Nee heb die wedstrijden in Polen ook gezien en nog zo'n wedstrijd op een stream uit 1940. Rest heb ik samenvattingen van gezien.quote:
Hij heeft gewoon gelijk.quote:
Maar zowel Lens als Narsingh moeten het volledig hebben van snelheid toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In de 2de week ofzo.
Zaterdag zullen we het zien
In Polen konden ze juist wel het spel makenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee heb die wedstrijden in Polen ook gezien en nog zo'n wedstrijd op een stream uit 1940. Rest heb ik samenvattingen van gezien.
Valt reuze mee aangezien PSV genoeg kansen had, soort Feyenoord - Kiev..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk.
In voorbereiding wonnen we van topclubs en gelijk tegen FC Eindhoven en Berlin.
Tegen Berlin en FC Eindhoven vielen het echt mee. Atletico en Paok hadden we wel veel kansen dat wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Valt reuze mee aangezien PSV genoeg kansen had, soort Feyenoord - Kiev..
Nogmaals we zullen het zien. Dat je op een oefenwedstrijd het verloop van het seizoen al kan bepalen lijkt me sterk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar zowel Lens als Narsingh moeten het volledig hebben van snelheid toch?
Die zullen ze volgens mij niet al te veel kunnen gebruiken in de Eredivisie.
Mwa. gevalletje Narsingh. Sulejmani heeft ook geen creativiteit en moet het ook puur en alleen van snelheid hebben.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:29 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens mensen die steeds Sana willen in de basis, als Sulejmani fit is wil ik hem gewoon in de basis.
Nee, op basis van het type spelers probeer ik dat te doen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nogmaals we zullen het zien. Dat je op een oefenwedstrijd het verloop van het seizoen al kan bepalen lijkt me sterk.
Zaterdag zullen we het zien.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In de 2de week ofzo.
Zaterdag zullen we het zien
Maar als je dat altijd zegt, dan kan je nooit discussiėren over voetbal.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nogmaals we zullen het zien. Dat je op een oefenwedstrijd het verloop van het seizoen al kan bepalen lijkt me sterk.
Assaidi - De Jong - Tja, toch Sulejmani maar idd, hoop echt dat die Sana wat is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:30 schreef Smoofie het volgende:
Assaidi - Siggy - Sulejmani.
Waarom moeten wij jelly op PSV zijn?
PAOK dan? Plus het is voorbereiding, Dick heeft ze scherp gemaaktquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tegen Berlin en FC Eindhoven vielen het echt mee. Atletico en Paok hadden we wel veel kansen dat wel.
En dat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zaterdag zullen we het zien.![]()
Dat ik dat zeg betekent niet dat ze tegen elke mindere tegenstander zwaar in de problemen komen en puntverlies gaan lijden maar goed als jij dan je gelijk even wil halen vind ik dat helemaal niet erg hoor.
Twee buitenspelers met hun verkeerde been, lekker man.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:30 schreef Smoofie het volgende:
Assaidi - Siggy - Sulejmani.
Waarom moeten wij jelly op PSV zijn?
De jong? Siggy speelt gewoon zondag hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Assaidi - De Jong - Tja, toch Sulejmani maar idd, hoop echt dat die Sana wat is.
Dat kan je ook niet met davy. nofi.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar als je dat altijd zegt, dan kan je nooit discussiėren over voetbal.
Je kunt ze ook andersom zettenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Twee buitenspelers met hun verkeerde been, lekker man.
Was een reactie ala 'wat ik liever zie'.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De jong? Siggy speelt gewoon zondag hoor.
Aah oke. Maar Siggy >>>>>> de Jong .quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was een reactie ala 'wat ik liever zie'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |