Zo?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:00 schreef Cara het volgende:
hey ggmm kan je niet wat aan die schijttroll dev doen? ik zou zweren dat de enige posts die hij maakt anti-Feyenoord posts zijn
Kuyt werkt EK af als aanwinst van Fenerbahçe
het leest best irritant
quote:
Hij valt vaker negatief op ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:03 schreef Cara het volgende:
[..]![]()
normaal boeien trolls me allemaal niet zo maar ik als mn ogen me niet bedriegen is hij al een half jaar non-stop elke dag anti-club opmerkingen aan het maken
Alle PSV wedstrijd in ZA.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:03 schreef Doublepain het volgende:
Eredivisie werd al uitgezonden in USA en UK.. Ook ZA..
Tenminste, dat zag in streams
ik hou zelf ook wel van een troll op zn tijd maar voor jou moet het een hel zijnquote:
Zijn trolls werken wel steeds.quote:
van vi.nlquote:Het vergaren van de uitzendrechten van de Eredivisieclubs past in de strategie die Murdoch al vaker hanteerde. Naar verwachting zal de mediamagnaat de zender Eredivisie Live, die vooralsnog ook die naam behoudt, uit gaan bouwen naar Amerikaans model met show en entertainment voorop.
Ook het betrekken van andere sporten in het aanbod is daarbij een zeer reëel optie. In andere landen heeft Murdoch de tijdsduur tussen de live-wedstrijden (waar hij dus na dit seizoen eigenaar van is) en de samenvattingen (dit seizoen nog bij de NOS, bovendien ook daarna wettelijk verplicht op het 'open' net beschikbaar) al vergroot. Zo worden de live-duels interessanter en kan hij meer abonnees trekken.
Mja, ligt eraan waar. In de SC laat ik het meestal gewoon gaan, daar dient de SC ook een beetje voor. In live-topics is het vervelend; omdat het daar zo snel gaat dat als je de troll-reactie eenmaal verwijderd hebt hij alweer 3 keer gequote is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:04 schreef Cara het volgende:
[..]
ik hou zelf ook wel van een troll op zn tijd maar voor jou moet het een hel zijn
ach weet je, vroeger had ik het irritant gevonden maar tegenwoordig vind ik toch alles wel terug op internet. dan mn streampje maar 2 uur later opstarten.quote:
HMF zei steeds dat hij normaal deed enzo, maar het valt nu gewoon op dat in PSV topic geen enkele rel meer geweest is na zijn ban.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, ligt eraan waar. In de SC laat ik het meestal gewoon gaan, daar dient de SC ook een beetje voor. In live-topics is het vervelend; omdat het daar zo snel gaat dat als je de troll-reactie eenmaal verwijderd hebt hij alweer 3 keer gequote is.
Of in clubtopics als er niemand aanwezig was en er een heel topic vol getier isMaar dat valt sinds HMF weg is wel mee.
dat mis ik wel een beetjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, ligt eraan waar. In de SC laat ik het meestal gewoon gaan, daar dient de SC ook een beetje voor. In live-topics is het vervelend; omdat het daar zo snel gaat dat als je de troll-reactie eenmaal verwijderd hebt hij alweer 3 keer gequote is.
Of in clubtopics als er niemand aanwezig was en er een heel topic vol getier isMaar dat valt sinds HMF weg is wel mee.
de gehele eredivisie he. Japan doet bijv. alleen Feyenoord en PSV geloof ik?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:08 schreef Doublepain het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Eredivisie_broadcasters
Wait wuuut???!
oh ik dacht alquote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:08 schreef Cara het volgende:
[..]
de gehele eredivisie he. Japan doet bijv. alleen Feyenoord en PSV geloof ik?
Wel meer dan Portugal en 1 minder dan Frankrijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:08 schreef Doublepain het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Eredivisie_broadcasters
Wait wuuut???!
ZA doet bijvoorbeeld alleen PSV.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:08 schreef Cara het volgende:
[..]
de gehele eredivisie he. Japan doet bijv. alleen Feyenoord en PSV geloof ik?
Mwa, het kwam een beetje van 2 kanten. Wat we hier net zeiden dat veel PSVers daar niet in staat zijn inhoudelijk te discussiëren is ook gewoon vervelend, omdat iedereen op het ingaat met "Ja maar bij Feyenoord..."quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
HMF zei steeds dat hij normaal deed enzo, maar het valt nu gewoon op dat in PSV topic geen enkele rel meer geweest is na zijn ban.
In de USA ook. Alleen Ajax en PSV daar tho.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel meer dan Portugal en 1 minder dan Frankrijk.
Hetzelfde als de Belgische competitie bij Sport 1. Opvulling van kanaal.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet op een kanaal dat veel beken werd.
Bundesliga bij Eurosport 2, niet normaal joh. Is ook maar 1 zender van en daar komt dan al het Duitse voetbal op. Bij Ziggo moet je dan volgens mij gelijk TV Extra nemen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:11 schreef GGMM het volgende:
Zoals de Griekse competitie dit jaar bij onze Sport 1 gebruikt gaat worden dus.
MWah, Ajax en PSV trekt nog wel wat kijkers, internationaal. MAar nu nog de "ING eredivisie" ofzo en alles is perfect.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:11 schreef GGMM het volgende:
Zoals de Griekse competitie dit jaar bij onze Sport 1 gebruikt gaat worden dus.
TV plus is genoeg.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bundesliga bij Eurosport 2, niet normaal joh. Is ook maar 1 zender van en daar komt dan al het Duitse voetbal op. Bij Ziggo moet je dan volgens mij gelijk TV Extra nemen.
Bij KPN ook ja. Echt kut is dat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bundesliga bij Eurosport 2, niet normaal joh. Is ook maar 1 zender van en daar komt dan al het Duitse voetbal op. Bij Ziggo moet je dan volgens mij gelijk TV Extra nemen.
2 zenders zijn er maar.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aha, heb hier gewoon TV standaard. Ga ook niet 8 euro per maand extra voor die zender betalen.quote:
quote:Eurosport 2 is een allround sportzender, waarop ook lekker veel voetbal te zien is. Zo zijn op Eurosport 2 de komende drie seizoenen elk weekend live en in HD vijf duels uit de Bundesliga te zien en twee uit de Bundesliga 2
Als een PSVer een discussie wil voeren dan komen ze ook met gemeente en koopclub aan..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, het kwam een beetje van 2 kanten. Wat we hier net zeiden dat veel PSVers daar niet in staat zijn inhoudelijk te discussiëren is ook gewoon vervelend, omdat iedereen op het ingaat met "Ja maar bij Feyenoord..."![]()
Valt heel erg mee hoor en dan nog negeer ze lekker.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als een PSVer een discussie wil voeren dan komen ze ook met gemeente en koopclub aan..
Ze zullen dit jaar gewoon weer verlies draaien, en nog steeds kopen ze, dus ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als een PSVer een discussie wil voeren dan komen ze ook met gemeente en koopclub aan..
Ja das waar, had 2 maanden tv extra gratis en je hebt er serieus niets aan. Na die 5 muziek zenders heb je er gewoon niets aan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aha, heb hier gewoon TV standaard. Ga ook niet 8 euro per maand extra voor die zender betalen.
Dit staat op Ziggo.nl:
[..]
Mwa, daar draaide veel discussies ook om. Maar er zijn idd ook genoeg mensen die daar wel eens lopen te trollen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Trusten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:19 schreef GGMM het volgende:
Maar goed. Ik ga slapen.
Welterusten mensen(en .. nah, ik kap hiermee.)
Gebeurd ook maar vaak krijg je als opmerkig: dan leen je toch wat? Binnenkort weer langs om geld te vragen.. 1x was die leukquote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Valt heel erg mee hoor en dan nog negeer ze lekker.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:19 schreef GGMM het volgende:
Maar goed. Ik ga slapen.
Welterusten mensen(en .. nah, ik kap hiermee.)
nani, anderson, berbatovquote:Volgens Ferguson is de transfer een volgend bewijs dat de transfermarkt is doorgedraaid. "Ik vind het ongelooflijk dat een club 45 miljoen euro kan betalen voor een speler van negentien jaar oud", zei de Schot. "Om iedereen te laten zien dat PSG op het toneel is verschenen, haalden ze Zlatan Ibrahimovic en Thiago Silva. Dat begrijp ik nog, maar ze hebben nu volgens mij al 180 miljoen euro uitgegeven in de laatste maand."
was het wel ten tijde dat fergie er ook zatquote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:32 schreef Smoofie het volgende:
Fergie/United is al tijden geen echte koopclub meer a la Real/Barca/City/PSG etc
Titel: Ferguson over Van Persie: 'Ik heb er geen goed gevoel over'quote:"Ik heb er geen goed gevoel over, dat moet ik toegeven", vervolgde Ferguson. "We vinden maar geen doorbraak met Arsenal. Het is moeilijk om te zeggen waarom Arsenal op deze manier handelt, want ze laten niets van zich horen. Ik weet dus ook niet hoe ze in Londen over de zaak denken." De 29-jarige Van Persie heeft zelf nog niet laten weten of hij een transfer naar United ziet zitten.
Voetbalzone is sowieso een site voor 13 jarige blagenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:34 schreef Doublepain het volgende:
Wat een troll website is VZ
[..]
Titel: Ferguson over Van Persie: 'Ik heb er geen goed gevoel over'
Quoten ze dat om te laten lijken alsof ferguson hem niet wilt_!
Mja, en je mag niet "Ik vind al die haat en nijd jegens FC Twente wel lekker, geeft aan dat we een topclub zijn!" zeggen, want dan wordt je reactie meteen gewist, met als reden: "Niets toevoegend (gebrek aan onderbouwing)"quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Voetbalzone is sowieso een site voor 13 jarige blagen
Tis wat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, en je mag niet "Ik vind al die haat en nijd jegens FC Twente wel lekker, geeft aan dat we een topclub zijn!" zeggen, want dan wordt je reactie meteen gewist, met als reden: "Niets toevoegend (gebrek aan onderbouwing)"_!
Als je iets brult van AJAX DE BESTE! krijgt het een groen randje
Die leventje op de straat in het ghetto van Bornequote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Tukker problemen, het leven is hard.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:48 schreef TwenteFC het volgende:
Maar mensen die lopen te haten tegenover Twente is wel lekker ja.
Net als laatst op Twitter dat Twente een vieze koopclub was, en dat kwam dan een Ajax supporter die schijnbaar is vergeten hoeveel Sulejmani alleen al heeft gekost.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:48 schreef TwenteFC het volgende:
Maar mensen die lopen te haten tegenover Twente is wel lekker ja.
Net als laatst op Twitter dat Twente een vieze koopclub was, en dat kwam dan een Ajax supporter die schijnbaar is vergeten hoeveel Sulejmani alleen al heeft gekost.
quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:53 schreef TwenteFC het volgende:
Vroegah als klein TwenteFCtje werd ik er nog wel eens boos om, maar tegenwoordig;
[ afbeelding ]
plaatje is rullevant.
Aids duitserquote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:53 schreef TwenteFC het volgende:
Vroegah als klein TwenteFCtje werd ik er nog wel eens boos om, maar tegenwoordig;
[ afbeelding ]
plaatje is rullevant.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ga maar slapen. tot over 2 weken, hopen dat Ajax 6 punten heeft als ik terug ben.
Veel plezierquote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ga maar slapen. tot over 2 weken, hopen dat Ajax 6 punten heeft als ik terug ben.
Trusten en veel plezier.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:02 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:05 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga ook slapen. Ben echt zo kapot jezus.
quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:05 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga ook slapen. Ben echt zo kapot jezus.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |