Tis wat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, en je mag niet "Ik vind al die haat en nijd jegens FC Twente wel lekker, geeft aan dat we een topclub zijn!" zeggen, want dan wordt je reactie meteen gewist, met als reden: "Niets toevoegend (gebrek aan onderbouwing)"_!
Als je iets brult van AJAX DE BESTE! krijgt het een groen randje
Die leventje op de straat in het ghetto van Bornequote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Tukker problemen, het leven is hard.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:48 schreef TwenteFC het volgende:
Maar mensen die lopen te haten tegenover Twente is wel lekker ja.
Net als laatst op Twitter dat Twente een vieze koopclub was, en dat kwam dan een Ajax supporter die schijnbaar is vergeten hoeveel Sulejmani alleen al heeft gekost.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:48 schreef TwenteFC het volgende:
Maar mensen die lopen te haten tegenover Twente is wel lekker ja.
Net als laatst op Twitter dat Twente een vieze koopclub was, en dat kwam dan een Ajax supporter die schijnbaar is vergeten hoeveel Sulejmani alleen al heeft gekost.
quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:53 schreef TwenteFC het volgende:
Vroegah als klein TwenteFCtje werd ik er nog wel eens boos om, maar tegenwoordig;
[ afbeelding ]
plaatje is rullevant.
Aids duitserquote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:53 schreef TwenteFC het volgende:
Vroegah als klein TwenteFCtje werd ik er nog wel eens boos om, maar tegenwoordig;
[ afbeelding ]
plaatje is rullevant.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ga maar slapen. tot over 2 weken, hopen dat Ajax 6 punten heeft als ik terug ben.
Veel plezierquote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ga maar slapen. tot over 2 weken, hopen dat Ajax 6 punten heeft als ik terug ben.
Trusten en veel plezier.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:02 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:05 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga ook slapen. Ben echt zo kapot jezus.
quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:05 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga ook slapen. Ben echt zo kapot jezus.
quote:
Spannendquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
zoals je ziet 21:55
Bedankt, fijne vent.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
zoals je ziet 21:55
Dat onthoud ik voor de volgende keer.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb altijd alles in een minuut gevonden
Wil je in mijn 2 voor 12 team?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
j0rdiiii vroeg me vannacht om te zoeken wanneer GGMM officieel stopte met roken wat hij vertelde in de SC. 1 minuut later al beetquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat onthoud ik voor de volgende keer.
Nee.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wil je in mijn 2 voor 12 team?
Ik hoop voor je vriendin van nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop voor je vriendin van niet
Hihi, eerste keer google ernaastquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop voor je vriendin van niet
Ja, Belgische Baanrenner.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is een leuk avondje stappen.
Is dat een sporter trouwens?
Op dat moment kon hem dat weinig schelen schat ik zoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, Belgische Baanrenner.
Hij mag niet meer mee naar de sluitingsceremonie
wie is dat?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nederlandse zwemmert:
[ afbeelding ]
Wat zonde man. Hij heeft een drankje over zijn kruis geknoeid.quote:
De verhalen kloppen dus wel, haha.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nederlandse zwemmert:
[ afbeelding ]
100.000 condoomsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:03 schreef Happel het volgende:
[..]
De verhalen kloppen dus wel, haha.
Een grote orgie daar bij het OS,
Ik visualiseer me zo juist de springruiterequipe in een orgie met het dames hockey team. Gerco Schroder bovenop Ellen Hoog. Één grote orgie. Salinero erbij.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:03 schreef Happel het volgende:
[..]
De verhalen kloppen dus wel, haha.
Een grote orgie daar bij het OS,
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik visualiseer me zo juist de springruiterequipe in een orgie met het dames hockey team. Gerco Schroder bovenop Ellen Hoog. Één grote orgie. Salinero erbij.
Zeker. Natuurlijk ook jaren amper alcohol gedronken (behalve wiggo dan), klapt er wel in gelijk ookquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:16 schreef Tarado het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat die gasten helemaal los gaan, gewonnen of niet, de meesten hebben er toch veel voor gedaan en gelaten in de voorbereiding
Schijnt bij RKC goed werk af te leveren. Onze toekomstige Oranje keeper is iig lovend over hem.quote:
Als ik De Goey zie moet ik altijd aan die vrije trap van Branco denken in 94, was volgens mij houdbaar, NL werd sowieso genaaid toen, net als in 98, Brazilië heeft teveel macht bij de FIFA, zag je ook weer tegen Zuid Korea op OS, niet dat ze zonder hulp niet gewonnen hadden maar ze krijgen het wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Goey betekend ook tampeloeris in het Pools? Dat i.c.m. zijn uiterlijk moet geweldig commentaar opgeleverd hebben op de Poolse tv. Was ik maar een Pool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |