quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die kwam niet terug bij een club waar hij opgeleid is.
quote:
Hij wou een paar weken geleden weer gaan voetballen. Bij Loco Loco in Chili.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:45 schreef Doublepain het volgende:
Davids was pas triest, na Ajax nog een jaartje Crystal Palace
fuck dat man, hij was geweldig. voelde zich uiteindelijk ook niet te beroerd om LB te spelenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, vond ik ook tegenvallen bij Feyenoord.
Bji het Ned. elftal speelde hij veel beter.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, vond ik ook tegenvallen bij Feyenoord.
Bji het Ned. elftal speelde hij veel beter.
Ja, ik zeg ook niet dat hij compleet bagger was. Maar ik verwacht van zo'n speler dat hij de rest op sleeptouw neemt. Daar kan je nou niet bepaald van spreken in zijn geval.quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:48 schreef Doublepain het volgende:
Makaay had moeten afsluiten bij München
O dan ben je meteen hele seizoen goedquote:
Eeeh naar mijn mening wel hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik zeg ook niet dat hij compleet bagger was. Maar ik verwacht van zo'n speler dat hij de rest op sleeptouw neemt. Daar kan je nou niet bepaald van spreken in zijn geval.
Oh, oke.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Eeeh naar mijn mening wel hoor.
Jij misschien, maar dat zegt meer over jouquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:50 schreef Doublepain het volgende:
Voor het WK was iedereen negatief over Gio
grappig trouwens, echt identiek aan de WK goalquote:
Ik en 16 miljoen anderen, LB positie had iedereen het overquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jij misschien, maar dat zegt meer over jou
Ik hoop dat ze de lay-out veranderen en dat ze ook een nieuwe hoofdsponsor gaan vinden voor de eredivise die geen kk vrienden loterij reclame heeft.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:50 schreef GGMM het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd wat er nou allemaal gaat veranderen bij Eredivisie-live.
Dit seizoen zal toch wel gewoon zoals gepland doorgaan?
Dit Seizoen niets en van volgend jaar daarop wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:50 schreef GGMM het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd wat er nou allemaal gaat veranderen bij Eredivisie-live.
Dit seizoen zal toch wel gewoon zoals gepland doorgaan?
Nee hij heeft wel gelijk. Neemt niet weg dat het een held is trouwens.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jij misschien, maar dat zegt meer over jou
Uhm nee, geowon zoals skysports.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit Seizoen niets en van volgend jaar daarop wel.
Ze zullen net als in Engeland volgens mij een nieuwe alles in 1 leverancier worden (soort Ziggo/UPC). Enige manier om winstgevend te maken.
Gio was goed genoeg voor LB. De echte zorgen kwamen daarna pas, metquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik en 16 miljoen anderen, LB positie had iedereen het over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |