem dekken.
quote:Op zondag 23 december 2012 18:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die met de hak... We speelden uit, want in groen/wit. Paauwe moest hem dekken.
De gedachte gewoon verdringen is een oplossing van een trauma. Denk aan alle katholieke slachtoffertjes waarbij het nu pas terugdringt.quote:
Als PSV supporter hoop ik dat ook. Van dat geld een goede rechtsback kopen en Hutchinson naar het middenveld. Hiljemark rustig de tijd geven en dan is dat probleem opgelost.quote:Op zondag 23 december 2012 18:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hopen dat Brands zo verstandig is om Strootman te verkopen.
quote:Op zondag 23 december 2012 19:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Als PSV supporter hoop ik dat ook. Van dat geld een goede rechtsback kopen en Hutchinson naar het middenveld. Hiljemark rustig de tijd geven en dan is dat probleem opgelost.
Rest van het geld lekker op de bank totdat er een buitenkans voorbij komt.
I see.quote:Op zondag 23 december 2012 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De gedachte gewoon verdringen is een oplossing van een trauma. Denk aan alle katholieke slachtoffertjes waarbij het nu pas terugdringt.
Utrecht - Ajax nu op Ned 1 trouwens. Ik hoef het zelf niet nog een keer te zien. Al die gemiste kansen
Waarom geld op de bank?quote:Op zondag 23 december 2012 19:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Als PSV supporter hoop ik dat ook. Van dat geld een goede rechtsback kopen en Hutchinson naar het middenveld. Hiljemark rustig de tijd geven en dan is dat probleem opgelost.
quote:Op zondag 23 december 2012 19:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Als het maar geen 7 jaar gaat duren, jwtquote:Op zondag 23 december 2012 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na 4 jaar gaat derde worden wennen he.
Lees Hoppa zijn post anders eensquote:Op zondag 23 december 2012 19:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als het maar geen 7 jaar gaat duren, jwt
De 10-0 was onwerkelijk, maar had bizar genoeg weinig met voetbal te maken. De goals van Ajax en met name deze toonde de onmacht in klassiekers aan in die periode.quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 18:55 schreef Helpmefok het volgende:
Waarom is PSV nou mooi? Waarom heeft PSV identiteit?quote:Op zondag 23 december 2012 19:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met 10-0 worden afgemaakt door een zielige provincieclubje, het o zo grote Feyenoord kapoet gemaakt.. Ging de wereld over
PSV
Ik begrijp je ook. Maar HMF doet alsof hij blij is dat ze met 10-0 hebben verloren en hoopte eigenlijk ook dat het eerder gebeurde. Zo komt het over.quote:Op zondag 23 december 2012 19:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De 10-0 was onwerkelijk, maar had bizar genoeg weinig met voetbal te maken. De goals van Ajax en met name deze toonde de onmacht in klassiekers aan in die periode.
En het spijt me Stylo, maar verliezen van PSV is vervelend, verliezen van Ajax is ondraaglijk.
Warme clubquote:Op zondag 23 december 2012 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom is PSV nou mooi? Waarom heeft PSV identiteit?
Zeg het eens.
Ja en de 10-0 kwam toen niet hard aan omdat ze een jaar later met 3-1 wonnen.quote:Op zondag 23 december 2012 19:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik begrijp je ook. Maar HMF doet alsof hij blij is dat ze met 10-0 hebben verloren en hoopte eigenlijk ook dat het eerder gebeurde. Zo komt het over.
Voornamelijk gemoedelijk.quote:
Hecht collectief.quote:Op zondag 23 december 2012 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom is PSV nou mooi? Waarom heeft PSV identiteit?
Zeg het eens.
Die 10-0 had van mij echt niet gehoeven hoorquote:Op zondag 23 december 2012 19:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik begrijp je ook. Maar HMF doet alsof hij blij is dat ze met 10-0 hebben verloren en hoopte eigenlijk ook dat het eerder gebeurde. Zo komt het over.
Mooie filmpjes waar geluid altijd achterloopt op de beelden.quote:Op zondag 23 december 2012 19:10 schreef Doublepain het volgende:
PSV heeft phoxy, dat is ook een van de redenen..
Toen PSV geen HD kende, mooie was datquote:Op zondag 23 december 2012 19:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mooie filmpjes waar geluid altijd achterloopt op de beelden.
Jouw clishes zijn beter dan die van mij.quote:Op zondag 23 december 2012 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi trainingscomplex naast de bossen.
In de jeugdopleiding van Psv wordt er tenminste persoonlijk omgegaan met de talenten. Bij Ajax en Feyenoord worden ze voornamelijk als producten gezien.quote:Op zondag 23 december 2012 19:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jouw clishes zijn beter dan die van mij.
Die walk of shame is wel zielig.quote:
Sjek?quote:Op zondag 23 december 2012 19:13 schreef Doublepain het volgende:
Zometeen NBA![]()
Alleen wel met die flikker van NOS
Drenthe is best een goeie speler in FMquote:Op zondag 23 december 2012 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mag ik eigenlijk neit zeggen.
En transfervrij.quote:Op zondag 23 december 2012 19:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Drenthe is best een goeie speler in FM
In zijn eentje Arsenal naar de klote gespeelt, lekker hoorquote:
Lekker.quote:Op zondag 23 december 2012 19:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In zijn eentje Arsenal naar de klote gespeelt, lekker hoor
Zijn waarde is al 7 mil pond als ik het goed heb, dus flink cashen daarna en dan Bakkali halen
quote:Op zondag 23 december 2012 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker.
Met Ajax lekker veel oefenpotjes organiseren tijdens interlandbreaks en winterstop.
Ik zag ook dat ik autmatisch op trainingskamp ging naar USA, kan je dat later zelf doenquote:Op zondag 23 december 2012 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker.
Met Ajax lekker veel oefenpotjes organiseren tijdens interlandbreaks en winterstop.
ik weet niet.quote:Op zondag 23 december 2012 19:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Ik zag ook dat ik autmatisch op trainingskamp ging naar USA, kan je dat later zelf doen![]()
Abu Dhabi
Nodig United ofzo uit, krijg je gelijk al 1 miljoenquote:Op zondag 23 december 2012 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik weet niet.
Ik zit voornamelijk dan allemaal kleine kutploegjes uit te nodigen.
Gewoon aan het vertrouwen werken etc. Ik hou van Ajax met FM.
nu zit ik in oktober hé./quote:Op zondag 23 december 2012 19:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nodig United ofzo uit, krijg je gelijk al 1 miljoen
Alleen met FM ja?quote:Op zondag 23 december 2012 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik weet niet.
Alleen met FM?quote:Op zondag 23 december 2012 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik weet niet.
welke partij?quote:Op zondag 23 december 2012 19:13 schreef Doublepain het volgende:
Zometeen NBA![]()
Alleen wel met die flikker van NOS
Saai. Ik zie liever Clippers met Pierce en Griffinquote:
Skidrow? Of heb je gekocht?quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 19:28 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
LR. Wie heeft van ons een foto gemaakt?
Nee en gaat het nooit doen.quote:Op zondag 23 december 2012 19:29 schreef vandermar het volgende:
Hmz, er is nog geen van skidrow die het doet of wel?
quote:Op zondag 23 december 2012 19:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee en gaat het nooit doen.
SI heeft hun game zo erg verprutst dat je het nooit met een crack kan spelen, nadeel ervan is dat mensen die wel betaald hebben wss soms bugs tegenkomen.. Skidrow is iig gekapt om crack te maken, het is niet mogelijk
Ik win weer niksquote:Op zondag 23 december 2012 19:32 schreef GGMM het volgende:
VBL / VBL Awards 2012! Uitslag 1ste ronde!
Wat een aidswerk was dat.
Hoezo, nu is kerst.. Op steam is 25% goedkoper en als je gewoon op keys zoekt, dan kan je hem voor 25 krijgenquote:Op zondag 23 december 2012 19:32 schreef vandermar het volgende:
[..]jammer, dan moet ik volgend jaar ook het spel maar kopen (FM14 dan)
3 piemels ja, homoquote:
Oh maar ik heb het nu niet nodig ofzo maar als ik volgend jaar op kamers ga en dan heb je soms wel eens niets te doen of tijdens college dan ga ik dat lekker spelenquote:Op zondag 23 december 2012 19:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoezo, nu is kerst.. Op steam is 25% goedkoper en als je gewoon op keys zoekt, dan kan je hem voor 25 krijgen
Kan ookquote:Op zondag 23 december 2012 19:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh maar ik heb het nu niet nodig ofzo maar als ik volgend jaar op kamers ga en dan heb je soms wel eens niets te doen of tijdens college dan ga ik dat lekker spelen
Ik snap niet waarom ik op de 2de plaats sta bij het geilen op spelers, alsof ik dat ooit gedaan heb...quote:
En ik kijk helemaal niet alleen naar mijn eigen club. Volgens mij kijk ik de meeste wedstrijden van iedereen hier.quote:Op zondag 23 december 2012 19:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ik op de 2de plaats sta bij het geilen op spelers, alsof ik dat ooit gedaan heb...
Ze zullen tv kijken wel niet bedoelen. Eerder subjectief oid.quote:Op zondag 23 december 2012 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En ik kijk helemaal niet alleen naar mijn eigen club. Volgens mij kijk ik de meeste wedstrijden van iedereen hier.
Wat dan? Moet ik elk weekend in 4-5 stadions zitten?quote:Op zondag 23 december 2012 19:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze zullen tv kijken wel niet bedoelen. Eerder subjectief oid.
Wat heb je gewonnen?quote:Op zondag 23 december 2012 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
Zo trots als een pauw op m'n award.
Wat een vriendquote:Op zondag 23 december 2012 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had op je gestemd voor de eindbazen-award
Oeps, gewijzigdquote:Op zondag 23 december 2012 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sjaak Swart award
fanatiekste Ajacied
Boskamp award
fanatiekste Feyenoord user
Cocu award
fanatiekste PSV user
Ruiz award
Beste FC Twente user.
quote:Op zondag 23 december 2012 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had op je gestemd voor de eindbazen-award
Ja, dit was echt een teringrondequote:Op zondag 23 december 2012 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gaat de verkeerde kant voor je op GGMM.
Eindelijkquote:
Waarom sta ik niet bij Piet de Visser award?quote:Op zondag 23 december 2012 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb op mezelf gestemd bij de Materazzi-award.
Ik stem niet op beste twente fan
Omdat ik je accepteer zoals je bent.quote:Op zondag 23 december 2012 19:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom sta ik niet bij Piet de Visser award?
liefquote:Op zondag 23 december 2012 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik je accepteer zoals je bent.Ik zal wel gewoon mijn gestoorde gedrag tegenover jou houden
Geen VBL zonder gegeit en narigheidquote:Op zondag 23 december 2012 19:52 schreef GGMM het volgende:
Fuck, ik had op jullie moeten stemmen als duo. ff wijzigen.
Mij niet noemen.quote:Op zondag 23 december 2012 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik je accepteer zoals je bent.Ik zal wel gewoon mijn gestoorde gedrag tegenover jou houden
quote:Op zondag 23 december 2012 19:51 schreef Gramulanion het volgende:
Willems awarduser met meeste spelvouten• GGMM• Douplepain• Mrstylo
Omdat je die nu pas verzint.quote:Op zondag 23 december 2012 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is er niet de Danny Makkelie award voor de user die het meest let op de taalfouten?
Degene die dit jaar voor het eerst in VBL post.quote:Op zondag 23 december 2012 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe bedoelen jullie eigenlijk nieuwkomer. Nu heb ik maar op PowerLoungen gestemd. Die vind ik wel een goede toevoeging
Jack van Gelder Awardquote:Op zondag 23 december 2012 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
De Haataward
De user waar je het minst medelijden mee hebt.
waar?quote:Op zondag 23 december 2012 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Eindelijk ziet iemand mijn liefdesrelatie met Davy in.
Vorige ronde was er een 'grootste eindbaas'-award.quote:Op zondag 23 december 2012 19:57 schreef kapiteintje het volgende:
Is er geen overall beste user-award btw? Ik wil m'n boy SjaakBauer nog voor een mooie award nomineren, maar hij past hier nergens echt tussen.
Het korfbalseizoen gaat door in de zaalquote:Op zondag 23 december 2012 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat gaan jullie doen nu de winterstop is aangebroken?
Geen PL kijker zijnquote:Op zondag 23 december 2012 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat gaan jullie doen nu de winterstop is aangebroken?
Iedereen scheld jou uit en je zegt weinig terug. Dus ja.quote:
Scheldt.quote:Op zondag 23 december 2012 20:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Iedereen scheld jou uit en je zegt weinig terug. Dus ja.
Mja dan zou ik ze serieus nemenquote:Op zondag 23 december 2012 20:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Iedereen scheld jou uit en je zegt weinig terug. Dus ja.
Gefeliciteerd met je award man. Hopelijk weet je in deze tweede ronde MrStylo onder je houden.quote:
Ach, ik heb m'n beste mod-award binnen dus er kan niks meer fout gaan wmb.quote:Op zondag 23 december 2012 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je award man. Hopelijk weet je in deze tweede ronde MrStylo onder je houden.
Oh ok. Maar die heb ik geboycot jammer genoeg. Dan neem ik Sjaak mee voor boeler of the year awardquote:Op zondag 23 december 2012 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorige ronde was er een 'grootste eindbaas'-award.
De_Kromme is mijn voorbeeld. Spijtig genoeg heb ik hem nog niet weten te evenaren.quote:Op zondag 23 december 2012 20:08 schreef Doublepain het volgende:
Ik ken die de_Kromme niet, maar dat lijkt me een topgozer
teringlijer eerste klasquote:Op zondag 23 december 2012 20:08 schreef Doublepain het volgende:
HMF van Feyenoord topic.quote:Op zondag 23 december 2012 20:08 schreef Doublepain het volgende:
Nee, maar je bent af en toe wel irritant hoor. Het grappigste aan jou vind ik eigenlijk nog dat je altijd met discussie kapt als ze hun einde naderen.quote:Op zondag 23 december 2012 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De_Kromme is mijn voorbeeld. Spijtig genoeg heb ik hem nog niet weten te evenaren.
Nee, dikke randdebiel die vent.quote:Op zondag 23 december 2012 20:08 schreef Doublepain het volgende:
Die denkt dat ie 'm kan hebbenquote:Op zondag 23 december 2012 20:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gaat gesloopt worden door van Gerwen.
Ik weiger mij boos te maken om Fok! En zodra een discussie te ver richting theorien gaan ipv feiten ben ik er klaar mee.quote:Op zondag 23 december 2012 20:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar je bent af en toe wel irritant hoor. Het grappigste aan jou vind ik eigenlijk nog dat je altijd met discussie kapt als ze hun einde naderen.
sowiesoquote:Op zondag 23 december 2012 20:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Hij gaat hem vegen aldus Co Stompe.
quote:Op zondag 23 december 2012 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weiger mij boos te maken om Fok! En zodra een discussie te ver richting theorien gaan ipv feiten ben ik er klaar mee.
Mijn streven op Fok! is dan ook alles behalve kwalitief sterk zijn. Dit blijft het VBL subforum.
wtf is dit dan weer?quote:Op zondag 23 december 2012 20:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gaat gesloopt worden door van Gerwen.
Goed strevenquote:Op zondag 23 december 2012 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weiger mij boos te maken om Fok! En zodra een discussie te ver richting theorien gaan ipv feiten ben ik er klaar mee.
Mijn streven op Fok! is dan ook alles behalve kwalitief sterk zijn. Dit blijft het VBL subforum.
Dat is snake bitequote:
Met vlag en wimpel.quote:Op zondag 23 december 2012 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb hetzelfde. Alleen soms kan ik het niet aan.quote:Op zondag 23 december 2012 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fenomeen wat door veel mensen genoemd wordt als een Aidshoofd.quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]is eigenlijk m'n enige reactie op z'n haar
bijnaam.quote:Op zondag 23 december 2012 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heet hij echt zo of is dat een bijnaam?
Fan zijn van de tegenstander van Michael van Gerwenquote:Op zondag 23 december 2012 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ongelooflijk cool.
Ik ben vanaf nu fan van hem.
Ok.quote:Op zondag 23 december 2012 20:24 schreef mrstylo het volgende:
Een dochter van een collega van mij kijkt zomaar mijn Linkdin. Volgens mij wilt ze mijn pik.
Hij heeft ook de kop van een slang in zijn haar laten verven. Nu je dit weet ben je zeker wel fan genoeg voor een mooie tatoeage van hem.quote:Op zondag 23 december 2012 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ongelooflijk cool.
Ik ben vanaf nu fan van hem.
Is mijn hypothese goed?quote:
Zin heeft het nietquote:Op zondag 23 december 2012 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Téring, 6 miljoen in dat Glazenhuis
Boeie.quote:Op zondag 23 december 2012 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Téring, 6 miljoen in dat Glazenhuis
Snapje.quote:Op zondag 23 december 2012 20:21 schreef GGMM het volgende:
Kapi vond de awards kut maar nu hij gewonnen heeft is hij de eerste om het in z'n sig te zetten.
*redt.quote:Op zondag 23 december 2012 20:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zin heeft het niet
JA je red baby´s, maar die zulllen alsnog een kut leven krijgen zonder eten.. Wat daar het grootste probleem, 3fm verneukt hierdoor die baby´s nog erger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 december 2012 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
*redt.Je moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2012 20:30:12 ]
En als het de hongersnood niet is dan is het wel de malaria en aids waaraan ze dood gaan.quote:Op zondag 23 december 2012 20:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zin heeft het niet
JA je red baby´s, maar die zulllen alsnog een kut leven krijgen zonder eten.. Wat daar het grootste probleem, 3fm verneukt hierdoor die baby´s nog erger
Ze gaan ook alle Nederlandse interland wedstrijden zien.quote:
Ken jij 1 Nederlander, zeker niveautje jupilerquote:Op zondag 23 december 2012 20:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze gaan ook alle Nederlandse interland wedstrijden zien.
Dat is Lange_Lans zijn expertise.quote:Op zondag 23 december 2012 20:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ken jij 1 Nederlander, zeker niveautje jupiler
Ik kijk nog liever Belgisch voetbal dan dartsquote:Op zondag 23 december 2012 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is Lange_Lans zijn expertise.
[ afbeelding ]
Ah die gast dart nu dus. Pittig kapsel + smink hoor.
Nee, die verdween langzaamquote:Op zondag 23 december 2012 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
Wanneer is ajacied4lf eigenlijk verdwenen? Heb ik dat nog meegemaakt?
Stage in Denemarken en daarmee andere prioriteiten. Een gezonde instelling dus wel.quote:Op zondag 23 december 2012 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2012 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
Hij gaat wel te ver met dat slapen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ga maar slapen. tot over 2 weken, hopen dat Ajax 6 punten heeft als ik terug ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |