Zo?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:00 schreef Cara het volgende:
hey ggmm kan je niet wat aan die schijttroll dev doen? ik zou zweren dat de enige posts die hij maakt anti-Feyenoord posts zijn
Kuyt werkt EK af als aanwinst van Fenerbahçe
het leest best irritant
quote:
Hij valt vaker negatief op ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:03 schreef Cara het volgende:
[..]![]()
normaal boeien trolls me allemaal niet zo maar ik als mn ogen me niet bedriegen is hij al een half jaar non-stop elke dag anti-club opmerkingen aan het maken
Alle PSV wedstrijd in ZA.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:03 schreef Doublepain het volgende:
Eredivisie werd al uitgezonden in USA en UK.. Ook ZA..
Tenminste, dat zag in streams
ik hou zelf ook wel van een troll op zn tijd maar voor jou moet het een hel zijnquote:
Zijn trolls werken wel steeds.quote:
van vi.nlquote:Het vergaren van de uitzendrechten van de Eredivisieclubs past in de strategie die Murdoch al vaker hanteerde. Naar verwachting zal de mediamagnaat de zender Eredivisie Live, die vooralsnog ook die naam behoudt, uit gaan bouwen naar Amerikaans model met show en entertainment voorop.
Ook het betrekken van andere sporten in het aanbod is daarbij een zeer reëel optie. In andere landen heeft Murdoch de tijdsduur tussen de live-wedstrijden (waar hij dus na dit seizoen eigenaar van is) en de samenvattingen (dit seizoen nog bij de NOS, bovendien ook daarna wettelijk verplicht op het 'open' net beschikbaar) al vergroot. Zo worden de live-duels interessanter en kan hij meer abonnees trekken.
Mja, ligt eraan waar. In de SC laat ik het meestal gewoon gaan, daar dient de SC ook een beetje voor. In live-topics is het vervelend; omdat het daar zo snel gaat dat als je de troll-reactie eenmaal verwijderd hebt hij alweer 3 keer gequote is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:04 schreef Cara het volgende:
[..]
ik hou zelf ook wel van een troll op zn tijd maar voor jou moet het een hel zijn
ach weet je, vroeger had ik het irritant gevonden maar tegenwoordig vind ik toch alles wel terug op internet. dan mn streampje maar 2 uur later opstarten.quote:
HMF zei steeds dat hij normaal deed enzo, maar het valt nu gewoon op dat in PSV topic geen enkele rel meer geweest is na zijn ban.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, ligt eraan waar. In de SC laat ik het meestal gewoon gaan, daar dient de SC ook een beetje voor. In live-topics is het vervelend; omdat het daar zo snel gaat dat als je de troll-reactie eenmaal verwijderd hebt hij alweer 3 keer gequote is.
Of in clubtopics als er niemand aanwezig was en er een heel topic vol getier isMaar dat valt sinds HMF weg is wel mee.
dat mis ik wel een beetjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, ligt eraan waar. In de SC laat ik het meestal gewoon gaan, daar dient de SC ook een beetje voor. In live-topics is het vervelend; omdat het daar zo snel gaat dat als je de troll-reactie eenmaal verwijderd hebt hij alweer 3 keer gequote is.
Of in clubtopics als er niemand aanwezig was en er een heel topic vol getier isMaar dat valt sinds HMF weg is wel mee.
de gehele eredivisie he. Japan doet bijv. alleen Feyenoord en PSV geloof ik?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:08 schreef Doublepain het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Eredivisie_broadcasters
Wait wuuut???!
oh ik dacht alquote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:08 schreef Cara het volgende:
[..]
de gehele eredivisie he. Japan doet bijv. alleen Feyenoord en PSV geloof ik?
Wel meer dan Portugal en 1 minder dan Frankrijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:08 schreef Doublepain het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Eredivisie_broadcasters
Wait wuuut???!
ZA doet bijvoorbeeld alleen PSV.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:08 schreef Cara het volgende:
[..]
de gehele eredivisie he. Japan doet bijv. alleen Feyenoord en PSV geloof ik?
Mwa, het kwam een beetje van 2 kanten. Wat we hier net zeiden dat veel PSVers daar niet in staat zijn inhoudelijk te discussiëren is ook gewoon vervelend, omdat iedereen op het ingaat met "Ja maar bij Feyenoord..."quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
HMF zei steeds dat hij normaal deed enzo, maar het valt nu gewoon op dat in PSV topic geen enkele rel meer geweest is na zijn ban.
In de USA ook. Alleen Ajax en PSV daar tho.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel meer dan Portugal en 1 minder dan Frankrijk.
Hetzelfde als de Belgische competitie bij Sport 1. Opvulling van kanaal.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet op een kanaal dat veel beken werd.
Bundesliga bij Eurosport 2, niet normaal joh. Is ook maar 1 zender van en daar komt dan al het Duitse voetbal op. Bij Ziggo moet je dan volgens mij gelijk TV Extra nemen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:11 schreef GGMM het volgende:
Zoals de Griekse competitie dit jaar bij onze Sport 1 gebruikt gaat worden dus.
MWah, Ajax en PSV trekt nog wel wat kijkers, internationaal. MAar nu nog de "ING eredivisie" ofzo en alles is perfect.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:11 schreef GGMM het volgende:
Zoals de Griekse competitie dit jaar bij onze Sport 1 gebruikt gaat worden dus.
TV plus is genoeg.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bundesliga bij Eurosport 2, niet normaal joh. Is ook maar 1 zender van en daar komt dan al het Duitse voetbal op. Bij Ziggo moet je dan volgens mij gelijk TV Extra nemen.
Bij KPN ook ja. Echt kut is dat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bundesliga bij Eurosport 2, niet normaal joh. Is ook maar 1 zender van en daar komt dan al het Duitse voetbal op. Bij Ziggo moet je dan volgens mij gelijk TV Extra nemen.
2 zenders zijn er maar.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aha, heb hier gewoon TV standaard. Ga ook niet 8 euro per maand extra voor die zender betalen.quote:
quote:Eurosport 2 is een allround sportzender, waarop ook lekker veel voetbal te zien is. Zo zijn op Eurosport 2 de komende drie seizoenen elk weekend live en in HD vijf duels uit de Bundesliga te zien en twee uit de Bundesliga 2
Als een PSVer een discussie wil voeren dan komen ze ook met gemeente en koopclub aan..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, het kwam een beetje van 2 kanten. Wat we hier net zeiden dat veel PSVers daar niet in staat zijn inhoudelijk te discussiëren is ook gewoon vervelend, omdat iedereen op het ingaat met "Ja maar bij Feyenoord..."![]()
Valt heel erg mee hoor en dan nog negeer ze lekker.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als een PSVer een discussie wil voeren dan komen ze ook met gemeente en koopclub aan..
Ze zullen dit jaar gewoon weer verlies draaien, en nog steeds kopen ze, dus ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als een PSVer een discussie wil voeren dan komen ze ook met gemeente en koopclub aan..
Ja das waar, had 2 maanden tv extra gratis en je hebt er serieus niets aan. Na die 5 muziek zenders heb je er gewoon niets aan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aha, heb hier gewoon TV standaard. Ga ook niet 8 euro per maand extra voor die zender betalen.
Dit staat op Ziggo.nl:
[..]
Mwa, daar draaide veel discussies ook om. Maar er zijn idd ook genoeg mensen die daar wel eens lopen te trollen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Trusten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:19 schreef GGMM het volgende:
Maar goed. Ik ga slapen.
Welterusten mensen(en .. nah, ik kap hiermee.)
Gebeurd ook maar vaak krijg je als opmerkig: dan leen je toch wat? Binnenkort weer langs om geld te vragen.. 1x was die leukquote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Valt heel erg mee hoor en dan nog negeer ze lekker.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:19 schreef GGMM het volgende:
Maar goed. Ik ga slapen.
Welterusten mensen(en .. nah, ik kap hiermee.)
nani, anderson, berbatovquote:Volgens Ferguson is de transfer een volgend bewijs dat de transfermarkt is doorgedraaid. "Ik vind het ongelooflijk dat een club 45 miljoen euro kan betalen voor een speler van negentien jaar oud", zei de Schot. "Om iedereen te laten zien dat PSG op het toneel is verschenen, haalden ze Zlatan Ibrahimovic en Thiago Silva. Dat begrijp ik nog, maar ze hebben nu volgens mij al 180 miljoen euro uitgegeven in de laatste maand."
was het wel ten tijde dat fergie er ook zatquote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:32 schreef Smoofie het volgende:
Fergie/United is al tijden geen echte koopclub meer a la Real/Barca/City/PSG etc
Titel: Ferguson over Van Persie: 'Ik heb er geen goed gevoel over'quote:"Ik heb er geen goed gevoel over, dat moet ik toegeven", vervolgde Ferguson. "We vinden maar geen doorbraak met Arsenal. Het is moeilijk om te zeggen waarom Arsenal op deze manier handelt, want ze laten niets van zich horen. Ik weet dus ook niet hoe ze in Londen over de zaak denken." De 29-jarige Van Persie heeft zelf nog niet laten weten of hij een transfer naar United ziet zitten.
Voetbalzone is sowieso een site voor 13 jarige blagenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:34 schreef Doublepain het volgende:
Wat een troll website is VZ
[..]
Titel: Ferguson over Van Persie: 'Ik heb er geen goed gevoel over'
Quoten ze dat om te laten lijken alsof ferguson hem niet wilt_!
Mja, en je mag niet "Ik vind al die haat en nijd jegens FC Twente wel lekker, geeft aan dat we een topclub zijn!" zeggen, want dan wordt je reactie meteen gewist, met als reden: "Niets toevoegend (gebrek aan onderbouwing)"quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Voetbalzone is sowieso een site voor 13 jarige blagen
Tis wat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, en je mag niet "Ik vind al die haat en nijd jegens FC Twente wel lekker, geeft aan dat we een topclub zijn!" zeggen, want dan wordt je reactie meteen gewist, met als reden: "Niets toevoegend (gebrek aan onderbouwing)"_!
Als je iets brult van AJAX DE BESTE! krijgt het een groen randje
Die leventje op de straat in het ghetto van Bornequote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Tukker problemen, het leven is hard.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:48 schreef TwenteFC het volgende:
Maar mensen die lopen te haten tegenover Twente is wel lekker ja.
Net als laatst op Twitter dat Twente een vieze koopclub was, en dat kwam dan een Ajax supporter die schijnbaar is vergeten hoeveel Sulejmani alleen al heeft gekost.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:48 schreef TwenteFC het volgende:
Maar mensen die lopen te haten tegenover Twente is wel lekker ja.
Net als laatst op Twitter dat Twente een vieze koopclub was, en dat kwam dan een Ajax supporter die schijnbaar is vergeten hoeveel Sulejmani alleen al heeft gekost.
quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:53 schreef TwenteFC het volgende:
Vroegah als klein TwenteFCtje werd ik er nog wel eens boos om, maar tegenwoordig;
[ afbeelding ]
plaatje is rullevant.
Aids duitserquote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:53 schreef TwenteFC het volgende:
Vroegah als klein TwenteFCtje werd ik er nog wel eens boos om, maar tegenwoordig;
[ afbeelding ]
plaatje is rullevant.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ga maar slapen. tot over 2 weken, hopen dat Ajax 6 punten heeft als ik terug ben.
Veel plezierquote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ga maar slapen. tot over 2 weken, hopen dat Ajax 6 punten heeft als ik terug ben.
Trusten en veel plezier.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:02 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:05 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga ook slapen. Ben echt zo kapot jezus.
quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:05 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga ook slapen. Ben echt zo kapot jezus.
quote:
Spannendquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
zoals je ziet 21:55
Bedankt, fijne vent.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
zoals je ziet 21:55
Dat onthoud ik voor de volgende keer.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb altijd alles in een minuut gevonden
Wil je in mijn 2 voor 12 team?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
j0rdiiii vroeg me vannacht om te zoeken wanneer GGMM officieel stopte met roken wat hij vertelde in de SC. 1 minuut later al beetquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat onthoud ik voor de volgende keer.
Nee.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wil je in mijn 2 voor 12 team?
Ik hoop voor je vriendin van nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop voor je vriendin van niet
Hihi, eerste keer google ernaastquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop voor je vriendin van niet
Ja, Belgische Baanrenner.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is een leuk avondje stappen.
Is dat een sporter trouwens?
Op dat moment kon hem dat weinig schelen schat ik zoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, Belgische Baanrenner.
Hij mag niet meer mee naar de sluitingsceremonie
wie is dat?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nederlandse zwemmert:
[ afbeelding ]
Wat zonde man. Hij heeft een drankje over zijn kruis geknoeid.quote:
De verhalen kloppen dus wel, haha.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nederlandse zwemmert:
[ afbeelding ]
100.000 condoomsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:03 schreef Happel het volgende:
[..]
De verhalen kloppen dus wel, haha.
Een grote orgie daar bij het OS,
Ik visualiseer me zo juist de springruiterequipe in een orgie met het dames hockey team. Gerco Schroder bovenop Ellen Hoog. Één grote orgie. Salinero erbij.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:03 schreef Happel het volgende:
[..]
De verhalen kloppen dus wel, haha.
Een grote orgie daar bij het OS,
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik visualiseer me zo juist de springruiterequipe in een orgie met het dames hockey team. Gerco Schroder bovenop Ellen Hoog. Één grote orgie. Salinero erbij.
Zeker. Natuurlijk ook jaren amper alcohol gedronken (behalve wiggo dan), klapt er wel in gelijk ookquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:16 schreef Tarado het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat die gasten helemaal los gaan, gewonnen of niet, de meesten hebben er toch veel voor gedaan en gelaten in de voorbereiding
Schijnt bij RKC goed werk af te leveren. Onze toekomstige Oranje keeper is iig lovend over hem.quote:
Als ik De Goey zie moet ik altijd aan die vrije trap van Branco denken in 94, was volgens mij houdbaar, NL werd sowieso genaaid toen, net als in 98, Brazilië heeft teveel macht bij de FIFA, zag je ook weer tegen Zuid Korea op OS, niet dat ze zonder hulp niet gewonnen hadden maar ze krijgen het wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Goey betekend ook tampeloeris in het Pools? Dat i.c.m. zijn uiterlijk moet geweldig commentaar opgeleverd hebben op de Poolse tv. Was ik maar een Pool.
Ah. Doen ze dat nog steeds dan?quote:
nee.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah. Doen ze dat nog steeds dan?
quote:
En 200 meter.quote:
Yes yes met Martina, Blake en Boltquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
En 200 meter.Ik dacht btw heren halve finale?
20 miljoenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
In het psv topic spreken ze over 20Miljoen voor faalhaas Willems.
Je kunt veel zeggen maar ik zou Willems graag bij ons op linksback zien.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
In het psv topic spreken ze over 20Miljoen voor faalhaas Willems.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen maar ik zou Willems graag bij ons op linksback zien.
Indi is een klasse beter hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pure afgunst hoe pijnlijk dat ook mag klinken over een PSV speler.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:14 schreef Typisch het volgende:
Mwah, Indi is 2 jaar ouder en zeker aanvallend vind ik Willems veel beter op linksback.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:14 schreef Typisch het volgende:
Mwah, Indi is 2 jaar ouder en zeker aanvallend vind ik Willems veel beter op linksback.
Ik vond Indi vorig jaar geen eens goed op de back hij is pas doorgebroken toen hij centraal werd gezet.quote:
Beachvolleybal. Heb met de gordijnen dicht zitten kijkenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inderdaad. Laten we het over tienkamp hebben.
Ik vond het altijd wat ongemakkelijk als de scoutingbegeleider bij mij in bed kroop. Of if tienkamp iets anders dan een tienerkamp?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inderdaad. Laten we het over tienkamp hebben.
hoezo krijg jij daar al een stifje van?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Beachvolleybal. Heb met de gordijnen dicht zitten kijken
VS wint toch. Tevens basketbal met 1 l.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:33 schreef Typisch het volgende:
Basketball nu France tegen Spain bij de NOS.
Daar komen die cactus ideeën dus vandaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wat ongemakkelijk als de scoutingbegeleider bij mij in bed kroop. Of if tienkamp iets anders dan een tienerkamp?
Lekkere overtreding zojuistquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:33 schreef Typisch het volgende:
Basketball nu France tegen Spain bij de NOS.
Ik ook niet, maar die Fransen maken er een combinatie van vechtsport van en dan geen eens subtiel op de tenen staanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:42 schreef Tarado het volgende:
Kan ik niet echt enthousiast van worden dat basketball
Dit was opgenomen toch? Of begin ik gek te worden, ik had het al gezienquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar die Fransen maken er een combinatie van vechtsport van en dan geen eens subtiel op de tenen staan
Denk het wel ja. Al sluit het één het andere niet uit uiteraard.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit was opgenomen toch? Of begin ik gek te worden, ik had het al gezien
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk het wel ja. Al sluit het één het andere niet uit uiteraard.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo'n handbalkeeper zou niet mistaan in het voetbal
Náást onze linksback als ballenjongenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met paardrijden was er iemand bezig aan zijn 10e osquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:10 schreef Typisch het volgende:
Iemand bij het kanovaren die bezig is aan haar 8e olympische spelen.
heee kale, fawaka Gquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met paardrijden was er iemand bezig aan zijn 10e os
Rustig man en met jou?quote:
Bij schieten kan dat ook wel voorkomen denk ik, en zodra darts olympisch wordt doen er ineens hopen bejaarden mee...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kijk liever darts dan dat gehuppel met paarden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij schieten kan dat ook wel voorkomen denk ik, en zodra darts olympisch wordt doen er ineens hopen bejaarden mee...
Er reed ook een 67 jarige Japanner mee weet ik door CanvasCrack.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik ookquote:
Zou helemaal mooi zijn als hij dan ook gewoon nog nooit een medaille heeft gewonnenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij werd dit keer 4e maar had 2x goud en paar x brons gehaaldquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou helemaal mooi zijn als hij dan ook gewoon nog nooit een medaille heeft gewonnen
Hehe top, welke je ex of niet?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik ook
Vandaar even minder op den foks maar chick gaat zondag weer naar huis
Je moet niks jonguh.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kijk liever darts dan dat gehuppel met paarden.
Ik moest verplicht meekijken met chick maar wat is dat godsgruwelijk saai
Jaquote:
Het is geven en nemen hequote:
soort vanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na al die maanden nog steeds je 'ex' ?
pussypower that isquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:25 schreef Smoofie het volgende:
Een ex die je dwingt om dressuur te kijken
Het is geen ex meerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:25 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:25 schreef Smoofie het volgende:
Dit dusquote:
Smoofie help die jongen eens even. Dit kan zo niet verder vooral niet als het nog ten koste van Fok! gaat ook.quote:
Beter wil zij hem berijden als een paard.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Misschien wil ze wel dat je háár dresseert...
Genoeg sletjes in zaandam.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Smoofie help die jongen eens even. Dit kan zo niet verder vooral niet als het nog ten koste van Fok! gaat ook.
Ga zo weerquote:
Doet ze net alsof steven over die obstakels spring.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter wil zij hem berijden als een paard.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Smoofie help die jongen eens even. Dit kan zo niet verder vooral niet als het nog ten koste van Fok! gaat ook.
We hebben het niet officieel uitgesproken maar het is wel best zoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:28 schreef Geo4kant het volgende:
Dus het is weer een relatie of soort van maar je hebt de vraag nog niet gesteld?
Die gasten breken wel veelquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Best een leuke sport om te kijken dat BMX. Kende het eigenlijk nog helemaal niet
Wel sex maar geen facebookoffical relatie, dikke prima toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We hebben het niet officieel uitgesproken maar het is wel best zo
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel sex maar geen facebookoffical relatie, dikke prima toch?
Steven zijn Facebook is ook zonder die relatie één gezellige bende.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze begon daar wel over maar laat dat voorlopig nog wel zittenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die van jou ookquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Steven zijn Facebook is ook zonder die relatie één gezellige bende.
Je bent weer op dreef el snorroquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Steven zijn Facebook is ook zonder die relatie één gezellige bende.
In zijn leegte?quote:
Jaja godverdomme waarom moeten mensen je ook taggenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent weer op dreef el snorro
Hehehe.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze begon daar wel over maar laat dat voorlopig nog wel zitten
DAt kun je uitzetten, gelukkigquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In zijn leegte?
[..]
Jaja godverdomme waarom moeten mensen je ook taggen
alles staat uit hier, taggen, reageren op mijn wall en die troep, heerlich.quote:
Bij mij ook zowat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alles staat uit hier, taggen, reageren op mijn wall en die troep, heerlich.
Ach deze schoonmoeder haat mij sowieso al dus daar heb ik geen last meer vanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehehe.Ik ben nu aan het kutten met eentje die mij na een maandje oid (waarvan ik 1 week op vakantie was) al voor wil stellen aan haar ouders, ook zoiets.
Ze heeft liever iemand met haarquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach deze schoonmoeder haat mij sowieso al dus daar heb ik geen last meer van
Maar ben er weer vandoor broeders
Pies out
Topwijf dus.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
doeikusquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar ben er weer vandoor broeders
Pies out
quote:
Woont ze tevens ook in Amersfoort? Anders gewoon Happel langs sturen, dan heb je ten minste nog een gezellige schoonvader.quote:
wordt elke zondag ruzie dat man :'')quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Woont ze tevens ook in Amersfoort? Anders gewoon Happel langs sturen, dan heb je ten minste nog een gezellige schoonvader.
happel is te oud.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Woont ze tevens ook in Amersfoort? Anders gewoon Happel langs sturen, dan heb je ten minste nog een gezellige schoonvader.
quote:
Ik zie het al voor mequote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Lijkt me niet trouwens. Als ik al ooit kinderen krijg, dan zal hij/zij zeker geen relatie met een jood aangaan.
Joodse vrouwen zijn lekker. Mooi man, dat je je zoon gewoon verbiedt om met iets lekkers thuis te komen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Lijkt me niet trouwens. Als ik al ooit kinderen krijg, dan zal hij/zij zeker geen relatie met een jood aangaan.
Misschien na een neus operatie.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Joodse vrouwen zijn lekker. Mooi man, dat je je zoon gewoon verbiedt om met iets lekkers thuis te komen.
Zijn weinig lekkere hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Joodse vrouwen zijn lekker. Mooi man, dat je je zoon gewoon verbiedt om met iets lekkers thuis te komen.
Nee zijn woont in hulshorstquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En wat nou als haar/zijn pa chirurg of bankier is?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Zal Happel een fysieke straf geven of als een hippe ouder een internetverbod opleggen? Hij heeft immers al ervaring als Fok!mod.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal Happel een fysieke straf geven of als een hippe ouder een internetverbod opleggen? Hij heeft immers al ervaring als Fok!mod.
Ja en mensen uit Hollywood zijn echt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]. 90% van HOllywood is joods. En in Israël zijn ze
.
Pech. Gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
En wat nou als haar/zijn pa chirurg of bankier is?
Geen erfenis.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal Happel een fysieke straf geven of als een hippe ouder een internetverbod opleggen? Hij heeft immers al ervaring als Fok!mod.
Aan hun tieten ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja en mensen uit Hollywood zijn echt.
90% heeft 10 of meer operaties gehad.
Bron?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja en mensen uit Hollywood zijn echt.
90% heeft 10 of meer operaties gehad.
Noem een lekkere op dan, de toppers zijn het nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]. 90% van HOllywood is joods. En in Israël zijn ze
.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die is van de joodse kant waarschijnlijk beter. Zou daar nog ff over nadenken.
in de portemonnee raak je joden het best, goeie keuze.quote:
Mila Kunisquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Noem een lekkere op dan, de toppers zijn het niet
Bron dat 90% mensen joods zijn in Hollywood.quote:
Heb ik niet gezegd?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bron dat 90% mensen joods zijn in Hollywood.
quote:
Bron geef ik je niet.quote:Kunis is geboren in de toenmalige Oekraïense SSR (tegenwoordig kortweg Oekraïne geheten), destijds onderdeel van de Sovjet-Unie en is afkomstig uit een Joodse familie waarmee ze naar Los Angeles in Californië vertrok toen ze zeven jaar oud was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |