quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
2005,2006,2007. Werd PSV weggespeeld door Ajax. Wie werd er al die jaren kampioen ?
jongen, Cisse - Fernandez - Rubinhoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:30 schreef Smoofie het volgende:
Assaidi - Siggy - Sulejmani.
Waarom moeten wij jelly op PSV zijn?
Hij wilt nog 2 jaar door. Hoop niet bij PSV.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bouma ook voor 2 jaar.. Gaan nog leuke jaren worden
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij wilt nog 2 jaar door. Hoop niet bij PSV.
Ajax speelde sowieso niet met hun beste opstelling / spelers.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:38 schreef mrstylo het volgende:
Ik weet nog toen AZ onder Koeman Heerenveen helemaal van de mat tikte tijdens Super Cup en toen dacht iedereen ook dat AZ makkelijk kampioen werd. Nu zegt het gewoon nog niets.
Manolev heeft ook een contract voor 2 jaarquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Spelers overschatten zichzelf wel vaker.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij moet weg.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Manolev heeft ook een contract voor 2 jaar
Met jullie beste spelers zouden we nog steeds denk ik winnen. Ajax zit nu gewoon in een kut moment.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax speelde sowieso niet met hun beste opstelling / spelers.
Ze denk dat ze allemaal Cocu zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Spelers overschatten zichzelf wel vaker.
Kuyt vond het ook nu nog niet de tijd om Feyenoord te gaan. Die wil hier na serieus nog naar Feyenoord
VDV hoorde ik ook zeggen dat hij op z'n 35ste terug wil komen naar Ajax
Moet je gewoon niet aan beginnen, oudere spelers slagen bijna nooit.
Hoe ziet AIDS bloed eruit?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo eindelijk die vlieg/mug dood geslagen. Mijn bloed spat er gewoon uit
Krijg nu wel een beetje spijt
Muggen bloeden niet. Dat is dus jouw bloed of van iemand in je directe omgeving.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo eindelijk die vlieg/mug dood geslagen. Mijn bloed spat er gewoon uit
Krijg nu wel een beetje spijt
dat zei die toch ook, mijn bloedquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Muggen bloeden niet. Dat is dus jouw bloed of van iemand in je directe omgeving.
Deze wijze les was gratis.
Dat zegt hij tochquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Muggen bloeden niet. Dat is dus jouw bloed of van iemand in je directe omgeving.
Ja, Cocu en Rijkaard zijn de enige voorbeelden die echt slaagden en er nog bovenuit staken. Verder kan ik niet echt spelers noemen die niet te lang doorgingen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze denk dat ze allemaal Cocu zijn.
Mijn bloed.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pirloquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, Cocu en Rijkaard zijn de enige voorbeelden die echt slaagden en er nog bovenuit staken. Verder kan ik niet echt spelers noemen die niet te lang doorgingen.
Bronckiequote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, Cocu en Rijkaard zijn de enige voorbeelden die echt slaagden en er nog bovenuit staken. Verder kan ik niet echt spelers noemen die niet te lang doorgingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |