Dat zou behoorlijk kut zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit Seizoen niets en van volgend jaar daarop wel.
Ze zullen net als in Engeland volgens mij een nieuwe alles in 1 leverancier worden (soort Ziggo/UPC). Enige manier om winstgevend te maken.
Kan je alleen krijgen met SkyTV toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uhm nee, geowon zoals skysports.
Nee.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan je alleen krijgen met SkyTV toch?
Maar hoe kan je het winstgevend maken dan?quote:
Uhm nee, voor het WK was LB positie al een grote discussie..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:52 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Gio was goed genoeg voor LB. De echte zorgen kwamen daarna pas, metWillems
op het EK
om de 5 minuten reclamequote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar hoe kan je het winstgevend maken dan?
Eredivsie Live is nu al winstgevend hoor, alleen door die schuld van 60 mil kon het niet omhoog.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar hoe kan je het winstgevend maken dan?
Hij was op het WK een van de beste spelersquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uhm nee, voor het WK was LB positie al een grote discussie..
Dan moest hij wel veel doen dan, verdedigen dan het middenveld op om vervolgens als spits te spelen..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:54 schreef PizzaGeit het volgende:
Gio speelde echt een wereldtoernooi op het WK
Hij was echt een van de ontbrekende schakels op het EK dit jaar
Lezen is niet je sterkste punt he?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij was op het WK een van de beste spelers
We (of althans ik) had het ook over z'n periode bij Feyenoord.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar ze betalen nu dubbele aan Eredivisie clubs gegarandeerd. Is niet alleen met Skysport terug te verdienen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eredivsie Live is nu al winstgevend hoor, alleen door die schuld van 60 mil kon het niet omhoog.
Klopt, niemand had zoiets gedacht maar daarvoor waren heel veel mensen negatief.. Daarna had niemand erover, terechtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee joh het blijft gewoon een sport pakket neem ik aan. Ze willen het alleen veel groter maken met meer sporten en zooi eromheen. Die directeur van Heerenveen had het op twitter ook over een free-to-air zender.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit Seizoen niets en van volgend jaar daarop wel.
Ze zullen net als in Engeland volgens mij een nieuwe alles in 1 leverancier worden (soort Ziggo/UPC). Enige manier om winstgevend te maken.
Als de abonnees stijgen wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar ze betalen nu dubbele aan Eredivisie clubs gegarandeerd. Is niet alleen met Skysport terug te verdienen.
want?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste punt he?
Maar bij Feyenoord was hij echt niet zo slecht als jij stelt hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
We (of althans ik) had het ook over z'n periode bij Feyenoord.
Toen er 10 hele goede spelers om hem heen stonden kon hij ook weer vrij spelen en werd het direct een geweldenaar ja.
Ik hoop het. Eredivisielive is echt een must voor mij.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee joh het blijft gewoon een sport pakket neem ik aan. Ze willen het alleen veel groter maken met meer sporten en zooi eromheen. Die directeur van Heerenveen had het op twitter ook over een free-to-air zender.
Dat zou wel vet zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee joh het blijft gewoon een sport pakket neem ik aan. Ze willen het alleen veel groter maken met meer sporten en zooi eromheen. Die directeur van Heerenveen had het op twitter ook over een free-to-air zender.
dat klopt, maar dus schapenvolk dat nederlanders zijn was het na het WK de beste LB die we ooit gehad hebbenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, niemand had zoiets gedacht maar daarvoor waren heel veel mensen negatief.. Daarna had niemand erover, terecht
Ik stel niet dat hij slecht is. Ik geef aan dat hij niet geslaagd is. Hij speelde aardig mee; meer niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar bij Feyenoord was hij echt niet zo slecht als jij stelt hoor
Wat maakt dat die clubs eigenlijk uit joh, die zijn door het contract gewoon verzekerd van het geld. Hoe die Murdoch het winstgevend gaat maken moet hij lekker weten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar ze betalen nu dubbele aan Eredivisie clubs gegarandeerd. Is niet alleen met Skysport terug te verdienen.
Dan is het toch geslaagd, hij was een van de betere spelers. Hij stelde niet zo teleur als bijvoorbeeld V. Hooijdonkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik stel niet dat hij slecht is. Ik geef aan dat hij niet geslaagd is. Hij speelde aardig mee; meer niet.
Het ging over dat hij voor het WK een twijfelgeval was omdat hij dat seizoen ervoor bij Feyenoord niet zo goed speelde. Heeft het WK zelf niks mee te maken.quote:
hij was zo'n beetje de enige stabiele schakel dat seizoen. zonder hem waren we een stuk verder afgezakt geweestquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik stel niet dat hij slecht is. Ik geef aan dat hij niet geslaagd is. Hij speelde aardig mee; meer niet.
Die clubs niet, maar mij als consument wel. Ik wil het gewoon kunnen aanschaffen ondanks m'n provider.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat maakt dat die clubs eigenlijk uit joh, die zijn door het contract gewoon verzekerd van het geld. Hoe die Murdoch het winstgevend gaat maken moet hij lekker weten.
Wat zeg ik nou steeds? Dat kan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die clubs niet, maar mij als consument wel. Ik wil het gewoon kunnen aanschaffen ondanks m'n provider.
Ik zeg dus dat hij een geweldig WK speelde. Hoopte dat jij zelf de conclusie zou kunnen trekken dat daarmee de twijfels onterecht waren. Niets bleek minder waar.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het ging over dat hij voor het WK een twijfelgeval was omdat hij dat seizoen ervoor bij Feyenoord niet zo goed speelde. Heeft het WK zelf niks mee te maken.
Hm, hij viel mij totaal niet op itt z'n WK.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:58 schreef Cara het volgende:
[..]
hij was zo'n beetje de enige stabiele schakel dat seizoen. zonder hem waren we een stuk verder afgezakt geweest
En het moet niet te duur worden, dat gaat sowieso niet werken hier.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die clubs niet, maar mij als consument wel. Ik wil het gewoon kunnen aanschaffen ondanks m'n provider.
of keek je te weinig live wedstrijden van Feyenoordquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, hij viel mij totaal niet op itt z'n WK.
Maar misschien vraag ik teveel van een lnksback.
Klopt. dan faalt het volledig idd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En het moet niet te duur worden, dat gaat sowieso niet werken hier.
Voor een verdediger is het juist goed als ie niet opvalt. De Cler viel wel altijd op, maar dat was gewoon zielig en in negatieve zinquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, hij viel mij totaal niet op itt z'n WK.
Maar misschien vraag ik teveel van een lnksback.
Dat zou ook een serieuze optie kunnen zijn ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:59 schreef Cara het volgende:
[..]
of keek je te weinig live wedstrijden van Feyenoord
Ik denk dat het in de toekomst 25 euro gaat worden voor "Skysports NL" ofzo.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En het moet niet te duur worden, dat gaat sowieso niet werken hier.
Doet hij ook bij PSVquote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:00 schreef Cara het volgende:
hey ggmm kan je niet wat aan die schijttroll dev doen? ik zou zweren dat de enige posts die hij maakt anti-Feyenoord posts zijn
Kuyt werkt EK af als aanwinst van Fenerbahçe
het leest best irritant
Die Devv? Een van de zieligste users hier op VBLquote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:00 schreef Cara het volgende:
hey ggmm kan je niet wat aan die schijttroll dev doen? ik zou zweren dat de enige posts die hij maakt anti-Feyenoord posts zijn
Kuyt werkt EK af als aanwinst van Fenerbahçe
het leest best irritant
True, dan moet ik ook gelijk aan Henk Timmer denkenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Voor een verdediger is het juist goed als ie niet opvalt. De Cler viel wel altijd op, maar dat was gewoon zielig en in negatieve zin
Werd het al hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:01 schreef Smoofie het volgende:
Nu wordt de Eredivisie trouwens ook uitgezonden in de UK, US en Azië
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:01 schreef Smoofie het volgende:
Nu wordt de Eredivisie trouwens ook uitgezonden in de UK, US en Azië
Maar ben niet blij dat FOX nu 51% heeft van de aandelen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat maakt dat die clubs eigenlijk uit joh, die zijn door het contract gewoon verzekerd van het geld. Hoe die Murdoch het winstgevend gaat maken moet hij lekker weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |