Dit vooral, en ik snap Fenerbahçe ook niet. Als je een club bent die meer internationaal wil meedoen, dan ga je toch geen spelers als Kuyt halen die op hun retour zijn en het niveau dat Fenerbahçe nastreeft niet meer aankunnen. Het is niet voor niets dat hij bij Liverpool bijna niet meer aan spelen toekwam en ook bij Oranje niet meer in de basis staat.quote:Kuyt moet alleen, en dat zeg ik al jaren, eens kappen met dat eeuwige "Ik kom hier terug om af te sluiten". Dat heeft die nu al bij 4 clubs gezegd of iets dergelijks.
Dat zeker.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de keuze Fenerbahce - Feyenoord. Hij heeft zelf aangegeven klaar te zijn voor nog een topcompetitie. Als je dan je zakken gaat vullen in zo'n malafide paupercompetitie kom je niet al te geloofwaardig meer over.
Ik snap wel waarom er zo wordt gepraat over Kuijt. Kuijt wil iedereen graag te vriend houden en met zijn demagogische uitspraken roept hij weerstand op bij wat mensen. Niet iedereen houdt van politiek correcte uitspraken. Ik hou er niet van omdat hij nooit echt lijkt te zeggen wat hij echt daadwerkelijk denkt. De afgunst die Kuijt over zich heeft afgeroepen komt ook omdat hij bij zijn afscheid bij Utrecht en Feyenoord zei dat hij daar zou willen terugkeren. In de voetballerij is nooit iets zeker, maar Kuijt maakt mensen lekker door iets te beloven wat hij niet kan beloven.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:38 schreef Kenju het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zo spreek over Kuijt. Kuijt is gewoon een sympathieke speler. Zo lekker gewoon gebleven. Niet zo arrogant enzo, zoals Seedorf enzo die allemaal wil zeggen wat voor prijzen hij heeft gewonnen en zelf wil bepalen waar hij wil spelen en alleen om geld geeft en niets geeft om Oranje en gewoon door gaat wanneer hij een fout maakt (penalties gemist, deed hem niets, terwijl Dirk echt baalt). Hij werkt altijd hard en speelt ook graag in Oranje en doet altijd zijn best voor het land.
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:38 schreef Kenju het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zo spreek over Kuijt. Kuijt is gewoon een sympathieke speler. Zo lekker gewoon gebleven. Niet zo arrogant enzo, zoals Seedorf enzo die allemaal wil zeggen wat voor prijzen hij heeft gewonnen en zelf wil bepalen waar hij wil spelen en alleen om geld geeft en niets geeft om Oranje en gewoon door gaat wanneer hij een fout maakt (penalties gemist, deed hem niets, terwijl Dirk echt baalt). Hij werkt altijd hard en speelt ook graag in Oranje en doet altijd zijn best voor het land.
Dirk Kuijt is puur een gevoelsmens. Bij Fenerbache is het gevoel gewoon goed en hij kan daar bijdragen aan de groei van die club. Daarom heeft hij voor die club gekozen.
Voor alle duidelijkheid, dit was geen serieuze post. Ik ben niet zo goed in het overduidelijk stompzinnig doen. Maar het was de bedoeling als een domme randidioot over te komen die doet alsof die leuke blonde, 'lekker gewone' Kuijt niet gewoon een opportunist is die doodleuk kiest voor het geld.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:38 schreef Kenju het volgende:
Dirk Kuijt is puur een gevoelsmens. Bij Fenerbache is het gevoel gewoon goed en hij kan daar bijdragen aan de groei van die club. Daarom heeft hij voor die club gekozen.
Naja tis ook maar Vaslui hequote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:39 schreef El_jefe07 het volgende:
En 2 goals vandaag tegen Vaslui![]()
Fenerbahce naar de Champions League terug; al t geld om Kuyt binnen te halen nu al waard denk ik
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:25 schreef Cara het volgende:
mooie is . Feyenoord had ie dus ook naar de CL kunnen schieten met exact dezelfde goals. pleurislijer
Een grote prutser is het.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en dat is ook belachelijk. Die vent was nooit echt top, kon alleen maar hard lopen om zijn eigen balverlies te corrigeren. Maar nu kan je beter met 10 spelen dan met Kuyt erbij.
gays array, srsly?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:22 schreef xminator het volgende:
Kuyt speelt de afgelopen wedstrijden echt super in de aanvaller-positie. Vandaag heeft hij alweer gescoord, ditmaal tegen gaysaray. Hopen dat hij zo doorgaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |