Zo?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:00 schreef Cara het volgende:
hey ggmm kan je niet wat aan die schijttroll dev doen? ik zou zweren dat de enige posts die hij maakt anti-Feyenoord posts zijn
Kuyt werkt EK af als aanwinst van Fenerbahçe
het leest best irritant
quote:
Hij valt vaker negatief op ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:03 schreef Cara het volgende:
[..]![]()
normaal boeien trolls me allemaal niet zo maar ik als mn ogen me niet bedriegen is hij al een half jaar non-stop elke dag anti-club opmerkingen aan het maken
Alle PSV wedstrijd in ZA.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:03 schreef Doublepain het volgende:
Eredivisie werd al uitgezonden in USA en UK.. Ook ZA..
Tenminste, dat zag in streams
ik hou zelf ook wel van een troll op zn tijd maar voor jou moet het een hel zijnquote:
Zijn trolls werken wel steeds.quote:
van vi.nlquote:Het vergaren van de uitzendrechten van de Eredivisieclubs past in de strategie die Murdoch al vaker hanteerde. Naar verwachting zal de mediamagnaat de zender Eredivisie Live, die vooralsnog ook die naam behoudt, uit gaan bouwen naar Amerikaans model met show en entertainment voorop.
Ook het betrekken van andere sporten in het aanbod is daarbij een zeer reëel optie. In andere landen heeft Murdoch de tijdsduur tussen de live-wedstrijden (waar hij dus na dit seizoen eigenaar van is) en de samenvattingen (dit seizoen nog bij de NOS, bovendien ook daarna wettelijk verplicht op het 'open' net beschikbaar) al vergroot. Zo worden de live-duels interessanter en kan hij meer abonnees trekken.
Mja, ligt eraan waar. In de SC laat ik het meestal gewoon gaan, daar dient de SC ook een beetje voor. In live-topics is het vervelend; omdat het daar zo snel gaat dat als je de troll-reactie eenmaal verwijderd hebt hij alweer 3 keer gequote is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:04 schreef Cara het volgende:
[..]
ik hou zelf ook wel van een troll op zn tijd maar voor jou moet het een hel zijn
ach weet je, vroeger had ik het irritant gevonden maar tegenwoordig vind ik toch alles wel terug op internet. dan mn streampje maar 2 uur later opstarten.quote:
HMF zei steeds dat hij normaal deed enzo, maar het valt nu gewoon op dat in PSV topic geen enkele rel meer geweest is na zijn ban.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, ligt eraan waar. In de SC laat ik het meestal gewoon gaan, daar dient de SC ook een beetje voor. In live-topics is het vervelend; omdat het daar zo snel gaat dat als je de troll-reactie eenmaal verwijderd hebt hij alweer 3 keer gequote is.
Of in clubtopics als er niemand aanwezig was en er een heel topic vol getier isMaar dat valt sinds HMF weg is wel mee.
dat mis ik wel een beetjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, ligt eraan waar. In de SC laat ik het meestal gewoon gaan, daar dient de SC ook een beetje voor. In live-topics is het vervelend; omdat het daar zo snel gaat dat als je de troll-reactie eenmaal verwijderd hebt hij alweer 3 keer gequote is.
Of in clubtopics als er niemand aanwezig was en er een heel topic vol getier isMaar dat valt sinds HMF weg is wel mee.
de gehele eredivisie he. Japan doet bijv. alleen Feyenoord en PSV geloof ik?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:08 schreef Doublepain het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Eredivisie_broadcasters
Wait wuuut???!
oh ik dacht alquote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:08 schreef Cara het volgende:
[..]
de gehele eredivisie he. Japan doet bijv. alleen Feyenoord en PSV geloof ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |