quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:25 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ga weer pitten. zie die foto van assaidi straks wel laer
Was woord kwijt.quote:
3e speelronde gro-psvquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze kunnen nog steeds het spel niet maken en komen dus weer heerlijk in de problemen tegen de kleintjes. De verdediging is op Willems na allemaal drama. Valt allemaal wel mee.
Willems is ook gewoon wisselvallig, DIjks speelde beter zondag.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze kunnen nog steeds het spel niet maken en komen dus weer heerlijk in de problemen tegen de kleintjes. De verdediging is op Willems na allemaal drama. Valt allemaal wel mee.
Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze kunnen nog steeds het spel niet maken en komen dus weer heerlijk in de problemen tegen de kleintjes.
jojo wtf is dat met onsquote:
Dat dus. Ze hebben een puur counter-elftal.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. Ze hebben een puur counter-elftal.
Snap ook niet dat je met Lens en Narsingh gaat spelen als de tegenstander in de Eredivisie 9 v/d 10 keer met de verdediging tegen de keeper aan speelt.
In Europa zouden ze het wel aardig kunnen gaan doen.
Alleen tegen Ajax?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik kijk wedstrijden van PSV en dan valt mij dat op.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat een aanval heeft PSV, ik ben jaloers.. Laat ik maar negatief zijn
In de 2de week ofzo.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voorbereiding was dat toch ook al zo?
Ik ook niet, anders vergeet ik de pilquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd, zelfs als ik dronken ben, ik sla nooit over
Dus, waar woon je?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ook niet, anders vergeet ik de pil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |