abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juni 2012 @ 14:07:19 #176
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_112423594
quote:
Kuyt moet alleen, en dat zeg ik al jaren, eens kappen met dat eeuwige "Ik kom hier terug om af te sluiten". Dat heeft die nu al bij 4 clubs gezegd of iets dergelijks.
Dit vooral, en ik snap Fenerbahçe ook niet. Als je een club bent die meer internationaal wil meedoen, dan ga je toch geen spelers als Kuyt halen die op hun retour zijn en het niveau dat Fenerbahçe nastreeft niet meer aankunnen. Het is niet voor niets dat hij bij Liverpool bijna niet meer aan spelen toekwam en ook bij Oranje niet meer in de basis staat.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  maandag 4 juni 2012 @ 14:09:41 #177
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_112423688
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 14:05 schreef Caland het volgende:

[..]

Het gaat ook niet om de keuze Fenerbahce - Feyenoord. Hij heeft zelf aangegeven klaar te zijn voor nog een topcompetitie. Als je dan je zakken gaat vullen in zo'n malafide paupercompetitie kom je niet al te geloofwaardig meer over.
Dat zeker.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 4 juni 2012 @ 14:38:44 #178
300718 Kenju
Say It!!??
pi_112424959
Ik snap niet waarom iedereen zo spreek over Kuijt. Kuijt is gewoon een sympathieke speler. Zo lekker gewoon gebleven. Niet zo arrogant enzo, zoals Seedorf enzo die allemaal wil zeggen wat voor prijzen hij heeft gewonnen en zelf wil bepalen waar hij wil spelen en alleen om geld geeft en niets geeft om Oranje en gewoon door gaat wanneer hij een fout maakt (penalties gemist, deed hem niets, terwijl Dirk echt baalt). Hij werkt altijd hard en speelt ook graag in Oranje en doet altijd zijn best voor het land.

Dirk Kuijt is puur een gevoelsmens. Bij Fenerbache is het gevoel gewoon goed en hij kan daar bijdragen aan de groei van die club. Daarom heeft hij voor die club gekozen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  maandag 4 juni 2012 @ 14:54:29 #179
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_112425555
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 14:38 schreef Kenju het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zo spreek over Kuijt. Kuijt is gewoon een sympathieke speler. Zo lekker gewoon gebleven. Niet zo arrogant enzo, zoals Seedorf enzo die allemaal wil zeggen wat voor prijzen hij heeft gewonnen en zelf wil bepalen waar hij wil spelen en alleen om geld geeft en niets geeft om Oranje en gewoon door gaat wanneer hij een fout maakt (penalties gemist, deed hem niets, terwijl Dirk echt baalt). Hij werkt altijd hard en speelt ook graag in Oranje en doet altijd zijn best voor het land.

Ik snap wel waarom er zo wordt gepraat over Kuijt. Kuijt wil iedereen graag te vriend houden en met zijn demagogische uitspraken roept hij weerstand op bij wat mensen. Niet iedereen houdt van politiek correcte uitspraken. Ik hou er niet van omdat hij nooit echt lijkt te zeggen wat hij echt daadwerkelijk denkt. De afgunst die Kuijt over zich heeft afgeroepen komt ook omdat hij bij zijn afscheid bij Utrecht en Feyenoord zei dat hij daar zou willen terugkeren. In de voetballerij is nooit iets zeker, maar Kuijt maakt mensen lekker door iets te beloven wat hij niet kan beloven.

Seedorf vind ik zeker niet arrogant. Seedorf heeft in zijn biografie gezegd dat hij liever op tien speelt in plaats van rechts op het middenveld omdat hij op tien zijn spel kan spelen. Hij heeft in het Nederlands Elftal vaak op rechts gespeeld, maar dat was nooit echt een succes. Verder neemt Seedorf soms te veel hooi op zijn vork en in die wedstrijd tegen Turkije wilde niemand die strafschop nemen waardoor Seedorf achter de bal ging staan. Kluivert zag hoe vastberaden Seedorf was en aanvoerder Frank de Boer gaf later toe dat hij Seedorf had moet tegenhouden.
  maandag 4 juni 2012 @ 14:55:53 #180
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_112425609
Het is vast een hele aardige gozer? So? Op het veld is de hoekvlag nuttiger :').

Voorheen had je nog wel iets aan hem als balafpakker en draver, maar dat is ook allemaal stukken minder geworden en loopt ie overal achter de feiten aan.

Liverpool is niet gek :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 4 juni 2012 @ 15:17:08 #181
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_112426442
quote:

Dirk Kuijt is puur een gevoelsmens. Bij Fenerbache is het gevoel gewoon goed en hij kan daar bijdragen aan de groei van die club. Daarom heeft hij voor die club gekozen.
:') Het gevoel bij Fenerbache is goed!? Het is gewoon een demagoog 1e klas. Eerst gaat hij zeggen dat hij niet nog eens op zijn 34 terug wilt terug komen bij Feyenoord. Nou, dat is hij dus wel als zijn contract daar afloopt. Ook gaat hij eerst praten met Feyenoord, en vervolgens zeggen dat hij nog helemaal niet aan Feyenoord toe is. Want meneer wilt nog naar de absolute top. Waarom ga je dan met Feyenoord in gesprek :')
En dan ga je vervolgens naar Fenerbache. Nou, die zijn echt niet zoveel beter dan Feyenoord hoor. Hetzelfde geldt voor de Turkse competitie. Laat staan Europese top. Die man kijkt alleen maar naar geld. Dat is prima, maar ga dan niet de ideale schoonzoon uithangen met ze gladde praatjes. Walgelijk mannetje. :r

Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_112427270
pi_112432238
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:36 schreef EK-burger het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk, al die frustraties van dat paupervolk.
  maandag 4 juni 2012 @ 20:14:03 #184
300718 Kenju
Say It!!??
pi_112440072
quote:

Voor alle duidelijkheid, dit was geen serieuze post. Ik ben niet zo goed in het overduidelijk stompzinnig doen. Maar het was de bedoeling als een domme randidioot over te komen die doet alsof die leuke blonde, 'lekker gewone' Kuijt niet gewoon een opportunist is die doodleuk kiest voor het geld.

Bij Seedorf stond met maar wat graag vooraan om bij alles wat hij deed te doen alsof hij nergens om geeft, en zelfs rondom die penalties te roepen dat hij er niets om gaf (terwijl hij tegen Frankrijk tranen met tuiten huilde en tegen Turkije ook duidelijk baalde) en iemand is die alleen voor het geld voetbalt.

Bij Van Nistelrooij was feitelijk hetzelfde aan de hand als bij Kuijt. Lekker gewone jongen die zgn. zo in touch is gebleven met zijn club in Nederland en daar wel even zou komen ballen. Ja, om af te bouwen ja, als dat nog een optie is. Hetzelfde geldt overigens voor De Boertjes die in de zandbak geld zijn gaan ophalen.

Een Seedorf kan veel meer verdienen bij zat clubs, heeft minder verdiend dan VN en waarschijnlijk ook Kuijt, maar kiest nu gewoon voor zijn gezin en gaat waarschijnlijk in Brazilië voetballen (ook niet voor een hongerloon, maar hij laat zijn keus niet beslissen door een partij die hem het meest betaalt). Kluivert kon ook nog tekenen op basis van zijn naam (ondanks zijn knie) bij CL clubs aan het eind van zijn carrière, net als Davids, maar die kozen toch voor Nederland (en Kluivert daarna nog voor Lille dat echt een voetbalbasis aan het bouwen was terwijl er meerder CL-clubs waren en uiteraard de nodige zandbak-contracten klaar lagen).

[ Bericht 1% gewijzigd door Kenju op 04-06-2012 21:36:00 ]
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_112448532
Ja laten we hopen dat Van Marwijk deze walgelijke 'ideale schoonzoon' uit het elftal houdt. Hij heeft al 50 clubs beloofd dat hij ooit zijn carriere bij die club afsluit. Triest mannetje.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 14:07:36 #186
300718 Kenju
Say It!!??
pi_112474374
Dit soort ideale schoonzoontjes die vooral bij het publiek en ook de pers goed liggen omdat ze zgn. zo nuchter zijn en lekker gewoon zijn juist in de regel de mensen waar je niet op kan vertrouwen als het om het echie gaat. Van Nistelrooij en Waterreus zijn zomaar twee andere voorbeelden.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_115308965
En 2 goals vandaag tegen Vaslui :)

Fenerbahce naar de Champions League terug; al t geld om Kuyt binnen te halen nu al waard denk ik :P
pi_115311917
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 21:39 schreef El_jefe07 het volgende:
En 2 goals vandaag tegen Vaslui :)

Fenerbahce naar de Champions League terug; al t geld om Kuyt binnen te halen nu al waard denk ik :P
Naja tis ook maar Vaslui he ;)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_115314657
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 22:32 schreef TLC het volgende:

[..]

Naja tis ook maar Vaslui he ;)
Waren wel heerlijke doelpunten! Het kijken waard imo.
pi_115315426
mooie is . Feyenoord had ie dus ook naar de CL kunnen schieten met exact dezelfde goals. pleurislijer
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  donderdag 9 augustus 2012 @ 00:00:40 #191
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115317522
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 23:25 schreef Cara het volgende:
mooie is . Feyenoord had ie dus ook naar de CL kunnen schieten met exact dezelfde goals. pleurislijer
^O^
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115318247
-

[ Bericht 50% gewijzigd door GGMM op 09-08-2012 02:03:10 (Tyf op met je getroll.) ]
pi_115351210
Wat een doelpunt _O_ . Hij heeft daar echt zijn draai gevonden.

pi_115367754
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, en dat is ook belachelijk. Die vent was nooit echt top, kon alleen maar hard lopen om zijn eigen balverlies te corrigeren. Maar nu kan je beter met 10 spelen dan met Kuyt erbij :').
Een grote prutser is het.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:03:26 #195
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_115383321
Speelde lekker in de spits tegen Vaslui. Lekker de verdediging opjagen en de opbouw verstoren. Op de rechterkant vond ik het maar niks, maar in de spits kan hij nog wel wat betekenen voor dit Fenerbahce.

Zal samen met Moussa Sow moeten vechten om de enige plek in de spits voorin met daarachter maestro Alex. Op de flanken Milos Krasic en Miroslav Stoch.

Toch geen verkeerd aanval lijkt me zo.

Krasic - Alex - Stoch
Sow/Kuyt
pi_115488141
Kuyt speelt de afgelopen wedstrijden echt super in de aanvaller-positie. Vandaag heeft hij alweer gescoord, ditmaal tegen gaysaray. Hopen dat hij zo doorgaat.
  maandag 13 augustus 2012 @ 00:39:43 #197
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115495626
Doet het erg goed, mooi. :)
pi_115834038
Wat een speler, in het begin was ik sceptisch maar hij scoort nu elke wedstrijd. Net nog een goal gemaakt tegen spartak moscow. Hoop dat hij zo doorgaat!
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:36:59 #199
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115834591
Kutfiguur, nog steeds.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:37:52 #200
8369 speknek
Another day another slay
pi_115834632
quote:
14s.gif Op zondag 12 augustus 2012 23:22 schreef xminator het volgende:
Kuyt speelt de afgelopen wedstrijden echt super in de aanvaller-positie. Vandaag heeft hij alweer gescoord, ditmaal tegen gaysaray. Hopen dat hij zo doorgaat.
gays array, srsly?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')