quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:19 schreef GGMM het volgende:
Maar goed. Ik ga slapen.
Welterusten mensen(en .. nah, ik kap hiermee.)
nani, anderson, berbatovquote:Volgens Ferguson is de transfer een volgend bewijs dat de transfermarkt is doorgedraaid. "Ik vind het ongelooflijk dat een club 45 miljoen euro kan betalen voor een speler van negentien jaar oud", zei de Schot. "Om iedereen te laten zien dat PSG op het toneel is verschenen, haalden ze Zlatan Ibrahimovic en Thiago Silva. Dat begrijp ik nog, maar ze hebben nu volgens mij al 180 miljoen euro uitgegeven in de laatste maand."
was het wel ten tijde dat fergie er ook zatquote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:32 schreef Smoofie het volgende:
Fergie/United is al tijden geen echte koopclub meer a la Real/Barca/City/PSG etc
Titel: Ferguson over Van Persie: 'Ik heb er geen goed gevoel over'quote:"Ik heb er geen goed gevoel over, dat moet ik toegeven", vervolgde Ferguson. "We vinden maar geen doorbraak met Arsenal. Het is moeilijk om te zeggen waarom Arsenal op deze manier handelt, want ze laten niets van zich horen. Ik weet dus ook niet hoe ze in Londen over de zaak denken." De 29-jarige Van Persie heeft zelf nog niet laten weten of hij een transfer naar United ziet zitten.
Voetbalzone is sowieso een site voor 13 jarige blagenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:34 schreef Doublepain het volgende:
Wat een troll website is VZ
[..]
Titel: Ferguson over Van Persie: 'Ik heb er geen goed gevoel over'
Quoten ze dat om te laten lijken alsof ferguson hem niet wilt_!
Mja, en je mag niet "Ik vind al die haat en nijd jegens FC Twente wel lekker, geeft aan dat we een topclub zijn!" zeggen, want dan wordt je reactie meteen gewist, met als reden: "Niets toevoegend (gebrek aan onderbouwing)"quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Voetbalzone is sowieso een site voor 13 jarige blagen
Tis wat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, en je mag niet "Ik vind al die haat en nijd jegens FC Twente wel lekker, geeft aan dat we een topclub zijn!" zeggen, want dan wordt je reactie meteen gewist, met als reden: "Niets toevoegend (gebrek aan onderbouwing)"_!
Als je iets brult van AJAX DE BESTE! krijgt het een groen randje
Die leventje op de straat in het ghetto van Bornequote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Tukker problemen, het leven is hard.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:48 schreef TwenteFC het volgende:
Maar mensen die lopen te haten tegenover Twente is wel lekker ja.
Net als laatst op Twitter dat Twente een vieze koopclub was, en dat kwam dan een Ajax supporter die schijnbaar is vergeten hoeveel Sulejmani alleen al heeft gekost.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:48 schreef TwenteFC het volgende:
Maar mensen die lopen te haten tegenover Twente is wel lekker ja.
Net als laatst op Twitter dat Twente een vieze koopclub was, en dat kwam dan een Ajax supporter die schijnbaar is vergeten hoeveel Sulejmani alleen al heeft gekost.
quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:53 schreef TwenteFC het volgende:
Vroegah als klein TwenteFCtje werd ik er nog wel eens boos om, maar tegenwoordig;
[ afbeelding ]
plaatje is rullevant.
Aids duitserquote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:53 schreef TwenteFC het volgende:
Vroegah als klein TwenteFCtje werd ik er nog wel eens boos om, maar tegenwoordig;
[ afbeelding ]
plaatje is rullevant.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ga maar slapen. tot over 2 weken, hopen dat Ajax 6 punten heeft als ik terug ben.
Veel plezierquote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ga maar slapen. tot over 2 weken, hopen dat Ajax 6 punten heeft als ik terug ben.
Trusten en veel plezier.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:02 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:05 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga ook slapen. Ben echt zo kapot jezus.
quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:05 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga ook slapen. Ben echt zo kapot jezus.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |